Přejít na obsah

Boost498

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Boost498

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Přátelé, poraďte mi. Plánuji cestu do Německa přes Rakousko s mojí LPG Fabčou a chtěl bych se zeptat, na co si mám dát pozor. Mají Rakušané a Němci problém s fóliemi na oknech? Bude problém, když nemám hever a rezervu, ale jenom sprej na defekt? Kontrolují nálepky, že má auto LPG? Díky
  2. To bílé podsvícení, to je teda něco.
  3. Netuším. Chcete kontakt, abyste to zjistili? Mimochodem, zvládl by mi někdo vysvětlit, proč má cívka vliv na mazání? Netuším jak celej ten systém funguje a něco mi uchází.
  4. Tobě zadní stěrač stírá po celé ploše? To s tím mým budu muset teda něco udělat, protože to je děs a hrůza. Úplně jsem ztratil víru, že je možné, aby ti zadní stěrač pořádně stíral. A tys mi ji navrátil Nedávno jsem kupoval nové celogumové přední stěrače a jako napotvoru přední levý mi nechává ve výhledu čmouhu. Už jsem zkusil všechno co znám, ale potvora furt nestírá jak má.
  5. To snad ne. To k RSkám dostáváte speciální dokumentaci, kde v sekci vlastnosti auta máte napsáno: Při akceleraci auto táhne doleva, při stále rychlosti doprava? Tohle určitě každá RSka nedělá. Něco tam bude.
  6. Neberte to zase tak doslova. Motorům se věnují již 2 dekády, takže určitě ví co dělají. Za studena určitě mysleli neprovozní teplotu. Tudíž to nechali chvíli jet a pak změřili. To co mi bylo řečeno, tak prvně změřený nízký tlak byl tou cívkou. Když špatně pálí, nedochází k tahání maziva a jeho absencí je tam tak nízký tlak.
  7. Dnes jsem se konečně dostal do servisu a už teď mi volali zpátky, že mají auto opravené. Vyměnili zapalovací cívku a motor jede opět na 4 válce. Tehdy prováděli měření se zahřátým motorem a tlaky byly 15, 9, 15, 15. Za studena po výměně cívky jsou cca 13, 13, 13, 13. Prý bych na to klidně mohl najet dalších 30 tisíc, než se bude muset šáhnout přímo do motoru. Takže docela příjemná zpráva.
  8. Olej mi to zatím nežere. Nevšiml jsem si, že by ubýval.
  9. Teoreticky by nemusel doléhat nějaký ventil. Hlavně to chce, aby mi to někdo rozebral a podíval se, v jakým je ten motor stavu. Když už má motor teda něco takového najeto, na co bych se měl zaměřit? Ventily a hlavu, mrknout na písty, ještě něco?
  10. Neměla by teoreticky hlava motoru vydržet skoro 2 tolik, kolik tam je teď? Slýchám, že ventily u tohoto motoru vydrží mnohem více, než třeba u HaŤaPáka. Je ale pravda, že když už se ten motor bude rozdělávat, bylo by dobré udělat co nejvíce oprav. Případně by se časem už do motoru nemuselo vůbec zasahovat. Kroužkování je co? Tím se myslí pístní kroužky?
  11. Ahoj, dnes jsem byl v servisu, protože mi auto začalo cukat. Tam mi zjistili, že v jednom válci je nízký tlak (15, 9, 15, 15) Řekli mi, že to bude špatné těsnění pod hlavou a že daný válec se veze na síle ostatních. Tím mi před Vánoci udělali ohromnou radost, protože zásahy do motoru nejsou nic levného. Odhadovanou cenu mi řekli asi 10. Zajímalo by mě, jestli se auto dá provozovat pouze na 3 válce, popřípadě jak dlouho? Mám tušení, že tam může trpět zapalovací soustava. původní motor, najeto 250 000 55kw
  12. Ještě chci dodat, že toto není finální „produkt“. Ještě jsem s tím neskončil. Momentálně sečkám, až to dostatečně proschne a budu pokračovat. Lakovaný místa jsou teď zdůrazněný, protože je okolo nich zbytek lepidla z izolepy. Nechci riskovat, že když to teď vyčistím benzínem, tak to naruší lakovanou vrstvu. Následně použiji brusnou pastu, kterou to celé vybrousím do lesku a ještě něco vymyslím co s těmi hranami. Tam kde byl lak neporušený, jsem pod vodou lehce vybrousil, pak očistil a následně odmastil.
  13. Za fotky se omlouvám. V plné velikosti mají přes 3 MB, tak jsem je narychlo ořezal. Řeknu to asi takto, do lakovny to mohu dát kdykoli. Teď mě to vyšlo na pár stovek. Pokud to nevydrží, na jaře to mohu nechat udělat profesionálně. Uvidím po zimě.
  14. Čaute, dnes Vám povím, jak jsem úplně poprvé, bez garáže a bez vhodného počasí vizuálně spravoval svého miláčka. Tak se pěkně usaďte, přineste si čajíček a deme na to. Všechno to začalo, když se mi na blatníku objevily první náznaky rzi. Nevěnoval jsem tomu moc velkou pozornost, ale netrvalo dlouho a blatník se začal loupat. Rozhodl jsem se tedy, že s tím musím před zimou něco udělat. (Kdybych to byl býval věděl čím si projdu, zakitoval bych to a počkal bych do jara. Ale znáte to, musím to udělat teď hned! ) Ceny lakoven se mi moc nezamlouvaly a zkušenosti známých, že vám vrátí auto plné prachu mě utvrdily v tom, že si to udělám sám. Vydal jsem se tedy na nákup a hned v sobotu jsem se dal do práce. Šmirglpapírem jsem odbrousil všechnu rez z blatníku a ještě jsem se rozhodl, že si zapravím i lištu (spojler chcete-li) na 5 dveřích. Následně jsem ve 3 vrstvách nanesl antikorozní nátěr Brunoxu a poslední vrstvu nechal přes noc zaschnout. V neděli jsem se k autu dostal asi okolo 11 a ten Brunox furt nebyl zachlej! Kvůli vlhkosti a nízkým teplotám to prostě nezaschlo. Tak jsem i přesto daná místa nějak vybrousil, nechal jen potřebnou vrstvu Brunoxu a zakitoval jsem to. Nevím, zda sem dal málo tužidla, nebo bylo prostě chladno, ale kit nechtěl schnout. Nechal jsem ho přes noc vytuhnout. V pondělí ráno jsem kit obrousil, nanesl plnič a vyčkal do odpoledne. Bylo opravdu hezky, skoro 18 stupňů. Měl jsem v plánu vše dodělat, ale pak se něco podělalo. Nanesl jsem krásně všechny vrstvy metalízy, nechal je zaschnout a čapl sem do ruky lak. První testovací vrstva laku se povedla, ale ta druhá byla katastrofální. Neodhadl jsem propustnost trysky a lak mi při druhým nánosu začal stékat dolů. No prostě noční můra. Rychle jsem popadl hadru a benzínem jsem setřel co se dalo. Vzalo to i jednu vrstvu metalízy. Bylo už docela dost hodin, neměl jsem žádné osvětlení a navíc sem měl nervy v kýblu. Tak js em to nechal na další den. Z pondělí na úterý pršelo, takže auto bylo celé mokré. Čapl jsem do ruky horkovzdušnou pistolu a spravovaná místa jsem nahřál a vysušil. Přes celý den bylo asi 13 stupňů, takže taky žádná sláva. Spravil jsem metalízu, která byla na některých místech rozleptaná benzínem a opět pomocí pistole jsem všechno krásně vysušil. Na to začalo pršet. Tak jsem rychle musel vytvořit provizorní přístřeší z děravé plachty a dal jsem se rychle do lakování. Naštěstí jenom poprchávalo, ale i tak mi na lakované díly občas spadla nějaká ta kapka vody. Měl jsem obavy, abych nenasel toho laku opět moc, tak jsem foukal opravdu malé vrstvy. Doteď si myslím, že jsem tam toho dal málo. Auto jsem dostříkal, důkladně schoval pod stříšku a nechal do večera oschnout. Sundal jsem papíry a čelil jsem realitě. Vzhledem k podmínkám, ve kterých jsem pracoval a mým osobním zkušenostem to dopadlo celkem dobře. Nu, posuďte amatéra podle fotek. Doufám, že vás můj příběh moc neunavil. Jestli ano, hned můžete zapojit mozkové buňky a poradit mi. Něco jsem nefoukl doztracena, ale podle izolepy. Tudíž mi tam vznikly nehezké hrany. Co teď s nimi? Přemýšlel jsem, že bych je foukl lakem a pak brusnou pastou vybrousil. Pomůže to? Trocha té grafiky abyste si nestěžovali, že furt musíte jen číst. Pokud si k autu vyloženě nečupnete, tak to není vidět.
  15. Zdarec, jakej máte názor na chipnutí tohoto benzínového motoru? Byl jsem se zeptat ve dvou na sobě nezávislých servisech, který se tím zabývají a v jednom mi chlápek řekl, že udělám líp, když ty peníze projezdím. Zato ten druhý mi řekl, že těchto čipů udělal nespočet. Nárůst není velký, ale že i tak to de docela poznat. Poradíte?
×
×
  • Vytvořit nový...