Publikováno Leden 11, 200718 r potrebuju poradit..je vubec mozne nejakym vhodnym,ne moc drahym,zpusobem zvednout vykon u 55Kw/ky..?prosim o radu,jestli to vubec ma cenu upravovat tenhleten motor.....dik
Leden 11, 200718 r potrebuju poradit..je vubec mozne nejakym vhodnym,ne moc drahym,zpusobem zvednout vykon u 55Kw/ky..?prosim o radu,jestli to vubec ma cenu upravovat tenhleten motor.....dik Ahoj, podle mýho názoru by úprava,která by byla na motoru výraznějc znát,byla dost drahá
Leden 11, 200718 r Autor potrebuju poradit..je vubec mozne nejakym vhodnym,ne moc drahym,zpusobem zvednout vykon u 55Kw/ky..?prosim o radu,jestli to vubec ma cenu upravovat tenhleten motor.....dik Ahoj, podle mýho názoru by úprava,která by byla na motoru výraznějc znát,byla dost drahá to nevadi..kazdej at rekne nejakej navrch! budu hodne vdecnej...za vse
Leden 11, 200718 r Autor potrebuju poradit..je vubec mozne nejakym vhodnym,ne moc drahym,zpusobem zvednout vykon u 55Kw/ky..?prosim o radu,jestli to vubec ma cenu upravovat tenhleten motor.....dik Ahoj, podle mýho názoru by úprava,která by byla na motoru výraznějc znát,byla dost drahá to nevadi..kazdej at rekne nejakej navrch! budu hodne vdecnej...za vse jo a tam ta chybicka-.... oprava...navrh!dik
Leden 11, 200718 r To je ona?Máš pěkný kola.Taky jsem měl 55ku.Loni jsem jí protáhl do Chorv. Na dálnici se rozjela na 190 +,-. Ale do stoupání jeli ostatní dál a já zpomaloval. Ale jinak jsem jel předpisově. No s tím motorem se nic moc nedá dělat ,chip se nevyplatí a vačka je drahá.Jedině dobrý svíčky,dobrý olej,sport. filtr.Jinak si na ni nemůžu stěžovat,jezdila dobře ale už je prodaná.Šel sem do ropáka. čau.
Leden 11, 200718 r Ja mel tenhle motor ve felde,mel jsem v nem vacku a jednotku CIMBU a nejaky drobnosti a na brze jsem mel 73.5 kw a 144Nm. To uz je docela hezky,ne? A cena u cimbu je 16tis a jeste to dela MOTOR-EXCEL a ten to ma okolo 12tis
Leden 12, 200718 r Taky jsem měl tenhle motor ve Feldě a úpravu od Cimbu, čip + vačka za nějakých 12 litrů a k tomu pár doplňujícíh kravinek. Zvýšený výkon jsem neodbžďoval, ale podle kámošů s podobnou úpravou, kteří tak udělali, tam bylo +/- 71 kW/145Nm. Otázkou je, co kdo považuje za drahé. Mi tehdy ani u staršího auta nepřišlo cca. 14 litrů za 20 koní navrch moc. Rozdíl proti sérii byl podstatný a s lehkou Feldou to celkem cvičilo (v rámci možností Na rozdíl od série motor neumírá při 4500 ot., ale táhne až skoro k 6000 ot. Najezdil jsem s tím s maximální spokojeností asi 40 tkm, než začla rezavět kastle a auto šlo pryč.
Leden 12, 200718 r Já měl tenhle motor taky ve feldě,neměl jsem na něm žádné úpravy a byl jsem s ním maximálně spokojený.Plánoval jsem úpravu od firmy Elant,která nabízela zvýšení výkonu na cca 120 koní,auto se pak rozjelo na stovku za 8,5 sekund,ale než jsem se k této úpravě rozhoupal(největší negativum byla cena-asi 38 tisíc-musel se dělat samozřejmě i podvozek,brzdy atd.)tak jsem auto prodal.Nicméně si myslím,že čip a vačka od Cimbu by byla dostačující.Každopádně Octavia je na tenhle motor v serii moc těžká
Leden 12, 200718 r Autor jak tak vidim,tak asi nema smysl na tu 55 neco kutit? ..nj ve felde to pojede 100pro paradne ..ale zdalo se mi,ze taha celkem slusne..na to ze je to 55...a tak me tak napadlo co tak +++ ...No uvidim....
Leden 12, 200718 r Autor napadlo me ze by se na to dalo kupit nejakej ten vejfucek ..neznate nejakou firmu kera se na todle specializuje...nebo hodte nekdo odkaz pls ..proste nejakou laufku na 1.6..dik:)
Leden 12, 200718 r Nejlepší řešení pro zvýšení výkonu bude asi prodat koupit jinou, silnější....ale to jsi asi slyšet nechtěl...
Leden 12, 200718 r http://www.laityng.cz/vyfuky/images/2x90DTM_sm.gif http://www.r-evolution.cz/index.php?kategorie=1010
Leden 12, 200718 r Výfukem toho moc nenahoníš. Koukni na Motosport je tam čip+ vačka. Já mám 1.4 55Kw a uvažoval jsem taky o čip za 7Tis. Ale zatím nejsou prachy. Většinou jezdím po městě tam vpohodě výkon stačí, ale jak řikáš 63Kw je víc
Leden 12, 200718 r Jo ty kola jsou fakt supr. Jsou to 17? A co nato těch 55Kw- žádný problém. Někdo říká, že 17 tak aspoň na 74Kw.
Leden 12, 200718 r Autor Nejlepší řešení pro zvýšení výkonu bude asi prodat koupit jinou, silnější....ale to jsi asi slyšet nechtěl... ale jo:) prave uvazuju zebych se pustil do 132kw... a nebo do naftaka nejakyho ..nevim
Leden 12, 200718 r To jste nikdo nepoznal,ze ty kola jsou fotomontaz? Jinak co se toho vyfuku tyce,tak firma TYLL ti udela vyfuk primo na miru
Leden 12, 200718 r Autor Jo ty kola jsou fakt supr. Jsou to 17? A co nato těch 55Kw- žádný problém. Někdo říká, že 17 tak aspoň na 74Kw. musim te zklamat kez bych takovehle koleska nekdy mel ..je to vt...jsem si trosec hral v kompu s karou a vzniklo mi z toho todle.....jinak dik
Leden 12, 200718 r Nejlepší řešení pro zvýšení výkonu bude asi prodat koupit jinou, silnější....ale to jsi asi slyšet nechtěl... ale jo:) prave uvazuju zebych se pustil do 132kw... a nebo do naftaka nejakyho ..nevim Ja mam 1,9 TDI PD,96 kW,sestikvalt a je to bomba
Leden 12, 200718 r Autor To jste nikdo nepoznal,ze ty kola jsou fotomontaz?Jinak co se toho vyfuku tyce,tak firma TYLL ti udela vyfuk primo na miru cos tak vystartoval...jj mas pravdu no....potlesk!!!
Leden 12, 200718 r Autor Nejlepší řešení pro zvýšení výkonu bude asi prodat koupit jinou, silnější....ale to jsi asi slyšet nechtěl... ale jo:) prave uvazuju zebych se pustil do 132kw... a nebo do naftaka nejakyho ..nevim Ja mam 1,9 TDI PD,96 kW,sestikvalt a je to bomba jo to by taky byla pecka..uvidim jak to bude s financema .
Leden 12, 200718 r Stím motorem se dají dělat věci jako s každým jiným motorem. já ho mám taky předělanej. Základ je pořádná vačka,udělat hlavu ( né ji jenom stáhnout) ,filtr,výfuk asponˇ zadní díl a ktěm úpravám nechat udělat čip. Ale když k tomu neznáš ty správný lidi a hodně věcí si neuděláš sám tak to něco stojí. Ale ten rozdíl pak stojí zato . Hodně úspěchu při úpravách.
Leden 12, 200718 r To jste nikdo nepoznal,ze ty kola jsou fotomontaz?Jinak co se toho vyfuku tyce,tak firma TYLL ti udela vyfuk primo na miru cos tak vystartoval...jj mas pravdu no....potlesk!!! Vubec jsem nevystartoval,jen me prekvapili lidi,co nepoznali,ze ty kola by se tam ani nevesly.To bys musel jezdit jen rovne a nikam nezatacet.Ale vypada to good-jako 20-ky
Leden 12, 200718 r Chip u atmosferickyho benzinovyho motoru je nesmysl a vyhozeny penize. Jinak vyfukem bych zacinal trosku z jine strany nez tady nekdo psal. Urcite bych zacal svodama a pak pokracovat dozadu a nejyk roury od kamen bych radsi necha stranou a dal prednost funkcnim vecem. Jinam kdyz budes chtit setrvat u zivotnosti motoru,tak budes muset vystacit s vackou,jednotkou a vyfukem a poripade hlavou. Ale nedostanes se moc pres 100PS. A smir se s tim ze z toho motoru nedostanes vic jak 120PS,protoze pres tuhle hranici se uz zacinaji davat zavodni veci a motor pak nema hydrostely a serizujou se u nej ventily. Je tady ale jeste jedna velice zajimava varianta a nabidka. Slovenska firma motortech ( www.motortech.sk ) ktera do feldy dava turbo a motor ma pak 110kw a pres 200Nm. Mozna po nejaky domluve by to predelali i do oktavky
Leden 12, 200718 r Autor Stím motorem se dají dělat věci jako s každým jiným motorem. já ho mám taky předělanej. Základ je pořádná vačka,udělat hlavu ( né ji jenom stáhnout) ,filtr,výfuk asponˇ zadní díl a ktěm úpravám nechat udělat čip. Ale když k tomu neznáš ty správný lidi a hodně věcí si neuděláš sám tak to něco stojí. Ale ten rozdíl pak stojí zato . Hodně úspěchu při úpravách. diky moc!! ..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.