Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte, chtěl jsem se zeptat. Dnes vyskočila hláška na kontrolu chladicí kapaliny. Následně jsem ji doplnil. Automobil přestal hlášku zobrazovat ze je vše v pořádku. Ale aplikace my skoda stále hlásí po scanu vozidla tuto chybu. Aplikace restartovana, smazaná, vozidlo jsem přidal znovu, ale stále tam setrvává. Přitom v autě vše ok. 
 

diky za radu IMG_7297.thumb.png.183c38c3b3b7c30964fcdbc230210402.png

  • 11 měsíců později...

Dnes jsem přes apku neodemkl, přitom wifi a 5G plně funkční, proč si za to platím 😡Screenshot_20250731_134002_Mykoda.thumb.jpg.bbb1aef537484e226138541c64fab41f.jpg

mám stejný problém jako Paolo.007. už přes dva týdny se neaktualizuje appka. jedině po odemknutí a otevření dveří se na chvíli spojí  a potom už jen Aktivace -----> StandBy. a nic to nerozeběhne.

Psal jsem na infolinku, chtěli modelové číslo telefonu (dal jsem jim tři) , verzi Myškoda, verzi infotainmentu, fotku jestli se mi točí zeměkoule. fotku chybového hlášení.

Uvedl jsem, že žádné chybové hlášení nehlásí.Snimek-obrazovky2025-07-25v19_17_11.thumb.png.73c99f3b8b51d4e60e7bbd0b5f5ea1f8.png image.thumb.png.91a76ef3bf5657119e7387cb305554bd.png

Potom ze zoufalství provedl tovární nastavení a žádná změna.

Opětovný kontakt na infolinku a poslali mi, že si mám zajet do servisu, se mi na to podívají.

Screenshot_20250731_161145_Email.thumb.jpg.b2ee35a4825f18abd1893e37d3e41c6c.jpg... přesně 👍👇👇👇Screenshot_20250731_161145_Email.thumb.jpg.b2ee35a4825f18abd1893e37d3e41c6c.jpg

Screenshot_20250731_161154_Email.jpg

Mám to podobně, je sice hezké, že na úvodní stránku dali v poslední verzi zase nový model, ale ta apka je zase horší. Aktualizuje se většinou až se s autem něco děje jinak po pár hodinách od poslední jízdy nekomunikuje. Screeny apod. jsem posílal na jejich žádost již několikrát, naposled už se ani neozvali...

Ano, ani mě se už po zaslání všech požadovaných info a screenů nezvali a dnes o5 stabilní stav, chtěl jsem na zkoušku v garáži zamknout 😡Screenshot_20250801_145416_Mykoda.thumb.jpg.bc518b4f2dc254a92cd847d4adf2cb52.jpg

... urgence a ještě chvíli počkám 😡Screenshot_20250801_152440_Email.thumb.jpg.8bb5547396d85e5c77655f514478d893.jpg

... a nyní, při stažení digitálního certifikátu je tam dnešní datum, ale o 2500 km méně, než je současný stav, to je za placenou službu na pěst 😡☝️

asi problém u konkrétního vozidla nebo modelu, my doma máme Kamiq FL MR 2024 a Superb 4 a vše funguje jak má...

Upraveno od Petr Svetr

Taky myslím. U minulé Scaly jsem měl 3 roky bez problémů, teď u nové 4 měsíce bez problémů taky 🤷‍♂️.

... rok a půl u Kodíka to bylo v poho i po nainstalování nové verze loni na podzim 🤷‍♂️

Jo, chápu to naštvání. Bombardovat a vydržet 🙏.

Včera jsem odeslal dle požadavku, dnes jsem přes apku urgoval, ní a co nepřišlo na mail, to samý, takže support má na háku ☝️😡Screenshot_20250801_181706_Email.thumb.jpg.3cb25ff9d35dd92e45c4a97a07f28aa8.jpgScreenshot_20250801_181718_Email.thumb.jpg.6c2e3bc37aad330557315b3f02532e17.jpg

nemyslím si že to mají na háku, spíš si neví rady... vždy když jsem s podporou něco řešil, co vyřešit šlo, vždy to vyřešili hned a k mě spokojenosti...

  • 3 týdny později...

Superb iV 2020, od vcerejsiho vecera apka hlasi pouze jen standby a s autem vubecznekomunikuje. 

Mě to nechodí už delší dobu a reakce podpory nula, ze standby se aktivuje, ale pak to po chvíli zase spadne do stanby, online se neprovede. 🤷‍♂️

to stejné. jak jsem chtěl na slunku vyvětrat auto, ani jednou za poslední dobu se aktivace neprovedla ... 

Mě to taky nefunguje, začala blbnout verze 8.4.0, potom přišla nedávno verze 8.4.1 tak jsem si říkal, že to opraví a kdepak. Auto se prostě neprobere dokud se neprovede nějaká fyzická manipulace. Na podporu už jsem psal taky, ale přijde mi, že poslední dobou je reakce téměř nula.

Ano, tak se to chová, když je auto v nečinnosti, tak nic. Nyní jsem to zkoušel, poslední aktivita včera, když jsem zaparkoval, teď to hodí hlášku, že nelze odemknout, verze 8.4.1., takže platíme za něco, co nejde už asi od začátku července a podpora nereaguje i když jim zašleš požadované podklady 😡☝️!Screenshot_20250820_063742_Mykoda.thumb.jpg.3adc793ab0142df36d5dc1b0b2918409.jpgScreenshot_20250820_063920_Mykoda.thumb.jpg.c124466f89a654b5005efe8622a4ebb5.jpg

U koncernove konkurence jakbysmet stejne potize. Lepší se na dané funkce nevázat a nemotivovat.

  • 2 týdny později...

.... takže dnes, 2.9.2025 opět nic, tedy cca od 5.7.2025, tedy 2 měsíce nefunguje, byť jsem již 2x na žádost podpory zaslal vše, nyní jsem zaurgoval potřetí, pak to budu řešit mediálně případně právní cestou, nehodlám platit koncernu za něco, co nefunguje 😡Screenshot_20250902_141932_Mykoda.jpg

no já jim už do dvou mailů psal, že by to stálo dát někam do médií nebo podnět na ČOI :-D, ale vždycky mi poslali jen obvyklý mail o výpadku...

Přesně, pracuji na tom 😉

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.