Včera v 13:441 den Takže dnes, opět už potřetí, kontaktováno centrum podpory přímo z aplikace, kdy přišel systémem vygenerovaný mail, na nějž jsem znovu odpověděl, včetně zaslání požadovaných informací (viz. přílohy). Pokud máte stejný problém, jako že ve vlakně jsou již odezvy, tak dejte zde vědět, abychom se sjednotili v postupu proti zjevnému neřešení problému služby, za kterou si platíme ☝️, diky😉
Včera v 14:481 den Zavolal jsem na číslo podpory 👇 a pašák sdělil, že mě budou kontaktovat... Upraveno včera v 14:501 den od Paolo.007
Včera v 14:581 den Za chvíli volala operatorka ze stejného čísla 👇, abych poslal mailovou komunikaci, po sdělení, že jsem komunikoval s údaji uvedenými v placené aplikaci sdělila, že nic nemají, kurňa, za co si tu podporu platím, nejdřív 3x nereagují a teď, volám od 👹 k nějaký operátorce Škody 😡☝️
Včera v 15:081 den ... tak jsem to všechno mailem o5 poslal 😡 a uvidím, napište své zkušenosti s tímto placeným produktem od Škody, případně s komunikací, abychom se domohli toho, co si řádně zaplatíme a mohli plně využívat ☝️Paolo 007 😉
Včera v 15:511 den On 8/21/2025 at 7:11 AM, jirkash said:U koncernove konkurence jakbysmet stejne potize. Lepší se na dané funkce nevázat a nemotivovat.KIA, Hyundai, nebo něco jiného?U mne vše jede výtečně, množství funkcí, informací a podpory. Pravda, "koncern" určitě nepovažuji za konkurenci mé současné značky.O4 jsem měl dva roky, každé řešení přes hot line vždy stejně jako u kolegy výše - 3x vše nafotit třem různým podporám, nesmyslné dotazy na "zeměkouli", zelenou ledku a nevím co ještě a pak to šlo do ztracena Upraveno včera v 15:561 den od OpelIns1
Včera v 16:311 den Napsal jsem na Škodu jak tento výpadek budou kompenzovat.Tohle mi odepsali:Vážený zákazníku,momentálně se potýkáme s dlouhodobým výpadkem online služeb Care Connect – Vzdálený Přístup.Mrzí nás, jaké to může způsobit komplikace, a chceme Vás ujistit, že naše technické týmy aktivně pracují na opravě.Jakmile bude řešení k dispozici, budeme Vás neprodleně informovat. Zároveň požádáme kolegy z kompetentního oddělení o prodloužení Vašich licencí pro služby Vzdáleného přístupu.Moc děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru, kterou nám dáváte.S pozdravem a přáním hezkého dne
před 7 hodiny7 hod Tak to začalo fungovat. Více uživatelů hlásí funkčnost, tak snad to nebude jen na chvíli...
před 3 hodiny3 hod jj, taky se chytlo. Pěkně načasováno, zítra mi končí roční předplatné.Že by ho sami prodloužili, to bych asi chtěl příliš......A to mi neustále psali, že bezpodmínečně musím do servisu, že to jinak nerozchodí. Upraveno před 3 hodiny3 hod od RoD
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.