Březen 31, 201213 r ještě k tomu krytu, mám sice Tour1 a motor bez krytu je podstatně hlučnější, zjistil jsem to při zkušební jízdě bez krytu v servisu při reklamaci, já jsem si dal navíc tlumení přední kapoty.
Duben 1, 201213 r zdarec, jsem majitelem Š ROOMSTER 1,2 TSI 63 kW. Uvažuju o výměně za OCT TOUR TRUMF 1.6 MPI 75 kW. Jak to vidíte vy?
Duben 2, 201213 r Zdar, ma smysl dávat do auta sportovní vzduchový filtr K&N Škoda Octavia II 1,6 MPi ?
Duben 3, 201213 r Jde o to, jaky smysl máš namysli. Kvalitní papírovej filtr stojí okolo 500-600,-. KN filtr okolo 2000,- Pokud jezdíš hodně, návratnost je dána. Výkon jde jen nepatrně nahoru....už jsem to tu popisoval. Zlepšuje to trochu dynamiku v nížších otáčkách.
Duben 4, 201213 r 200km ZKUŠENOST S PALIVEM ETHANOL E85 (BIOlíh - bez jeho úprav na motoru) Měřeno při normální jízdě (ani lehká aní těžka noha). Zkoušeny nižší a někdy i vyšší otáčky. Jelikož toto palivo v západních čechách - karlovarsko nění vůbec rozšířeno, nabral jsem při cestě přes město MOST do kanystru 20L E85 za 26.90 (v republice se dá sehnat myslím i za 24.90). Což je o víc jak 10kč méně než za bežný N95. Přimíchal jsem jej následně do nádrže v poměru cca 1:1, tedy 15L Naturalu95 a 15L Ethanolu E85. Při teplotách nad 0°C (pod 0°C jsem neměl možnost to vyzkoušet) auto startuje bez problémů. Motor jede trochu hůře v nižších otáčkách do 3000ot (skoro podobně jako když zapnete klimu), ale je to bez problémů. Vyšší otáčky byly výkonově nezměněné takéž bez problémů. Volnoběh v pořádku. Spotřeba na známých trasách se zvedla. Volnoběh místo 0.6-0.7l/h se změnila na 0.7-0.8l/h. Město a krátké trasy do 15km vzalo o cca 0.5-0,8l víc. Delší trasy 100km (rychlost do 110kmh) o 0.3l víc. Píše se, že Ethanol řádně pročistí palivovou soustavu. Mám v plánu po dojeti nádrže vyměnit palivový filtr a motorvý olej v filtrem. Upraveno Duben 4, 201213 r od Haski
Duben 6, 201213 r asi bych se bál na svém takhle experimentovat :-) jak budeš odvzdušňovat palivové vedení po výměně filtru?
Duben 6, 201213 r odvzdušňovať nemusíš nič..jednoducho vymeníš filter kus za kus,zapneš kľúč,naštartuješ a ideš...
Duben 6, 201213 r Experimentovat se musí :-). Je to alternativa a je potřeba jí vyzkoušet. Nevím, zda se musí odvzdušňovat. Nicméně, nechám natlakovat a pak na vstřikovací liště je ventilek, tak asi tím.
Květen 3, 201213 r zdar pánové, prosím kdo máte přístup k Etce, mohli by jste mi zjistit čísla originálních dílů pro rozvody na Octavia II, 1,6 MPi - kód motoru BGU ( 75 kW ), MY 2005 tedy: 1) sada rozvodů ( řemen + kladka ) 2) vodní pumpa když jako bonus přihodíte postup z DP je to dokonalý ;-) Díkec
Květen 19, 201213 r Ve vagu mi včera vyjely 2 chyby. Cosi o nějakém systému sekundárního vzduchu.Pravděpodobně díky tomuhle mi asi týden svítila kontrolka emisí, ale v posledních třech dnech nic. A pak sporadická chyba odvětrání palivové nádrže - chybný průtok, tu tam ale mám pořád. Jestli se mi znova objeví ten sekundátní vzduch, mám to nějak naléhavě řešit? Je to nějaká motorovlivnujici součást?Ten motůrek tu mám, ale zase měnit to.....
Květen 21, 201213 r Obě závady jsou pod krytem motoru. 1. Sekundární vzduch najdes u předních plastových parohů sání. Je to na emise, při studeném motoru se spouští a zahřívá rychleji KAT - zkontrolovat prvotně pojistky v motor. prostoru) - zkontrolovat funkčnost ventilátoru provést akční členy na diagnostice a těsnost hadic a kombinovaného ventilu ....závada není důležitá. 2. Odvětrání palivové nádrže - zkontrolovat vedení od aktivního uhlí (u nádobky ostřikovače) k palivové nádrži a také ke škrtící klapce. - zkontrolovat funkčnost elektromagnetického ventilu (blízko škrtící klapky) přes akční členy ....závada není myslím důležitá.
Květen 30, 201213 r Chtěl bych požádat o radu. Pokud se to tu už řešilo,tak se omlouvám, ale nenašel jsem. Rozsvítila se mi na přístrojovce kontrolka motoru a maxidot hlásí emise do dílny. Zatím jsem vyhledal pouze známého automechanika, který našel problém s lambda sondou před kat. Chybu smazal a lambda sonda žádnou chybu nevykazovala. Ale asi po 30 km se kontrolka rozsvítila zase. Auto jede normálně a nic nepozoruji. Neřešil někdy někdo něco podobného ?
Červen 2, 201213 r Vloni jsem měl stejný problém. Pomohla výměna čidel teploty motoru (pozor, jsou tam dvě). Kdesi psali, že se na nich vytvářejí usazeniny, takže by je možná stačilo vyčistit.
Červen 3, 201213 r Vloni jsem měl stejný problém. Pomohla výměna čidel teploty motoru (pozor, jsou tam dvě). Kdesi psali, že se na nich vytvářejí usazeniny, takže by je možná stačilo vyčistit. Díky moc za radu, zaměřím se na to. Můžu se ještě zeptat, jestli vag hlásil taky problém na lamdě a kde jsou tato čidla umístěna ? Upraveno Červen 3, 201213 r od hansHK
Červen 4, 201213 r Díky moc za radu, zaměřím se na to. Můžu se ještě zeptat, jestli vag hlásil taky problém na lamdě a kde jsou tato čidla umístěna ? Jo, jo, hlásilo to i chybu lambda sondy. Kde jsou čidla nevím, nechal jsem je vyměnit v servisu.
Červen 6, 201213 r mě se libí ty komentáře - mám najeto 35 tisic km a zatím v pohodě... rozdil poznáte až tak po 100 až 200 tis km....
Červen 7, 201213 r ........Chybu smazal a lambda sonda žádnou chybu nevykazovala. Ale asi po 30 km se kontrolka rozsvítila zase. Auto jede normálně a nic nepozoruji. Neřešil někdy někdo něco podobného ? Presne toto som mal aj ja. Pomohla vymena Lambda sondy pred kat. Kedze je ich na trhu viacej a cena je cca podobna , nespekuloval som, a dal som original. Je to dos drahe - okolo 180€
Červen 7, 201213 r Děkuji za odpověď. S tou lamdou samozřejmě počítám taky, ale chtěl bych si být jistý tím, že to tak opravdu je. Je mi divné, že po smazání chyby lambda pracuje správně. Poprvé se mi kontrolka rozsvítila asi 30 km po dotankování nádrže, takže teď po novém natankování jsem nechal chybu opě smazat a uvidím. Nejsem automechanik, takže možná je to nesmysl, ale říkám si, že problém může být i v tom, že lamda dostane špatnou informaci a zahlásí chybu...benzín, svíčka kabel atd....ale nevím
Červen 9, 201213 r Děkuji za odpověď. S tou lamdou samozřejmě počítám taky, ale chtěl bych si být jistý tím, že to tak opravdu je. Je mi divné, že po smazání chyby lambda pracuje správně. Poprvé se mi kontrolka rozsvítila asi 30 km po dotankování nádrže, takže teď po novém natankování jsem nechal chybu opě smazat a uvidím. Nejsem automechanik, takže možná je to nesmysl, ale říkám si, že problém může být i v tom, že lamda dostane špatnou informaci a zahlásí chybu...benzín, svíčka kabel atd....ale nevím Dostává špatnou informaci o teplotě motoru. Nová lambda 3 500,- a obě čidla 1 200,-. Opravdu jsem měl stejný problém.
Červenec 19, 201213 r Tak mam stejny problem s kontrolkou vyfukovych plynu. Na spotrebe ani na vykonu jsem nejaky rozdil nepoznal. Dal jsem to tedy do servisu a pry spatna lambda, oprava 6000 kc. Mam najeto 52 tkm, tak jsem z toho docela zaskocen. Je to normalni s timdle poctem najetych km?
Červenec 26, 201213 r A zase to visí na tom,že zakladatel tohoto vlákna nedal podrobnější informace k čemu a jak to auto bude provozovat,zda chce nové,či ojeté...
Červenec 27, 201213 r Tak u mě je problém s kontrolkou emisí vyřešen a problém byl s největší pravděpodobností skutečně v lambdě. Nechci to zakřiknout, ale najeto asi 1000 km a zatím v pohodě, při tom před tím se po vymazání chyby problém opakoval cca po 40 km. Měl jsem docela dilema, protože servisy nebyly za jedno a zatím co jeden hledal problém v benzínu, tak druhý pomalu chtěl měnil polovinu motoru stylem pokus - omyl. Nakonec jsem to vyřešil způsobem dost špatným, ale za ten pokus mě to stálo. Koupil jsem za 600,- použitou lambdu a namontoval.Nechal smazat chybu a zatím ok. Pokud se problém znovu po čase ukáže, tak už samozřejmě koupím novou, ale rozčiloval mě ten pocit, že mám koupit novou lambdu a nemít jistotu, že je to skutečně příčina problému. Servisy totiž tvrdili, že je v pořádku.Jinak v mém případě se problém objevil na 90000km.Všem reagujícím moc děkuji. Upraveno Červenec 27, 201213 r od hansHK
Srpen 9, 201213 r Zdravim všetkých škodovkárov. Ja mám síce audi, ale s týmto motorom (BSE). Taktiež som riešil lambdu pred katom - chyba bola tuším 18675 a to opakovane po zmazaní vyskočila asi po 30-40 km. Občas to aj jemne škublo, po výmene už asi 3000km je pokoj. Nedávno som mal menší problém: Po dlhšej jazde vo veľmi silnom daždi som auto odparkoval. Po dvoch dňoch, keď som zase jazdil, mi motor od 1000 do 2000 ot. začal "skákať" na 3 válce. Nechal som otvorenú kapotu na slnku asi 5 hodín a potom to už bolo OK. Na diagnostike nebola žiadna chyba. Čo tam asi mohlo navlhnúť? Upraveno Srpen 9, 201213 r od marijko
Srpen 21, 201213 r Ahoj.Mám nově koupenou Octavii tour trumf combi 1.6 mpi.Auto je trošku lenivé a když navytočím jedničku,tak dvojka od spodku vubec netáhne.Jakou máte u tohoto motoru spotřebu a za kolik jedete po dálnici?Byl jsem ted v Praze,400km tam a to same zpět po dálnici jel jsem kolem 130km/h a průměr tam 7.1 a zpět 7.3.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.