pava Vloženo 7. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2010 Máme v práci služebního Toura v kombíku a je to fakt bída. Nejhorší jsou rozjezdy do kopce, buď je plynu málo, nebo naopak moc, přesně vím, jak smrdí spojka a jak motor klepe (myslím detonační spalování) Motor je hodně citlivý na kvalitu benzínu (OČ) Zajímavé je, když vezmu na Shellce, zaklepe to často i při přeřazení s méně citlivou práci na spojce. Na benzín z Benziny je to podstatně lepší. Možná by to chtělo vyzkoušet Verva 100. Nemáte někdo zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 7. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2010 To sumeragi subaru: no to co jsem popisoval výše mam právě vychytaný...zkoušel jsem to s plynem na podlaze...stejně jako to dělá tempomat, jak je psáno...a ta reakce je o poznání pomalejší než na tempomat!!! Kdo ho máte tak to vyzkoušejte a uvidíte, že nekecam!!! velkou zásluhu na takýsto dynamice má dle mě ten el. plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 8. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2010 hmm tak to je zajímavé.. vyzkouším Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 8. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2010 (editace) chlapi, několikrát se tu probírala změna průběhu otáček a reakce na plyn úpravou od firmy CIMBU... myslel jsem, že to umí udělat na OII 1.6MPi 75kW ,ale odepsal mi že to nejde. Že v OII je nová generace ECU motoru, pro kterou zatím tuto úpravu neprovádí ... Vy co jste si to nechali upravovat, tak máte všcihni Octavie první generace? Zdalo se mi, že jsem tady zahlédl lidí , kteří to právě měli na OII. Editováno: 8. Říjen 2010, autor: drastys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 Ja psal Cimbu asi pred 1/2 rokem a rikal mi to same. Podle me ma OII lepsi reakce na plyn. pedál nez OI, mozna diky te nove ECU. Vydedukoval jsem to z reakci lidi OI. Nechal jsem si udelat upravu od SportMotoru za 4990,-(akce). Změna reakce plynu není příliš velká. Lepší krouták jde pocítit už od ca.3000ot a da se to lépe točit, motor okolo 6000ot tolik nevadne....ale auto musíš mít hodne v oku, abys to poznal, rozdíly josu nepatrné. (mám ale vadné vstřiky, které budu brzy měnit, tak uvidím, možná se ještě něco zlepší.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 To sumeragi subaru: no to co jsem popisoval výše mam právě vychytaný...zkoušel jsem to s plynem na podlaze...stejně jako to dělá tempomat, jak je psáno...a ta reakce je o poznání pomalejší než na tempomat!!! Kdo ho máte tak to vyzkoušejte a uvidíte, že nekecam!!! velkou zásluhu na takýsto dynamice má dle mě ten el. plyn. Tak jsem to dneska vyzkoušel a vypadá to že máš pravdu.. i když ten rozdíl není zas takový.. ale je znát.. možná je to tím, že tempomatem to sepne hned od začátku naplno ale u plynu to (asi) vyhodnocuje nejakou chvilku než zjistí do jaké míry se ten pedál zmáčkl.. jinak nevím proč by tam měl být rozdíl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 jj právě, že to určitě způsobuje zpožděné vyhodnocení údajů ze snímačů...z těch to jde do ECU a ta následně přes el. motorek nastavý správnou polohu klapky (jinak pokud vim, abych uvedl na pravou míru...měl by plyn u OII fungovat ne přímo jako potenciometr...ale jsou tam 2 nezávislý snímače v plošňáku...takže bezdotyk dá se říct...takhle jsem ho viděl rozebranej) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 njnj ale tak máme oba MPi tak výměnou motoru to asi řešit nebudem v každém případě jsem za tenhle motor i rád, aspoň neblázním jako magor.. což by se mi asi s dvoulitrem stávalo kdž potřebuju tak to jede a jede to obstojně i se spotřebou kterou jsem schopný akceptovat hlavní je pohodlí a to octavka ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 Ten motor je solidní základ, a celkem dobře se mi s ním jezdí, ale musím být sám, jak už je v autě víc lidí, tak to jde hodně z kopce s dynamikou. Ale to už tady bylo psáno x-krát, stejně tak, to že čipovaní nemá obecně u atmosférických motorů cenu. To s tím tempomatem se řešilo už u fábek, kdy tam to taky dává plný plyn tak nějak plnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 Ono pry hodne zalezi, jak se tenhle motor zajede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 To asi u každého motoru, ale spíš než o zajetí jde o to, jak se zrovna v tom daném motoru setkají tolerance jednotlivých dílů. Ale i tak jsou to věci, které člověk moc neovlivní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 (editace) Procetl jsem tohle vlakno a chtel bych se zeptat dosavadnich majitelu cipu u tohoto motoru - stoji to za ty penize? nejde mi o vykon, spise o ten lepsi nastup vykonu v nizsich otackach a lepsi odezve plynu. A otazka pro Prazaky - u koho jste si to nechali chipovat v Praze? Diky PS: Vim, ze to sem nepatri, ale Bud Spencer je rozhodne moje nejoblibenejsi postava z filmovych "bitkarskych" komedii:D Editováno: 13. Říjen 2010, autor: Palad1n Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 Po chipu nečekej, že do toho sednes a hned poznáš rozdíl, bohužel, takový nárůst to není. pokud máš auto hodne v oku, rozdíly jsou poznat. Změna reakce plynu není příliš velká. Pokud si hraju s plynem z volnoběhu do cca 2500ot, jsou citit prodlevy reakce (lankový plyn z toho asi nikdy nebude). Pokud si hraju s plynem od 3000ot výš, reakce je rychlejsí. Lepší zátah jde pocítit už těsně pod 3000ot a da se to lépe točit, motor okolo 6000ot tolik nevadne. Do 2500ot jsem rozdil nepoznal. Nižší spotřebu jsem nepocitil, spis bych rekl, že jezdim +- za stejno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 řadit řadit a jede to...je to vcelku fajn motor, já na něj nemohu nadávat...dříve jsem vlastnil slabší motůrky...občas je cítit, že chybí Nm ale jinak zatim plně dostačuje...jak jste psali výše...mít třeba 1.8 TSi...jednou snad tak s tim sotva jedu do 8, to teď ne se zrovna lehkou nohou zvládam no problema asi už jsem svoje fast and furious choutky vyčerpal jako náctiletej parchant ve fáčku...na jiný nebylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 5. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2010 Chlapy, kdy měnit rozvody na 1,6 MPi ?...je to pevně daný nebo se kontroluje jeho stav a dle něj se mění? píšněte kdo jste už měnili...díkec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 5. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2010 (editace) Podle příruček je u benzínu jen pohledová kontrola opotřebení řemene v 90000km a pak každých dalších 30000km. V případě opotřebení nebo zjištění trhlinek atd.,... řemen vyměnit. U dieselů PD je výměna řemene včetně kladky každých 120000km. Editováno: 5. Listopad 2010, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 5. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2010 a mění se u MPíčka jen řemen nebo i kladky...přepokládam, že i kladky? na jaře asi trumfnu 100tk a možná to pro klid vyměním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 5. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2010 Ja sam jsem jeste rozvody neměnil (mám 78000km), ale třeba příručka u OI 1,8 říká měnit rozvody až po 180000km. Jestli budeš 100% měnit rozvody, měnil bych i kladku a mám za to, že tam v tom běhá i vodní čerpadlo a to bych asi taky vyměnil, když už. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 5. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2010 vodní pumpa je taky jasná...chtěl jsem jen vědět co říká nejlépe právě příručka...někde jsem totiž četl jak si psal, že pro výměnu nemají určený interval ale rozhoduje až pohledová kontrola...mno těžko hodnotit ale...co když bude při 180tk vypadat stejně jak při 70tk...to už asi vítězí rozum :-)tak na jaře ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 5. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2010 (editace) No ja bych raději vyměnil dřiv aby třeba pak nebylo už pozdě...zase to až tolik nestoji a samo že vyměnit i vodni pumpu Editováno: 5. Listopad 2010, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 6. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2010 Ahoj, zrovna minulý týden jsem se na výměnu rozvodového řemenu dotazoval aut.servisu a tohle je odpověď : U výše uvedeného vozidla není jasně definována a předepsána výměna ozubeného řemene, jen jeho kontrola na 120.000, 150.000, 180.000, 210.000, 240.000 km v rámci servisních prohlídek. Dle našich zkušeností doporučeujeme preventivní výměnu po ujetí 120.000 km. Je ovšem možné, že bližší doporučení výrobcem bude v servisním plánu Vašeho vozidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlasta123 Vloženo 14. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 Koupil jsem O1 po dovozu z Německa a nechal jsem udělat u známého servismana ihned rozvody, náplně, svíčky, filtry. Měnil mi řemen i klatku, cena za material + práce 3.500,-Kč. Auto mělo při výměně najeto 98 tisíc, ověřených ze servisu v Německu. Rozhodně bych po ujetí 100 tisíc dlouho nečekal s výměnou. Dobrý je vědět , kdo Ti to udělá, zda je něho spoleh a má slušné ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomekp Vloženo 3. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2010 (editace) Tak vám nevím... V mé OII MR 2010 je "stejný" motor 1.6 MPI jako v "nové" Tour. Zatím, co moje OII plní jen EU4, tak nová Tour plní již EU5... Nevíte někdo, čím dosáhli technici ve Shade Fabrique toho, že nová Tour plní normu EU5? Tím, že motor nové Tour nemá ani plastový kryt, to asi nebude... Editováno: 3. Prosinec 2010, autor: tomekp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 (editace) cituji: "Nová emisní norma EURO 5 tentokrát postihuje více dieselové motory a snaží se je, co se obsahu zplodin týče, srovnat s motory benzínovými. To je docela běžná praxe, neboť „palivový dualismus“ například v USA vůbec neexistuje. Nutno však dodat, že zatímco v Americe tvoří naftové automobily pouze 5% podíl na trhu, v EU je to téměř polovina. Dalším úskalím je, že na naftu jezdí většina vozidel veřejné dopravy, nákladních automobilů nebo vozidel záchranné služby. EURO 5 snižuje emisní limit pro PM na pětinu oproti současnému stavu, což se dá splnit jen při instalaci řečených PM mikrofiltrů, které však nejsou zrovna nejlevnější. Rovněž bude třeba použít nových technologií pro dosažení limitů na NOx. Naopak mnoho již dnes vyráběných benzínových motorů novou směrnici EURO 5 splňuje. V jejich případě půjde pouze o 25% snížení limitů na HC a NOx, emise CO zůstávají nezměněny. Nově přibyla povinnost montovat filtry na olovnaté částice do benzínových motorů s přímým vstřikováním paliva." http://www.nazeleno.cz/nazelenoplus/emise-co2/euro-5-zdrazi-emisni-limity-automobily.aspx Editováno: 6. Prosinec 2010, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomekp Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 Sorry, ale to mi taky nejde na rozum, proc by se mely instalovat filtry na olovo, kdyz uz peknou radku let jezdime na bezolovnaty benzin A pak, proc rovnou nepisou pro benzinaky rovnou EU5. Zatim porad v Evrope hrajeme na emise CO2 a nevim, jak upravili motor u noveho Touru tak, aby sel s emisema dolu. Co se deje ve slavnem USA je sice zajimave, ale nas to vzhledem ke kubature, co jezdi po EU moc nezajima. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.