Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Osobně si myslím a je to pravděpodobné, že díly rozovodů pro kody motorů BFQ OI a OII do 09/2005 na sebe budou pasovat. Čidla i to ostatní také.

OII nemá váhu. OII s kodem BSE od 09/2005 už pak má jinou klapku, nemá EGR.

Vloženo

Chtěl bych se zeptat četl jsme článek o tom,že v Golfu VI ten motor žere olej prý?Jak je to v Oktávce II?Nikde jsme to nenašel.Dík.

Projížděl jsem stránky tady a nic jsme nenašel.

Vloženo

Na OI autech byl s tímhle problém myslím u čidla spojky (je myslím v motor.prostoru pod baterkou).

Tak zatím závada pořád trvá.. Vypozoroval jsem, že po vyřazení zůstanou otáčky viset někde mezi 1000-1500 otáček, ve chvíli, kdy znovu vyšlápnu spojku, tak klesnou na správnou hodnotu. To by vypadalo na ten snímač spojky.

Vloženo

krysolet007

Podle mě to je problém všech 1,6 MPI.Někdy to vyřeší hustší olej, jindy gufra pod ventilama a v nejhorším případě pístní kroužky.Znalejší opraví.Já jsem na 10W-40 měnim po 15 000 a zatím klídek.Na starém agregátu to byl 1l/1000 km.

Vloženo

tak zas tolik to olej nebere, já mám prodloužený interval, tak musim za tu dobu občas dolít, ti co mění po 15tisících tak nedolévají možná nic. Já za tu dobu 30 tisíc km doleju maximálně 2l. Hodně taky záleží kde se s tím jezdí, když to honim po dálnicích tak to vezme víc...

Vloženo

To co popisuješ nebude závada, to je vlastnost auta v kombinaci s tímhle motorem, chce to citlivě se spojkou a víc plynu a bude to OK, postupně když už spojka není co bývala se to jen stupňuje...taky může záležet co a kde tankuješ atd. Nemáš náhodou LPG?

Jinak OI i OII s 1,6 MPi (74 + 75 kW) má rozvody shodné ( řemen + kladky + vodní pumpa ) tam se totiž v konstrukci nic nezměnilo...

Vloženo

Tak já Shell před rokem zavrhnul. Tankování tam se mi prodražilo o podávací čerpadlo v nádrži, nový palivový filtr a asi po měsíci po výměně čerpadla se ozvaly i lambda sondy. Tak jsem tam přestal jezdit. Jinak olej nedolévám a neubývá.

Vloženo

Já používám olej 5W40 a měním po 15k/roce. Tedy spíš po roce (auto najíždí tak 12k). Olej to trochu papa, ale nedolévám (tj.při výměně 12k je olej okolo rysky min.)

Vloženo

Zdravím

Ovlivňuje nějak extra hustší olej spotřebu? Mám tam 10W-40.Vím, že teď v mrazech za studena asi motor trpí víc než s řidším olejem ale zase extrémě krátké trasy jezdím pouze sporadicky takže se to snad maže dobře.Na druhou stranu do fabie 1.4 MPI 50 Kw s 43 000 km mi v servise lejou 15W-40....

Vloženo

aktuálně najeto 52 tis.km na LL olej od mušle, blíží se mi 2.výměna a dolil jsem za 52 tis./3,5 roku necelé 2 litry, dálnice jezdím cca 500km měsíčně. U proměnlivého intervalu zatím zůstávám

Vloženo (editace)

  • post-20631-0-50274300-1359501727_thumb.jJá mám auto od srpna,dolil jsem asi 1.5 litrů oleje long life 5w30.Jak jsem dolíval olej,tak jsem si všiml takové pěny v barvě kapučina na vnitřní straně víčka.Je to normální?V servisu mi řekl,že to je normální.Je tomu opravdu tak?Auto má najeto 9 tis km,jestli to zvládnu,tak přidám fotku.

Editováno: , autor: dusan.k
Vloženo

Dá se říct, že je to normální jev. Můžou za to krátké trasy obzvláště za studena, kdy se motor sotva prohřeje.

V létě nebo na delších trasách by pěna měla vymizet.

Vloženo

Tak ja se taky vyjadrim ke vsemu zminenemu :)

Mam O2FL r.v. 2009 1.6MPI najeto 60tkm a prave jsem po druhem servisu, rocne najdu tech 15-16tkm.

Mam prodlouzeny interval a olej dolevam maximalne tak pul litriku za ty dva roky.

Tankovat jezdim pouze OMV nebo SHELL. Myslel jsem si, jak dopravam autu dobre palivo a v 50tkm mi odesla lambda :)

Tu penu na vicku jsem mel ted v zime pred vymenou oleje taky, zrejme je to tedy normalni.

Vloženo

ahoj ,tiez mam tento motor ,ale v tourane, BSE.olej dolievam asi 1-2 l na 15000km.mam nabehane uz 194500km.pred rokom som tam dal namontovat LPG.tiez mam tu penu na viecku a nie len tam.... :D teraz v zime robim kratke trasy ,takze je to normalne.snad mi este cosi vydrzi.

prajem vela stastnych KM....su to spolahlive motory.

Vloženo

Mno jak pročítám fóra tak 1,6 MPI je prostě co do spolehlivosti asi nejlepší volbaJá osobně moc neapeluju na dynamiku a na spotřebu ale zajímá mě spolehlivost..Až budu shánět jetou OII tak výhradně s tímto motorem.Škoda že OIII tento motor pohřbí, ale zase třebas bude aktuální 1.2 TSI tak poruchová, že tam zase tu 1,6 šoupnou jako tomu bylo u OII face kdy po představení 1.2 TSI aktivně vykopli 1,6 ale potom jí tam zase vrátili.

Vloženo (editace)

S tím starým motorem bych nepočítal - neprojde EURO 6 - vysoká spotřeba=vysoké CO,jiná zástavba - platforma MQB...

Když se podíváš na obrázek,uvidíš tam motor 1.6 MPI nové řady EA 211. Tam bych viděl možnost...

post-32075-0-14278000-1359989733_thumb.j

Editováno: , autor: Pawouk

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...