tomina Vloženo 24. leden 2007 Vloženo 24. leden 2007 (editace) On si nas vubec nikdo nevsima...jestli jsem se neprekouk, tak jsme porad nevyresili co cvaka za rele pri studenym motoru :-( To pri startovani uz je asi jasny...na 99% je to baterka...ale co spina pri vytoceni otacek a studenym motoru?? :-( Editováno: 24. leden 2007, autor: tomina Citovat
destructor Vloženo 26. leden 2007 Vloženo 26. leden 2007 (editace) Mě to dělá vyhřívání sedaček, když ho nechám zaplé a startuji, tak ty relátka cvakaj (smozřejmě myslím relátka od vyhřívání)... mám benzin. Editováno: 26. leden 2007, autor: destructor Citovat
tomina Vloženo 9. Únor 2007 Vloženo 9. Únor 2007 Tak sem se na to cvakani pri studenym motoru ptal v servise a tam mi rekli, ze nemuzou vedet vsechno pekna odpoved :-) tady to urcite nekdo vi..a nepovi..rek bych ze to bude neco, co setri motor pri vytoceni do vysokych otacek - tak aby se za studena moc nenamahal...je to tak...?? tak prosim...co to je...? Citovat
qantas Vloženo 27. Září 2007 Vloženo 27. Září 2007 Mám uplně stejný problém, při studeném motoru a vytočení na 2500 ot cvakne relé a jak spadnou pod 2000 cvakne znovu, po ujetí cca 3 km cvakání zmizí.Ví někdo už čím to je ?? Díky Tak sem se na to cvakani pri studenym motoru ptal v servise a tam mi rekli, ze nemuzou vedet vsechno pekna odpoved :-) tady to urcite nekdo vi..a nepovi..rek bych ze to bude neco, co setri motor pri vytoceni do vysokych otacek - tak aby se za studena moc nenamahal...je to tak...?? tak prosim...co to je...? Citovat
klucina Vloženo 23. Březen 2008 Vloženo 23. Březen 2008 Potřeboval bych radu. Když zastavím, vypnu motor, vytáhnu klíček, po chvilce zhasne stropní světlo, tak se občas ozve cvaknutí v palubce u řidiče, jakoby v pojistkové skříňce. Všechni funguje, nic nemám odpojeno, nic navíc. A občas to dělá i při jízdě. Jedu klidně po dálnici a občas si to zacvaká pak je klid. Mám OI r.v. 99/1.9 TDi/81kW... Citovat
Misacek Vloženo 23. Březen 2008 Vloženo 23. Březen 2008 Potřeboval bych radu. Když zastavím, vypnu motor, vytáhnu klíček, po chvilce zhasne stropní světlo, tak se občas ozve cvaknutí v palubce u řidiče, jakobyv pojistkové skříňce. Všechni funguje, nic nemám odpojeno, nic navíc. A občas to dělá i při jízdě. Jedu klidně po dálnici a občas si to zacvaká pak je klid. Mám OI r.v. 99/1.9 TDi/81kW... Když zhasne vnitřní osvětlení, tak je jasné, že ho vypíná nějaké relé, které když vypne, tak cvakne Citovat
barbarosa Vloženo 24. Březen 2008 Vloženo 24. Březen 2008 když naskočím do auta a otočím kíčkem tak zhasne stropní osvětlení a provází ho takový pískavý zvuk jako jako když vypnu starou televizi, všechny žárovky jsou OK Citovat
Radchen Vloženo 24. Březen 2008 Vloženo 24. Březen 2008 Potřeboval bych radu. Když zastavím, vypnu motor, vytáhnu klíček, po chvilce zhasne stropní světlo, tak se občas ozve cvaknutí v palubce u řidiče, jakobyv pojistkové skříňce. Všechni funguje, nic nemám odpojeno, nic navíc. A občas to dělá i při jízdě. Jedu klidně po dálnici a občas si to zacvaká pak je klid. Mám OI r.v. 99/1.9 TDi/81kW... to cvakání při jízdě taky řeším, ale mně se to projevuje pouze, třeba ráno nebo když je motor studený, tak když se rozjíždím a zmáčknu spojku, tak zacvaká nějaké relátko, a světla mi při tom cvakání pohasnou, a potom zase normálně svítí, taky nevím co to cvakání dělá... Citovat
klucina Vloženo 24. Březen 2008 Vloženo 24. Březen 2008 (editace) Když zhasne vnitřní osvětlení, tak je jasné, že ho vypíná nějaké relé, které když vypne, tak cvakne To je mi jasné, jenže to cvakne i po nějaké době co sedím v autě potmě.. A navíc to cvakne i vícekrát... Editováno: 24. Březen 2008, autor: klucina Citovat
klucina Vloženo 25. Březen 2008 Vloženo 25. Březen 2008 Auto jeden normálně? Auto jede normálně.. Všiml jsem si ale, že ukazatel teploty chlad. kapaliny má občas dlouhý náběh, i po tom co ujedu pár kilometrů.. A když zastavím, vypnu motor a pak znova nastartuju tak ukazatel pomalu klesne ze zrovna konkrétní hodnoty na nulu.. Tak jestli to necvaká relátko ukazatele chladící kapaliny... Citovat
ph007 Vloženo 28. Březen 2008 Vloženo 28. Březen 2008 (editace) to cvakání při jízdě taky řeším, ale mně se to projevuje pouze, třeba ráno nebo když je motor studený, tak když se rozjíždím a zmáčknu spojku, tak zacvaká nějaké relátko, a světla mi při tom cvakání pohasnou, a potom zase normálně svítí, taky nevím co to cvakání dělá... To cvakání při jízdě je ventil zpětnýho vedení výfukových plynů u turba, je to normální, dělá mi to taky PS: máme stejnej model a rok Editováno: 28. Březen 2008, autor: ph007 Citovat
tomina Vloženo 28. Březen 2008 Vloženo 28. Březen 2008 Taky sem dlouho zjistoval co to je za cvakani pri studenym motoru a je to tedy EGR ventil jo? Vim ze to cvakne priblizne po prekroceni 2000ot a pak zase kdyz otacky spadnout pod 2000ot. Ale jenom dokud je motor studenej... Proc tam vubec je?(to rele) Citovat
Liboro Vloženo 28. Březen 2008 Vloženo 28. Březen 2008 Taky sem dlouho zjistoval co to je za cvakani pri studenym motoru a je to tedy EGR ventil jo? Vim ze to cvakne priblizne po prekroceni 2000ot a pak zase kdyz otacky spadnout pod 2000ot. Ale jenom dokud je motor studenej... Proc tam vubec je?(to rele) Nevymýšlejte kraviny. Na studeném motortu cvaká relé žhavení, ten ventil je v činnosti snad i při provozní teplotě. Citovat
kysmen Vloženo 9. Duben 2008 Vloženo 9. Duben 2008 Nevymýšlejte kraviny. Na studeném motortu cvaká relé žhavení, ten ventil je v činnosti snad i při provozní teplotě. žhavící svíčky nebo předehřev hlavy válců ? Je to při nízkých venkovních teplotách při studeném motoru a přesně nad 2500 rpm. Citovat
peter7 Vloženo 10. Duben 2008 Vloženo 10. Duben 2008 Mne to taktiez cvaká,ale ja mám benzinak 1.8 T. Ja si myslím ze to bude suvisiet s komfortkou,lebo to cvaká aj ked stojim a mám zapnuté vnútorné osvetlenie(asi tak po dvoch minutach cvakne s bliknutím svetla) Auto ide takze to neriesim. Citovat
tomina Vloženo 12. Duben 2008 Vloženo 12. Duben 2008 To co popisuje peter7 je opravdu komfortka, ale to nema nic spolecnyho s tim, o cem se tu bavime. V komfortce to jednou cvakne po zhasnuti svetla, popripade po delsim sviceni interierovou lampickou.. Ale porad nemam jasno co je to rele, ktere cvaka pri studenym motoru pokud ho vytocim nad tech 2000ot. Jednou cvakne pri prekroceni techto otacek a potom kdyz spadne pod tuto hranici. S tim zhavenim to ma logiku, jakmile to sepne, je velky odber a proto pozhasnou svetla. Co to presne dela? Kdyz to vytocim, cvakne - zapne zhaveni nebo co to udela? Citovat
Liboro Vloženo 14. Duben 2008 Vloženo 14. Duben 2008 Když to vytočíš, tak to právě vypne. Spíná to u studeného motoru a tím upravuje lepší chod motoru. Přečti si DP, podle mě by to tam mohlo být popsané. Citovat
mario1977 Vloženo 15. Květen 2008 Vloženo 15. Květen 2008 ahojte, chcem poradit, ked zdvihnem otacky nad 2500, tak mi za pristrojovkou cvakne relatko a ked potom zase klesne pod 2500, tak znova. je niekde problem? Citovat
Lukascheck Vloženo 15. Květen 2008 Vloženo 15. Květen 2008 ahojte, chcem poradit, ked zdvihnem otacky nad 2500, tak mi za pristrojovkou cvakne relatko a ked potom zase klesne pod 2500, tak znova.je niekde problem? Ne je to normální ale jen u studeného motoru pokud se nemýlím Citovat
KaJe Vloženo 16. Květen 2008 Vloženo 16. Květen 2008 Ale ty nemáš klepocáka, u nafťáků tam opravdu ve 2500 otáčkách cvaká nějaké relátko. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...&hl=cvakání Citovat
zabiak Vloženo 16. Květen 2008 Vloženo 16. Květen 2008 Mě nic necvaká a taky mám 1,9TDi je někde problém? Citovat
klucina Vloženo 16. Květen 2008 Vloženo 16. Květen 2008 Ale ty nemáš klepocáka, u nafťáků tam opravdu ve 2500 otáčkách cvaká nějaké relátko. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...&hl=cvakání S těmi 2500 ot. souhlasím. cvaká to pouze u studeného motoru. Ale je taky fakt že se i mi občas při jízdě, při stání i při vypnutém motoru, rozcvaká nějaké relátko jen tak a po několikátém cvaknutí to přestane a pak je klid... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.