Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

On si nas vubec nikdo nevsima...jestli jsem se neprekouk, tak jsme porad nevyresili co cvaka za rele pri studenym motoru :-( To pri startovani uz je asi jasny...na 99% je to baterka...ale co spina pri vytoceni otacek a studenym motoru?? :-(

Upraveno od tomina

Mě to dělá vyhřívání sedaček, když ho nechám zaplé a startuji, tak ty relátka cvakaj (smozřejmě myslím relátka od vyhřívání)... mám benzin.

Upraveno od destructor

  • 2 týdny později...

Tak sem se na to cvakani pri studenym motoru ptal v servise a tam mi rekli, ze nemuzou vedet vsechno :t pekna odpoved :-) tady to urcite nekdo vi..a nepovi..rek bych ze to bude neco, co setri motor pri vytoceni do vysokych otacek - tak aby se za studena moc nenamahal...je to tak...?? tak prosim...co to je...?

  • 7 měsíců později...

Mám uplně stejný problém, při studeném motoru a vytočení na 2500 ot cvakne relé a jak spadnou pod 2000 cvakne znovu, po ujetí cca 3 km cvakání zmizí.Ví někdo už čím to je ??

Díky

Tak sem se na to cvakani pri studenym motoru ptal v servise a tam mi rekli, ze nemuzou vedet vsechno :t pekna odpoved :-) tady to urcite nekdo vi..a nepovi..rek bych ze to bude neco, co setri motor pri vytoceni do vysokych otacek - tak aby se za studena moc nenamahal...je to tak...?? tak prosim...co to je...?
  • 5 měsíců později...

Potřeboval bych radu. Když zastavím, vypnu motor, vytáhnu klíček, po chvilce zhasne stropní světlo, tak se občas ozve cvaknutí v palubce u řidiče, jakoby

v pojistkové skříňce. Všechni funguje, nic nemám odpojeno, nic navíc. A občas to dělá i při jízdě. Jedu klidně po dálnici a občas si to zacvaká pak je klid.

Mám OI r.v. 99/1.9 TDi/81kW...

Potřeboval bych radu. Když zastavím, vypnu motor, vytáhnu klíček, po chvilce zhasne stropní světlo, tak se občas ozve cvaknutí v palubce u řidiče, jakoby

v pojistkové skříňce. Všechni funguje, nic nemám odpojeno, nic navíc. A občas to dělá i při jízdě. Jedu klidně po dálnici a občas si to zacvaká pak je klid.

Mám OI r.v. 99/1.9 TDi/81kW...

Když zhasne vnitřní osvětlení, tak je jasné, že ho vypíná nějaké relé, které když vypne, tak cvakne :sleep:

když naskočím do auta a otočím kíčkem tak zhasne stropní osvětlení a provází ho takový pískavý zvuk jako jako když vypnu starou televizi, všechny žárovky jsou OK

Potřeboval bych radu. Když zastavím, vypnu motor, vytáhnu klíček, po chvilce zhasne stropní světlo, tak se občas ozve cvaknutí v palubce u řidiče, jakoby

v pojistkové skříňce. Všechni funguje, nic nemám odpojeno, nic navíc. A občas to dělá i při jízdě. Jedu klidně po dálnici a občas si to zacvaká pak je klid.

Mám OI r.v. 99/1.9 TDi/81kW...

to cvakání při jízdě taky řeším, ale mně se to projevuje pouze, třeba ráno nebo když je motor studený, tak když se rozjíždím a zmáčknu spojku, tak zacvaká nějaké relátko, a světla mi při tom cvakání pohasnou, a potom zase normálně svítí, taky nevím co to cvakání dělá...

Když zhasne vnitřní osvětlení, tak je jasné, že ho vypíná nějaké relé, které když vypne, tak cvakne :sleep:

To je mi jasné, jenže to cvakne i po nějaké době co sedím v autě potmě.. A navíc to cvakne i vícekrát...

Upraveno od klucina

Auto jeden normálně?

Auto jeden normálně?

Auto jede normálně.. Všiml jsem si ale, že ukazatel teploty chlad. kapaliny má občas dlouhý náběh, i po tom co ujedu pár kilometrů.. A když zastavím,

vypnu motor a pak znova nastartuju tak ukazatel pomalu klesne ze zrovna konkrétní hodnoty na nulu.. Tak jestli to necvaká relátko ukazatele chladící kapaliny...

to cvakání při jízdě taky řeším, ale mně se to projevuje pouze, třeba ráno nebo když je motor studený, tak když se rozjíždím a zmáčknu spojku, tak zacvaká nějaké relátko, a světla mi při tom cvakání pohasnou, a potom zase normálně svítí, taky nevím co to cvakání dělá...

To cvakání při jízdě je ventil zpětnýho vedení výfukových plynů u turba, je to normální, dělá mi to taky :p

PS: máme stejnej model a rok ;)

Upraveno od ph007

Taky sem dlouho zjistoval co to je za cvakani pri studenym motoru a je to tedy EGR ventil jo? Vim ze to cvakne priblizne po prekroceni 2000ot a pak zase kdyz otacky spadnout pod 2000ot. Ale jenom dokud je motor studenej... Proc tam vubec je?(to rele)

Taky sem dlouho zjistoval co to je za cvakani pri studenym motoru a je to tedy EGR ventil jo? Vim ze to cvakne priblizne po prekroceni 2000ot a pak zase kdyz otacky spadnout pod 2000ot. Ale jenom dokud je motor studenej... Proc tam vubec je?(to rele)

Nevymýšlejte kraviny. Na studeném motortu cvaká relé žhavení, ten ventil je v činnosti snad i při provozní teplotě.

  • 2 týdny později...
Nevymýšlejte kraviny. Na studeném motortu cvaká relé žhavení, ten ventil je v činnosti snad i při provozní teplotě.

žhavící svíčky nebo předehřev hlavy válců ? Je to při nízkých venkovních teplotách při studeném motoru a přesně nad 2500 rpm.

žhavící svíčky motoru.

Mne to taktiez cvaká,ale ja mám benzinak 1.8 T. Ja si myslím ze to bude suvisiet s komfortkou,lebo to cvaká aj ked stojim a mám zapnuté vnútorné osvetlenie(asi tak po dvoch minutach cvakne s bliknutím svetla) Auto ide takze to neriesim.

To co popisuje peter7 je opravdu komfortka, ale to nema nic spolecnyho s tim, o cem se tu bavime. V komfortce to jednou cvakne po zhasnuti svetla, popripade po delsim sviceni interierovou lampickou.. Ale porad nemam jasno co je to rele, ktere cvaka pri studenym motoru pokud ho vytocim nad tech 2000ot. Jednou cvakne pri prekroceni techto otacek a potom kdyz spadne pod tuto hranici. S tim zhavenim to ma logiku, jakmile to sepne, je velky odber a proto pozhasnou svetla. Co to presne dela? Kdyz to vytocim, cvakne - zapne zhaveni nebo co to udela?

Když to vytočíš, tak to právě vypne. Spíná to u studeného motoru a tím upravuje lepší chod motoru.

Přečti si DP, podle mě by to tam mohlo být popsané.

  • 1 měsíc později...

ahojte, chcem poradit, ked zdvihnem otacky nad 2500, tak mi za pristrojovkou cvakne relatko a ked potom zase klesne pod 2500, tak znova.

je niekde problem?

ahojte, chcem poradit, ked zdvihnem otacky nad 2500, tak mi za pristrojovkou cvakne relatko a ked potom zase klesne pod 2500, tak znova.

je niekde problem?

Ne je to normální ale jen u studeného motoru pokud se nemýlím

to teda nevim, mně tam nic necvaká!

Mě nic necvaká a taky mám 1,9TDi

je někde problém? ;)

Ale ty nemáš klepocáka, u nafťáků tam opravdu ve 2500 otáčkách cvaká nějaké relátko. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...&hl=cvakání ;)

S těmi 2500 ot. souhlasím. cvaká to pouze u studeného motoru. Ale je taky fakt že se i mi občas při jízdě, při stání i při vypnutém motoru,

rozcvaká nějaké relátko jen tak a po několikátém cvaknutí to přestane a pak je klid...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.