Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim!

Celkom by ma zaujimali nazory na otazku, ci skodi dnesnemu modernemu motoru /1.2HTP, vstrekovanie riadi elektronika/ podtacanie? T.j. povedzme jazda na 1500-2000 otackach, na 1/4 plynu.

a ake je to HTP 6ventil ci 12ventil ? podla mna vseobecne by sa motor nemal podtacat. tu tohto motora si treba uvedomit ze je to maloobjemovy motor ktoremu jazda v nizsich oatckach nerobi dobre. treba si uvedomit ci je to kratkodobe alebo dlhodobe. vidim ze si novacich nabuduce skus pouzit funkciu hladat lebo toto uz tu bolo a je popisane tam by si sa dozvedel.

inak skus si toto pricitat je tam pisane aj o vytacani a podtacani motora:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=5942

Upraveno od houmr

Zdravim!

Celkom by ma zaujimali nazory na otazku, ci skodi dnesnemu modernemu motoru /1.2HTP, vstrekovanie riadi elektronika/ podtacanie? T.j. povedzme jazda na 1500-2000 otackach, na 1/4 plynu.

1. jazda na otackach 1500 az 2000ot nieje na skodu pokial tak nejazdis 90% casu.

2. ak na tych otackach iba udrzujes nadobudnutu ryclost nevidim v tom problem

3. nesmies z tych otacok akcelerovat (maximalne vlazne, ale ozaj vlazne, aj ked je fakt lepsie podradit hlavne z V.-tky na IV. ci zo IV.-ky na III) aj to iba po rovine

4. pokial si plne nalozeny tak minimum je 2000ot

5. pokial ides do kopca tak podla zatazenia a intenzity stupania treba jednoznacne podradit o jeden ci dva stupne urcite

Jazdu v tychto otackach vyuzivam ked iba udrzuje rychlost, pripadne na dole-kopec. Velzmi zriedkakedy z tych otacok akcelerujem (ked aj tak vlazne a s citom), vacsinou vsak podradim (podla situacie).

Jazda v tychto otackach na I ci na II ak su nutne (kolona a pod) proste nema cenu riesit, lebo ked musis tak musis

Dlhodobo 2000ot nieje problem (ale s citom)

1500 je hodne málo, tie vibrácie motora cítiť aj v sedačke. Akcelerácia z týchto otáčok je hodne problematická na vyšších prevodových stupňoch. Pod 2000 otáčok jazdím jedine na 1. a 2. stupni pri pohýňaní, inokedy radšej podradím...

1500 je hodne málo, tie vibrácie motora cítiť aj v sedačke. Akcelerácia z týchto otáčok je hodne problematická na vyšších prevodových stupňoch. Pod 2000 otáčok jazdím jedine na 1. a 2. stupni pri pohýňaní, inokedy radšej podradím...

naprosto souhlasím, nejraději se 12V cítí okolo 3000 ot., pod 2000 ot. rozhodně nééé

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.