KodiaqKE Vloženo 25. Října Sdílet Vloženo 25. Října Zdravím, po prejdeni 9850km mi auto vyhodilo hlášku doplnte olej. Skontorloval som podľa mierky a hladina bola na minime. Každý motor má určitú spotrebu oleja, ale po 10 tis km 1 liter sa mi zdá celkom dosť. Neviem či je to vlastnosť týcho 142kw motor, alebo ... podelte sa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 26. Října Sdílet Vloženo 26. Října A seš si jistej, že předtím si měl olej na maximum? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KodiaqKE Vloženo 26. Října Autor Sdílet Vloženo 26. Října Pred prebratim u predajcu som skontroloval hladinu mierku a bola na Max. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 26. Října Sdílet Vloženo 26. Října Pokud máš auto po novotě, tak olej nebude 100% všude. Spíš teď dolej a pak hlídej. I první km po opravě- GO motoru zmizí olej rychlejc. Až si vše sedne, mělo by to bejt lepší. A hlavně není ještě v návodu spotřeba oleje 1 litr na 1000 km? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek_l Vloženo 30. Října Sdílet Vloženo 30. Října 1L/10000km mi přijde úplně v pohodě. Tak nějak si bral i můj starý 1.4TSI. Záleží i na stylu jízdy. Počítám, že když to nebude aspoň 2L/10k, tak to ani nepůjde reklamovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mobil-man Vloženo 31. Října Sdílet Vloženo 31. Října Zajíždím auta od nuly do cca 25 tis. km už pátý rok a ten litr na prvních 10 tis. km je v normě (tdi i tsi). Poté by se to mělo snížit, ale zrovna u těchto TDI to také může zůstat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 31. Října Sdílet Vloženo 31. Října Silnější 2.0 TDI mají problémy se zvýšenou spotřebou oleje už delší dobu. U předchozí verze, 147 kW, to je už dobře známá věc. Věděl to i koncern, původně se očekávalo, že s tím s novou generací (142 kW) výrobce něco udělá. Jenže se zjistilo, když už teď tyhle nové motory jezdí, že s tím výrobce po technické stránce neudělal vůbec nic. V praxi to znamená, že je to o štěstí. Buď máte v autě motor s dobrým, nebo špatným souběhem výrobních tolerancí jednotlivých dílů motoru a podle toho je spotřeba oleje malá (nepostřehnutelná), nebo vysoká, byť stále pod limitem pro uznání reklamace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delphin Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu Kolega přesedl z Kodiaqa 147 kW do Kodiaqa 2 142 kW a místo původního 1 litru na 5 t km to je prý 1 l na 4 - 5 t km. Já to v Superbu 147 kW mám 1 l na 4800 - 8000 km. Je hodně znát, jak moc těžkou nohu na plynu mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu Při spotřebě 1l oleje na 10 tkm a ceně oleje 300 kč/l to dělá ve vícenákladech 2,7 kč/100 km. Při 2l/10 000 km >> 5,4 kč/100 km. Čili pokud to výrobce dělá větší vůle >> snížení tření kvůli úspoře paliva, tak pak to asi smysl dává. Otázkou je, co ta spotřeba olej udělá s filtrem pevných částit a nespalitelnýma zbytkama v něm. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.