petry Vloženo 18. Listopadu Sdílet Vloženo 18. Listopadu Zdravím, mám Superb III (2023) s motorem 2.0 TDI, 110kw, automat a začal mi přibývat olej. Cca před týdnem se mi objevila kontrolka motoru, že mám nad maximum oleje v nádrži. Tak jsem zajel do servisu a tam mi řekli, že mám v oleji naftu, ale že olej vypadá ještě dobře. Olej mi teda jenom upustili a řekli, že jezdím krátké jízdy a že se motor (nebo dpf) musí nějak regenerovat a taky, že mám jezdit delší trasy cca. 15min jízdy při 2000-3000 otáčkách. Každopádně mají pravdu, protože diesel není na krátké jízdy, ale mám občas týdny, kdy jedu na den max. 3km a tak jsem je poslechl. Jezdil jsem 3 dny, a to každý den 50-70 km na sport režimu no a kontrolka je zpátky. Nechápu jak je to možné, a chtěl bych se zeptat proč to tak je, nebo jestli je chyba někde jinde, protože za 2 - 3 měsíce, co mám tohle auto jsem najel 4000 km, což mi přijde docela dost. Předem děkuji za odpověd a omlouvám se za trochu rozsáhlé téma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 18. Listopadu Sdílet Vloženo 18. Listopadu Podle rocniku tipuje, ze jde uz o Evo motor. Kolik ma auto aktualne najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 19. Listopadu Sdílet Vloženo 19. Listopadu LOL. to sa pozreli na olej a povedali, ze je OK a staci odpustit? ako prve si mal tvrdit, ze auto pouzivas vzdy vyhradne podla navodu na pouzitie. a ako druhe si hned zisti, kedy ti auto regeneruje dpf a vtedy NIKDY nevypinaj motor. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 19. Listopadu Sdílet Vloženo 19. Listopadu před 1 hodinou, denial napsal: a ako druhe si hned zisti, kedy ti auto regeneruje dpf A to se prosím udělá jak? Vrtá to hlavou nejen mně, ale i milionům dalších uživatelů... VAG má "interní" obochacení směsi, ne další vstřikovač. Pokud jezdíš častěji takovou vzdálenost ve Sport, regenerace by měla doběhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 19. Listopadu Sdílet Vloženo 19. Listopadu Tak treba si koupis stekr do diag. zasuvky. Na mobil si nainstalujes VAG DPF a hlidas si to. To neni zadna veda. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petry Vloženo 19. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 19. Listopadu před 17 hodinami, OnMiT312 napsal: Podle rocniku tipuje, ze jde uz o Evo motor. Kolik ma auto aktualne najeto? Mám najeto 22800km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petry Vloženo 19. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 19. Listopadu před 15 hodinami, denial napsal: LOL. to sa pozreli na olej a povedali, ze je OK a staci odpustit? ako prve si mal tvrdit, ze auto pouzivas vzdy vyhradne podla navodu na pouzitie. a ako druhe si hned zisti, kedy ti auto regeneruje dpf a vtedy NIKDY nevypinaj motor. No ale mně se tam žádná kontrolka, ani žádné upozornění neukazuje, že zrovna teď se regeneruje dpf a v návodu o tom nic napsáno není. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petry Vloženo 19. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 19. Listopadu před 10 hodinami, koudy_123 napsal: Tak treba si koupis stekr do diag. zasuvky. Na mobil si nainstalujes VAG DPF a hlidas si to. To neni zadna veda. To mě ani nenapadlo, ale mohl by to být dobrý nápad. Nevíš náhodou, jaký by jsem měl koupit adaptér, aby to sedělo jak s aplikací, tak zároveň s motorem?? Nedaří se mi to najít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 19. Listopadu Sdílet Vloženo 19. Listopadu (editace) mne funguje dobre vgate icar na zakladne veci, a je celkom lacny na vectre som to vedel jednoducho rozlisit podla poctu otacok na volnobehu Editováno: 19. Listopadu, autor: denial 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
100Bubu Vloženo 21. Listopadu Sdílet Vloženo 21. Listopadu https://www.welf.sk/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2aLQtlg3IWRrvZIueptO0RHX8OwnpB-7IF6-dSlwzMtnt1ac2Iy6deXoo_aem_Kg0S44gqy66TQ1j99Mog2Q Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 21. Listopadu Sdílet Vloženo 21. Listopadu 85 eur za jednoucelove zariadenie mi pride *riadne* moc, ked za taku sumu sa da kupit 5 bluetooth obd adapterov ... k tomu niektore dpf aplikacie do mobilu su zadarmo a cez obd adapter sa daju aj vycitat chybove kody z roznych rj, aj mazat, co tu asi nehrozi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 22. Listopadu Sdílet Vloženo 22. Listopadu V 19. 11. 2024 na 17:28, petry napsal: To mě ani nenapadlo, ale mohl by to být dobrý nápad. Nevíš náhodou, jaký by jsem měl koupit adaptér, aby to sedělo jak s aplikací, tak zároveň s motorem?? Nedaří se mi to najít Nepatri to sem, ale... Lup stekr CARISTA (.treba na amazonu) a sezen apku VAG DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Listopadu Sdílet Vloženo 22. Listopadu Tohle už sem nepatří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukSag Vloženo před 11 hodinami Sdílet Vloženo před 11 hodinami Regenerace zjistuju z obrazovky stav vozidla -> info StartStop kde je napsano nutny beh motoru, dalsi je bezici sahara na plny kule... Nicmene k dotazu opravdu v roce 2023 stale regenerace zvysuje hladinu oleje? Pokud ano musi bezet vicemene porad a pak je v haji vstrik, egr nebo turbo... udelal bych poradnou diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.