Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Kamarádi nechci vás strašit,ale kámoš co dělá v servisu mi říkal že po čištění je klapku potřeba nastavit Vagem a někomu to po čištění nemusí už jít.A pak jedině novou klapku za pěkný peníz.Už jich pár lidem vyměnoval po čištění.A já mu věřím.

Kamarádi nechci vás strašit,ale kámoš co dělá v servisu mi říkal že po čištění je klapku potřeba nastavit Vagem a někomu to po čištění nemusí už jít.A pak jedině novou klapku za pěkný peníz.Už jich pár lidem vyměnoval po čištění.A já mu věřím.

inak je pravda ze klapky by si sa nemal chytat a cistij ju iba tak ze ju vystriekas cisticom. inak je pravda ze klapka na fabii je draha ako svina lebo je elektronicka. samotna klapka ako mechanicka cast nie je problem ale problem je jej riadiaca jednotka ktora ju nastavuje do spravnej polohy. len tak informacne co mi tvrdili v servise ze klapka stoji 40tSK (ale urcite trochu nadsadil) ale posrata mechanicka na octu stoji cca 10tsk

Kamarádi nechci vás strašit,ale kámoš co dělá v servisu mi říkal že po čištění je klapku potřeba nastavit Vagem a někomu to po čištění nemusí už jít.A pak jedině novou klapku za pěkný peníz.Už jich pár lidem vyměnoval po čištění.A já mu věřím.

inak je pravda ze klapky by si sa nemal chytat a cistij ju iba tak ze ju vystriekas cisticom. inak je pravda ze klapka na fabii je draha ako svina lebo je elektronicka. samotna klapka ako mechanicka cast nie je problem ale problem je jej riadiaca jednotka ktora ju nastavuje do spravnej polohy. len tak informacne co mi tvrdili v servise ze klapka stoji 40tSK (ale urcite trochu nadsadil) ale posrata mechanicka na octu stoji cca 10tsk

Jenže to platí i když ji budeš čistit jen sprejem a budeš na ní jen stříkat.Pak už to nemusí jít prý seřídit.Ale tu cenu za novou mi řekl menší.Kolem 15 tisíc,nebo tak nějak.Taky jsem si jí chtěl časem vyčistit,ale raději to asi nechám být.Dokuď nebudou nějaký příznaky zanešený klapky

Kamarádi nechci vás strašit,ale kámoš co dělá v servisu mi říkal že po čištění je klapku potřeba nastavit Vagem a někomu to po čištění nemusí už jít.A pak jedině novou klapku za pěkný peníz.Už jich pár lidem vyměnoval po čištění.A já mu věřím.

inak je pravda ze klapky by si sa nemal chytat a cistij ju iba tak ze ju vystriekas cisticom. inak je pravda ze klapka na fabii je draha ako svina lebo je elektronicka. samotna klapka ako mechanicka cast nie je problem ale problem je jej riadiaca jednotka ktora ju nastavuje do spravnej polohy. len tak informacne co mi tvrdili v servise ze klapka stoji 40tSK (ale urcite trochu nadsadil) ale posrata mechanicka na octu stoji cca 10tsk

Jenže to platí i když ji budeš čistit jen sprejem a budeš na ní jen stříkat.Pak už to nemusí jít prý seřídit.Ale tu cenu za novou mi řekl menší.Kolem 15 tisíc,nebo tak nějak.Taky jsem si jí chtěl časem vyčistit,ale raději to asi nechám být.Dokuď nebudou nějaký příznaky zanešený klapky

to neviem ale servisak v skodovke ju cistil tak ze jeden drzal motor v otackach a pridaval a druhy tam striekal cistic a klapky sa nechytil a nic nenadstavovali. ani ja som nic nepozoroval na aute nejaku zmenu. ja si myslim ze pokial ju nebudes chytat a hybat tak by sa nemalo nic stat.

No nevím,on mi tvrdil tohle.Že i když jí budeš čistit jen sprejem,tak je potřeba jí potom na vagu seřídit a že to taky nemusí jít.A potom tě čeká výměna.Ale zatím to neřeším,není potřeba ji alspoń pro zatím čistit.Chtěl jsem na to jen upozornit,že by se to někomu mohlo přihodit. ;)

prejavy blbnutia klapky su napr. ked nastartujes motor "teply" tak tesne po tom ako otacky vybehnu hore a postupne sa vracaju tak otackomer zbehne az prilis nizko a skoro sa zadusi motor. aspon takto som to mal ja kym som necistil.

Sprejem čistím běžně a bez problémů.

Jinak když klapku budete násilím přetahovat aby se otvevřela tak problémy dělat může.

prejavy blbnutia klapky su napr. ked nastartujes motor "teply" tak tesne po tom ako otacky vybehnu hore a postupne sa vracaju tak otackomer zbehne az prilis nizko a skoro sa zadusi motor. aspon takto som to mal ja kym som necistil.

mne toto robilo sporadicky iba pri studenom motore ale iba sporadicky, pri teplom som to zaznamenal iba raz, ale zatial to nieje prilis caste tak to neriesim, niekdy dokocna aj skape, ale druhe nastartovanie a vsetko je OK, tak neviem, nemam podozrenie na spinavu klapku

A dá se nějak vymontovat ?

Ja som ju čistil tak ,že som vyšroboval 4 torxy odpojil sanie vytiahol som ju jemne, poumyval tech. benzinom z jednej aj druhej strany.Konektor som neodpajal. poskladal naspäť a nebolo treba ani VAG-om nastavovať.Nesmieš pohnuť klapkou.

Po takomto vyčisteni mi spotreba pri volnobehu klesla o 0,1l podla PP :palec2:

tak páni, čo v prípade že je klapka plastová - na HTP je, viz foto

v stredu na garančke som sa pytal chlapika že či ju netreba vyčistiť a on mi povedal ldve veci: to čo už bolo tu spominane - že po čisteni nemusi isť motor tak ako išiel na volnobeh a druhe splietal niečo o plastovom nasavacom systéme že tam sa im stalo že po vyčisteni resp keď sa tam dostal ten čistiaci prostriedok že im too proste vybuchlo... :disgust:

no kuknite ten obrazok či je to treba už čistiť, resp či by ste mi to odporučili lebo volnobeh ide zatial poho

ale špina tam už je.

auto ma čerstvych 45tis

post-8-1169380014.jpg

S tym plastom neviem no snad sa najde neaky prostriedok ,ktory by ho nepoškodil.Ja som ju mal tiež pomerne čistu (aspoň myslim) Čistil som majmä tu dosadaciu plochu klapky tam bol taky čierny tenky sajrajt ale išlo dole v pohode :D

tak páni, čo v prípade že je klapka plastová - na HTP je, viz foto

v stredu na garančke som sa pytal chlapika že či ju netreba vyčistiť a on mi povedal ldve veci: to čo už bolo tu spominane - že po čisteni nemusi isť motor tak ako išiel na volnobeh a druhe splietal niečo o plastovom nasavacom systéme že tam sa im stalo že po vyčisteni resp keď sa tam dostal ten čistiaci prostriedok že im too proste vybuchlo... :disgust:

no kuknite ten obrazok či je to treba už čistiť, resp či by ste mi to odporučili lebo volnobeh ide zatial poho

ale špina tam už je.

auto ma čerstvych 45tis

mám 113.000 km a ještě jsem ji nečistil, při 120.000 budu sundávat kryt motoru, tak se na ní podívám, problémy nemám žádné, tak to řešit nebudu, proč bych se v tom hrabal, když to funguje.

Ja ji cistil pri 75ti a byla zasrata poradne, fotky mam ve svem tematu. Mechos ji odpojil od auta, vystrikal cisticim sprejem aniz by hybal s klapkou a pak se vratila zpatky. Take me upozornoval, ze se muze stat, ze pak uz nastavit nepujde, proto radeji s lopatkami nehybal. A s klapkou se nic nestalo, naopak - motor po vycisteni slapal uplne sametove -_-

a to je tiež pravda JaKr -_-

necham ju pekne mastnučkú hehehe ale pred rokom nebola taka zasrata....

akurat som si včerqa vymenil filter..to bol bordel..

Ja ji cistil pri 75ti a byla zasrata poradne, fotky mam ve svem tematu. Mechos ji odpojil od auta, vystrikal cisticim sprejem aniz by hybal s klapkou a pak se vratila zpatky. Take me upozornoval, ze se muze stat, ze pak uz nastavit nepujde, proto radeji s lopatkami nehybal. A s klapkou se nic nestalo, naopak - motor po vycisteni slapal uplne sametove -_-

tak ja ju dam do pucu pri 60 hehehe :)

JaKr: ale chcel som tieto veci mať čistučke veď vieš...

Ja ji cistil pri 75ti a byla zasrata poradne, fotky mam ve svem tematu. Mechos ji odpojil od auta, vystrikal cisticim sprejem aniz by hybal s klapkou a pak se vratila zpatky. Take me upozornoval, ze se muze stat, ze pak uz nastavit nepujde, proto radeji s lopatkami nehybal. A s klapkou se nic nestalo, naopak - motor po vycisteni slapal uplne sametove -_-

tak ja ju dam do pucu pri 60 hehehe :)

JaKr: ale chcel som tieto veci mať čistučke veď vieš...

jj, čistučké - jako nové :D, jsem zvědav co tam najdu za hnůj :D

Upraveno od JaKr

no šak sa pozri, strhni kryt, odpoj dve hadičky a hneď vieš na čom si -_--_-

jedna je pri ústí vzduchového hrdla a druhá je na obrázku

sorry za OT

post-8-1169381881.jpg

jj, tohle umím, no auto mám přímo pod sebou, tady pod pracovnou v garáži, tak já to jdu vyfotit :palec2:

tak tady

Jakr: taky by ji vycisteni neuskodilo ;)-_-

a já odpojil jen jednu hadičku héééč

Jakr: taky by ji vycisteni neuskodilo ;)-_-

asi ano, až bude čas, tak to pořeším,

zatím na ní není šáhnuto a problém není

Upraveno od JaKr

a já odpojil jen jednu hadičku héééč

no hej ja som až včera zistil jak som menil ten filter že vlastne tu čo si neodpojil pripojili rychlospojkou ktorou samozrejme bez poriadnych kombinačiek nepohneš ak nehovorime o točení -_-

inak...vyčistíme ich spolu? HEHEHE :Dlol

a já odpojil jen jednu hadičku héééč

no hej ja som až včera zistil jak som menil ten filter že vlastne tu čo si neodpojil pripojili rychlospojkou ktorou samozrejme bez poriadnych kombinačiek nepohneš ak nehovorime o točení -_-

inak...vyčistíme ich spolu? HEHEHE :Dlol

no jasně, snad i s ŘJ motoru nééé?

hehehe môžeme ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.