Přejít na obsah

Auto v záruce - koroze nápravnice, reklamace v záruce zamítnuta


Roman C.

Doporučené příspěvky

Zdravím,

mám Fabii III. a půjdu s ní na poslední pátou garanční prohlídku, mám najeto jen 30000Km a stav nápravnice a výfukového potrubí jsem přiložil na fotkách.

 

Požadoval jsem po autorizovaném servisu aby mi dali do pořádku rezavějící nápravnici, popřípadě i výfukové potrubí. Tedy jde mi hlavně o tu nápravnici, alespoň ošetřit a natřít, nemusela by být výměna. Říkali, že o takovou věc musí zažádat přímo do Mladoboleslavské Škodovky, přišlo zamítnutí s tím, že se jedná o neoprávněnou reklamaci.

 

Chtěl bych se zeptat, zdali s tímto máte někdo zkušenost?

 

Mě to přijde jako oprávněné, co by se v tom dalo udělat abych to prosadil? 

 

To auto stálo přes 420 000Kč.

 

Známý dělal mechanika u značkového servisu u Forda a tam to prý řešili, natírali.
Sestra měla Toyotu Avensis a na ní měla po 20 letech stále originální výfuk....

 

Díky za rady, odkazy, atd...

IMG_20250204_141708.jpg

IMG_20250204_141718.jpg

IMG_20250204_141758.jpg

IMG_20250204_141826.jpg

IMG_20250204_141841.jpg

Editováno: , autor: Roman C.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podvozkové části nejsou nijak chráněny, ani nemají antikorozní úpravu. Exponované díly prostě reznou, některé dříve více, některé později méně. Budeš se s tím muset smířit, i když se ti to líbit nebude. Můžeš si nechat podvozek kompletně otryskat, opískovat a nastříkat nějakým asfaltem či co ti kdo udělá. Bez otryskání nemá cenu cokoliv s tím dělat. Ten výfuk ti vydrží další roky, pokud ti dříve neshnije zevnitř kvůli kondenzované vodě.

Je pěkný, že auto stálo 420000 Kč, ale můžu tě ubezpečit, že i octavky za 3/4 mega jsou na tom podobně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepotěší to no, ale je to povrchová koroze a na funkci to nemá vliv. Samotného by mě to asi reklamovat nenapadlo. Za auto jsi sice dal těch 420 tisíc, ale pořád je to auto, které bylo s cenovkou "již od" za nějakých 280 tisíc a ošetření podvozku se s lepší výměnou nemění. Hezky to nevypadá, ale vydrží to ještě dlouho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem byl před STK s Rapidem na servisu v 6 letech tak jsem podvozek viděl. Měl jsem to samé co ty už po dvou zimách což mě taky velmi udivilo a teď je to cca pořád stejné. Mám doma ještě O1/2009 a podvozek je v lepším stavu a výfuk má stále originální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...