Publikováno Březen 30Bře 30 Dobrý den, mám dotaz ohledně motoru 1.0 TSI 81kw Škoda Scala. Našel jsem, že teče/prosakuje olej přes Elektrický nastavovač na sací straně. Chci se tedy zeptat zda nevíte jak nákladná bude oprava? Našel jsem totiž, že některé tyto motory s tím mají problém a že se to musí nechat opravit přes speciální nástroj v autorizaku. Akorát nemám ponětí v jaké cenové relaci se to pohybuje. Je to na autě, které plánuji koupit. A rozhoduji se jaký je to problém. PS: ve videu pan Vaculík o tom problému mluví. Cca od 12min10s https://youtu.be/WQRBS3y0fvU?si=pUJz4Hv9r_8bTP9o
Duben 16Dub 16 Stalo se mi to na Rapidu v roce 2021 po najetí asi 77000 km. Bohužel cenu opravy netuším. Řešilo se to na záruku a jen mi sdělili, že měnili krytku přestavovače.
Duben 17Dub 17 Chtěl jsem si o tomhle něco najít a našel jsem problém s únikem oleje, ale přes povolené šrouby řemenice vačkové hřídele. Těch případů jsem během chvilky v rámci koncernu našel příliš mnoho. Má někdo nějaké info, jestli je to problém jen některých ročníků? V sekci FIII je o tom vlákno, ale o tom nastavovači jsem nic nenašel. Upraveno Duben 17Dub 17 od vormen
Duben 17Dub 17 @vormenAk sú to skrutky pod takou krytkou na boku motora. tak 2t dozadu sme to so susedom kontrolovali na jeho synovej rapidke. To je ďalší vyhnitý problém, čo neriešili so zvolávačkou či kontrolou, ktorý sa vyskytuje pri 1litroch. On to mal dotiahnuté, jeho švagor nie a odniesla si to jeho peňaženka následne po záruke. Vieš si to doma skontrolovať. Krytka je pod saním. 3 torxi a dve vycvakávacie spony. Dá sa dať dole bez toho aby si demontoval sanie. Torx T20 tuším a 5min práce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.