Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)
mam treti 1.2 a prvi dve preskocili. vecer sem vypnul a rano uz nenastartoval. mneni se napinaci kladka. tak sem vas nepotesil.

teda nejake vodiace listy na napinacej kladky. prej na puvodni montazi jsou kratky a pri vymnene davaji delsi. mnel sem to zapsany v servisce.

napises sem prosim data vyroby tech co preskocili...dikes

3/2003 a 8/2003

teraz mam 8/2003 a tiez uz bola skocena tu prvu trojku som kupoval uz opravenu a tieto dve skocili mne, cca 20-30 tis

a tie to 8/2003 som kupoval nove a prvy majitel. na tej trojke som si myslel ze ktovie co sa s tym stalo.... ale tieto dve skocili mne. jedna 150 km od domu :huh: a ta druha nastastie pred domom takze som len presadol a fical.

ano preskocili o zub a netahal som ani neroztlacal.

Editováno: , autor: cartmanko
Vloženo
mam treti 1.2 a prvi dve preskocili. vecer sem vypnul a rano uz nenastartoval. mneni se napinaci kladka. tak sem vas nepotesil.

teda nejake vodiace listy na napinacej kladky. prej na puvodni montazi jsou kratky a pri vymnene davaji delsi. mnel sem to zapsany v servisce.

napises sem prosim data vyroby tech co preskocili...dikes

3/2003 a 8/2003

teraz mam 8/2003 a tiez uz bola skocena tu prvu trojku som kupoval uz opravenu a tieto dve skocili mne, cca 20-30 tis

mam 08/2004 a tam uz by to snad melo byt vyresene z vyroby, ale strach mam velikej

Vloženo
mam 08/2004 a tam uz by to snad melo byt vyresene z vyroby, ale strach mam velikej

také mám 08/2004, v provozu od 03/2005, mám najeto 103200 km a v pohodě. Já myslím, že nás už se ta nemoc netýká.

Vloženo
mam 08/2004 a tam uz by to snad melo byt vyresene z vyroby, ale strach mam velikej

také mám 08/2004, v provozu od 03/2005, mám najeto 103200 km a v pohodě. Já myslím, že nás už se ta nemoc netýká.

snad máš pravdu :palec2:

Vloženo

Tak já jsem koupil 1,2 (47KW) r.v. 5/03 najeto 122 000 km.

Po kopi jsem volal do značkového servisu, zda není potřeba něco udělat s rozvodama (někde jsem četl právě o výměně lišty na napínací kladce)

a tam mi řekli že vydrží celou životnost auta.

Tak jsem to neřešil a jezdil.

No a na dovolený najednou nastartuji, vyjedu, vypnu motor a už jsem nenastartoval.

Naštěstí to bylo v ČR, takže do opravy a stálo to 7000Kč

Při opravě vyměnili: řetěz, napínák, a jednu lištu (myslel jsem, že se mění obě).

Jinak v sevisu řekli, že se to docela stává - první serie a že se to už nestane (delší lišta je OK).

Jěště před tím jsem asi 2 - 3 dny pozoroval, že se motor chová divně, když jsem vyřadil/nebo přidal plyn a pusti, otáčky motoru se zhouply až na 500-400 a zase rychle vyrovnaly. Myslel jsem, že to dělá špinavá klapka, ale po opravě rozvodů to už nedělá (jo ještě vyměnily svíčky- 3 svíčky za 500 kč)

Tak douchám, že se to nebude opakovat.

Vloženo
Ja jsem kupoval jednu z prvnich 1,2/40 , odeslo mi akorat vodni cerpadlo. Po 60000 jsem ho prodal. Celou dobu bez problemu a to jsem ho nesetril.

ale bavime sa o 47kW verzii

Nevim ale rozvodovej retez taky ma, ne ? coz znamena ze taky muze prezkocit a co vim zasadni zmena tam taky nebude kdyz je motor stejne konstrukce. Nebo se pletu ?

Vloženo (editace)
Ja jsem kupoval jednu z prvnich 1,2/40 , odeslo mi akorat vodni cerpadlo. Po 60000 jsem ho prodal. Celou dobu bez problemu a to jsem ho nesetril.

ale bavime sa o 47kW verzii

Nevim ale rozvodovej retez taky ma, ne ? coz znamena ze taky muze prezkocit a co vim zasadni zmena tam taky nebude kdyz je motor stejne konstrukce. Nebo se pletu ?

Ale u 1.2 htp 40kW to nedela, nejsou s tim takove problemy, nikdy se to nestalo, ze by to preskocilo.

uz jsem to tady na foru psal

http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...st&p=406362

http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...st&p=363530

http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...st&p=543151

Editováno: , autor: Mikosar
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Nikdy jsme nemenily retezy do HTP, ani po preskoceni retazu u HTP 47kW se ten retaz nechaval puvodni, pouze se daly nove delsi lyziny k napinaku, retaz tam muze byt urco do te doby nez odejde motor, zivotnost motoru HTP se odhaduje asi na 350.000km, samoze ze zalezi na stylech jizdy, ale retez tam vydrzi urco dlouho. :palec2:

Vloženo
Nemusi se menit lyzina ani retaz, je to celozivotni.

ano takto je to prezentováno, jen jsem ještě neměl tu čest obě tyhle věci vidět po 200000km a porovnat je s novými, abych tomu mohl 100% věřit, ty jsi viděl? dáš foto

Vloženo
taky si myslím, na 200.000 vyměním právě ty lyžiny, jsem zvědav na opotřebení, třeba to bude zbytečné, ale když se to nerozdělá nebudeme nic vědět, budu dělat pokusnýho králika, vychází to tak na podzim :)

tak mi dej pls potom vědět, na podzim budu za tebou pozadu tak o 40t km ;) , tak budu vděčný za info

Vloženo
ano takto je to prezentováno, jen jsem ještě neměl tu čest obě tyhle věci vidět po 200000km a porovnat je s novými, abych tomu mohl 100% věřit, ty jsi viděl? dáš foto

Zakaznici meli taz najeto kolem 250 000 km a chteli vymenit pouze olej + filtr olejovy... zadny lyziny a jezdi dal. Jak to mam vyfotit, jsem menil po par tis.km, nebyly vubec temer opotrebene.

Vloženo
Zakaznici meli taz najeto kolem 250 000 km a chteli vymenit pouze olej + filtr olejovy... zadny lyziny a jezdi dal. Jak to mam vyfotit, jsem menil po par tis.km, nebyly vubec temer opotrebene.

to je právě ono. nikdo je po 200000km neviděl, takže nelze o nich říct jestli jsou opotřebené nebo ne

Vloženo

Na feldě jsem je taky měnil někde kolem 200 tis. Taky jsou tam doživotní... A můžu jen říct, že to bylo ku prospěchu. Jestli se moje fabka těch kilometrů dožije určitě ji to čeká taky (a komplet, nejen napínáky) :palec2:

Vloženo

Ahoj

Při čtení tohoto tématu mám celkem rozporuplné pocity lol ve škodovce mi při koupi 1,2 HTP 40 kW r.v. 06 tvrdil známý, že u htp se rozvody neřeší. No osobně to fakt neřeším mám nalítaných 11 tis. ,ale do budoucna mě zajímá, jestli mě rozvody budou čekat....tak fakt nevím..... :horse:

Vloženo
Ahoj

Při čtení tohoto tématu mám celkem rozporuplné pocity lol ve škodovce mi při koupi 1,2 HTP 40 kW r.v. 06 tvrdil známý, že u htp se rozvody neřeší. No osobně to fakt neřeším mám nalítaných 11 tis. ,ale do budoucna mě zajímá, jestli mě rozvody budou čekat....tak fakt nevím..... :horse:

pozri, rozvody su dozivotne, takisto ako aj prevodovy olej je dozivotny atd ...

na druhej strane otazka znie co to znamena dozivotne, iste sa to da ohranicit nabehanymi km resp vekom ...

Vloženo
pozri, rozvody su dozivotne, takisto ako aj prevodovy olej je dozivotny atd ...

na druhej strane otazka znie co to znamena dozivotne, iste sa to da ohranicit nabehanymi km resp vekom ...

No je mi to jasné. Tedy asi nějak takto..oficiálně doživotní, praxe..výměna po 150 tis. :vamp

Ok Díky za radu :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...