Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdravim,

chcel by som sa opytat na radu ohladom opravy auta.

Dnes pri predbiehani ked som sa vyradil a podradil z 5 do 4 auto stratilo tah, rozblikalo sa žhavenie a mal som problem uz obehnut. Auto zacalo dymit, mierne trhat a od motora islo mierne piskanie/sycanie. Zastavil som a nacital som chyby kde hlasi P0299 Nedostatocna dodavka vzduchu turba a P0402 EGR-Nadmerny prietok. Po opätovnom nastartovani klepanie od motora takze som motor hned vypnul. Auto bude odtiah ute do servisu ale predbezne by ma zaujmalo ci uz sa s tymto problemom stretol a ake bolo riesenie.

Superb 3 2.0TDI 110kw 

Dik

Editováno: , autor: Michalkw
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak opět ahoj. Od posledního příspěvku : výměna oleje v motoru, výměna oleje v převodovce. 

Po týdnu ježdění díra ve výkonu při otáčkách 1800-2000.

Predbezny výsledek zadní EGR, nebo el. ovládání lopatek turba. Mimo jiné bylo zajištěné, že motor byl chipovany a nějaký zablokovany blok chybovych hlášení. 

Pro jistotu nahrán originál SW do jednotky motoru. 

4.6. Objednáno do Škoda servisu pak uvidíme víc. P.S. 162000km

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

No tak servis zatím řekl, že to budou špatné vstřiky. Za dva dny, že prý jsou malé tlaky ve válcích a tak vstřiky ani nikam neposílali. Ale výchozí závadu na kterou si auto stěžuje zatím ignorují. 

Editováno: , autor: Mimiromik
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj. 

Tak originálnímu servisu jsem auto sebral a odvezl do FCD.eu . Za dva týdny co auto měli nezjistili nic, a už jsme byly teoreticky u vadných válců nebo hlavy. A vstřiky stále nebyly otestovány. Oproti tomu FCD po dvou dnech potvrdil diagnostikou vstřiky, odeslal na test a tam potvrdili 3x K.O. a jeden na hraně života. Pro účely ověření funkce byl zaslepená EGR u vstupu do turba, po výměně vstřiků, pokud se bude motor chovat standardně, dojde opět k jeho odslepeni, a testu funkce, případně výměny. Až budu vědět víc napíšu zas. 

Editováno: , autor: Mimiromik
  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Takže pre info, môj problem bol turbo. Utrhlo stred turba , osku aj s lopatkami tym padom turbo KO. Vymena noveho origo zo škodovky fabricky diel. Samozrejme po vymene prebehlo aj nutene vypalenie DPF cez diagnostiku ale auto malo po vymene hluche miesto vo vykone cca od 1800 do 2000 otaciek. Par krat sa stalo dokonca že pri prudkom zvyšeni vykonu (podradenie a vytočenie do vyšších otáčok ) auto stratilo vykon ako keby vyplo turbo a rozblikalo sa žhavenie s chybou P0299 nedostatočna dodávka vzduchu turba a po vymazaní chyby auto fungovalo normalne ale neustale pretrvavalo hluche miesto od 1800 do 2000 otáčiek. Po konzultacii s ucho motorsport mi poradil aby sa dalo vyčistiť DPF pretože pri takomto poškodeni turba sa dostane do DPF velke množstvo oleja s ktorym si DPF samo neporadi. Po vyčistení auto beží uplne bez problemov . Pre info turbo malo cca 240 000km za sebou

20250529_024025.jpg

Editováno: , autor: Michalkw

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...