Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

aka strana ? toto je bordel medzi chladcmi klimy a vodnymi na 99% aut , polka plochy neprechodna , a to este tomu dodava svoje rozmrdany klimovy chladic ktory to brzdi este viac 

Vloženo

@suri. Chápu správně, že jde o bordel, který se udělá mezi dvěma chladičovými stěnami? Na naší Scale jsem už 2x po zimě rozebíral všechny ty kryty spodku nárazníku, abych vymyl a vyčistil všechno to lupení, kamení a prosolený písek, co se díky těmhle krytům drží na spodku chladiče. Děsná práce plná nadávání, navíc jsem vždy mokrej jak hastrman. Takto ale stejně vymeju jen spodek a nedostanu se mezi ty chladičové stěny 🤔🫣.

Vloženo

ano , a na vsetkych scalach co sa prehrievali a mali okolo 200tis km to bolo vzdy este horsie zrejme kvoli tym milionom plastov okolo co vsetek bordel dostavaju tam kde ma byt

 

bezne mas auta kde je klima chladic rozbity na carach - lamely doprehynane , medzi nim a vodnym bordel ako na fotkach a smerom dozadu k dalsiemu vodnemu o nieco menej

 

tieto auta sa prehrievaju bezne , riesil som to aj na dvojrocnej OIV co mala 180tis km ... ak sa tam da pumpa bez clonky kludne v nahrade HEPU , a tri nove chladice NISSENS tak to funguje ok ... 

 

tie chladice moc zivotnost nemaju , klima na SK kde sa sype je malokedy 5 rokov , no a vodne vyzeraju takto , konkretne tu zacal po vymene rozvodu tiect vodny chladic , zrejme nejaka necistota co to drzala pokope pustila , podotykam ze v strede a zozadu ... 

 

stare auta tieto problemy mali sporadicky , je dost mozne aj kvoli tomu ze chladice boli viac dimenzovane v serii a aj kvoli aerodynamike kde nebolo milion plastov a nasavacov okolo nich ze do nich ide vsetek bordel

 

niekde mam foto tej OIV ale neviem ho najst , ta bola raz tolko zahumusena a to bolo auto co jazdilo dialnice takze nema na to asi vplyv profil tras 

  • Díky 2
  • Pozitivní 1
Vloženo

Jízda po dálnici může mít paradoxně horší vliv na stav chladiče než jízda po běžné silnici. Při vysokých rychlostech je do chladiče natlačeno mnohem větší množství vzduchu pod vyšším tlakem. Spolu s tím se však do systému snadněji dostává i nečistota, která se může zachytit až mezi jednotlivými částmi chladiče. Je to podobné jako u lidského těla – příliš vysoký tlak v cévách může místo lepšího průtoku způsobovat jejich rychlejší ucpávání.

Vloženo

radek253> se o síťce dávno přemýšlím jen jsem se nedostal k realizaci. S teplotou motoru jsem už kdysi bojoval i u Felicie s klimou kde se taky zasraly chladiče

Vloženo (editace)

Já když jsem pak po dvorku cupital mezi (za opravdu haldou sprostých slov) snad desaterem vydaných plastů jsem měl myšlenku hodit jich většinu na půdu a nechat jen ty hlavní, co od pohledu selským rozumem mají svůj význam a sledovat, co se bude dít. Auto bylo ale ještě v záruce, tak jsem si to nelajznul. Teď po záruce  až to zas budu někdy dělat už budu odvážnější a s vymýváním se zaměřím více na prostor mezi oběma stěnami chladiče. @suri. Dík za tvé zkušenosti 🫡

Editováno: , autor: tom01
Vloženo

Dnes 25c, okreska-auto nenalozene, olej 107. Spat dialnica, v kufri 200kg betonu, 130km/h teplita oleja 105-110. My pride, ze ked auto ide do kopca, ci je naklonene dozadu, teploty oleja idu dole.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...