Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Takže +- 100 kW by mělo být bezpečných pro turbo, vstřiky, čerpadlo atd? Jaký je optimální interval výměny oleje při chipu? Kámoš tvrdí že 8000km, v servisu mi řekli 15km. díky

Vloženo

kdyz budes jezdit porad jen pilu tak bych interval zkratil ale kdyz normalne samozrejme s obcasnym vyuzitim toho vykonu tak bych zustal na 15ti
ja sem po chipu taky a interval sem nemenil ale i tak je to u me trikrat do roka

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Prepacte ze to sem pisem,ale snad mi pomozete.

Zacala mi viac hucat rska

pred 1000km som vymenil olej a vzduchac.odvtedy je auto hlucnejsie.

Olej valvoline durablend 5w40.poslednych 5rokov tam bol liaty len tento olej.

Cim to je? rozvody mam menit o 10tisic km,spojku som menil pred 5tisic km.auto je cipnute na 166hp 390NM

Taknujem len slovnaft alebo lukoil a davam VIF po kazdom tankovani

Auto cmudi tak normal.niekedy viac,niekedy menej,nic hrozne.

auto fabia rs 1.9tdi 96kw ASZ.

Nabeh vykonu je pomalsi ako predtym,ako keby sa mu nechcelo.predtym islo auto za plynom plynule,teraz mu trosku trva

fakt sa ospravedlnujem ze to sem pisem,ale tuto som s vami uz vela krat pisal a budem vam velmi vdacny

Editováno: , autor: 20niceboy20
Vloženo

Chodí turbo dobře? Není zasekaná regulace na turbu? Co hadičky podtlaku k turbu? Není nikde díra, nevypadla nějaká? Co váha vzduchu třeba? Příčin může být asi tak milion a jedna :)

Co VAG? Nic nehlásí?

  • o 8 měsíců později...
Vloženo (editace)

Zdravim chlapi.uz som tu dlho nepisal.dufam ze ma nezavrazdite zato ze sem pisem tento problem

Mam problem ze mi praskla hadica,koleno ktore ide z IC smerom do sania.

vymenil som ho za pouzite,malo pouzivane no hadica mi teraz stale vyskakuje pri zosliapnuti plynu.

fabia rs 1.9tdi 96kw chip na 166hp 390nm,najazdene 280tisic.

Editováno: , autor: 20niceboy20
  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

objednavam novu hadicu zo stranky skodadily.cz. poznate tu stranku? ci je v pohode

hadica sa da len orginal zohnat.replika nie je. a u nich je cena najlepsia.

mam k tomu kupit tesnenia aj spony? alebo staci len hadica?

tato hadica to je,respk. koleno http://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/6q0145832c-hadica-tlakova-oe-10656.html,vid na obrazku http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=711104&sid=573282691288d0daabb7221a6a66887e ,cislo dielu 2

 

ps:dufam ze nebude vysukany intercooler z vnutra a preto ta hadica vyskakuje

Editováno: , autor: 20niceboy20
  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj mám dotaz: minulý týden jsem si nechal chipnout 1.4 tdi 55kw - po chipu jsme to projeli s diagnostikou - váha vzduchu ok, tlak turba atd taky ok..

ujel jsem 600km (do té doby super) a cestou do práce mi spadlo auto do nouzáku když jsem přidal na 5ku.. a od té doby se mi zdálo, že je to línější..

šel sem na diagnostiku, která ukázala, že turbo málo tlačí... pozdě nabíhá a málo tlačí.. jelikož jsem jezdil hodně na úsporu, nikdy jsem to moc nevytáčel, tak to prý bude zatuhlá regulace turba. Objednal jsem se dnes do jablonce do turbosportu na vyčištění turba. Prý bylo celé zadělané, zrezlé a měl jsem ohnutou tyčku od regulace.. vše mi opravili vyčistili.. říkali že to projeli a že je to ok.. turbo prý tlačí dobře...

cestou od nich jsem to projel a zdá se mi, že auto má trochu lepší zvuk, ale stále mám pocit, že to nabíhá pomaleji, než předtím.. předtím to rychleji reagovalo na plyn a celkem to jelo od cca 1900 otáček ..  a navíc..pokud rychle sešlápnu plyn (při cca 1800 otáčkách), tak se cca půl sekundy vůbec nic neděje a až potom to začně zrychlovat.. 

 

pokud by turbo stála nabíhalo pomalu, co to ještě může způsobovat? před vyčištěním to ten co mi to chipoval zkusil hadičky k turbu přepojit tak, aby turbo mělo naklopené lopatky na maximum stále (aby zjistil, jestli není špatná ta krabička co řídí podtlaky) a bylo to to samý.. prasklé hadičky prý taky nenašel..

 

je možné, že se mi to jen zdá..ale i tak mi to nedá.. je ještě něco co by se dalo zkontrolovat? 

Editováno: , autor: kosumberak
Vloženo

Ahoj,to se někdy stává,že se to po chipu posere. Jenže není chip jako chip.Zatuhlá regulace to se stává,ale zrezlá? Ten chip nebyl měřený na brzdě,že jo. Na tvůj problém ti osobně moc neodpovím,jsou tady ale borci co určitě ví co s tím.

Vloženo

já tomu moc nerozumím..takže se jen snažím zopakovat, co mi bylo řečeno :-) říkali, že uvnitř to bylo zadělaný od "sazí".. a že nějaký kloub co se hýbe s naklápěním lopatek byl zarelý, takže proto nešly moc regulovat.. plus ta tyčka.. teď si myslím, že mám turbo ok... proto tam bude zřejmě jiný zádrhel..

Vloženo

Tento motor má tlak turba řízená obtokovým ventilem, který taky může zatuhnout, nebo netěsnit, ale není to moc běžný.

Pokud turbo bylo na kontrole a je OK zaměřil bych se na vedení tlakovýho vzduchu od turba. Někde mohla vzniknout netěsnost. Po čipu je víc zatížený.

Jaká byla v paměti závada, když motor spadnul do nouzáku?

Vloženo

Jak pise Jarda, turbo ma obtokovy ventil, je to takova poklicka zakryvajici diru a jestli rikali neco o naklapeni lopatek, tak je otazka, zda s tim vubec neco delali, resp. jaka je jejich vzdelanost. Nez si jel k nim, mel si zajet zpet k cipari at nahraje zpet serii soft a zkusit co to dela, pripadne at provede diagnostiku. U koho si to delal vlastne? Chtelo by to udelat log kanalu 3, 10, 11 mrknout jaky je ted pozadavek na tlak a co vaha. Prodlevu zkus jet na trojku do mirneho kopecku, otacky tech 2000 a jakekoliv pridani plynu bys mel hned citit, kdyz das plny, tak by mel motor zabrat hned, plny tah je ale az po chvili.

Jinak ja jezdim na spotrebu tez, treba dnes 130 km za 3,9, ale pres 4000 ot motor byl nekolikrat, 3000 ot v podstate kazdou chvili, nedus to zas tak :)

Vloženo

Jak je tu psano ten co u tohohle turba rek ze ma naklapeci lopatky je podle me tezkej odbornik. Jinak zalezi hodne kolik ti cipar nastavil pozadavek turba a boost limiter. Turbo taky nedokaze tlacit nejak moc. Ja mam limiter nastavenej v podstate jako na serii jen pozadavej na tlak je v nizsich otackach vyssi. Takze se turbo roztaci driv ale bude to dlouhodobe spolehlivy protoze pridano je jen kosmeticky. Nalozeno mam spis na nafte v nizsich otackach aby se lip sbirala a roztacela turbo. Nekde tu byly i videa jak mi to jede na jednotlivy kvalty. Hlavne mam natoceno 330 000 km a stale drzi vse puvodni.

Vloženo

jelikož tomu nerozumím, tak si ne vždy pamatuji všechny technické detaily, co mi k tomu kdo poví, takže si pak později vzpomenu na nějaký další důležitý detail :-) 

v turbosportu mi řekli, že to nemá klasickou regulaci - lopatky, ale pro mou představu tam prý je něco podobného jednodužšího..zkrátka je tam prý nějaká tyčka, tak je na nějakým kloubu a ten byl zarezlej, tyčka ohnutá.. a vnitřek turba zanesený..

jinak ten chipar mi rikal, ze s turbem hýbal v nečem pouze o cca 5%, že to spíš dělal vše zvýšením nafty, aby dříve chytalo turbo..

 

jak ale říkám 600km to bylo vše super.. no dneska to ještě projedu pořádně..třeba se mi to jen vše zdá :) musím s tím stejně sjet znovu na diagnostiku abych tu jen neříkal své pocity..a dám vám vědět :-) děkuji za názory

Vloženo

Serie tlaci 1,09, takze 5% je cca 1,15. Jestli ti nalozil na nafte, tak tim spis, by nemela byt dlouha reakce na plyn. Ja mam pridanou jednu desetinu na tlaku,1,19 tlaci a k tomu pry trochu naftu, fajn je to v tom, ze mi to nekouri, ale nabeh turba a reakce jsou skoro jak u serie.

Jinak takove laicke metody na zjisteni jsou treba, v 90 plny plyn na petku a sleduj aktualni spotrebu. Me serie brala 13, po cipu 17, trojclenkou mi to pak vychazi na 72 kW. Nebo diky kratkym kvaltum to po cipu nema relativne problem dotocit petku lehce pres 4000 i do mirnych kopcu.

Kazdopadne je mozny, ze tu regulaci mas blbe nastavenou a ten vykon tam neni.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Zdar pardálové. Silně přemýšlím nad chip tuningem pro 1,4 TDI PD (55 kw). Doporučil by mi někdo dobrý chiptuning na moravě? Jsem ze Šumperka. Apropo vyplatí se to? Snížila se Vám spotřeba nebo máte negativní zkušenosti? PS: nevíte obsah olejové náplně pro tento motor? THX

Vloženo (editace)

Jak bylo řečeno. Zajeď do TDIFUN. Tím si zajistíš kvalitu. Je ale pravda že s tím motorem toho moc neporveš. Podle mě by to na chip chtělo minimálně 1.9ku

Podle tabulky by ta 1.4 po chipu měla být na 101 koních. To znamená nárust o 21 koní a 65Nm krouťáku.

Editováno: , autor: coffin
Vloženo

Nechci s toho dělat letadlo. Ale nějáké nakopnutí by tomu prospělo. Má nalítáno jen 124 000km - mám ji od strejdy:) A pokud tam bude i úspora nafty tzn. je to jen velké plus!

Vloženo

Jestli ti není líto 5.5 tácu tak do toho jdi.Na padálu to rozhodně pocítíš. Spotřeba je +- stejná. Taky mám chip od funa a vím že až budu kupovat dalšího ropáka tak budu chipovat zase u něho.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...