Listopad 22, 200717 r spis bych to tam nedaval, zbytecne si budes zasirat a vahu a bude to hovno prinos. Musíš ho casto cistit..Ale spis je lepsi menit casteji normalni filtr stoji 200,- ;) Má cenu ho tam davat????? :kuk: koni narust.Zmereno na brzde.Ale ne vlozka ale konus. Kolik.?
Listopad 23, 200717 r Ty ho tam maš????Nevadi ze to pak saje tepli vzduch???? nemam.A prece nejsem blbec kdyz uz bych ho tam mel tak to poresim aby nesal teply vzduch. Ja predelal cele sani z 96kwASZ okty.Tlacim 1.52 baru.
Prosinec 9, 200717 r hlapi potreboval by som radu. Potreboval by som upravit volnobeznu davku paliva. Fakta: Fabia 1,9 TDI PD - ATD (101 k), menil som vstrekovace z BLT (130 k) a este nie je upravena volnobezna davka paliva. Tu predpokladam potrebujem znizit, lebo po zmene vstrekovacov mi dava 1,1 l/h a spotreba podla palubaku klame cca o 1 l (ukazuje viac) Mam Vag 304 CZ Prosim o postup jak na to. DIKY DIKY DIKY
Prosinec 11, 200717 r Som sam zvedavy. Len neviem kde vo vagu tu davku nastavit. Problem asi bude v softweu a tvych vstrikovacich.Napis jaky mas rok auta jake cislo rid jednotky a z jakeho roku jsou vstriky a jaky typ[oznaceni].Vono to neni jentak prehodit vstriky a ok.zdar
Prosinec 18, 200717 r To je mi jasne, ze to nie je LEN TAK. rok: 2000 Motor: ATD RJ motoru: zistim Vstrekovace: z BLT: 038 130 073 BA No ked by to zmenit neslo tak zbehnem po novy soft a bude to OK. ))
Březen 2, 200817 r chlapi len to neprezente s tym chipom aby to nedopadlo takto ja viem bolo by to husto huste a malo tah vocpoda ako krava ale trochu ohladu k zivotnemu prostrediu.........
Březen 19, 200817 r chlapi len to neprezente s tym chipom aby to nedopadlo takto ja viem bolo by to husto huste a malo tah vocpoda ako krava ale trochu ohladu k zivotnemu prostrediu......... nezáviď....
Duben 15, 200817 r nezáviď.... ja nezavidim, prave ak ti mozem doporucit daj si tam motor V 55A a nemusis nic chipovat
Srpen 25, 200817 r Ahoj mas to fakt paradni projel jsem cely topic a fakt parada ten graf z brzdy hmm
Červenec 1, 200916 r Ahoj, mam Seat Ibiza FR 96Kw stejny motor jako ty a potreboval bych poradit s upravou cooleru... Mohl by si mi prosim prozvonit na muj mobil? 604 841 461 Diky Hydro (Pavel) Upraveno Červenec 1, 200916 r od Pavel P.
Leden 19, 201015 r Nevím kde se nejlíp zeptat, tak to zkusím tady: Zajímalo by mě nějaké porovnání motorů 1.9 TDI z hlediska ochoty k nějakému kompletnějšímu tunningu řekněme > 200k. Prostě jak se mezi sebou liší mechanicky jednotlivé motory. Někde jsem slyšel, že blok je stejný snad už od 66kW rotačky až po PD96. Teď je otázka co písty, ojnice, vnitřky válců,...materiály, provedení atd. Věci jako vstřiky, turbo, spojka,.. to stejně člověk vymění, takže se ptám na tu základní mechaniku motoru. Typicky: mám klasiku 74kW PD, chci jít hodně vysoko. Mám se na to radši vykašlat? A) ano, odejde ti to a to a to, vhodnější je ten a ten motor jako základ, umožní ti bezpečnější posunutí limitu. ne v pohodě, můžeš klidně použít i ten, vnitřek je prakticky shodnej. Děkuji zasvěceným za objasnění nebo alespoň případné nasměrování do dredu jestli už se to tady podrobnějš řešilo (fakt jsem zatím nenašel). Upraveno Leden 22, 201015 r od Zorg
Leden 22, 201015 r Nevím kde se nejlíp zeptat, tak to zkusím tady:Zajímalo by mě nějaké porovnání motorů 1.9 TDI z hlediska ochoty k nějakému kompletnějšímu tunningu řekněme > 200k. Prostě jak se mezi sebou liší mechanicky jednotlivé motory. Někde jsem slyšel, že blok je stejný snad už od 66kW rotačky až po PD96. Teď je otázka co písty, ojnice, vnitřky válců,...materiály, provedení atd. Věci jako vstřiky, turbo, spojka,.. to stejně člověk vymění, takže spíš se ptám na tu základní mechaniku motoru. Typicky: mám klasiku 74kW PD, chci jít hodně vysoko. Mám se na to radši vykašlat? A) ano, odejde ti to a to a to, vhodnější je ten a ten motor jako základ, umožní ti bezpečnější posunutí limitu. ne v pohodě, můžeš klidně použít i ten, vnitřek je prakticky shodnej. Děkuji zasvěceným za objasnění nebo alespoň případné nasměrování do dredu jestli už se to tady podrobnějš řešilo (fakt jsem zatím nenašel). 200 hp lze celkem vpohode, zakazkove turbo cca 22000,- s potencialem i 220hpm vstriky AL z 96kw ASZ motoru, FMIC a poradne naladit na valcove zkusebne. Spojku mas jednohmotu tak tu alespon preoblozit.
Leden 22, 201015 r Zorg: máš motor ATD, pokud chceš jít ke 200PS, tak ti stačí, jak napsal TDIfun...pokud chceš jít výš, pořídil bych ASZ z FRS, kde jsou lepší "vnitřnosti"...taky by to chtělo lepší podvozek, spojku a hlavně brzdy Osobně jdu se svým ATD na 160 - 170PS a pokud bych chtěl jít opravdu vysoko, tak si nelámu hlavu a stávající Fabču prodám, koupim FRS a překopávám tu....u ní hybrid, FMIC + chip..spojka a je tam bezpečných 210 - 220PS počti zde: http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=3
Leden 22, 201015 r Jasně, podvozek bude první čím začnu, brzdy, pak nějaký mazlení a fakt až to poslední budou koníci To všechno si představit dokážu, DP mám celkem načtený, specielně tohle vlákno Ptal jsem se právě kvůli tomu "základu" motoru, jak se MECHANICKY liší právě třeba ASZ vs. ATD, jestli třeba silnější vačka, líp udělaný písty,válce apod. Prostě jestli je jedno kterej z těch motorů vemu, páč věci kolem stejně vyměním, a nebo ten jeden na to prostě není/je míň vhodnej a/nebo bych ho třeba snáz utavil. Upraveno Leden 23, 201015 r od Zorg
Červenec 7, 201015 r Ahoj chci se zeptat mám fabii rs a chtěl bych tam dat turbo GT2052 jde tam a co pro to musím udělat,upravit?asi pak novej čip,a velkej IC že?a kolik by se tímto dalo stoho dostat ?
Červenec 7, 201015 r určitě budeš muset upravit svody a dám tam nějaký mezikus pak FMIC, EGR a KAT off...pořádnej vejfuk alespoň 60mm durch..nakonec chip a je tam dle mě takových 210 - 220 PS dle stavu trysek
Listopad 25, 201014 r čau hoši chci se zeptat plánuju čipovat 74kw na 96kw a chci se zeptat jestli to origo turbo vydrží ? cooler vyměnim ale zajímá mě jestli musim i tubro díky moc
Listopad 25, 201014 r dle zajetí lze origo74kw Fabku bezpečně kolem 100kw vše to vklidu vydrží (u mne chip na 101kw, jinak série a po cca 140tkm bylo turbo naprosto OK;) ) pokud dáváš jen chip, taknic moc řešit nemusíš...FMIC jedobrá věc, alenení nutnej
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.