Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ty ho tam maš????Nevadi ze to pak saje tepli vzduch????

spis bych to tam nedaval, zbytecne si budes zasirat a vahu a bude to hovno prinos.

Musíš ho casto cistit..Ale spis je lepsi menit casteji normalni filtr stoji 200,- ;) ;)

Má cenu ho tam davat????? :kuk: :kuk:

koni narust.Zmereno na brzde.Ale ne vlozka ale konus.

Kolik.?

Ty ho tam maš????Nevadi ze to pak saje tepli vzduch????

nemam.A prece nejsem blbec kdyz uz bych ho tam mel tak to poresim aby nesal teply vzduch. Ja predelal cele sani z 96kwASZ okty.Tlacim 1.52 baru.

  • 3 týdny později...

hlapi potreboval by som radu.

Potreboval by som upravit volnobeznu davku paliva.

Fakta:

Fabia 1,9 TDI PD - ATD (101 k), menil som vstrekovace z BLT (130 k) a este nie je upravena volnobezna davka paliva. Tu predpokladam potrebujem znizit, lebo po zmene vstrekovacov mi dava 1,1 l/h a spotreba podla palubaku klame cca o 1 l (ukazuje viac)

Mam Vag 304 CZ

Prosim o postup jak na to.

DIKY DIKY DIKY

Nevim jestli to tim doženeš, možná bude potřeba zásah do softu.

Som sam zvedavy. Len neviem kde vo vagu tu davku nastavit.

Som sam zvedavy. Len neviem kde vo vagu tu davku nastavit.

Problem asi bude v softweu a tvych vstrikovacich.Napis jaky mas rok auta jake cislo rid jednotky a z jakeho roku jsou vstriky a jaky typ[oznaceni].Vono to neni jentak prehodit vstriky a ok.zdar

To je mi jasne, ze to nie je LEN TAK. :)

rok: 2000

Motor: ATD

RJ motoru: zistim

Vstrekovace: z BLT: 038 130 073 BA

No ked by to zmenit neslo tak zbehnem po novy soft a bude to OK. :)))

  • 2 měsíce později...

chlapi len to neprezente s tym chipom aby to nedopadlo takto :)

ja viem bolo by to husto huste a malo tah vocpoda ako krava ale trochu ohladu k zivotnemu prostrediu......... :p

  • 3 týdny později...
chlapi len to neprezente s tym chipom aby to nedopadlo takto :)

ja viem bolo by to husto huste a malo tah vocpoda ako krava ale trochu ohladu k zivotnemu prostrediu......... :p

nezáviď.... :p

  • 4 týdny později...
nezáviď.... :p

to byla akce :) ja jsem myslel ze traktor ma uzaverku...

nezáviď.... :p

ja nezavidim, prave ak ti mozem doporucit daj si tam motor V 55A a nemusis nic chipovat

  • 4 měsíce později...

Ahoj mas to fakt paradni projel jsem cely topic a fakt parada ten graf z brzdy hmm :palec2:

  • 5 týdnů později...

na to video to asi nevypada co ?? :(

  • 1 měsíc později...

Já osobně mam pod kapotou 120kw + diesel -_-

  • 7 měsíců později...

Pekna prace..

No smoke no Fun :)

  • 3 týdny později...

Ahoj, mam Seat Ibiza FR 96Kw stejny motor jako ty a potreboval bych poradit s upravou cooleru... Mohl by si mi prosim prozvonit na muj mobil? 604 841 461

Diky Hydro (Pavel)

Upraveno od Pavel P.

  • 6 měsíců později...

Nevím kde se nejlíp zeptat, tak to zkusím tady:

Zajímalo by mě nějaké porovnání motorů 1.9 TDI z hlediska ochoty k nějakému kompletnějšímu tunningu řekněme > 200k. Prostě jak se mezi sebou liší mechanicky jednotlivé motory. Někde jsem slyšel, že blok je stejný snad už od 66kW rotačky až po PD96. Teď je otázka co písty, ojnice, vnitřky válců,...materiály, provedení atd. Věci jako vstřiky, turbo, spojka,.. to stejně člověk vymění, takže se ptám na tu základní mechaniku motoru.

Typicky:

mám klasiku 74kW PD, chci jít hodně vysoko. Mám se na to radši vykašlat?

A) ano, odejde ti to a to a to, vhodnější je ten a ten motor jako základ, umožní ti bezpečnější posunutí limitu.

B) ne v pohodě, můžeš klidně použít i ten, vnitřek je prakticky shodnej.

Děkuji zasvěceným za objasnění nebo alespoň případné nasměrování do dredu jestli už se to tady podrobnějš řešilo (fakt jsem zatím nenašel).

Upraveno od Zorg

Nevím kde se nejlíp zeptat, tak to zkusím tady:

Zajímalo by mě nějaké porovnání motorů 1.9 TDI z hlediska ochoty k nějakému kompletnějšímu tunningu řekněme > 200k. Prostě jak se mezi sebou liší mechanicky jednotlivé motory. Někde jsem slyšel, že blok je stejný snad už od 66kW rotačky až po PD96. Teď je otázka co písty, ojnice, vnitřky válců,...materiály, provedení atd. Věci jako vstřiky, turbo, spojka,.. to stejně člověk vymění, takže spíš se ptám na tu základní mechaniku motoru.

Typicky:

mám klasiku 74kW PD, chci jít hodně vysoko. Mám se na to radši vykašlat?

A) ano, odejde ti to a to a to, vhodnější je ten a ten motor jako základ, umožní ti bezpečnější posunutí limitu.

B) ne v pohodě, můžeš klidně použít i ten, vnitřek je prakticky shodnej.

Děkuji zasvěceným za objasnění nebo alespoň případné nasměrování do dredu jestli už se to tady podrobnějš řešilo (fakt jsem zatím nenašel).

200 hp lze celkem vpohode, zakazkove turbo cca 22000,- s potencialem i 220hpm vstriky AL z 96kw ASZ motoru, FMIC a poradne naladit na valcove zkusebne. Spojku mas jednohmotu tak tu alespon preoblozit.

Zorg: máš motor ATD, pokud chceš jít ke 200PS, tak ti stačí, jak napsal TDIfun...pokud chceš jít výš, pořídil bych ASZ z FRS, kde jsou lepší "vnitřnosti"...taky by to chtělo lepší podvozek, spojku a hlavně brzdy :) Osobně jdu se svým ATD na 160 - 170PS a pokud bych chtěl jít opravdu vysoko, tak si nelámu hlavu a stávající Fabču prodám, koupim FRS a překopávám tu....u ní hybrid, FMIC + chip..spojka a je tam bezpečných 210 - 220PS

počti zde: http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=3

Jasně, podvozek bude první čím začnu, brzdy, pak nějaký mazlení a fakt až to poslední budou koníci ;) To všechno si představit dokážu, DP mám celkem načtený, specielně tohle vlákno :D

Ptal jsem se právě kvůli tomu "základu" motoru, jak se MECHANICKY liší právě třeba ASZ vs. ATD, jestli třeba silnější vačka, líp udělaný písty,válce apod. Prostě jestli je jedno kterej z těch motorů vemu, páč věci kolem stejně vyměním, a nebo ten jeden na to prostě není/je míň vhodnej a/nebo bych ho třeba snáz utavil.

Upraveno od Zorg

  • 5 měsíců později...

Ahoj chci se zeptat mám fabii rs a chtěl bych tam dat turbo GT2052 jde tam a co pro to musím udělat,upravit?asi pak novej čip,a velkej IC že?a kolik by se tímto dalo stoho dostat ?

určitě budeš muset upravit svody a dám tam nějaký mezikus ;) pak FMIC, EGR a KAT off...pořádnej vejfuk alespoň 60mm durch..nakonec chip a je tam dle mě takových 210 - 220 PS dle stavu trysek ;)

  • 4 měsíce později...

čau hoši chci se zeptat plánuju čipovat 74kw na 96kw a chci se zeptat jestli to origo turbo vydrží ? cooler vyměnim ale zajímá mě jestli musim i tubro díky moc

dle zajetí lze origo74kw Fabku bezpečně kolem 100kw vše to vklidu vydrží ;) (u mne chip na 101kw, jinak série a po cca 140tkm bylo turbo naprosto OK;) ) pokud dáváš jen chip, taknic moc řešit nemusíš...FMIC jedobrá věc, alenení nutnej ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.