Leden 29, 201213 r rozvody sakmuprásk cca 3000,-Kč + práce.....na co si dát pozor jsem psal výše, pokud TDi nerozumíš, vem si s sebou někoho kdo autům hoví, nebo trošku FRS zná...VAG je taky velkou výhodou....modrá race byla tuším od ledna 2007, zde můžeš počíst:
Leden 29, 201213 r Jo ta modra je nejaka divna radsi ruce pryc:D i kdyz je krasna ale jsou jen v roce 07 Takze kdyz bude mit motor najeto 150 tisic tak se toho nemusim bat?A nevis jaky jsou ohlasy na AAA auto taky tam maj jednu docela peknou garantujou km atd.....
Březen 4, 201213 r Zdravim mam problem s brzdami vse novy,ovzdusneny az az ale furt mi prijde ze to brzdi od podlahy,ale nevim je to od zacatku co jsem to koupil tj.1rok takze nemam srovnani jak to ma brzdit.Je tu nekdo s FRS z Prahy co by mel cas a dobre mu to brzdi ze bysme to porovnali abych vedel zdali to mam vubec resit...Dekuji za odpovedi
Březen 7, 201213 r jak psal dolky mam stejen najezd km skoro jako on ale ne pokazdy,ale za to se mi rsko libi jak svine a dily jsou na to levny vsak je to koncern ) tak jeste popremyslim a jestli prodam Alfu tak do ni pujdu )
Červen 24, 201213 r Ruskin: klasika FRS = špatně těsnící bajonet hadice vedení od turba k IC, konkrétně tohle bude poslední koleno u IC
Červen 24, 201213 r pokud ti to v tom spoji vyloženě nesyčí, tak dá, kolik lidí na tom jezdí xxxx km, ani o tom neví jinak někdy pomůže hadici odpojit, odmastit spoj, trošku sevřít tu sponu, která bajonet zajišťuje a dát zpět = rovnou můžeš mrknout na ty zajišťující "zobáčky" jak vypadají, kdyby byly hodně vyšoupaný, tak bacha ať ti hadice neustřelý
Červen 24, 201213 r nové nesmysl, to kolínko tuším kolem 3000,-?....jeté kolem 500-1000,- ale musíš se trefit a koupit s OK zobáčky...zkus to odmastit, přivřít sponku a dát zpět do kupy....někdy je taky špatná těsnící gumička (stojí 70,-Kč)
Červen 24, 201213 r Tak dikec za rady... a jeste teda jedna vec kdyz je v aute klidek vypnuty ventilator radio tak jde slyset nad 2000 otacek nekdy svisteni bude to nejspis turbo ale je to fakt jen slyset kdyz se na to clovek soustredi
Červen 24, 201213 r právě kolem 2000 ot turbo zabírá = jde slyšet...kdyby ne, bylo by to horší ale jestli slyšíš vyloženě "syčení" nech si to nalogovat, zda ti někde neuniká tlak z vedení k IC...nebo to alespoň projdi vizualně
Červen 24, 201213 r omrkni to pro jistotu vizuálně, zda někde není hadice povolená...jinak by od věci nebyl LOG, pokud máš VAG, nebo alespoň někdo v tvém okolí
Červen 24, 201213 r já jsem z druhého konce ČR, tak ti nepomůžu....ale zkus vydržet, třebas se nějaký ochotný Brňák s VAGem ozve
Červen 25, 201213 r to ti prochcává EGR ventil = zralej na výměnu http://www.cc-autodily.cz/ventil-zpet-ved-zplod-3 stejně tak si odpoj hadičku odvětrání klikovky a pořádně si to vypulíruj - dobrej je na to hadr co nepouští chlupy a odmasťovač na brzdy každopádně si sundej i spodní dekl, pod motorem a prohlídní trubky-hadice mezi turbem a IC
Červen 25, 201213 r ahaa a jak se stim da jeste dlouho jezdit? muze to byt i to svisteni jak sem rikal? skrz ten ERG?
Červen 25, 201213 r může, ale jak píšu, omrkni to hlavně pod tím spodním deklem, nejlépe by bylo vedení komplet rozložit, vyčistit, odmastit - při tom vše zkontrolovat a dát zas do kupy...za jedno dopoledne to máš vklídku hotové jinak jezdit se s tím dá, ale může ti tam unikat tlak a to nedělá dobře turbu....jak dlouho ví bůch, záleží na tvojí odvaze PS: v tom odkaze je EGR v akci, jinak stojí téměř všude kolem 3500,-
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.