Tomplejn Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 Zdar lidi. Mám dotaz. máte někdo dodělávaný náklon ke xenům na autě BEZ ABS? Áno, mám dorábané, funkčné a bez ABS. Trocha fuška a prerábal som originál držiak tak, aby som premostil reguláciu zaťaženia bŕzd na zadnej náprave. Tým pádom som musel dať dlhú skrutku na držiak čidla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 21. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2015 Tak schválně, dlouho tu nikdo nenapsal a lidí, co by měli Fabii první generace, už asi také moc není. Já jdu proti proudu, tak jsem si pořídil RS. Ale k problému - nemůžu se napojit na ŘJ xenonů, našel jsem čidlo náklonu, rozpojil konektor (který je opravdu na super blbém místě) a jak jsem čekal, jsou v něm uhnilé konektory. Řešil to někdo a jak? Kupovat nové čidlo za 4500 Kč kvůli ulomené nožičce se mi moc nechce, ale asi nic jiného nezbyde. Nebo má někdo nějaké informace, jak to vyřešit jinak, případně nějakého elektrikáře, který by to dokázal vyřešit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 23. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2015 Už jsi to nějak vyřešil? Kdyžtak napiš SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 23. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2015 Náklon xenonu je u F1 rs nediagnostikovaná funkce. Jde jen spustit servis při nastavení regloskopem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 23. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2015 (editace) Tak to nechápu proč mě to funguje? Je tam uvést do základního nastavení a náklon čidla. Adresu si nepamatuji. Ale mě to fachá. Editováno: 23. Listopad 2015, autor: Combi2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 24. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2015 Adresa je 55, byl uhnilý kabel. Sehnal jsem "nové" jeté čidlo, které se tváří funkčně za 850 Kč, takže ho zkusím vyměnit a snad se to vyřeší. Uhnil jen jeden kabel, ale zrovna na připojení diagnostiky (tedy na seřízení světel), což by se mohlo hodit. Navíc přes ten kabel jde i informace o rychlosti, se kterým tedy asi xenony nijak nepracují, ale chci to mít vše funkční. Teď se jen poprat se šrouby, které tam jsou a jelikož jsou na podvozku, tak si asi každý umí představit, jak vypadají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Tak čidlo vyměněno, WD40 na šrouby a dobrý klíč a dá se i bez zvednutí auta. Pak ještě odšroubovat čidlo z držáku, na to zase platilo WD40 a jemně dávkovaná síla. Čidlo vyměněné, funkční, ale další problém – nebyla uhnilá jen nožička v čidle, ale i drát K-line v druhé části konektoru. Takže shánění osmipólového konektoru, bez výsledku, nikde nebyl skladem, takže napojeno natvrdo fastony, ověřeno že vše funguje a teď koupit ještě konektor a piny a bude to jak originál. A nebo fastony zaliju silikonem a je to. Ale konektor stojí 130 Kč, tak proč ne. Ta radost, když se z adresy 55 vrátila odezva! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.