Přejít na obsah

Nové motory od léta 2007


radek_m

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Já si osobně myslim že ta nová motorizace 1.8TSI bude nejlepší variantou pro Octávku.Já teda jsem osobně nafták,mám s TDičkama nalítnuto přes 900.000km a nikdy mě to nezklamalo,ale ty dnešní pumpíky taky nejsou to co to bývalo (spotřeba,spotřeba oleje,hlučnost při akceleraci+poruchovost 2.0TDI ).

Hlavně dnes se už o nějaké uspoře s TDI motory nedá snad ani mluvit,při dnešních rozdílech cen nafty a benzínu,navíc spousta benzínu včetně 1.8TSI má bezúdržbové rozvody což je dost citelná úspora a ještě 1.8TSI má mít servisní interval po 60.000km nebo 4letech což je taky velmi pěkný a těch 250Nm není vůbec špatný,to má stejnej kroutak jako 1.9TDI 77kw.

Ještě jsem teda s TSI nejel,ale kdybych si měl ted jít koupit novou OII tak bych už asi volil 1.8TSI nebo vyčkal na common.raily co to bude zač.

Souhlasim s timto nazorem, ale s prodejem TDi to nevidim tak cerne. Pac oktafka v te de icku je prece nejdrsnejsi auto :) uz aby prisla doba commonrailova i do VW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...