strecek Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 room praktik, tedy N1 má 14´´ kola, při použotí 15´´ je vyšší nosnost, s brzdama to nemá nic společného No nevim, kdyz jsem si objednaval Scouta s 1,4 16V, ktery ma vzadu bezne bubny, tak mi v servisu rekli, ze N1 ma navic vzadu kotouce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 No nevim, kdyz jsem si objednaval Scouta s 1,4 16V, ktery ma vzadu bezne bubny, tak mi v servisu rekli, ze N1 ma navic vzadu kotouce. nevím co ti řekli, ale já ty praktiky mám, dokonce dva a jsou na 14´´ a vzadu mají bubny, slepej nejsem, takže nechápu co nevíš, když já vidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 deppo, strecek: Nie nie, na kotúče vzadu nemá žiaden vplyv ani Scout, ani prepážka N1. 1,4 16V má vzadu kotúče len vtedy, ak má auto ESP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavlos PM Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 Mám dotaz, možná bude někdo znát odpověď. Minulý týden jsem si objednal vůz Škoda Fabia Combi a jelikož jsem vůz chtěl i na odpočet DPH, objednal jsem si i montáž mříže včetně přípravy na N1. A teď jsou tři otázky. 1) Proč na internetových stránkách Škoda Auto je k vidění mříž N1 za 16 500 Kč. A v autosalonu mi bylo účtováno cca 25 000 Kč. Po emailovém dotazu mi bylo sděleno, že není započítaná montáž a homologační štítek, tudíž se nám cena zvedne. Je to opravdu tak nebo jen prodejce blafuje a pak mi mohl nabídnout velkoryse velkou slevu? 2) Co je proboha na té mříži tak drahého? Připadá mi to tak, že se prostě napálila vysoká cena jen z důvodu toho, že pokud chce někdo odečíst DPH tak nemá jinou možnost, než si tu mříž zakoupit, nebo se pletu? 3) Proč přímo ve Škodovce v Boleslavi nedokážou namontovat mříž N1 přímo při výrobě. Stejná situace je například při montáží předních a zadníc lapačů nečistot a jistě nejen tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deppo Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 room praktik, tedy N1 má 14´´ kola, při použotí 15´´ je vyšší nosnost, s brzdama to nemá nic společného Nehádam sa. Keď som ja bral Room ( 2/07 Style 1.2 ) tak podľa cenníka bola položka " príprava na N1 " pre základnú verziu Roomster 1.2 a 1.4 drahšia, vysvetlenie predajcu - vraj pre " 15" disky s krytmi Hermes " - to bude tá nosnosť. Každopádne keď sme riešili zimné komplety na 14" ani neprišla reč. Pri prezúvaní som tie predné kotúče pozeral ( majú aj kontrolu opotrebenia aj keď som ju neobjednával ) a miesto medzi kotúčom a diskom nie je ani 1 cm ( vzadu sú bubny ), tak neviem kam by som tie 14" namontoval. Nemám možnosť teraz nejako zmerať priemer toho kotúča, zase až na jeseň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitt Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Mám dotaz, možná bude někdo znát odpověď. Minulý týden jsem si objednal vůz Škoda Fabia Combi a jelikož jsem vůz chtěl i na odpočet DPH, objednal jsem si i montáž mříže včetně přípravy na N1. A teď jsou tři otázky.1) Proč na internetových stránkách Škoda Auto je k vidění mříž N1 za 16 500 Kč. A v autosalonu mi bylo účtováno cca 25 000 Kč. Po emailovém dotazu mi bylo sděleno, že není započítaná montáž a homologační štítek, tudíž se nám cena zvedne. Je to opravdu tak nebo jen prodejce blafuje a pak mi mohl nabídnout velkoryse velkou slevu? 2) Co je proboha na té mříži tak drahého? Připadá mi to tak, že se prostě napálila vysoká cena jen z důvodu toho, že pokud chce někdo odečíst DPH tak nemá jinou možnost, než si tu mříž zakoupit, nebo se pletu? 3) Proč přímo ve Škodovce v Boleslavi nedokážou namontovat mříž N1 přímo při výrobě. Stejná situace je například při montáží předních a zadníc lapačů nečistot a jistě nejen tam. Nevím co je na té mřížce tak drahého ale já ji mám ve dvou autech a obě mi dali zdarma, podařilo se mi vžycky chytit nějakou akci ta poslední byla na rooma při ůvěru od ČSOB mřížka na odpočet DPH zdarma. Možná že to ještě platí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavlos PM Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Nevím co je na té mřížce tak drahého ale já ji mám ve dvou autech a obě mi dali zdarma, podařilo se mi vžycky chytit nějakou akci ta poslední byla na rooma při ůvěru od ČSOB mřížka na odpočet DPH zdarma.Možná že to ještě platí. Ano, mám pocit, že nějaká podobná akce stále platí, ale týká se to pouze vozu na lízing. Já beru vůz za hotové a nikdo mi žádnou mříž N1 zdarma nenabízel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Nehádam sa. Keď som ja bral Room ( 2/07 Style 1.2 ) tak podľa cenníka bola položka " príprava na N1 " pre základnú verziu Roomster 1.2 a 1.4 drahšia, vysvetlenie predajcu - vraj pre " 15" disky s krytmi Hermes " - to bude tá nosnosť.Každopádne keď sme riešili zimné komplety na 14" ani neprišla reč. Pri prezúvaní som tie predné kotúče pozeral ( majú aj kontrolu opotrebenia aj keď som ju neobjednával ) a miesto medzi kotúčom a diskom nie je ani 1 cm ( vzadu sú bubny ), tak neviem kam by som tie 14" namontoval. Nemám možnosť teraz nejako zmerať priemer toho kotúča, zase až na jeseň Príplatok za N1 pre 1.2 a 1.4 je drahší len v prípade základnej výbavy Roomster, pretože sa tam naozaj pripláca za tie 15"ky kolesá - 3900 Sk. Výbavy od vyššie od Style vrátane už majú disky minimálne 15"ky, takže tam ten príplatok nie je a mreža je de facto lacnejšia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 1) Proč na internetových stránkách Škoda Auto je k vidění mříž N1 za 16 500 Kč. A v autosalonu mi bylo účtováno cca 25 000 Kč. Po emailovém dotazu mi bylo sděleno, že není započítaná montáž a homologační štítek, tudíž se nám cena zvedne. Je to opravdu tak nebo jen prodejce blafuje a pak mi mohl nabídnout velkoryse velkou slevu?2) Co je proboha na té mříži tak drahého? Připadá mi to tak, že se prostě napálila vysoká cena jen z důvodu toho, že pokud chce někdo odečíst DPH tak nemá jinou možnost, než si tu mříž zakoupit, nebo se pletu? 3) Proč přímo ve Škodovce v Boleslavi nedokážou namontovat mříž N1 přímo při výrobě. Stejná situace je například při montáží předních a zadníc lapačů nečistot a jistě nejen tam. No, ja poznám odpovede 1.) Mreža za 16500 Kč je pevná, neposuvná! Tá za 25000 Kč je posuvná, polohovateľná. 2.) Drahé na tej mreži je marža pre predajcu a pre výrobcu. Niečo stojí aj vývoj, ale je to zbytočne predražené. Proste chceš ušetriť na DPH? Tak ťa zkasírujeme na mreži... 3.) Mreže a ani lapače sa nemontujú vo výrobe pre to, lebo to nie je súčasť bežnej výbavy, ale v podstate príslušenstvo. Lapače už nie sú povinné, veď sa stačí pozrieť na autá na cestách, má ich máloktoré. A mreža je lokálna záležitosť pre ČR a SR, takže je jednoduchšie nechať to na predajcu, ako zaviesť postupy do výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deppo Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Príplatok za N1 pre 1.2 a 1.4 je drahší len v prípade základnej výbavy Roomster, pretože sa tam naozaj pripláca za tie 15"ky kolesá - 3900 Sk. Výbavy od vyššie od Style vrátane už majú disky minimálne 15"ky, takže tam ten príplatok nie je a mreža je de facto lacnejšia. Sledujem že máš asi prístup k informáciám (ELSA či ETKA alebo ako sa to volá), tak skús preveriť aj verziu o veľkosti predných kotúčov ak sa to dá ( VIN na N1 1.2 môžem poskytnúť ) , či je to len v nosnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Květen 2008 Sdílet Vloženo 12. Květen 2008 Panove, znamena to teda, ze pokud se objedna priprava na N1 - jede auto z fabriky s tema cernejma zadnima okynkama? Jde ta folie nejak slepit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 12. Květen 2008 Sdílet Vloženo 12. Květen 2008 Panove, znamena to teda, ze pokud se objedna priprava na N1 - jede auto z fabriky s tema cernejma zadnima okynkama? Jde ta folie nejak slepit? Jak slepit..jako sundat? Pokud budeš mít auto s odpočtem, kde je "zalepení" okýnek součástí vestavby, tak v případě odstranění jde o nepovolenou úpravu= příjemné sousto pro finanční úřad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitt Vloženo 12. Květen 2008 Sdílet Vloženo 12. Květen 2008 Sundat to jde ale dost blbě.Už jsme to tady někde probíraly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 12. Květen 2008 Sdílet Vloženo 12. Květen 2008 bojler: Nie, samotnú mrežu aj fólie na okná montuje predajca a musí to spraviť pred predaním auta zákazníkovi. Pre CZ trh je iná sada, táto má čierne fólie na bočné sklá - pre SK trh je iná sada, tá má pre zmenu úplne priehľadné fólie. U nás stačí, že okno bude mať vyššiu odolnosť voči rozbitiu, no u vás je tam aj nutnosť toho zatmavenia. Nemal by byť ale problém dohodnúť sa so servisom pri montáži, aby tam dali inú fóliu. U nás sa to bežne robí, štandard je priehľadná a ľudia chcú tmavšiu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 12. Květen 2008 Sdílet Vloženo 12. Květen 2008 U nás pro změnu tuším, je podmínkou neprůhlednost, tam by asi domluva byla horší.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Jak slepit..jako sundat? Pokud budeš mít auto s odpočtem, kde je "zalepení" okýnek součástí vestavby, tak v případě odstranění jde o nepovolenou úpravu= příjemné sousto pro finanční úřad. ono asi jak u kterého auta, třeba transporter N1 má okna úplně normální, takže bych to viděl, jak píše igor, kvůli zvýšení možnosti rozbití, za okny byly mřížky, ten transporter má sundané boční mřížky a nahrazené bezpečnostní folií, ale průhlednou, zvenčí úplně tmavou, mimochodem je tu někdo, kdo byl postihnut finančním úřadem třeba za demontáž příčky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Jeste nevim, jestli koupim N1 nebo klasickej osobak. Nektery skladovy vozy maji z vyroby pripravu na N1, tak potrebuju zistit, jestli je mam brat taky do uvahy. Tak jako tak si myslim, ze by tam ta mriz dlouho nevydrzela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 ono asi jak u kterého auta, třeba transporter N1 má okna úplně normální, takže bych to viděl, jak píše igor, kvůli zvýšení možnosti rozbití, za okny byly mřížky, ten transporter má sundané boční mřížky a nahrazené bezpečnostní folií, ale průhlednou, zvenčí úplně tmavou, mimochodem je tu někdo, kdo byl postihnut finančním úřadem třeba za demontáž příčky? No, zkus hádat, proč je to povinný údaj při vyplňování osvědčení o registraci vozidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 já se ptal, jestli tu někdo je, kdo dostal postih a ne na tohle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 tak sorry, pátrej dál..jen jsem tím myslel, že aspoň podle našich dopraváků je to otázka první silniční kontroly takového auta, prostě na takovém autě je to při kontrole na první pohled patrné. Jinak nevím, jestli zrovna tady je to správné místo. nepřijde mi, že by tu bylo tolik lidí z demontovanou přepážkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 tak sorry, pátrej dál..jen jsem tím myslel, že aspoň podle našich dopraváků je to otázka první silniční kontroly takového auta, prostě na takovém autě je to při kontrole na první pohled patrné. Jinak nevím, jestli zrovna tady je to správné místo. nepřijde mi, že by tu bylo tolik lidí z demontovanou přepážkou Přesně s tímhle autem na předešlé fotce mě kontrolovali několikrát a přepážka i mřížky oken je vůbec nezajímali, proto se ptám, jestli je někdo, kdo by s tímto měl problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jetson Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 (editace) Přesně s tímhle autem na předešlé fotce mě kontrolovali několikrát a přepážka i mřížky oken je vůbec nezajímali, proto se ptám, jestli je někdo, kdo by s tímto měl problém. Myslím, že už jsem to psal. Kolegyně manžel měl velkou hoňku ukecat policajty, že zrovna něco vezl a už si tu mříž jede zase nasadit. 2ALL jak je to s těma tmavejma oknama? Sousedka má Rooma s mříží a bez tmavých oken. Nějak rozumně mi není schopná odpovědět (koupila to tak v autosalonu a ví o tom prd). Editováno: 17. Květen 2008, autor: Jetson Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 neprůhledná skla právě mají být podmínkou "skříně".. Před časem jsem sem dával odkaz na metodiku ministerstva dopravy, která toto upravuje. Nějak se ale záhadně ze stránek ministerstva vytratila, alespoň tedy se mi ji tam nedaří už najít.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian1 Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 Mam dotaz na prepazku v roomstru jeslti vam vrze pri vymolech apod? jeslti se vyplati ze clovek usetri na DPH 40 000 (po odecteni ceny prepazky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fan!s Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 Nám vrže a to dost, musíme jí pořád utahovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.