Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj kluci, jen se chci zeptat, jestli někdo neví, jaké jsou sankce za vymontování přepážky N1. Ne že by mi to vadilo esteticky, na to kašlu, omezuje mě to při přepravě větších předmětů. Posun přepážky je pakárna, nehledě na to, že sklopení 1/3 sedaček je nemožné. Díky

Technicky nezpůsobilé vozidlo, takže bych to viděl na správní řízení. Demontáž takové přepážky se považuje za přestavbu (viz zápis v TP).

+ daňový úrad ti zpetne dopočíta DPH ktoú si si odpísal :p

My jsme tu měli jednoho zákazníka, který to vymontoval, tři roky jezdil ok. Pak ho chytili policajti, auto nesplňovalo podmínky provozu (N1 je v TP a musí tam být), naprášili berňáku a celá tahle sranda ho vyšla kolem 330k. -_- a to se vyplatí!

Technicky nezpůsobilé vozidlo, takže bych to viděl na správní řízení. Demontáž takové přepážky se považuje za přestavbu (viz zápis v TP).

Jirik ma naprostou pravdu. Take si naprasen bernaku a je ti zpetne domereno DPH!

Jen bych tady k tomu dodal, ze te polis nemuze pozadat o knihu jizd, jedine, ze by mel nekoho z bernaku sebou.

Nejlepsi odpoved je, ze ji mate elektronickou a ucetni ji v pripade potreby vystavi ;).

Doufam, ze si pisete Km aspon na papirky od pumpy :D.

H.

  • Autor

Tak to radši kašlu. Nedá se nic dělat :angry: . V každém případě díky

je to přesně tak. Když jsem o tom tady psal asi před rokem, tak mi to asi málokdo věřil. Ta pokuta by se asi dala zkousnout, ale doměření DPH a následný penále nikoliv. Nedal bych to dolu ani omylem. Krom toho někdy vozím věci, že jsem za tu přepážku rád. Kdybych to někam napálil, tak mě náklad zmasakruje. V létě jsem k ní měl třeba přivázanej lodní motor 18 k, a to už je docela velkej a těžkej macek.

Doufam, ze si pisete Km aspon na papirky od pumpy :D.

H.

ne, neberu si ani ty papirky, jak se to u nas ve firme pak vykazuje nemam nejmenší tušení

a to jsem si myslel, že jsem velkej bordelář lol

sme dva :smich:

hlavne ja tankuju minimalne 1x každej tejden a to bych se z toho musel vobtáhnout si všechno schovávat

Doufam, ze si pisete Km aspon na papirky od pumpy :D.

H.

ne, neberu si ani ty papirky, jak se to u nas ve firme pak vykazuje nemam nejmenší tušení

Myslim, ze papirove to tvoje auto nejezdi :D:D:D

Takže vlastně nemá co vykazovat :smich: Ale proč tedy potom každý týden tankuje? :o

no, asi to tak bude ;)

U nás teda chcú aj tie potvrdenky, hoci tankovanie je aj na faktúre. Na potvrdenke je totiž podpis vodiča.

A s tou prepážkou je to tak, ako píšete aj u nás. Prepážku som mal von len raz na pár dní, potreboval som prepraviť väčšie predmety a prepážku mám neposúvateľnú. Ale nebolo mi všetko jedno, hoci na prvý pohľad to bolo OK, lebo ja mám v zadnej roletke ešte jednu roletku smerom hore - taká sieťka.

v rubrice prodej aut mě zaujala diskuze na téma dovozy aut ze zahraničí a N1.

Zajímá mně, jestli máte někdo konkrétní zkušenost s dovezeným autem, který venku už jako N1 jezdilo. Popř. s přestavbou až tady. U tý přestavby mám osobně názor, hraničící až s přesvědčením, že to nelze. Někdo z členů klubu tady ale tvrdí, že mají ve firmě několik takových aut, Audi A6, který jsou přestavěný na N1 až tady. Je to ovšem záležitost ne jenom přepážky, ale i zápisu té kategorie a hlavně určitých hmotností, v TP. Bylo by samozřejmě velmi příjemný, koupit třeba v SRN auto o 150 t. levněji (a na mobile např. takový novušky OII RS běžně běhaj) a pak z toho tady to N1 udělat. Idea je ale až příliš krásná a lákavá, než aby to mohlo být pravda. :(

v rubrice prodej aut mě zaujala diskuze na téma dovozy aut ze zahraničí a N1.

Zajímá mně, jestli máte někdo konkrétní zkušenost s dovezeným autem, který venku už jako N1 jezdilo. Popř. s přestavbou až tady. U tý přestavby mám osobně názor, hraničící až s přesvědčením, že to nelze. Někdo z členů klubu tady ale tvrdí, že mají ve firmě několik takových aut, Audi A6, který jsou přestavěný na N1 až tady. Je to ovšem záležitost ne jenom přepážky, ale i zápisu té kategorie a hlavně určitých hmotností, v TP. Bylo by samozřejmě velmi příjemný, koupit třeba v SRN auto o 150 t. levněji (a na mobile např. takový novušky OII RS běžně běhaj) a pak z toho tady to N1 udělat. Idea je ale až příliš krásná a lákavá, než aby to mohlo být pravda. :(

Ciste muj nazor je, ze lze. Kdyz si vyber auto na autosalu, ktere nema N1 tak taky to dodelaji.

v rubrice prodej aut mě zaujala diskuze na téma dovozy aut ze zahraničí a N1.

Zajímá mně, jestli máte někdo konkrétní zkušenost s dovezeným autem, který venku už jako N1 jezdilo. Popř. s přestavbou až tady. U tý přestavby mám osobně názor, hraničící až s přesvědčením, že to nelze. Někdo z členů klubu tady ale tvrdí, že mají ve firmě několik takových aut, Audi A6, který jsou přestavěný na N1 až tady. Je to ovšem záležitost ne jenom přepážky, ale i zápisu té kategorie a hlavně určitých hmotností, v TP. Bylo by samozřejmě velmi příjemný, koupit třeba v SRN auto o 150 t. levněji (a na mobile např. takový novušky OII RS běžně běhaj) a pak z toho tady to N1 udělat. Idea je ale až příliš krásná a lákavá, než aby to mohlo být pravda. :(

To jsem byl já - viz kopie TP ;)

jo, mluvil jsem o tobě, reakce byla blesková :D Já ale z toho techničáku přečtu tak tu první řádku :D Jinak vůbec netuším, co je dál. Tak to nějak rozvedˇ , jak ten dovoz a přestavba proběhla. Zrovna tak s těma novýma autama, to je pro mně novinka, že si můžeš koupit nový OA a předělají ho na N1. Bezpečně si vzpomínám, že před dvěma lety, když jsem nový auto kupoval, něco takovýho možný nebylo. Podmínka katzegorie N1 byla, že to tak už přišlo z fabriky.

jo, mluvil jsem o tobě, reakce byla blesková :D Já ale z toho techničáku přečtu tak tu první řádku :D Jinak vůbec netuším, co je dál. Tak to nějak rozvedˇ , jak ten dovoz a přestavba proběhla. Zrovna tak s těma novýma autama, to je pro mně novinka, že si můžeš koupit nový OA a předělají ho na N1. Bezpečně si vzpomínám, že před dvěma lety, když jsem nový auto kupoval, něco takovýho možný nebylo. Podmínka katzegorie N1 byla, že to tak už přišlo z fabriky.

Dneska uz neni pravda, mam to overeno u 2 aut. Auto prislo uplne normalni, v autosalonu to dodelali behem 1 dne na N1, stoji to 11.000,- nedavno byla akce, ze pri pojisteni Ceskou pojistovnou to bylo zdarma. :palec2:

Na Slovensku je to nemožné, zmena nastala niekedy v polovici minulého roka. Auto, ktoré má byť N1, musí prísť už z výroby deklarované ako N1, teda "malý úžitkový automobil". Dodatočné zmeny už nie sú možné.

jo, mluvil jsem o tobě, reakce byla blesková :D Já ale z toho techničáku přečtu tak tu první řádku :D Jinak vůbec netuším, co je dál. Tak to nějak rozvedˇ , jak ten dovoz a přestavba proběhla. Zrovna tak s těma novýma autama, to je pro mně novinka, že si můžeš koupit nový OA a předělají ho na N1. Bezpečně si vzpomínám, že před dvěma lety, když jsem nový auto kupoval, něco takovýho možný nebylo. Podmínka katzegorie N1 byla, že to tak už přišlo z fabriky.

jukni dolu na ten scan

víc info zítra, teď nemám čas ;)

no pokud vím, tak tam jde předevčím o to, že N1 (u OII) má zvýšenou užitečnou hmotnost (myslím, že to je 620 kg), aby mohla být splněna podmínka, že hmotnost přepravovaného nákladu je vyšší, než hmotnost osob na sedadlech (nevím, jestli to cituju úplně správně, ale tak nějak to je). Proto taky bývá u některých aut snížen počet míst pro cestující z 5 na 4. Já mám ale třeba u kombika 5 sedadel. Tyhle pravidla se ovšem mohly časem nějak změnit, takže buhví, jak je to dneska. Jestli to někdo víte přesně, napište to sem.

no pokud vím, tak tam jde předevčím o to, že N1 (u OII) má zvýšenou užitečnou hmotnost (myslím, že to je 620 kg), aby mohla být splněna podmínka, že hmotnost přepravovaného nákladu je vyšší, než hmotnost osob na sedadlech (nevím, jestli to cituju úplně správně, ale tak nějak to je). Proto taky bývá u některých aut snížen počet míst pro cestující z 5 na 4. Já mám ale třeba u kombika 5 sedadel. Tyhle pravidla se ovšem mohly časem nějak změnit, takže buhví, jak je to dneska. Jestli to někdo víte přesně, napište to sem.

Fabia Combi= 4 mista, Octavia Combi=5 mist

Marcos: Octavia II Combi = 5 miest, ale Octavia I Combi = 4 miesta.

mně by spíš zajímalo, jestli ty hmotnosti uvedený v TP u N1 jsou stejný, jako u normální OA. Měl jsem zato, že v tom právě spočívá ten hlavní rozdíl kategoriíosobní a nákladní. I když upřímně si myslím, že ten rozdíl hmotností (pokud tedy vůbec nějaký je) je pouze administrativní úkon a nikoliv konstrukční.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.