Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno
  • Autor

takhle nee :wallbash:

takhle nee :wallbash:

takovy skody, to bych si ji radsi vzal!!! :t:D

  • Autor
takhle nee  :wallbash:

takovy skody, to bych si ji radsi vzal!!! :t:D

....motor by se hodil co ;)

takhle nee  :wallbash:

takovy skody, to bych si ji radsi vzal!!! :t:D

....motor by se hodil co ;)

jako blazen, sakra!!! B)

abyste pak nedopadli s tema novejma motorama takhle

:smich::smich:

Jinak to prvni video s Trinerem je fakt masaz. Fakt dobrej drifter :p . nejlepsi jak projede naprosto ukazkovym smykem uckovou zatacku (cas: asi kolem 1:05)

Jel vubec nekdy nejakou trat na MS s Octavku. Vim, ze byl celkem dobrej venku s kitovou feldou. Jojo, kde sou ty casy co se delal motorsport ve škodovce se zapalenim a radosti.

  • Autor
abyste pak nedopadli s tema novejma motorama takhle

:smich::smich:

to jsem se daval taky o prizpevek vyse :)

  • Autor
Jinak to prvni video s Trinerem je fakt masaz. Fakt dobrej drifter :p . nejlepsi jak projede naprosto ukazkovym smykem uckovou zatacku (cas: asi kolem 1:05)

Jel vubec nekdy nejakou trat na MS s Octavku. Vim, ze byl celkem dobrej venku s kitovou feldou. Jojo, kde sou ty casy co se delal motorsport ve škodovce se zapalenim a radosti.

Jj nez to posral Schwarz a spol. :angry::blbec:

prvni video: no má to krapet v ruce :palec2: pekne si tu trat secvicil

druhe video: nejak se nechytil :D

kdyby tak nebrzdil a dal tomu před tou zatáčkou forsáž, tak by ho to vytáhlo.

Ještě první video: ten má koukám jednu ruku na volantu a druhou drží ručku :D čím řadí, že by automat :smich:

Jinak to prvni video s Trinerem je fakt masaz. Fakt dobrej drifter :p . nejlepsi jak projede naprosto ukazkovym smykem uckovou zatacku (cas: asi kolem 1:05)

Jel vubec nekdy nejakou trat na MS s Octavku. Vim, ze byl celkem dobrej venku s kitovou feldou. Jojo, kde sou ty casy co se delal motorsport ve škodovce se zapalenim a radosti.

Jel, první rok kdy jela škoda WRC tak jel Schwarz a 1 nebo 2 soutěže Sibera a asi 4 Triner /myslím Portugal, Akropolis, Finsko a San Remo/ a v čechách vyhrál Bohemku ;)

kdyby tak nebrzdil a dal tomu před tou zatáčkou forsáž, tak by ho to vytáhlo.

Ještě první video: ten má koukám jednu ruku na volantu a druhou drží ručku :D čím řadí, že by automat :smich:

Tome, on nebrzdil. Já to místo moc dobře znám protože tam každý rok jezdím koukat. Na tom videu to není, ale on totiž vylétl smykem ze pravé zatáčky předtím a tady už to auto bylo urvaný a nešlo s tím nic dělat. Fyziku bohužel nepřelstí ani WRC :( .

Jinak někde bych našel pár fotek jak tam je zapíchlej protože to jsem fakt čuměl ;)

kdyby tak nebrzdil a dal tomu před tou zatáčkou forsáž, tak by ho to vytáhlo.

Ještě první video: ten má koukám jednu ruku na volantu a druhou drží ručku :D čím řadí, že by automat :smich:

Tak tohle už by nevytáhl ani bůh

Ještě první video: ten má koukám jednu ruku na volantu a druhou drží ručku :D čím řadí, že by automat :smich:

Automat ani náhodou a Octa WRC Evo I neměla ani řazení na volantu ;) . Aktivní diferenciály a šikovný ruce a nohy se čtyřkolkou umí kouzlit dost i bez ručky :palec2:

Narovinu Vám řeknu, že mi WRCka v Čechách hodně chybí a proto v létě Octavia club razí na Rally Deutschland :D

Ještě první video: ten má koukám jednu ruku na volantu a druhou drží ručku :D  čím řadí, že by automat :smich:

Automat ani náhodou a Octa WRC Evo I neměla ani řazení na volantu ;) . Aktivní diferenciály a šikovný ruce a nohy se čtyřkolkou umí kouzlit dost i bez ručky :palec2:

Narovinu Vám řeknu, že mi WRCka v Čechách hodně chybí a proto v létě Octavia club razí na Rally Deutschland :D

sem si dělal prdel s tím automatem, dyť tam mám smajla :D Fakt jede moc pěkně. To je 4x4?

sem si dělal prdel s tím automatem, dyť tam mám smajla :D Fakt jede moc pěkně. To je 4x4?

Vždyť jo ;) . Jistěže je to 4x4 s vyladěným podvozkem a slušným výkonem ;)

Fakt pekny !!!

  • Autor
sem si dělal prdel s tím automatem, dyť tam mám smajla :D  Fakt jede moc pěkně. To je 4x4?

Vždyť jo ;) . Jistěže je to 4x4 s vyladěným podvozkem a slušným výkonem ;)

Jj ma to peknej moturek-

Motor:

Počet / objem válců - 4 / 1999 ccm

Vrtání / zdvih - 82,5 / 93,5 mm

Kompresní poměr - 8,7:1

Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 6250 ot/min

Maximální toč. moment / otáčky - 600 Nm / 3250 ot/min

Turbodmychadlo - Garrett TR30R

Typ rozvodu - DOHC (20ti ventil)

Umístění - vpředu napříč

Jj ma to peknej moturek-

Motor:

Počet / objem válců - 4 / 1999 ccm

Vrtání / zdvih - 82,5 / 93,5 mm

Kompresní poměr - 8,7:1

Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 6250 ot/min

Maximální toč. moment / otáčky - 600 Nm / 3250 ot/min

Turbodmychadlo - Garrett TR30R

Typ rozvodu - DOHC (20ti ventil)

Umístění - vpředu napříč

Stejně by mě zajímalo kolik koní mají WRC skutečně a ne udávaných 300

Jj ma to peknej moturek-

Motor:

Počet / objem válců - 4 / 1999 ccm

Vrtání / zdvih - 82,5 / 93,5 mm

Kompresní poměr - 8,7:1

Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 6250 ot/min

Maximální toč. moment / otáčky - 600 Nm / 3250 ot/min

Turbodmychadlo - Garrett TR30R

Typ rozvodu - DOHC (20ti ventil)

Umístění - vpředu napříč

Stejně by mě zajímalo kolik koní mají WRC skutečně a ne udávaných 300

Skutecne maji 300. Resp. musi mit 300. Maji pekne veky turbo a tesne pred nim v sani maji restriktor prave kvuli omezeni vykonu,je to takova mala direcka pred turbem. Bez toho budou mit s prehledem pres 500koni a kroutak taky trosku nekde jinde.. Museji to nejak omezit,vzdyt by se vsichni pozabijeli. Dneska neni rally co to bejvavalo. Dnesni jezdci nemaji uz ani trosku z tech "pravych" jezdcu co jezdily kdyz prislo na radu Quattro a zakazana skupina B..

Jj ma to peknej moturek-

Motor:

Počet / objem válců - 4 / 1999 ccm

Vrtání / zdvih - 82,5 / 93,5 mm

Kompresní poměr - 8,7:1

Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 6250 ot/min

Maximální toč. moment / otáčky - 600 Nm / 3250 ot/min

Turbodmychadlo - Garrett TR30R

Typ rozvodu - DOHC (20ti ventil)

Umístění - vpředu napříč

Stejně by mě zajímalo kolik koní mají WRC skutečně a ne udávaných 300

Skutecne maji 300. Resp. musi mit 300. Maji pekne veky turbo a tesne pred nim v sani maji restriktor prave kvuli omezeni vykonu,je to takova mala direcka pred turbem. Bez toho budou mit s prehledem pres 500koni a kroutak taky trosku nekde jinde.. Museji to nejak omezit,vzdyt by se vsichni pozabijeli. Dneska neni rally co to bejvavalo. Dnesni jezdci nemaji uz ani trosku z tech "pravych" jezdcu co jezdily kdyz prislo na radu Quattro a zakazana skupina B..

Tuhle teorii znám moc dobře protože se kolem rally pár let motám, ale zajímal by mě skutečný výkon třeba Fabie nebo C4. S každou novou evolucí auta všichnoi tvrdí jak zvýšili výkon, jezdci Škodovky si zase stěžovali na to, že motor potřebuje zvýšit výkon a ofic. měli všichni 300 koní. i s tím restriktorem nebude problém se dostat přes 300 a při technický přejímce auta na brzdu nedávají

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.