Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

A co říkate na tento moter celkově.Mě by zajímalo jaký kromě výkonu je rozdíl s 50kw.A pokud je to jen výkon,proč ho tedy začali vyrábět.Upravovat něco co má horší parametry je přeci hloupost ne?44kw začali varábět později,myslím konec roku 2000.

uz se to tu resilo, sani, parohy, vacka, mapa RJ

....proč ho tedy začali vyrábět.....

jednoducho mohli v reklame tvrdit, ze ponukaju

k vozidlu viac druhov motorov. ;)

  • Autor

Také si myslím,že to je obchodní politika.Jen si myslím,že spíše jde o zlevnění modelu.Na druhou stranu nechápu proč investovat úsilí do něčeho co je horší.Když něco předělávám tak by to mělo nějaké výhody.

  • 4 měsíce později...

nemate nahodou niekto skusenosti s týmto motorom 1,4 MPi 44kW

myslím so zvyšovaním výkonu, pretože si myslím že tento motor ma na viac

zaujímali by ma ci niekto nerobil neake mechanické upravy okrem iného atď.

vopred dik za info

java script:emoticon('-_-')

Upraveno od Trigonom

mě to napadlo tak sem vyměnil motor aj s vozem :p

jinak můj názor je takovej že 44Kw nemá smysl ladit sou to vyhozené peníze, ale každého věc B)

www.motor-excel.cz

myslim ze sa neoplati. Martinoslav menil veci na 44kW MPI aby sa dostal na 50kW. cize slabsej verzii MPI 44kW vymenil rozdielne veci oproti 50kW. neviem ci sa nemylim. ked tak mu napis.

Ano, je to tak. Menil jsem saci a vyfukove potrubi - oboje ma totiz u verze 50kW vetsi kanalky. Mam ale take jinou hlavu a jsem objednan na upravu ridici jednotky. Takze uplne 50kW jsem to nepredelaval. Jen jsem z toho pouzil dva dily.

Ano, je to tak. Menil jsem saci a vyfukove potrubi - oboje ma totiz u verze 50kW vetsi kanalky. Mam ale take jinou hlavu a jsem objednan na upravu ridici jednotky. Takze uplne 50kW jsem to nepredelaval. Jen jsem z toho pouzil dva dily.

To sání a výfuk se jen prostě vymění za to z 50 kW nebo je třeba nějaké úpravy? Pokud to jde bez úprav, tak to má smysl, ale jinak asi nic dalšího-úpravou jednotky max. 10%, možná něco jiným výfukem, ale pořád je to v řádech kilowatt :(

Ano, jen se vymeni kus za kus. A navic jsem to sehnal za hubicku.

Ano, jen se vymeni kus za kus. A navic jsem to sehnal za hubicku.

Asi se překonám a jednu kol5 Ti taky nějak dám, za svody :p

Hele, a na nic dalšího to vliv nemá? Napadá mě kat, možná to je blbost, ale prostě se to jen vymění a jede?

Upraveno od mischicka

asi budem uvazovat nad tou výmenou toho potrubia.

a potom sa moze nechat motor nacipovat ako 50kw-ový?

dik za info

myslel som ze ked vymenim sacie a výfukové potrubie a vackový hriadel z 50kW motoru mozem honechat nacipovat ako 50kW teda výkon bude po úprave 57kW?

Já nevím, fakt nechci prudit nebo někoho odrazovat, ale draze a složitě zvyšovat výkon z ubohých 44 kW na o pár vyšších? To je podle mě blbost, kupte jiné silnější auto a je to daleko levnější.

Fakt nechci prudit, je to jen můj názor, já sám mám 44 kW (předchozí auťák měl 1.8 65 kW).

Ja jsem vymenil jen sací potrubí, a jsem spokojen. Rozdíl je poznat okolo 4000ot. a končí tak pred 5000ot.. Pred vymenou se to dalo rozume tocit jen tak do 4500ot.

p.s. Jezdím do Alp přes Německo a s plnym kufrem, 4 lidi a rakev na střeše plna přeskačů, lyží a hůlek ... a neni problem jet po dálnici po rovině okolo 160kmh... s plným plynem i 170kmh.

Upraveno od Haski

Toto vozidlo jsem před časem koupil a řešil jsem to samé (dříve Brava 1,6 16V 100k), prvních pár dní jsem se bál předjet traktor. Dal jsem tam čip malinko se to zlepšilo ale hlavně to získalo jistotu v reakci na plyn. Mno dělat úpravy z 44 na 50kw resp. ze 118 na 120 N.m je opravdu vyhození peněz (potrubí, vačka, řj, práce). Jinak si myslím, že s těžkou fábií motory 1,2 a 1,4 (kromě 74 kw a TDI) nikdy cvičit moc nebudou, pokud máš rád sportovní jízdu tak je nejlepší vyměnit auto. Nebo se s tím autem smířit a naučit se s ním jezdit nepojede/nesežere.

Já nevím, fakt nechci prudit nebo někoho odrazovat, ale draze a složitě zvyšovat výkon z ubohých 44 kW na o pár vyšších? To je podle mě blbost, kupte jiné silnější auto a je to daleko levnější.

Fakt nechci prudit, je to jen můj názor, já sám mám 44 kW (předchozí auťák měl 1.8 65 kW).

Jo, to je pravda, když jsem měl ještě 1.4 44 kW tak jsem došel k tomu stejnému, prt. kilowatt či dva navíc už to neyvtrhnout. Má to podle mě smysl jen pokud někde za babku to potrubí seženeš a chceš si hrát.

Fabia je hopsadlo do města - a tomu odpovídají motory.

Teda, kromě verze 16V 100 Hp, ale ten prý žere olej a turboverzí 1.9 Dehet - ty se tam dostaly asi omylem, moc se neprodávají, až na super verzi 1.9 RS, kterou by Škodovka nedělala, kdyby nepotřebovala dostat auto do šampionátu Mistrovství světa.

Jsem zvědavej, jak pojede nová FII s motorem 1.6 a hlavně, kolik bude stát.

PS: řešit zvýšení výkonu z 44 kW na 50 kW je stejné hardcore, jaké dělají osmnáctiletí borci u nás na vesnici při tunění svých Š120 ;)

PS: řešit zvýšení výkonu z 44 kW na 50 kW je stejné hardcore, jaké dělají osmnáctiletí borci u nás na vesnici při tunění svých Š120 ;)

Někdy je i cesta cíl...

Ale jo, já to říkám furt - nevíš co s penězma, máš až moc volnýho času a baví tě to.. proč ne :)

presne tak ako bolo uz spominane fabia nie je ziaden zavodak. je to kategoria male auto. a terajsia ponuka motorov MPI nahradne HTP. tak 40kW HTP je vyslovene do mesta, 47kW je mesto a mimo mesto, 1,4 55kW je uz mimo mesto a dialnice (normalne tempo), 74kW (tomu lepsie sedia dialnice) no a vrchol benzinovej ponuky 85kW. no a samozrejme este TDI. taky rozumny zaklad by bol ta 1,4 ziaden drak ale na pohodovu jazdu.

Podle me nejde ani tak o zvysovani vykonu, ale o zlepseni jeho prubehu. Podivejte se na krivky vykonu pred a po uprave - to zkratka musi byt znat.

Jen jeste upresnim, kdo by chtel udelat z 44kW 50kW a pak to nachipovat jako 50kW, tak musi vymenit saci, vyfukove potrubi a vacku. Jenze vacka = motor ven. A to za tu trosicku navic nestoji.

Kamarád měl 1.4-50kw, sport sání, fíltr, svody, svíčky, vačka, ventilové pružiny, poladěná jednotka.

Motor měl výkon 100koní, volnoběh byl minimálně 1000 ot/min jinak nepracoval a na dálnici se nechala 5ka vyotčit až na omezovač.

škoda pak jí nabourali a ko...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.