jare Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 A co říkate na tento moter celkově.Mě by zajímalo jaký kromě výkonu je rozdíl s 50kw.A pokud je to jen výkon,proč ho tedy začali vyrábět.Upravovat něco co má horší parametry je přeci hloupost ne?44kw začali varábět později,myslím konec roku 2000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 uz se to tu resilo, sani, parohy, vacka, mapa RJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 ....proč ho tedy začali vyrábět..... jednoducho mohli v reklame tvrdit, ze ponukaju k vozidlu viac druhov motorov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jare Vloženo 9. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 Také si myslím,že to je obchodní politika.Jen si myslím,že spíše jde o zlevnění modelu.Na druhou stranu nechápu proč investovat úsilí do něčeho co je horší.Když něco předělávám tak by to mělo nějaké výhody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomino55555 Vloženo 9. Březen 2007 Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 (editace) nemate nahodou niekto skusenosti s týmto motorom 1,4 MPi 44kW myslím so zvyšovaním výkonu, pretože si myslím že tento motor ma na viac zaujímali by ma ci niekto nerobil neake mechanické upravy okrem iného atď. vopred dik za info java script:emoticon('') Editováno: 4. Únor 2010, autor: Trigonom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NOS Vloženo 9. Březen 2007 Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 mě to napadlo tak sem vyměnil motor aj s vozem jinak můj názor je takovej že 44Kw nemá smysl ladit sou to vyhozené peníze, ale každého věc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 www.motor-excel.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 myslim ze sa neoplati. Martinoslav menil veci na 44kW MPI aby sa dostal na 50kW. cize slabsej verzii MPI 44kW vymenil rozdielne veci oproti 50kW. neviem ci sa nemylim. ked tak mu napis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 Ano, je to tak. Menil jsem saci a vyfukove potrubi - oboje ma totiz u verze 50kW vetsi kanalky. Mam ale take jinou hlavu a jsem objednan na upravu ridici jednotky. Takze uplne 50kW jsem to nepredelaval. Jen jsem z toho pouzil dva dily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 Ano, je to tak. Menil jsem saci a vyfukove potrubi - oboje ma totiz u verze 50kW vetsi kanalky. Mam ale take jinou hlavu a jsem objednan na upravu ridici jednotky. Takze uplne 50kW jsem to nepredelaval. Jen jsem z toho pouzil dva dily. To sání a výfuk se jen prostě vymění za to z 50 kW nebo je třeba nějaké úpravy? Pokud to jde bez úprav, tak to má smysl, ale jinak asi nic dalšího-úpravou jednotky max. 10%, možná něco jiným výfukem, ale pořád je to v řádech kilowatt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 Ano, jen se vymeni kus za kus. A navic jsem to sehnal za hubicku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 (editace) Ano, jen se vymeni kus za kus. A navic jsem to sehnal za hubicku. Asi se překonám a jednu Ti taky nějak dám, za svody Hele, a na nic dalšího to vliv nemá? Napadá mě kat, možná to je blbost, ale prostě se to jen vymění a jede? Editováno: 10. Březen 2007, autor: mischicka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomino55555 Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 asi budem uvazovat nad tou výmenou toho potrubia. a potom sa moze nechat motor nacipovat ako 50kw-ový? dik za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 Tomino pozri sem: http://www.cimbu.cz/sk/index_sk.php?page=3&chip=11 Cimbu o výmene výfuk. potr. nič nepíše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomino55555 Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 myslel som ze ked vymenim sacie a výfukové potrubie a vackový hriadel z 50kW motoru mozem honechat nacipovat ako 50kW teda výkon bude po úprave 57kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Já nevím, fakt nechci prudit nebo někoho odrazovat, ale draze a složitě zvyšovat výkon z ubohých 44 kW na o pár vyšších? To je podle mě blbost, kupte jiné silnější auto a je to daleko levnější. Fakt nechci prudit, je to jen můj názor, já sám mám 44 kW (předchozí auťák měl 1.8 65 kW). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 (editace) Ja jsem vymenil jen sací potrubí, a jsem spokojen. Rozdíl je poznat okolo 4000ot. a končí tak pred 5000ot.. Pred vymenou se to dalo rozume tocit jen tak do 4500ot. p.s. Jezdím do Alp přes Německo a s plnym kufrem, 4 lidi a rakev na střeše plna přeskačů, lyží a hůlek ... a neni problem jet po dálnici po rovině okolo 160kmh... s plným plynem i 170kmh. Editováno: 11. Březen 2007, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojsaa Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Toto vozidlo jsem před časem koupil a řešil jsem to samé (dříve Brava 1,6 16V 100k), prvních pár dní jsem se bál předjet traktor. Dal jsem tam čip malinko se to zlepšilo ale hlavně to získalo jistotu v reakci na plyn. Mno dělat úpravy z 44 na 50kw resp. ze 118 na 120 N.m je opravdu vyhození peněz (potrubí, vačka, řj, práce). Jinak si myslím, že s těžkou fábií motory 1,2 a 1,4 (kromě 74 kw a TDI) nikdy cvičit moc nebudou, pokud máš rád sportovní jízdu tak je nejlepší vyměnit auto. Nebo se s tím autem smířit a naučit se s ním jezdit nepojede/nesežere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Já nevím, fakt nechci prudit nebo někoho odrazovat, ale draze a složitě zvyšovat výkon z ubohých 44 kW na o pár vyšších? To je podle mě blbost, kupte jiné silnější auto a je to daleko levnější.Fakt nechci prudit, je to jen můj názor, já sám mám 44 kW (předchozí auťák měl 1.8 65 kW). Jo, to je pravda, když jsem měl ještě 1.4 44 kW tak jsem došel k tomu stejnému, prt. kilowatt či dva navíc už to neyvtrhnout. Má to podle mě smysl jen pokud někde za babku to potrubí seženeš a chceš si hrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Fabia je hopsadlo do města - a tomu odpovídají motory. Teda, kromě verze 16V 100 Hp, ale ten prý žere olej a turboverzí 1.9 Dehet - ty se tam dostaly asi omylem, moc se neprodávají, až na super verzi 1.9 RS, kterou by Škodovka nedělala, kdyby nepotřebovala dostat auto do šampionátu Mistrovství světa. Jsem zvědavej, jak pojede nová FII s motorem 1.6 a hlavně, kolik bude stát. PS: řešit zvýšení výkonu z 44 kW na 50 kW je stejné hardcore, jaké dělají osmnáctiletí borci u nás na vesnici při tunění svých Š120 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 PS: řešit zvýšení výkonu z 44 kW na 50 kW je stejné hardcore, jaké dělají osmnáctiletí borci u nás na vesnici při tunění svých Š120 Někdy je i cesta cíl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Ale jo, já to říkám furt - nevíš co s penězma, máš až moc volnýho času a baví tě to.. proč ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 presne tak ako bolo uz spominane fabia nie je ziaden zavodak. je to kategoria male auto. a terajsia ponuka motorov MPI nahradne HTP. tak 40kW HTP je vyslovene do mesta, 47kW je mesto a mimo mesto, 1,4 55kW je uz mimo mesto a dialnice (normalne tempo), 74kW (tomu lepsie sedia dialnice) no a vrchol benzinovej ponuky 85kW. no a samozrejme este TDI. taky rozumny zaklad by bol ta 1,4 ziaden drak ale na pohodovu jazdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Podle me nejde ani tak o zvysovani vykonu, ale o zlepseni jeho prubehu. Podivejte se na krivky vykonu pred a po uprave - to zkratka musi byt znat. Jen jeste upresnim, kdo by chtel udelat z 44kW 50kW a pak to nachipovat jako 50kW, tak musi vymenit saci, vyfukove potrubi a vacku. Jenze vacka = motor ven. A to za tu trosicku navic nestoji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Kamarád měl 1.4-50kw, sport sání, fíltr, svody, svíčky, vačka, ventilové pružiny, poladěná jednotka. Motor měl výkon 100koní, volnoběh byl minimálně 1000 ot/min jinak nepracoval a na dálnici se nechala 5ka vyotčit až na omezovač. škoda pak jí nabourali a ko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.