Pitt Vloženo 19. Prosinec 2007 Vloženo 19. Prosinec 2007 Já jo ve služebním ten kdo s ním musí jed tak to má za trest!!!!!! Citovat
canario447 Vloženo 19. Prosinec 2007 Vloženo 19. Prosinec 2007 Nemcouri jsou na razeni slendriani, pokud nekdo jel ve francouzskem aute , ti jedini maji snad razeni fakt vymakane, Ha ha tak to si zapotil ale riadnu somarinu.mal som a aj soferoval kopu francuzov ale ani o jednom si nedovolim povedat ze ma aspon z polovice tak vymakanu prevodovku a radenie ako prave Roomster a tym padom zrejme vacsina nemeckych aut.Skor su to snad najhorsie urobene prevodovky ake poznam.Na druhu stanu proti gustu ziadny disputat.Ak sa ti paci,alebo vyhovuje ze sem tam musis doslova hladat rychlost je to tvoja vec,ze. Citovat
Leonin Vloženo 29. Květen 2008 Vloženo 29. Květen 2008 Zdarec mam stejny motor jako vy a nejspiš i přrvodovku.S tou zpatečkou to mam taky tak že se ji tam občas nechce mam najeto 17 500 km mam vymenene zpatečkove kolo a vydličku a je to pořad stejny.tak nevim asi je to nemoc převodovky. Citovat
Blacky Vloženo 30. Květen 2008 Vloženo 30. Květen 2008 Zdarec mam stejny motor jako vy a nejspiš i přrvodovku.S tou zpatečkou to mam taky tak že se ji tam občas nechce mam najeto 17 500 km mam vymenene zpatečkove kolo a vydličku a je to pořad stejny.tak nevim asi je to nemoc převodovky. viz vejs. ANO to je proste stav. cas od casu se kola poskladaj tak blbe, ze tam kvalt nejde, je potreba vyslanoput spojku a zkusit to znovu. Zadna chyba, nebo porucha. Klic do zamku taky vzdycky nejde na poprve. Citovat
Rosta1.8 Vloženo 30. Květen 2008 Vloženo 30. Květen 2008 Já si na svoji převodovku stěžovat nemohu, naopak je to jedna z věcí se kterou jsem zatím nadčen protože řadí opravdu pěkně, dokonce bych řekl, že o něco snadněji nežli převodovka v mé Okině a to je co říct. Citovat
foromen Vloženo 30. Květen 2008 Vloženo 30. Květen 2008 (editace) Já zatím taky nemám problémy, mám najeto 22000 km. a pohoda. Editováno: 30. Květen 2008, autor: foromen Citovat
Machbal Vloženo 20. Březen 2009 Vloženo 20. Březen 2009 Mam jeden dotaz ohledne řazení ! Chci si nechat udělat zámek řadící paky , nejspíše Defendlock. Človek který to bude montovat chtel znát nejaké udaje o voze ale hlavně typ řazení. Jaký má tedy Roomster 1,2 51kw typ řazení ??? Prý je lankové nebo trubkové ? Citovat
THORIN Vloženo 20. Březen 2009 Vloženo 20. Březen 2009 Všechny součastné škodovky mají řazení pomocí lanek v bovdenech. Citovat
Igor Vloženo 21. Březen 2009 Vloženo 21. Březen 2009 No podľa mňa je zbytočné pýtať sa na typ radenia, Construct aj Defend je určený pre typ auta a typ prevodovky (manuál/automat). Citovat
mambo Vloženo 31. Březen 2009 Vloženo 31. Březen 2009 Ahoj. Mám takový skromný dotaz, když mám zařazenou trojku, tak je řadicí páka trochu vytočená nebo nahnutá napravo, není v ose. Máte to taky nebo je tam problém? Díky. Citovat
mambo Vloženo 31. Březen 2009 Vloženo 31. Březen 2009 Dík. Měl jsem strach, že tam bude něco v nepořádku. Tak zase o starost míň. Citovat
doveziem.sk Vloženo 8. Květen 2009 Vloženo 8. Květen 2009 FII 1,4 TDI 51kw 9500 KM Tazsie sa radi jednotka a spiatocka. Pri radeni spiatocky skripu zuby. Niekedy sa neda spiatocka zaradit vobec a treba stlacit spojku este raz. Zrejme je zle nastavena spojka, alebo zavzdusnene hydraulicke ovladanie spojky. Nebol som este v servise. 1 Citovat
HonzaTluc Vloženo 5. Prosinec 2009 Vloženo 5. Prosinec 2009 Ahoj, to já mám zase občas problém když ze 4ky podřazuju na 3, že se jí tam moc nechce...a chvíli trvá než zapadne... Stává se to i někomu z Vás? Mám F2 1.4 16V a najeto necelé dva tisice. Citovat
ddrmodes Vloženo 5. Prosinec 2009 Vloženo 5. Prosinec 2009 FII 1,4 TDI 51kw 9500 KM Tazsie sa radi jednotka a spiatocka. Pri radeni spiatocky skripu zuby. Niekedy sa neda spiatocka zaradit vobec a treba stlacit spojku este raz. Zrejme je zle nastavena spojka, alebo zavzdusnene hydraulicke ovladanie spojky. Nebol som este v servise. Ja mám 1,4 TDI 59kW a prevodovka je taká ako píšeš. Predtým som mal 1,2 47kW a tá šla omnoho lepšie. Teraz si musím dávať väčší pozor s akou razanciou ju používam. Nesiem ísť na ňu zhurta, potom je to ok. Ak radím spiatočku, tak ju musím radiť s citom a pomalšie. Viac sa musím vžiť s motorom a prevodovkou. Po najazdení 12 tis. km s tým už nemám žiaden problém. Citovat
martius Vloženo 15. Prosinec 2009 Vloženo 15. Prosinec 2009 Taky přispěju troškou do fóra. Mám 1,4 63kW a najeto cca 800 km. Zamykání řadící páky mám taky. Ze začátku se mi párkrát stalo, že mi nešla zařadit jednička, jakoby ji tam něco vadilo. Takže jsem musel znova vyšlapnout spojku a pak ji tam, někdy trošku hrubějc zarazit V poslední době (asi posledních cca 200 km) Si dávám pozor, jak odemykám řazení a při řazení jedničky nejdříve stlačím spojku až na doraz (to je normální ) Chvilku počkám a jednička tam padne jak po másle. Od té doby co to praktikuju se mě ještě ani jednou nestalo, že by mi nešla zařadit a to je zdím 90% město a zbytek příměstská jízda. Se zpátečkou problém zatím nemám, řadím zasádně když auto stojí a opět když sešlápnu spojku malinko počkám a pak zařadím. Je to pouze můj postřeh se řazením. Jináč zbylé převody jsou bez problému. Co mě akorát trápí, že bych potřeboval zajet nějakou delší trasu, bohužel na to nemám časový prostor, ale to nebude technická chyba auta, ale té součástky mezi sedadlem a pedály Citovat
PavelZ Vloženo 15. Prosinec 2009 Vloženo 15. Prosinec 2009 Ahoj, to já mám zase občas problém když ze 4ky podřazuju na 3, že se jí tam moc nechce...a chvíli trvá než zapadne... Stává se to i někomu z Vás? Mám F2 1.4 16V a najeto necelé dva tisice. občas to taky pozoruju. A 5ka by taky mohla být lepší. Citovat
harius Vloženo 21. Prosinec 2009 Vloženo 21. Prosinec 2009 Ty jo, taky mám F2 1,4 63kW a mám to přesně opačně. Jediné, co jde trochu ztuha, je ze 3 na 4. Citovat
martius Vloženo 22. Prosinec 2009 Vloženo 22. Prosinec 2009 Tak já se blížím k 900 km a řekl bych, že převodovka jde čím dál líp - nemůžu si ztěžovat ani na jeden převodový stupeň. Kritizovaná jednička se zřejmě taky umoudřila, zatím stále tam padá jak prdel na hrnec Takže snad to tak bude i do budoucna. Citovat
polov Vloženo 4. Březen 2010 Vloženo 4. Březen 2010 Ahojte, před nedávem se začalo ozývat při přeřazení po puštění spojky klepnutí, jako by kov klepl o kov. Hodně to jde poznat, když třeba zařadím vyšší stupeň při cca 2200 otáčkách, čím vyšší otáčky při řazení, tím míň to jakoby klepne. Brzo půjdu na garančku 30000, staré je auto 3/4 roku, takže je v záruce... Nevíte, co by to mohlo být? Citovat
NNNTomas Vloženo 4. Březen 2010 Vloženo 4. Březen 2010 Nevím, ale na FI s 10tis. to taky dělalo - znát to bylo nejvíce na pětku v malých rychlostech/otáčkách. Citovat
Tomáš 1893 Vloženo 5. Březen 2010 Vloženo 5. Březen 2010 Tak přesně takovej problem sem měl u FI. Někdo mi tenkrát řekl, že jsou to povolené náboje poloos na přední nápravě, v servisu sundali poklice z kol a momentovým klíčem matice utáhli a byl pokoj. Citovat
svantner3 Vloženo 16. Březen 2010 Vloženo 16. Březen 2010 Asi 14dní mě toto trápí , jen s přeřazení z 1 na 2 si to jemně kopne přes zuby zbytek v pohodě , už jsem objednáný do servisu tak se hrozím co z toho vyleze , jak jinak auto je po záruce , máte někdo taky s tímto zkušenost , najeto mám 33000Km. Citovat
Room75 Vloženo 16. Březen 2010 Vloženo 16. Březen 2010 Mam uplne stejny problem u Roomstera 1.2/51kW, najeto 28000km z 1 na 2, ale pouze za studena, jak se prevodovka zahreje uz to nekope. Resim to tak, za proste na okamzik pockam v poloze nueutralu a pak pomalu tahnu na dvojku... Menil jsem olej v prevodovce ale je to uplne stejne... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.