Přejít na obsah

Jaky benzin do Rska1


Rodney Storm

Doporučené příspěvky

Zdravim vas...Prosim, lidi co mate Rsko poradte, jsem z toho jelen. Chtel bych si rsko koupit, rocnik nekde kolem 2002-2003. Nekteri rikaji, ze to jezdi jedine na natural 98, nekteri to vyvraci a rikaji ze uz najezdili 50 tis. km na natural 95 a vse vpohode.Vim ze predepisovany benzin je 98. Kdyz se podivam na golfa 4 GTI- ta silnejsi verze- 132kw, tak ta ma predepsano 95, i kdyz by to mely byt stejne motory. Tak jakou mate zkusenost? jezdite na 95 a sem tam proplachnete 98 nebo stabilne jezdite na natural 98...???? diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vas...Prosim, lidi co mate Rsko poradte, jsem z toho jelen. Chtel bych si rsko koupit, rocnik nekde kolem 2002-2003. Nekteri rikaji, ze to jezdi jedine na natural 98, nekteri to vyvraci a rikaji ze uz najezdili 50 tis. km na natural 95 a vse vpohode.Vim ze predepisovany benzin je 98. Kdyz se podivam na golfa 4 GTI- ta silnejsi verze- 132kw, tak ta ma predepsano 95, i kdyz by to mely byt stejne motory. Tak jakou mate zkusenost? jezdite na 95 a sem tam proplachnete 98 nebo stabilne jezdite na natural 98...???? diky

To je celkem jedno co tam dáš, jestli 95 nebo 98 a víc, maximálně to bude mít o něco menší výkon a jinou odezvu na přidání, ale motoru to nic neudělá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím jen na 95. 98 tam byl tak 2x a žádný rozdíl. Jen v ceně. Motoru to určitě nevadí.

Tak tam dej V-Power a ne obyč 98 a poznáš to, spotřeba klesne a motor půjde líp odspoda a bude celkově klidnější a vyrovnanější...

Normalne jezdim na N95, ted tam mam druhou nadrz V-power Racing a zadny zasadni rozdil pri normal jizde nevidim. Urcite to bude mit o neco mensi vykon, ale nic drastickeho se nekona.

Pise to i vyrobce, ze je mozne pouzivat N95, pri mirnem snizeni vykonu motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím jen na 95. 98 tam byl tak 2x a žádný rozdíl. Jen v ceně. Motoru to určitě nevadí.

Tak tam dej V-Power a ne obyč 98 a poznáš to, spotřeba klesne a motor půjde líp odspoda a bude celkově klidnější a vyrovnanější...

Normalne jezdim na N95, ted tam mam druhou nadrz V-power Racing a zadny zasadni rozdil pri normal jizde nevidim. Urcite to bude mit o neco mensi vykon, ale nic drastickeho se nekona.

Pise to i vyrobce, ze je mozne pouzivat N95, pri mirnem snizeni vykonu motoru.

Tak já to v 1.6 docela poznal...asi taky záleží na motoru...turbo nebude tak citlivý...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikoz u nas nemame Shell, ale pouze Benzinu, kde nastesti maji BlueOctan99 (v realu je to 98), tak to prubezne stridam....Natural95 a BlueOctan...zasadni rozdil jsem nepoznal, ale prijde mi, ze BlueOctan tahne lepe v nizsich otackach...je to ovsem jen subjetivni nazor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprostý souhlas. Je to jen o peněžence. U tohodle motoru jsem párkrát zkusil VP95 a proti normální 95, kterou tankuju už 3 roky u všemožných, většinou no name pump, absolutně žádný rozdíl.

Ale nejdo zobecňovat, u minulého auta (upravená Felda 1.6) byl rozdíl mezi VP95 a N95 velmi znatelný - hlubší zvuk motoru, klidnější chod, záběr od nižších otáček a lepší akcelerace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na Discovery skusali na brzde tri auta a tri benziny. Boli tam tusim renault clio potom neviem a potom pekny sportovy golf. Benziny 95, 98 a 100 v tych prvych dvoch autach sa zmenou benzinu nic nezmenilo, v golfikovi ten 100 oktanovy benal pridal zopar koni a hlavne Mk. takze v Rs kovej octe by sa mozno oplatilo davat nieco drahsie -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V-Power Racing je V-Power Racing..... urcite lepsie nez 95. Uz aj ked odmyslime o trochu lepsiu akceleraciu,tak aspon dobry pocit s toho, ze to motor cisti...davaju tam specialne aditiva.

Kamarád natankoval Shell V-Power Diesel do Mercedes-Benz C270 CDI a začal mu kopat motor na volnoběh, dobrý pocit to rozhodně nebyl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím jen na 95. 98 tam byl tak 2x a žádný rozdíl. Jen v ceně. Motoru to určitě nevadí.

Tak tam dej V-Power a ne obyč 98 a poznáš to, spotřeba klesne a motor půjde líp odspoda a bude celkově klidnější a vyrovnanější...

Normalne jezdim na N95, ted tam mam druhou nadrz V-power Racing a zadny zasadni rozdil pri normal jizde nevidim. Urcite to bude mit o neco mensi vykon, ale nic drastickeho se nekona.

Pise to i vyrobce, ze je mozne pouzivat N95, pri mirnem snizeni vykonu motoru.

Presne takhle to je..Na N95 se Ti nic nestane..ja na N98 taky zadny extra zmeny nepozoruju..A kolikrat neni ani 95ka jako 95 ka.. :(

Neni se ceho bat...Je to jak pise Saty, i fabrika udava moznost 95ky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...