Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim vas...Prosim, lidi co mate Rsko poradte, jsem z toho jelen. Chtel bych si rsko koupit, rocnik nekde kolem 2002-2003. Nekteri rikaji, ze to jezdi jedine na natural 98, nekteri to vyvraci a rikaji ze uz najezdili 50 tis. km na natural 95 a vse vpohode.Vim ze predepisovany benzin je 98. Kdyz se podivam na golfa 4 GTI- ta silnejsi verze- 132kw, tak ta ma predepsano 95, i kdyz by to mely byt stejne motory. Tak jakou mate zkusenost? jezdite na 95 a sem tam proplachnete 98 nebo stabilne jezdite na natural 98...???? diky

ak ti nevadia koruny tak tam davaj V-Power Racing a mas klid :) Je to zrejme najkvalitnejsi benzin...100 oktanov v plnej sile, nic s tym pokazit nemozes, motoru to spravi dobre. Jedina vec co mi na tomto benzine vadi je cena :(

Zdravim vas...Prosim, lidi co mate Rsko poradte, jsem z toho jelen. Chtel bych si rsko koupit, rocnik nekde kolem 2002-2003. Nekteri rikaji, ze to jezdi jedine na natural 98, nekteri to vyvraci a rikaji ze uz najezdili 50 tis. km na natural 95 a vse vpohode.Vim ze predepisovany benzin je 98. Kdyz se podivam na golfa 4 GTI- ta silnejsi verze- 132kw, tak ta ma predepsano 95, i kdyz by to mely byt stejne motory. Tak jakou mate zkusenost? jezdite na 95 a sem tam proplachnete 98 nebo stabilne jezdite na natural 98...???? diky

To je celkem jedno co tam dáš, jestli 95 nebo 98 a víc, maximálně to bude mít o něco menší výkon a jinou odezvu na přidání, ale motoru to nic neudělá...

  • Autor

opravdu tomu nic neudelam, kdyz tam budu davat 95? cetl jsem, ze celkem riskuju poruchu motoru s timto benzinem...

opravdu tomu nic neudelam, kdyz tam budu davat 95? cetl jsem, ze celkem riskuju poruchu motoru s timto benzinem...

Nene tomu never, nekdy kdyz na shellce V-power nemaj tak tam leju abyc N95 a jeste nikdy zadnej problem nebyl ;)

  • Autor

TAk dekuji, dam na Vas, ale beda jak tomu tak nebude :t:)

TAk dekuji, dam na Vas, ale beda jak tomu tak nebude :t:)

Ale V-POWER je stejne nejlepci :D

  • Autor

a co je na nem tak bajecneho??? pry to nejde citit zda tam mas 95 nebo ten tvuj vysneny V-Power :t

Jezdím jen na 95. 98 tam byl tak 2x a žádný rozdíl. Jen v ceně. Motoru to určitě nevadí.

Jezdím jen na 95. 98 tam byl tak 2x a žádný rozdíl. Jen v ceně. Motoru to určitě nevadí.

Tak tam dej V-Power a ne obyč 98 a poznáš to, spotřeba klesne a motor půjde líp odspoda a bude celkově klidnější a vyrovnanější...

Jezdím jen na 95. 98 tam byl tak 2x a žádný rozdíl. Jen v ceně. Motoru to určitě nevadí.

Tak tam dej V-Power a ne obyč 98 a poznáš to, spotřeba klesne a motor půjde líp odspoda a bude celkově klidnější a vyrovnanější...

Normalne jezdim na N95, ted tam mam druhou nadrz V-power Racing a zadny zasadni rozdil pri normal jizde nevidim. Urcite to bude mit o neco mensi vykon, ale nic drastickeho se nekona.

Pise to i vyrobce, ze je mozne pouzivat N95, pri mirnem snizeni vykonu motoru.

Jezdím jen na 95. 98 tam byl tak 2x a žádný rozdíl. Jen v ceně. Motoru to určitě nevadí.

Tak tam dej V-Power a ne obyč 98 a poznáš to, spotřeba klesne a motor půjde líp odspoda a bude celkově klidnější a vyrovnanější...

Normalne jezdim na N95, ted tam mam druhou nadrz V-power Racing a zadny zasadni rozdil pri normal jizde nevidim. Urcite to bude mit o neco mensi vykon, ale nic drastickeho se nekona.

Pise to i vyrobce, ze je mozne pouzivat N95, pri mirnem snizeni vykonu motoru.

Tak já to v 1.6 docela poznal...asi taky záleží na motoru...turbo nebude tak citlivý...

A tak ja to poznal:Jedine V-power nafta -_--_-:D:D

Jelikoz u nas nemame Shell, ale pouze Benzinu, kde nastesti maji BlueOctan99 (v realu je to 98), tak to prubezne stridam....Natural95 a BlueOctan...zasadni rozdil jsem nepoznal, ale prijde mi, ze BlueOctan tahne lepe v nizsich otackach...je to ovsem jen subjetivni nazor

Ja myslim,ze to zarucene pozna jenom tvoje srajtofle B):palec2:

Naprostý souhlas. Je to jen o peněžence. U tohodle motoru jsem párkrát zkusil VP95 a proti normální 95, kterou tankuju už 3 roky u všemožných, většinou no name pump, absolutně žádný rozdíl.

Ale nejdo zobecňovat, u minulého auta (upravená Felda 1.6) byl rozdíl mezi VP95 a N95 velmi znatelný - hlubší zvuk motoru, klidnější chod, záběr od nižších otáček a lepší akcelerace.

na Discovery skusali na brzde tri auta a tri benziny. Boli tam tusim renault clio potom neviem a potom pekny sportovy golf. Benziny 95, 98 a 100 v tych prvych dvoch autach sa zmenou benzinu nic nezmenilo, v golfikovi ten 100 oktanovy benal pridal zopar koni a hlavne Mk. takze v Rs kovej octe by sa mozno oplatilo davat nieco drahsie -_-

tak kupuj naftu a máš to vyřešený

tak kupuj naftu a máš to vyřešený

Nafta smrdi ;)

tak kupuj naftu a máš to vyřešený

Přesně tak. TDi forever :palec2:

  • Autor

Nevím no, vzdycky jsem byl priznivec benzinu jak nafty... A nehodlam to menit., i kdyz jezdit za 5l neni spatny... ;)

V-Power Racing je V-Power Racing..... urcite lepsie nez 95. Uz aj ked odmyslime o trochu lepsiu akceleraciu,tak aspon dobry pocit s toho, ze to motor cisti...davaju tam specialne aditiva.

a nieje to len reklamny trik? ;)

V-Power Racing je V-Power Racing..... urcite lepsie nez 95. Uz aj ked odmyslime o trochu lepsiu akceleraciu,tak aspon dobry pocit s toho, ze to motor cisti...davaju tam specialne aditiva.

Kamarád natankoval Shell V-Power Diesel do Mercedes-Benz C270 CDI a začal mu kopat motor na volnoběh, dobrý pocit to rozhodně nebyl...

Jezdím jen na 95. 98 tam byl tak 2x a žádný rozdíl. Jen v ceně. Motoru to určitě nevadí.

Tak tam dej V-Power a ne obyč 98 a poznáš to, spotřeba klesne a motor půjde líp odspoda a bude celkově klidnější a vyrovnanější...

Normalne jezdim na N95, ted tam mam druhou nadrz V-power Racing a zadny zasadni rozdil pri normal jizde nevidim. Urcite to bude mit o neco mensi vykon, ale nic drastickeho se nekona.

Pise to i vyrobce, ze je mozne pouzivat N95, pri mirnem snizeni vykonu motoru.

Presne takhle to je..Na N95 se Ti nic nestane..ja na N98 taky zadny extra zmeny nepozoruju..A kolikrat neni ani 95ka jako 95 ka.. :(

Neni se ceho bat...Je to jak pise Saty, i fabrika udava moznost 95ky...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.