Přejít na obsah

špatný teplý start


cuco

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Tak píši poznatky. Po výměně čerpadla a paliv. filtru furt stejné. Byly i vstřiky na čištění a testu a také pořád stejné. Prostě je to asi nevysvětlitelné. Kontroloval jsem hadice do sání - od podtlaku brzd, jestli není prasklé koleno, od aktivního uhlí + el. mag. ventil. Také nic. Absolutně nevím, co s tím mám dělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

VYŘEŠENO: vadná zapalovací lišta. Celou dobu tam byl někde zkrat nebo odpor, házelo to slabé jiskry, blbě jelo a ve finále přestala úplně napájet jednu svíčku. Nový modul Champion a chrochtá si.

 

Jinak off topic: mechanik, co mi pomáhal při diagnostice a sledování hodnot točil studený motor po 3 minutách od startu na 4000 otáček, víc snad ne, nevím. Je to v pohodě, vydrží takové manévry?

Mám zažito za studena s citem zahřívat, tak mě to překvapilo a leží mi v hlavě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak NEVYŘEŠENO. Byl to jen akutní problém, že zdechla zapalovací lišta. Je tam nová Champion + nové svíčky Champion RC89PYC a je to furt stejné.

 

Zatím byly znovu prověřené vstřiky, jestli rozprašují, změřené komprese + motor prozkoumaný endoskopem. Komprese 13,5 baru na válec. A je to furt stejné. Prostě jakmile auto stojí po jízdě déle než 15 min a pak chci nastartovat, startér točí jako o závod a pak, když to nechcípne, tak se to celé klepe. Za studena ok. Asi to zůstane neobjasněná záhada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Jojo, vyřešil. Netěsnil vstřik. Natlakovaný benzín z lišty postupně vypustil do sání a motor se zahlcoval. Po výměně úplně bez problému.

 

Před tím jsem ještě prověřil tlak paliva, kolik dává čerpadlo, měnil palivový filtr a prověřil elektriku, jestli to nedělají senzory otáček (na klice, na vačce) nebo klapka. To je dobré projít, ať neměníte něco nahodile.

 

Jinak test vstřiků: vyndat lištu se vstřiky, položit na motor na list papíru a otočit klíčem, aby se lišta natlakovala nebo přes test akčních členů na Vagu natlačit benzín. Za půl hodiny bude pod nějakým flek. Lišta se dá vyndat bez demontáže klapky a bez odpojení hadice přepadu chlazení. Jenom je třeba hadici lišty odpojit v místě předělu palivové trubky (vedle expanzky chladící kapaliny). Je tam plastová svorka jako na palivovém filtru, dělá se s tím dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...