Prosinec 1, 20213 r Tak píši poznatky. Po výměně čerpadla a paliv. filtru furt stejné. Byly i vstřiky na čištění a testu a také pořád stejné. Prostě je to asi nevysvětlitelné. Kontroloval jsem hadice do sání - od podtlaku brzd, jestli není prasklé koleno, od aktivního uhlí + el. mag. ventil. Také nic. Absolutně nevím, co s tím mám dělat.
Prosinec 29, 20213 r Myslíte, že je reálné, aby to dělaly špatně nastavené ventily? To znamená špatné výchozí nastavení - příliš zašroubované stavěcí šrouby na vahadlech a tím nastavení mimo pracovní rozsah hydroštelu, což vede ke špatným startům, když se to ohřeje?
Leden 19, 20223 r VYŘEŠENO: vadná zapalovací lišta. Celou dobu tam byl někde zkrat nebo odpor, házelo to slabé jiskry, blbě jelo a ve finále přestala úplně napájet jednu svíčku. Nový modul Champion a chrochtá si. Jinak off topic: mechanik, co mi pomáhal při diagnostice a sledování hodnot točil studený motor po 3 minutách od startu na 4000 otáček, víc snad ne, nevím. Je to v pohodě, vydrží takové manévry? Mám zažito za studena s citem zahřívat, tak mě to překvapilo a leží mi v hlavě.
Leden 31, 20223 r Tak NEVYŘEŠENO. Byl to jen akutní problém, že zdechla zapalovací lišta. Je tam nová Champion + nové svíčky Champion RC89PYC a je to furt stejné. Zatím byly znovu prověřené vstřiky, jestli rozprašují, změřené komprese + motor prozkoumaný endoskopem. Komprese 13,5 baru na válec. A je to furt stejné. Prostě jakmile auto stojí po jízdě déle než 15 min a pak chci nastartovat, startér točí jako o závod a pak, když to nechcípne, tak se to celé klepe. Za studena ok. Asi to zůstane neobjasněná záhada.
Květen 11, 20223 r Jojo, vyřešil. Netěsnil vstřik. Natlakovaný benzín z lišty postupně vypustil do sání a motor se zahlcoval. Po výměně úplně bez problému. Před tím jsem ještě prověřil tlak paliva, kolik dává čerpadlo, měnil palivový filtr a prověřil elektriku, jestli to nedělají senzory otáček (na klice, na vačce) nebo klapka. To je dobré projít, ať neměníte něco nahodile. Jinak test vstřiků: vyndat lištu se vstřiky, položit na motor na list papíru a otočit klíčem, aby se lišta natlakovala nebo přes test akčních členů na Vagu natlačit benzín. Za půl hodiny bude pod nějakým flek. Lišta se dá vyndat bez demontáže klapky a bez odpojení hadice přepadu chlazení. Jenom je třeba hadici lišty odpojit v místě předělu palivové trubky (vedle expanzky chladící kapaliny). Je tam plastová svorka jako na palivovém filtru, dělá se s tím dobře.
Květen 13, 20223 r Když počkáte, tak to teď budu dělat ještě na dalším autě, tak sem můžu naházet fotky na efektivní demontáž ;-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.