Ferdinand II Vloženo 14. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2021 Mám nové čerpadlo. Napíšu poznatky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 1. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2021 Tak píši poznatky. Po výměně čerpadla a paliv. filtru furt stejné. Byly i vstřiky na čištění a testu a také pořád stejné. Prostě je to asi nevysvětlitelné. Kontroloval jsem hadice do sání - od podtlaku brzd, jestli není prasklé koleno, od aktivního uhlí + el. mag. ventil. Také nic. Absolutně nevím, co s tím mám dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 29. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2021 Myslíte, že je reálné, aby to dělaly špatně nastavené ventily? To znamená špatné výchozí nastavení - příliš zašroubované stavěcí šrouby na vahadlech a tím nastavení mimo pracovní rozsah hydroštelu, což vede ke špatným startům, když se to ohřeje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 19. leden 2022 Sdílet Vloženo 19. leden 2022 VYŘEŠENO: vadná zapalovací lišta. Celou dobu tam byl někde zkrat nebo odpor, házelo to slabé jiskry, blbě jelo a ve finále přestala úplně napájet jednu svíčku. Nový modul Champion a chrochtá si. Jinak off topic: mechanik, co mi pomáhal při diagnostice a sledování hodnot točil studený motor po 3 minutách od startu na 4000 otáček, víc snad ne, nevím. Je to v pohodě, vydrží takové manévry? Mám zažito za studena s citem zahřívat, tak mě to překvapilo a leží mi v hlavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 31. leden 2022 Sdílet Vloženo 31. leden 2022 Tak NEVYŘEŠENO. Byl to jen akutní problém, že zdechla zapalovací lišta. Je tam nová Champion + nové svíčky Champion RC89PYC a je to furt stejné. Zatím byly znovu prověřené vstřiky, jestli rozprašují, změřené komprese + motor prozkoumaný endoskopem. Komprese 13,5 baru na válec. A je to furt stejné. Prostě jakmile auto stojí po jízdě déle než 15 min a pak chci nastartovat, startér točí jako o závod a pak, když to nechcípne, tak se to celé klepe. Za studena ok. Asi to zůstane neobjasněná záhada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šunes Vloženo 11. Květen 2022 Sdílet Vloženo 11. Květen 2022 Ahoj, vyřešili jste to nějak? Mám stejný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 11. Květen 2022 Sdílet Vloženo 11. Květen 2022 Jojo, vyřešil. Netěsnil vstřik. Natlakovaný benzín z lišty postupně vypustil do sání a motor se zahlcoval. Po výměně úplně bez problému. Před tím jsem ještě prověřil tlak paliva, kolik dává čerpadlo, měnil palivový filtr a prověřil elektriku, jestli to nedělají senzory otáček (na klice, na vačce) nebo klapka. To je dobré projít, ať neměníte něco nahodile. Jinak test vstřiků: vyndat lištu se vstřiky, položit na motor na list papíru a otočit klíčem, aby se lišta natlakovala nebo přes test akčních členů na Vagu natlačit benzín. Za půl hodiny bude pod nějakým flek. Lišta se dá vyndat bez demontáže klapky a bez odpojení hadice přepadu chlazení. Jenom je třeba hadici lišty odpojit v místě předělu palivové trubky (vedle expanzky chladící kapaliny). Je tam plastová svorka jako na palivovém filtru, dělá se s tím dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šunes Vloženo 12. Květen 2022 Sdílet Vloženo 12. Květen 2022 Moc díky za rady, o víkendu se do toho pustím :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 13. Květen 2022 Sdílet Vloženo 13. Květen 2022 Když počkáte, tak to teď budu dělat ještě na dalším autě, tak sem můžu naházet fotky na efektivní demontáž ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.