Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Mám nové čerpadlo. Napíšu poznatky.

  • 3 týdny později...

Tak píši poznatky. Po výměně čerpadla a paliv. filtru furt stejné. Byly i vstřiky na čištění a testu a také pořád stejné. Prostě je to asi nevysvětlitelné. Kontroloval jsem hadice do sání - od podtlaku brzd, jestli není prasklé koleno, od aktivního uhlí + el. mag. ventil. Také nic. Absolutně nevím, co s tím mám dělat.

  • 4 týdny později...

Myslíte, že je reálné, aby to dělaly špatně nastavené ventily?

 

To znamená špatné výchozí nastavení - příliš zašroubované stavěcí šrouby na vahadlech a tím nastavení mimo pracovní rozsah hydroštelu, což vede ke špatným startům, když se to ohřeje?

  • 3 týdny později...

VYŘEŠENO: vadná zapalovací lišta. Celou dobu tam byl někde zkrat nebo odpor, házelo to slabé jiskry, blbě jelo a ve finále přestala úplně napájet jednu svíčku. Nový modul Champion a chrochtá si.

 

Jinak off topic: mechanik, co mi pomáhal při diagnostice a sledování hodnot točil studený motor po 3 minutách od startu na 4000 otáček, víc snad ne, nevím. Je to v pohodě, vydrží takové manévry?

Mám zažito za studena s citem zahřívat, tak mě to překvapilo a leží mi v hlavě.

  • 2 týdny později...

Tak NEVYŘEŠENO. Byl to jen akutní problém, že zdechla zapalovací lišta. Je tam nová Champion + nové svíčky Champion RC89PYC a je to furt stejné.

 

Zatím byly znovu prověřené vstřiky, jestli rozprašují, změřené komprese + motor prozkoumaný endoskopem. Komprese 13,5 baru na válec. A je to furt stejné. Prostě jakmile auto stojí po jízdě déle než 15 min a pak chci nastartovat, startér točí jako o závod a pak, když to nechcípne, tak se to celé klepe. Za studena ok. Asi to zůstane neobjasněná záhada.

  • 3 měsíce později...

Ahoj, vyřešili jste to nějak? Mám stejný problém.

Jojo, vyřešil. Netěsnil vstřik. Natlakovaný benzín z lišty postupně vypustil do sání a motor se zahlcoval. Po výměně úplně bez problému.

 

Před tím jsem ještě prověřil tlak paliva, kolik dává čerpadlo, měnil palivový filtr a prověřil elektriku, jestli to nedělají senzory otáček (na klice, na vačce) nebo klapka. To je dobré projít, ať neměníte něco nahodile.

 

Jinak test vstřiků: vyndat lištu se vstřiky, položit na motor na list papíru a otočit klíčem, aby se lišta natlakovala nebo přes test akčních členů na Vagu natlačit benzín. Za půl hodiny bude pod nějakým flek. Lišta se dá vyndat bez demontáže klapky a bez odpojení hadice přepadu chlazení. Jenom je třeba hadici lišty odpojit v místě předělu palivové trubky (vedle expanzky chladící kapaliny). Je tam plastová svorka jako na palivovém filtru, dělá se s tím dobře.

Moc díky za rady, o víkendu se do toho pustím :)

Když počkáte, tak to teď budu dělat ještě na dalším autě, tak sem můžu naházet fotky na efektivní demontáž ;-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.