Přejít na obsah

špatný teplý start


cuco

Doporučené příspěvky

Mělo by stačit to přehrání softu v autorizovaným servise a mělo by to být zadarmo.Může se stát ale že za to budou chtít prachy, v tom případě to chce objet víc servisů. Trvá to přes půl hodiny,vyčítá to z jednotky a z celýho auta veškerý info o řj. Na 1.4 50KW AQW je ta verze softu na 100% jak na 44Kw nevím,ale na 99.9 je to tam taky.Podle kámoše se to dřív hodně flashovalo.....takže jestli Vás to zlobí,tak víte co dělat. Jinak od Cimbu to je ještě lepší,ale stojí to 5 litrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží,čemu říkáš dlouhý starty,ono se to musí několikrát otočit,nikdy to nebude chytat na cvrnknutí...........tak to změř na vteřiny,jak to dlouho chytá........ Předpokladem toho všeho není jen samotný přehrání řj,musíte mít v pohodě taky vše ostatní..........tj správnej tlak paliva od čerpadla,filtry atp.... Vím že po přehrání řj to bylo znatelný,že to chytá o fous dřív..............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mělo by stačit to přehrání softu v autorizovaným servise a mělo by to být zadarmo.Může se stát ale že za to budou chtít prachy, v tom případě to chce objet víc servisů. Trvá to přes půl hodiny,vyčítá to z jednotky a z celýho auta veškerý info o řj. Na 1.4 50KW AQW je ta verze softu na 100% jak na 44Kw nevím,ale na 99.9 je to tam taky.Podle kámoše se to dřív hodně flashovalo.....takže jestli Vás to zlobí,tak víte co dělat. Jinak od Cimbu to je ještě lepší,ale stojí to 5 litrů.

Zadarmo? Jakto? Ikdyž tam nejezdim pravidelně na servisky a neni to už pár let v záruce?...:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadarmo? Jakto? Ikdyž tam nejezdim pravidelně na servisky a neni to už pár let v záruce?...:)

Jak říkám,je to opravná verze softu,nic nadstandartního,za co by se podle mě mělo platit,není to žádnej chip motoru,pouze přehrání softu,který měl nějaké nedostatky. Ale samozřejmě si něco říct můžou,netvrdím,že je to zadarmo. Je to o tom,na který servis narazíš. Kdyby měli chtít 3kila,tak bych to asi neřešil....to je přijatelná částka. A určitě bych Vám všem ostatním radil začít tady s tím,protože řj motoru je mozek,který to všechno řídí..... zapomente na ucpaný katy a lamdasondy... :D

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem jim psal maila a odepsali mi: Flash na vši ŘJ motoru skutečně existuje.Používá se při chybových hlášení č.17549.

Vzhledem k stáří vozu je toto flashování zpoplatněno cca 500,-Kč

Co jsem Ti říkal...nevím co mají s tím stáří vozu,ale tak 500kč jee ještě ůnosný.............tak jdeš do toho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Dobrý den. Mám problém s fabii 1,4MPI 44kW r.v.2000 najeto 135000. Studená startuje výborně ale když se zahřeje nastávají potíže. Pokud ji zhasnu a startuju hned většinou chytne bez problému,ale když stojí tak pět minut nenaskočí ani když přidám plyn. Musím počkat tak 15-2O minut a pak nastartuje. V servisu měli motor napíchlej ale všechno vpořádku. Tak už nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ja mam 1.4 MPi. A mam skoro ten isty problem - studeny motor startuje na jednotku, teply horsie. Musim tocit asi o 1-2 sekundy dlhsie, kym naskoci. V servise mali podozrenie na cidlo teploty, ale viac krat na diagnostike neukazalo nic. Co viem, robi to viac fabii 1.4. V poslednom case sa mi dokonca stava, ze teply motor mi vobec nenastartuje, az na druhy pokus. Proste toci a nic... Na druhy pokus to chyti, ale velmi tazko, trasie ho 2 sekundy, a potom sa rozbehne. To mi robi tak 2-3 x do mesiaca, diagnostika opat nic. Tak to neriesim, nechce sa mi vsetko menit a hladat pricinu a davat do toho stovky eur. Pojdem teraz vymenit sviecky, maju uz 50 tis km, aj to cidlo a taktiez palivovy filter. Uvidime, co z toho bude.

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam tiez problem (fabia junior 1.4 r.v. 2004 najazdene 60 000km)

Tiez mi nechce niekedy nastartovat a stava sa mi to casto, niekedy sa nakopne na 2 pokus, niekedy na treti. Inokedy zase nastartujem trochu skace a zdochne a to sa zopakuje aj 5x, aj mu pridam dost plynu ale nepomoze to, treba ho poriadne rozbehat na ceste,neviem urcit ci to robi za tepla alebo studena lebo to robi kedy sa mu zachce, neviem kde je problem, bol som v servise, vymenil nejake filtre,dal nove sviecky,vymenil olej a nepomaha to. Nerobil kompletnu obhliadku, povedal ze jemu auto krasne nastartovalo. Este povedal ze ci to nemoze robit central lebo ma zevraj imobilizer,central znacky MAGICCAR,

tento

http://www.arlishop.sk/alarmy/JTassets/magicar8000B.jpg

ale podla je to blbost aby to robil central

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od včerejška se mi stává nepříjemná věc. Vždy po tom, co auto přes noc stálo. Po opětovném nastartování třeba po hodince to už nedělá, takže se to stává, když je motor studený.

Chci nastartovat a nic, slyším jak chrchlá startér. 5 minut nic, jen se to tam protáčí.. po pěti minutách to začne bublat, jakože chce naskočit ale ještě to nejde.. po další minutě nebo dvou už se to chytá, při šlapání na plyn to už "jede", ale zvuk jako kdyby jen na 1 nebo 2 válce - nehledě na to, že jakmile dám nohu z plynu, tak to chce zdechnout, ale to je jasné. A po další chvíli se to umoudří, už to bublá míň a snad jede možná i na 3 nebo 4 válce.. když už jsem schopný se rozjet a pak je vše v pohodě. Žádné divné zvuky, žádné bublání či zdechání.. už jedu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...