Přejít na obsah

špatný teplý start


cuco

Doporučené příspěvky

Ja som pred rokom mal podobny problem, nechcel sa mi motor zohriat, ked som niekde zastal, vypol motor a znova nastartoval, hned rucicka vyskocila tak ako ma byt. Vtedy mi tiez nechcel niekedy startovat. Mal som zly termostat, stale bol otvoreny. Vymenil som ho, a rok bol pokoj. Startovalo to ok. Teraz to zacalo zasa robit, ze sem tam nenastartuje, len s tym rozdielom, ze hned ukazalo chybne cidlo.

Editováno: , autor: Bady
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

studeny motor mi startuje uplne v pohode, len otocim klucikom a motor ihned nabehne, ale pri teplom motore trva startovanie az podozrivo dlho, podstatne dlhsie, ako za studena. nejako sa mi to nezda, co vy na to ?? :help:

mam fabiu 1.4 mpi, 44 kw, 2002, 85 000 najazdene, pred 3 mesiacmi kupena, robi to odkedy ju mam

dik moc za pomoc ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuto informaci nemam.. faktem je ze navod k obsluze rika startujte se spojkou a bez plynu.. na druhou stranu taky pise, ze po startu tepleho motoru je dobre pridat plyn..

Co jsem se tady docetl tak pokud je motor teply, ridici jednotka dava chudsi smes, ktera potom zpusobuje horsi start, protoze to proste s mene benzinu nechce naskocit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

zdravim mam tiez problem s 1.4MPI zacalo to tym ze zacala preblikovat kontrolka airbagu aj ked to stym asi nesuvisi, nadruhy den odstavym auto po cca 5 minutach chcem nastartovat a uz nechytilo aj ked startek toci ale nic obcas chyti tak na 1-2 sekundy ale hned chcipne neviete co by stim mohlo byt? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Vyskytuje se mi prokletá závada. Jednou za rok, jako včera, se mi stane, že přijedu s rozpáleným autem(Fabia, 1,4MPI 44kW r.v.2002, 75000km) k obchoďáku, 15 minut nakupuju pak k němu příjdu a už nenastartuju. Můžu točit jak chci, ale jenom točí startér a smrdí benzín. Druhý den k autu příjdu, normálně s ním v pohodě odjedu a na diagnostice ani památky a žádná kontrolka se nerozsvítí, respektive všechny normálně zhasnou. Opakuje se to přesně po roce. Asi morbidní způsob jak mi oznámit, že má auto narozeniny.

Tipuji to na snímač teploty nebo zapalovací lištu. Jo a takový malý detail - nefunguje mi mikrospínač u řidičových dveří. 

Minulý rok se mi to stalo dokonce za jízdy, kdy jsem jel a do zatáčky v kopci mi to samovolně pod plynem a se zařazeným kvaltem chcíplo. Pak už jsem to nenastartoval. Nechal jsem se odtáhnout a druhý den jsem normálně nastartoval.

Editováno: , autor: Supermarine_Spitfire
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se ti to stalo teď, tak zkus tu situaci znova zcela opakovat. Když bude vše ok. Tak bych to viděl na elektriku. Mně asi po 4 měsících padalo auto do nouzáku, zcela nečekaně, ale byly vypsány závady a podle toho se mi to povedlo odstranit a bylo to v kabelech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel opakovat nejde :) respektive jak říkáš, díky tomu mám hlavní podezření v elektrice. Ale problém je že to opravdu dělá přesně jednou za rok. I chyba v kabelovém svazku by se projevovala častěji. Zatím mám plán s tou zapalovací lištou a teplotním snímačem. Až se to objeví tak vyměním a když to nepomůže tak svazek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravim, mam podobny problem. Musi to mit nejakou souvislost s teplotou, protoze napr. v zime s tim problem neni. Po delsi jizde, po odstaveni, pokud se pokousim startovat za cca

>5min. motor poblafava a nenastartuje. Kdyz je mene teplo, treba do 20st.C tak do cca 15min. vetsinou nastartuju. V horkem lete je treba cekat i hodinu. Poklud to clovek "trapi" jak se i rozsviti zluta kontrolka motoru. Podle mechosa se ale v logu jednotky nic neobjevi, ten taky rika, ze by to udajne mohlo byt snimacem otacek, ale jiste to neni. Neresil nekdo podobny problem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím tady na foru mám problém když je venku velké teplo tak při druhém startu nemohu nastartovat,dlouho motor točí smrdí benzín,pravděpodobně se uleje.Po několika minutách a marných snahách naskočí.(V zimě a v chladu při dešti to nedělá),měnil jsem čidlo teploty,zkoušel jsem vyměnit zapalovací lištu a nic.Nevíte někdo čím by to mohlo být nebo jestly má někdo podobné zkušenosti už se bojím jet i do práce abych někde nezůstal.Děkuji za informace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...