Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Prosim o radu - dnes jsem objevil louzi pod autem/motorem/ u praveho pr. kola - priblizne kousek pred nim.

Kdo vi a poradi co me ceka?Do ted auto slapalo v pohode, ma nalitano 167 tis. km, ale obcas se pri pousteni spojky ozval / obzvlast v zatacce / divny vrzajici zvuk....

Kolik si mam pripravit na opravu a kde nejlepe?jsem z Prahy...

Diky vsem za radu.

Honza

Vloženo

jestli je to TDI, tak jestli ti to nechčije olej od intercooleru. Nebere ti motor olej? Taky jestli ti nechčije nafta z filtru. Jinak na pravé straně u TDI snad žádnej zdroj oleje není. Koukni se, jestli ti to fakt teče na té straně, protože tam máš určitě kryt motoru(pod motorem), a tak to může ve skutečnosti chcát kdekoliv. Musíš oddeklovat ten kryt a kouknout, odkut to chčije. Hledej šmudlo. ;)

Mimo to co jsem napsal koukni na chladič oleje a filtr, šroub na vaně, těsnění kolem víka ventilů.

Doplňte mně na co jsem zapoměl...

Vloženo

menil jsem palivovy filtr, ale od toho to asi neni...Jde o olej, cerna barva a kape to fakt napravo ve smeru jizdy...

mam 1.9 TDi, r.v. 2000, 167tis.km, kryt pod motorem.

A olej mi to z motoru vzalo, na rasce ubyl do posledni tretiny...

Diky vsem za snahu -co me ceka krom hledani?

Vloženo
tak 90% gufero na klice

Plně souhlasím, já jsem ho teď měnil na své 2.0, r.v. 1999, samotné gufero mě stálo asi 220,- Kč, ale dával jsem tam ještě ten starší typ. Ale asi budou všechny tak stejně drahé. Musím ale říci, že olej mi stékal po vaně motoru a ze začátku to vypadalo jako by mi propouštěl výpustnej šroub. Až když jsem pod to vlez jsem zjistil kde to teče. Jinak u 2.0 se musí schodit rozvody a sundat ozubené kolo klikovky a ten šroub byl fakt drsně zatáhlej. Pak se jen vymění gufero a je to. U 1, to bude asi stejné. A je krásně suchoučko. :palec2:

Vloženo

jelikož tam máš kryt, tak to může chcát z mnoha míst, zachytává se to na tom krytu a nejbližším místem to pak vytejká na zem. Musíš najet na ďouru, shodit ten kryt a kouknout kde to chčije. Případně utřít, projet a znovu kouknout odkud to je.

Vloženo (editace)
tak 90% gufero na klice

Mám 1,9TDi a už od 90 tisíc mě lehce pučel olej kolem kliky. Na první pohled nic moc. Ochcanej kryt a ze začátku jsem si myslel, že chčije vana, ale po otření a asi týdením sledování jsem zjistil že bufero na klice. Od výměny do výměny oleje ( interval 15 tisíc ) jsem dolíval max. 0,25 L a ne pokaždé, takže to spíš blbě vypadalo, než že by to něco skutečně dělalo. Při druhých rozvodech ve 150 tisíc dělal jsem si je už sám ( první v servisu po 60 tisích motor do 3/99 ) jsem se dokopal a to bufero jsem vyměnil. Po výměně v pohodě. Akorát při výměně jsem se pořádně zapotil při povolování šroubu na klice ( tak jak už tady bylo zmíněno ).............

MK

Editováno: , autor: mk.tuning
  • o 4 roky později...
Vloženo

Ahoj...mám podobný problém...O1 1,8 T/2003 218 000 km....po jízdě malá loužička oleje pod motorem u pravého kola zhruba pod místem kde jsou rozvody...utřu,auto stojí třeba týden a ani kapka...to znamená,že se někde tlačí jen za jízdy.

Může to být taky to gufero na klice nebo spíš těsnění pod víkem ventilů?

Díky moc za případné rady a názory....hezký večer všem.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...