Speeder Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 ja viem akurát toľko že brácho má na súťažnom aute manuálny štelovák, a hovorí že keď je to vyššie ten podvozok je tuhší... BTW je to na felde combi a fábii combi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 Taky bych potreboval Koktu zvednout, snizene je to sice hezke na pohled ale v skoro nepouzitelne pro normalni provoz... Parkovani na chodniku, pricne prahy, zajet cumakem k chodniku a oprit se kolama o obrubnik je nesmysl takze stojie prdeli do silnice a hrozi ze ji nekdo trefi atd... Nechaji se udelat podlozky pod pera ale to stlaci pero takze se zmeni progrese pruzin (je to tvrdsi), jedine co me napada udelat podlozky nad horni misky tlumicu, tedy mezi tlumic a kastli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Chlapi na kolik ta sranda vynde? Taky bych si nechal svojí Oktu Combi zvýšit.. přijde mi to hezčí víc bych za tím nehledal.. A co spotřeba, má to na to vliv? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 Chlapi na kolik ta sranda vynde? Taky bych si nechal svojí Oktu Combi zvýšit.. přijde mi to hezčí víc bych za tím nehledal..A co spotřeba, má to na to vliv? Já mám svoji zdvihlou již z výroby, takže neumím říc na kolik to vyjde dodatečně ale na spotřebu to žádný vliv nemá.Mě se z ní líp vystupuje než z normální a je lepší manipulace se zavazadly.V zimě je to malinko lepší na projíždění sněhovými jazyky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk01 Vloženo 1. Květen 2008 Sdílet Vloženo 1. Květen 2008 apropo k tej tvrdosti. neviem, aka je oktavka bez paketu tvrda, ale s paketom je podla mna akurat, dokonca trochu maksia, ako som zvyknuty. dovcera som jazdil s P307 SW a na tu tvrdost som si zvykol. a to nastupovanie je naozal lepsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasin Vloženo 29. Květen 2008 Sdílet Vloženo 29. Květen 2008 (editace) no ono je to zvýšené ale nie až toľko ako má 4x4...prehľadaj fórum, už sa to tu niekde písalo normálne je sv. výška tuším 140mm a s paketom pre zlé cesty 163mm Pokud jsme se dobře díval do katalogu tak naopak .. packet pro špatné cesty je výš než klasická 4x4, ale je níž než Scout. Platí pro Combi Výška (mm) 1468/1490** [1463/1488**] ** Platí pro vůz s paketem pro špatné cesty. [ ] Platí pro vůz Octavia Combi 4x4. Nebo se pletu??? Editováno: 29. Květen 2008, autor: vasin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 5. Červen 2008 Sdílet Vloženo 5. Červen 2008 hlavně už aby to někdo prodával.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lenin Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 Keby to niekoho zaujimalo, tak pridavam fotky Octavie 4x4 s povodnymi 15" elektronmi a novymi Pegasus 225/45 r 17: Tak tu su povodne - des a hroza (teraz budu ako zimaky): A 17" Pegasusy s gumou 225/45: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 11. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2008 (editace) Všera som videl tmavomodrú octávku II liftbag s paketom na zle cesty,ľudia to bola hrúúúúza.Na kombíčku to ujde,to pôsobí tak "poloterénne",aj ked aj tomu by sa skôr hodili doplnky zo Scouta,ale ten liftbag,to sa nedalo stáviť.Ak nad tým niekto uvažujete,tak vám radím,nekupujte to ani zo srandy,to auto (fugy nad kolami)vyzerali otrasne.Ak by som to nazval"nakopnutá koza"to by bol ešte docela slušný výraz Editováno: 11. Srpen 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black007 Vloženo 11. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2008 Všera som videl tmavomodrú octávku II liftbag s paketom na zle cesty,ľudia to bola hrúúúúza.Na kombíčku to ujde,to pôsobí tak "poloterénne",aj ked aj tomu by sa skôr hodili doplnky zo Scouta,ale ten liftbag,to sa nedalo stáviť.Ak nad tým niekto uvažujete,tak vám radím,nekupujte to ani zo srandy,to auto (fugy nad kolami)vyzerali otrasne.Ak by som to nazval"nakopnutá koza"to by bol ešte docela slušný výraz copak na O II liftbacku to ještě jde. ale na Superbu I to vypadá fakt otřesně. hlavně jízdní vlastnosti nic moc,prostě taková vysoká koza... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herutaur Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 copak na O II liftbacku to ještě jde. ale na Superbu I to vypadá fakt otřesně. hlavně jízdní vlastnosti nic moc,prostě taková vysoká koza... Paket mam a naprosta spokojenost, sedi jako pribita (asi i ty 17") a je z ni o neco lepsi vyhled. Na zimu to bude mit taky trochu vyhodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian1 Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 Paket mam a naprosta spokojenost, sedi jako pribita (asi i ty 17") a je z ni o neco lepsi vyhled.Na zimu to bude mit taky trochu vyhodu. Naprostej souhlas mam to v liftbacku na 17 a nemuzu si to vynachvalit a hodne lidi kolem rika ze to realne vypada lip ta "vysoka koza" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Mne osobne vadia fugy aj na bežnej OII,tak som to nejak nemohol stráviť,ale samozrejme je to vec vkusu a je fakt,že niekomu sa može pačit prave taká Octávka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 16. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2008 apropo k tej tvrdosti. neviem, aka je oktavka bez paketu tvrda, ale s paketom je podla mna akurat, dokonca trochu maksia, ako som zvyknuty. dovcera som jazdil s P307 SW a na tu tvrdost som si zvykol. a to nastupovanie je naozal lepsie. Nevěřim, že je peugeot (jakýkoliv) tvrdší než škodovka. Škodovky jsou tvrdý od přírody lidi. Peugeot to je Francie => jízda připomíná houpací křeslo..lehce, měkce, pohodlně. Mam 3. peugeota vim co sem na vlastní p*del zažil, ne!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 16. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2008 Naprostej souhlas mam to v liftbacku na 17 a nemuzu si to vynachvalit a hodne lidi kolem rika ze to realne vypada lip ta "vysoka koza" Jo, každopádně, že ty kozy sou lepší - člověk má lepší přehled na silnici, aby nic nepřehlédl a tak. Ale mezi náma - upřímně: ta koza vypadá hrozně, stačilo mi Luke288, než to dal snížit, tak to byla hrůza hrozoucí Vždyť Octávky jsou závodní auta, tak čím níže, tím lépe. Jako Porsche Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian1 Vloženo 16. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2008 Tak si zazavodime k nam na chatu do kopce po kamenech jak jsem rikal uz tolikrat zalezi jak to kdo upotrebi a na vkusu jednotlivce nekomu se libi nekomu ne, ale ze by OII byl sportak no tak to asi jezdis jeste v Trabantu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 16. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2008 ee, ve 206stce:-) Když jezdíš často na chatu tak ju. To nikomu neberu, když to využiješ. Myslel jsem to tak, že většina řidičů OII se chová jako by jezdily v Rolls Roysu.. Je to nepříjemný, když pořád na člověka dotírají atd. s jejich 2,0 TDi. Měli by se probrat - to neni Porsche ani zmiňovaný Rolls.. ale pos*aná škodovka, jak mi vždycky řiká bratránek (prodejce nových aut Škoda). OK, dáme závod přes lesy. Copak máš za motůrek? Že sem se trefil? traktor 2,0?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk01 Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 Nevěřim, že je peugeot (jakýkoliv) tvrdší než škodovka. Škodovky jsou tvrdý od přírody lidi. Peugeot to je Francie => jízda připomíná houpací křeslo..lehce, měkce, pohodlně. Mam 3. peugeota vim co sem na vlastní p*del zažil, ne!? nemozem suhlasit. na P307 (5dv a SW) som najazdil 200tkm. teraz mam OII + paket zle cesty a je to hupave, naklapave, trochu ulietajuce a inak cele makke. neverim, ze je to len tym paketom. ak by tu nejaky jazdic P307 bol, tak ti potvrdi, ze to auto bolo dost tvrde. a v kombiku (SW) este viac. 306ka bola obyvacka, to ano. ale 307 uz nie. mk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 nemozem suhlasit. na P307 (5dv a SW) som najazdil 200tkm. teraz mam OII + paket zle cesty a je to hupave, naklapave, trochu ulietajuce a inak cele makke. neverim, ze je to len tym paketom. ak by tu nejaky jazdic P307 bol, tak ti potvrdi, ze to auto bolo dost tvrde. a v kombiku (SW) este viac. 306ka bola obyvacka, to ano. ale 307 uz nie. mk Tak to netušim, s 307 jsem opravdu nikdy nejel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 (editace) Ja som 307 hatchbackom išiel a malo 12tkm,ale ten podvozok,to bola hrúza.Motor tahal dobre 1,6HDI,ale auto pri vyššej rýchlosti lietalo na ceste ako handra vo vetre,ten podvozok bol to najhoršie s čím som v poslednej dobe išiel, Na OII mám 16" kola a nehúpe nepláve a nenakláňa sa,skratka super Editováno: 24. Srpen 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prevry Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 Tak já mam taky paket na špatné cesty. Autíčko je zvedlé a podvozek je opravdu tvrdší než klasický. Často jezdím po různých horších cestách a opravdu mi hodně vyhovuje. Jinak auto sedí vcelku dobře. Je pravda, že se malinko naklání, ale neni to nic hroznýho. Já osobně bych už nic jiného na okinu nechtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 mk01 : ak by tu nejaky jazdic P307 bol, tak ti potvrdi, ze to auto bolo dost tvrde. a v kombiku (SW) este viac. 306ka bola obyvacka, to ano. ale 307 uz nie. mk Já jsem měl 3 roky P307SW 2.0HDi 110k na 205/55/16" a najeto přes 120t km, užil jsem si své a po leas. rychle pryč : 1) - tvrdší podvozek to má, ale je měkkčí jak OII (na dřívějších modelech P to bylo měkkčí) 2) - nyní jsem trochu v rozpacích, ale nějak to po silnici nelítalo a nějaké pohupování to má a to je dáno konstrukcí a tlumiči 3) - motor nic moc, ani ten 2.0 nějak moc nejezdil, auto je dost těžké 4) - vyšší spotřeba než udávaná a FAP filtr, to je ten problém Závěrem ohledně spotřeb (toto dříve asi do sekce motor, tak se omlouvám), ale hodně diskutované motory : u OI 1.9 Tdi 110k - průměr 5,3 - 5,6 (najeto více jak 120t km) u P 307 SW - průměr 6,8 - 7,5 (najeto taky více jak 120t km) teď OII - průměr 5,6 - 6 (najeto kolem 80t km) měl jsem půjčené 2.0 benzín RS - průměr 8 - 8,5 a sport jízda průměr kolem 10 l (najeto s RS kolem 2 000 km) Když si spočítám co za 3 roky najedu a zjistím co dám za na benzín či naftu, tak P bylo nejvíce nákladné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 monster truck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acizek Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 ahoj, mel jsem tady par otazek ve vice vlaknech, tady to postnu primo. chtel bych nechat dodelat na OII Combi paket pro spatne cesty (zvyseni svetle vysky a kryt podvozku). kdyz jsem volal do skodovackeho servisu, rekli mi, ze se to lisi jen prednimi tlumici. muze to byt pravda? nevi nekdo nebo nema moznost zjistit, jak se lisi klasiky podvozek od toho paketu? a jak pripade objednat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.