Přejít na obsah

Výměna motoru za jiný typ


Papek

Doporučené příspěvky

tak to urobim nelegalne kto bude napr. vediet ze je pod kapotou 1.8 namiesto 1.2, z dieselom je to horsie to pocut kol110  :D

Vůbec nejde o to "co počut", ale o to, že neprojdeš STK, v případě havárie hrozí, že pojišťovna, prokurátor a další tě "podojí"

STK se nemusí procházet vždy legálně.. :D Dnes ti udělá každej druhej technickou.. ale při tý nehodě by to byl už trošku větší problém no..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navíc dopravní policie školí speciální tým který se bude zaměřovat na tuningové vozy apod.. Školení trvá dva nebo tři měsíce jsou pod přísným dohledem učí se rozpoznávat všechny typy motorů a jiné úpravy kola atd..,a navíc školení jednoho polici stojí okolo 50tisíc a ten kdo neudělá hradí si ho sám takže je to nutí se učit..

Takže bych se raději těmto úpravám vyhl, EU klade velké požadavky a myslím že tuningový káry za chvíli všechny budou jazdit na srazy na podvalech..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Čus, chci se zeptat jestli má někdo zkušenosti s výměnou motoru na fabii. Sháním už motor 1,4/74 kW nebo 2,0/85 kW. Jak mile to sežeenu budu měnit ale potřeboval bych nějakého technika který by mi trocha vysvětlil na co si dát pozor atd....

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No problematika je takova, ze legalne to udelat nejde. Nejde to ani nijak jednoduse, na aute je spousta specificky dilu podle toho jaky je tam motor. Napr. u 2.0 bys musel prekopat ctvrtinu auta a i potom by to stale neproslo technickou a v pripade nehody by to bylo dost spatne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No problematika je takova, ze legalne to udelat nejde. Nejde to ani nijak jednoduse, na aute je spousta specificky dilu podle toho jaky je tam motor. Napr. u 2.0 bys musel prekopat ctvrtinu auta a i potom by to stale neproslo technickou a v pripade nehody by to bylo dost spatne.

ja si myslim...ze motor, spojka, prevodovka, Elektrika, Riadiaca jednotka, chladenie a brzdy neviem co viac by sa malo menit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase jeden, co chce menit motor - zkus hledat, takovych tady uz bylo. Nerikam ze to nejde, ale poustet se do toho je naprostej nesmysl.

ja si myslim...ze motor, spojka, prevodovka, Elektrika, Riadiaca jednotka, chladenie a brzdy neviem co viac by sa malo menit

A nemyslis, ze tohle je prave minimalne ta ctvrtina auta? Nehlede na naklady, to je levnejsi puvodni auto prodat a nove s pozadovanou motorizaci koupit. A hlavne je to legalni a bez problemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

toto ma zabi niekto kupi auto s danym motorom a za 2-3 mesiace riesi problem ci to ma chipnut lebo uvadza sa zvysenie vykonu o 4kW. to mi vzdy prijde usmevne.

na ty co chcu menit iny motor to uz je kapitola sama o sebe. len ma zaraza cim ty ludia rozmyslaju pri kupe ale asi hlavou nie :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ne, lidi rozmýšlejí vždy podle peněz - a dle marketinkové akce ŠA na to mají. Takže, většinou koupí 1.2 HTP, aby pak zjistili, že to jede jen o něco lépe než Š120 a začnou přemýšlet, co do toho dobastlit v akci : " Co nejvíce muziky za co nejméně peněz"

Výsledek je takový, že si tady pak člověk nepřipadá jako na stránce příznivců Škodovek a dobrých aut, ale jako na stránce prznitelů aut ( a škodovek obzvlášť)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja v tom vidim viac, islo by mi hlavne j o pocit nieco spojazdnit s lepsim motorom..... ten pocit ked ho tam das a nastavujes bastelis nieco nejde treba to nastavit a potom uz len finalny zvuk motora.....Len jednu nevyhodu to ma a to: Hlavne CAS, PENIAZE, STK..... a to my vsetko chyba lol

Auto predat ? Vlocku nikdy lol

Nepotrebujem mat vykon 200 koni.....ale aj pri tej prestavbe sa nieco clovek nauci....bude viac stotozneny s tym autom. Nebude to len krabica ktora ho vozi....Samozrejme hovorim o clovekovi, ktory sa prestavbe bude venovat a nielen pozerat co sa kde robi.

Editováno: , autor: TiGeRZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja v tom vidim viac, islo by mi hlavne j o pocit nieco spojazdnit s lepsim motorom..... ten pocit ked ho tam das a nastavujes bastelis nieco nejde treba to nastavit a potom uz len finalny zvuk motora.....Len jednu nevyhodu to ma a to: Hlavne CAS, PENIAZE, STK..... a to my vsetko chyba lol

Auto predat ? Vlocku nikdy lol

Nepotrebujem mat vykon 200 koni.....ale aj pri tej prestavbe sa nieco clovek nauci....bude viac stotozneny s tym autom. Nebude to len krabica ktora ho vozi....Samozrejme hovorim o clovekovi, ktory sa prestavbe bude venovat a nielen pozerat co sa kde robi.

Este otazocka... svazek elektrickej instalacie motoroveho priestoru je pri kazdom motore rovnaky ? Pozeram v etke Vyobrazeni: 971-80..... nie svazek elektrickej instalacie pre motor.

Editováno: , autor: TiGeRZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja v tom vidim viac, islo by mi hlavne j o pocit nieco spojazdnit s lepsim motorom..... ten pocit ked ho tam das a nastavujes bastelis nieco nejde treba to nastavit a potom uz len finalny zvuk motora.....Len jednu nevyhodu to ma a to: Hlavne CAS, PENIAZE, STK..... a to my vsetko chyba lol

Auto predat ? Vlocku nikdy lol

Nepotrebujem mat vykon 200 koni.....ale aj pri tej prestavbe sa nieco clovek nauci....bude viac stotozneny s tym autom. Nebude to len krabica ktora ho vozi....Samozrejme hovorim o clovekovi, ktory sa prestavbe bude venovat a nielen pozerat co sa kde robi.

Jasně, pokud chceš měnit motor, chce to už nějaké zázemí. Možná to se žirafou jde, ale i ta něco stojí. Dále je dobré mít dílnu (nebo alespoň prostornější garáž) a druhé auto, se kterým budeš při přestavbě jezdit. Protože, pokud jsi fanda a budeš to dělat po večerech, tak počítej tak s půlrokem (než pronikneš do problematiky, než seženeš adekvátní díly, než vyřešíš spoustu ptákovin). A výsledek ? Změna 1.2 HTP za 1,6i ? Za ten proinvestovestovaný čas, nemožnost auto dále prodat, spoustu kostlivců v autě - to za to doopravdy stojí :( Jasně, může to být legrace a nakonec i dobrej pocit - vyměnil jsem motor za silnější. Ale já se ptám: " Za jakou cenu ?"

Když bych si chtěl takhle hrát, koupím si silnější auto rovnou (byť třeba desetileté) a když mě to bude bavit a budu mít zrovna čas, můžu se v něm vrtat ( a vůbec mě nebude točit, že zrovna půlroku nejezdí ... mám přece svoje auto, které mě vozí za prací). Protože alfou a omegou je věnovat čas tomu, v čem si dobrej. Vyděláš nějaké prostředky, které třeba můžeš investovat do silnějšího auta. Nebo do druhého. Ale záleží čistě jen na tobě, pro co se rozhodneš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja v tom vidim viac, islo by mi hlavne j o pocit nieco spojazdnit s lepsim motorom..... ten pocit ked ho tam das a nastavujes bastelis nieco nejde treba to nastavit a potom uz len finalny zvuk motora.....Len jednu nevyhodu to ma a to: Hlavne CAS, PENIAZE, STK..... a to my vsetko chyba lol

Auto predat ? Vlocku nikdy lol

Nepotrebujem mat vykon 200 koni.....ale aj pri tej prestavbe sa nieco clovek nauci....bude viac stotozneny s tym autom. Nebude to len krabica ktora ho vozi....Samozrejme hovorim o clovekovi, ktory sa prestavbe bude venovat a nielen pozerat co sa kde robi.

Jasně, pokud chceš měnit motor, chce to už nějaké zázemí. Možná to se žirafou jde, ale i ta něco stojí. Dále je dobré mít dílnu (nebo alespoň prostornější garáž) a druhé auto, se kterým budeš při přestavbě jezdit. Protože, pokud jsi fanda a budeš to dělat po večerech, tak počítej tak s půlrokem (než pronikneš do problematiky, než seženeš adekvátní díly, než vyřešíš spoustu ptákovin). A výsledek ? Změna 1.2 HTP za 1,6i ? Za ten proinvestovestovaný čas, nemožnost auto dále prodat, spoustu kostlivců v autě - to za to doopravdy stojí :( Jasně, může to být legrace a nakonec i dobrej pocit - vyměnil jsem motor za silnější. Ale já se ptám: " Za jakou cenu ?"

Když bych si chtěl takhle hrát, koupím si silnější auto rovnou (byť třeba desetileté) a když mě to bude bavit a budu mít zrovna čas, můžu se v něm vrtat ( a vůbec mě nebude točit, že zrovna půlroku nejezdí ... mám přece svoje auto, které mě vozí za prací). Protože alfou a omegou je věnovat čas tomu, v čem si dobrej. Vyděláš nějaké prostředky, které třeba můžeš investovat do silnějšího auta. Nebo do druhého. Ale záleží čistě jen na tobě, pro co se rozhodneš.

Jasne mas pravdu.....tiez auto potrebujem kazdy den.....Musis chapat ze mna zaujima problematika, ja nejdem hrrr za vymenou motora... ako aj pises nemam ani priestory na to. Co je to najhorsie ze uz musim uvazovat uz nad svojim vlastnim byvanim a tam pojde kopec prachov a toto je len moj maly sen ktory si rokmy urcite vyplnim, a nechcem zase rozmyslat nad problematikou ak sa nahodou do toho pustim. Imho a za cca 7rokov bude uz fabia starinka a s dielmy nebude problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud někdo o něčem takovém přemýšlí je blázen.A pokud to myslí vážně tak tím větší.Všechno už tady bylo napsáno-práce,finance a ve finále to stejně nejde zlegalizovat tak o čem vlastně debatovat,prostě na to zapomeň a pokud chceš jinej motor tak kup jiný auto a máš to vyřešený lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud někdo o něčem takovém přemýšlí je blázen.A pokud to myslí vážně tak tím větší.Všechno už tady bylo napsáno-práce,finance a ve finále to stejně nejde zlegalizovat tak o čem vlastně debatovat,prostě na to zapomeň a pokud chceš jinej motor tak kup jiný auto a máš to vyřešený lol

ted nejak neresim co tu bylo napsaneho predtim,ale reknu vam koho stve legalizace? vsak kazda druha skodovka u nas ma motor z favorita,kamos tam ma motor z felicie a jeden z okty 1 1,9TDi,ten s felicii ho ted prodava a ma kupce takze jake pak copak ze to nejde prodat,dneska se da koupit vsecko i prizen STK lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně nepřipadá, že by to byla až tak velká blbost. Jsou lidi, kteří podobné přestavby mají v malíčku. Sousedovic kluk si teďka dal 1,4 MPI z fabie do 120 (před tím měl motor z Favorita). Kolega v práci zase loni vylágroval 1,6 motor v Peugeotovi, na vrakárně sehnal 1,8, no tak si jí tam dal. Je ale pravda, že tyhle lidi se zase na zdejším foru neptaj na záludnosti výměny motoru :)

takže jde to! Pokud ale nemáš zkušenosti s Fabiema, tak to nikdy nerozchodíš - nebudeš vědět co všechno máš vyměnit, případně přenastavit. Jinak potřebné díly (motor, převodovka, poosy, ŘJ, chladič, kabeláž, držáky, výfuk, budíky .....) podle mě můžeš sehnat kolem 50 000 tis. No a když to budeš umět všechno vyměnit, tak budeš utčitě vědět, jak se to pak zařizuje na STK ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale tady nejde jen o STK.Existuje taky nějaká silniční kontrola a nedovedu si představit jak vysvětluješ policajtovi,že to TDičko do favorita běžně v MB montovali.Další věc je to,že pokud v takovém autě havaruješ,někoho zraníš atd.,tak se to bude prošetřovat a zase problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...