brunda Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 Hodnoty znečistenia PDF.(príloha) tak jsem zkusil a mam u svyho 2.0l tdi motor cega- zaplneni 9ml(skupina 108) najeto 26500 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
styxxy Vloženo 26. Září 2015 Sdílet Vloženo 26. Září 2015 Pánové, hmotnost popílku ( popílek již nejde ve filtru spálit ) je vypočítávaná řj. pouze informativně. Jediný údaj pro Vás je info z čidla rozdílu tlaku a i tak to není 100%. Pokud v řj nastavíte že jste dali filtr nový pak ano bude Vám to ukazovat 0g popílku ale, rj podle toho bude regenerovat filtr a zhledem k tomu že Váš filtr má jiné hodnoty bude se regenerovat špatně a filtr se Vám zanese ještě rychleji. Duležité je pokud máte OII rs BMN aby byl na autě aktualizovaný soft. a funkční čidlo zozdílu tlaku. I tak to ale bude zlobit (vlasní zkušenost). pokud máte najeto 200tis. určo bude filtr zaplněn víc než 60g. O tom Vám napovída už kontrolka co sviti každou chvilku. Jedíná možnost ikdyž nakladnější je filtr Vyměnit nebo nechat vyčistit. Cisteni ale nestoji 8000kc jak tady někdo psal pac je to cena bez dph a ještě jen pokud jim filtr dodate vymontovany z auta. Po výmene filtru nutná vymena oleje - kdo filtr nevycisti a regeneraci ma kazdou chvilku mel by olej menit taky jelikož se do nej dostava nafta a olej pak nemaze jak ma hrozi i zadreni motoru. Ja osobne mel s filtrem problém taky vymenilo se vse nechal jsme vyčistit filtr firmou dpf-tech.cz filtr je vycisten na 100% původního stavu a i tak se mi po 150km kontrolka rozsvítila takze ted resim problém s MB az budu mit nejake vychodisko podelim se. jen pro info diag mi ukazovala 55g popilku ale bylo z nej vyjmuto 143g tak verte diagnostice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Surmi Vloženo 26. Září 2015 Sdílet Vloženo 26. Září 2015 (editace) Styxxy : Co vše jsi vyměnil? mě se tedy nerožíná kontrolka (rožla se asi 3X za celý rok) jinak vždy poznám ,že je čas na regeneraci, když mám zvýšené otáčky na volnoběh , poté jedu filtr vypálit.. Ale jezdím jej vypalovat cca co 100-120km (jezdím dost po městě). Proto se chystám také filtr vymontovat a poslat na vyčištění do dpf-tech (odstranění nepřipadá v úvahu). Byl bych rád kdybys pak napsal rozřešení tvého problému. Mimochodem po výměně čidla odchylky tlaku se musí přispůsobit přes diag, udělals to? Editováno: 26. Září 2015, autor: Surmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 28. Září 2015 Sdílet Vloženo 28. Září 2015 Nezkousel uz nekdo neco takoveho ? http://www.bonatrade.cz/wynns-dpf-regenerator-0-5l/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 (editace) Nezkousel uz nekdo neco takoveho ? http://www.bonatrade.cz/wynns-dpf-regenerator-0-5l/ Osobně ne, ale jeden známý míval problému u Hyundai, jelikož jezdí jen na krátké vzdálenosti po městě a každou chvíli mu svítila kontrolka filtru a jelikož mu v servisu hrozili výměnou filtru tak to zkusil a teď to používá pravidelně a nemá s filtrem problém. Takže to asi bude fungovat neboť jezdí stále stejným stylem a vše je ok. Editováno: 8. Říjen 2015, autor: l79 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lmarek Vloženo 26. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2015 Ahoj, měl bych jednu otázečku zda jsem pochopil tento proces správně zkusím vysvětli. Jedu autem rozsvítí se filtr tzn. na filtr přišli krámy a chce se vyčistit, musím v ten okamžik jet jak jde zde zmíněno, nad 2tis atd. Ovšem když toto nemohu udělat, musím vzít vagínu napíchnout poslat ten zmíněný kod do kodování II v motoru a udělat tu jízdu? Nebo stačí když druhý den udělám jízdu bez poslání toho kodu? Díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lmarek Vloženo 16. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2015 Ahoj, Tak jsem dnes zjišťoval parametry a procento zaplnění po vynucené regeneraci mám 15% a počet gramu dle naměřených hodnot 68 blok 2 mám 62. Bliká mi samozřejmě žhavení a auto v nouzáku. Je ještě nějaká rada jak to dát do cajku než výměna filtru jak je napsané v tabulce s hodnotami? Díkes za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2015 Bliká mi samozřejmě žhavení a auto v nouzáku. diagnostika čo píše? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lmarek Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 Tak v mém případě už pomohlo jen nový a nebo cestou čištění. Takže filtr rozkuchat nalít chemii nechat působit zavařit namontovat. Momentálně mám zanešení popilku na 18g. Pěkný opruz to vyndavat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavlisko Vloženo 28. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2016 Zdravím všechny s problémem nazývaným DPF filtr.., Základem je si vyčíst hodnotu zanešení DPF tzv popílku, který je nespalitelný. Pokud je hodnota vyšší jak 40g popílku, je DPF zanešené a chce ho vyčistit. Čištění DPF je vhodné, pokud k zanešení došlo z nějaké mechanické závady (špatné turbo, EGR nebo vstřik). Životnost předkatalyzátoru v DPF je cca 200 000 km. Proto když mechanická závada neproběhla, nemá cenu jej čistit, ale vyměnit za nový díl. Dále by jste měli zkontrolovat diferenční tlak DPF. Při vypnutém klíčku by měla být hodnota 0, po nastartování zahřátého motoru je hodnota cca 2mbary u nového dpf, neměla by však překročit 6mbaru, pokud skočí hodnota víc, je přicpané. Dále je dobré si na diagnostice vyčíst teploty turba a teplotu, která je v DPF při regeneraci... teplota v DPF by měla být kolem 600 °C , pokud takové teploty nedosáhnete- regenerace proběhne, auto ji dokončí, ale nerozloží žádný popílek, proto za pár kilometrů bude regenerovat znova. Já osobně mám Octavii RS II BMN 125kw, DPF bylo čistěné ve 167000 km v nejmenované firmě. Doklady o vyčistění (vše vyčištěno, vytaženo 52g popílku a filtr je funkční) po namontování zpět na vůz to však nebyla pravda, DPF stále špatné, jelikož DPF je sice vyčištěné, ale předkatalyzátor je již nefunkční. Takže 9 862 kč vyhozeno do větru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 18. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2016 (editace) Kluci, potřeboval bych poradit s DPF filtrem, jak jinak....chová se divně, zatím bez nějaké závady (jak přístrojovka, tak diagnostika), ALE : - regenerace probíhá jen po ujetí cca 380/400 km / teploty před a za DPF okolo 700 stupňů během regenerace - provozní hodnota zaplnění DPF filtru je stále 0 . ? - zkoušel jsem výchozí nastavení snímače diferenčního tlaku G450 / zatím bez odezvy (login 30605) Co myslíte, je DPF KO ? (na výfuku jsou vidět saze, auto jede normálně, kouř za sebou nevidím). Má zkoušet nucenou regeneraci ? Je vadný snímač G450, i když nic nehlásí ? Důvod, proč mi to vadí, nevím co emise a jak dlouho to popř. v tomto stavu vydrží.... Díky Níže log během volnoběhu + CSV během kratší jízdy... Jednotka 03G 906 021 PQ,,R4 2.0L EDC G201SG 2285, Motor 2,0 TDI 103kW PD BMM Address 01: Engine (03G 906 021 PQ) 17:26:20 Group 067: Particle Filter (Exhaust Gas I) 150.0°C Temperature bef. Turbo Charger 144.0°C Temperatur in Particle Filter 5.10 Press. Difference Particle Filterr -2.55 Press. Difference Offset 17:26:20 Group 068: Particle Filter (Exhaust Gas II) 0.0 % Particle Filter Load Coefficient 47.0 Particle Filter Carbon Mass 0.0 % Carbon Mass Learned Value 17:26:20 Group 075: Particle Filter (Exhaust Gas IV) 150.0°C Temperature bef. Turbo Charger 132.0°C Temperature bef. Particle Filter 0.0 % Particle Filter Load Coefficient 156.0°C Temperature after Particle Filter LOG-01-068-070-075.CSV Editováno: 18. Říjen 2016, autor: Shaarky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 20. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2016 Ještě mne napadlo, mám drobnou netěsnost na středovém dílu výfuku, mohl by to být problém?Díky za názor.Odesláno z mého LG-H960 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 20. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2016 Vůbec nechápu proč tu řešíte čištění za skoro 10 tisíc, když za 13 se nechá koupit nový.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MSB Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Dobrý den pánové, před přibližně 1600 km jsem si nechal vyčistit DPF (advanpure). Zpětná instalace proběhla v pořádku, vše ve VAGu nastaveno správně, katalyzátor v PDF samozřejmě funkční. Před samotným čištěním DPF probíhaly regenerace cca co 400 km. Ony časté regenerace jsem přisuzoval právě zanesenému DPF. Nicméně, i po výměně auto regeneruje každých 360-380 km. Zajímalo by mě, zda je to normální. Octavia II, 2008, 2.0 TDi PD BMM (8V) Díky za Vaše rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 (editace) Pokud se bavíme u 1.6 TDi kam příspíváš, tak 400 km odpovídá zhruba 1/3 po městě a zbytek po okreskách, nicméně záleží i na počtu studených startů, ale 400 km v každém případě není krátký interval a neřešil bych to. Před úpravou SW to najelo většinou mezi 400 a 750 km s NOx úpravou se to v pohodě zanese do 200 km když se jezdí hlavně město po dálnici kolem 400-500 km. U nových TDi bez ADblue je také nájezd kolem 400 km mezi regenerací. Nicméně ty se bavíš o verzi PD, nicméně DPF je u 2.0 TDI 8V také přímo za turbem u motoru a funguje to dost podobně, osobně neznám nájezdy těch to filtrů mezi regeneracemi, nicméně PDčka víc kouří než CRka takže mě přijde 400 km mezi regeneracemi naprosto v pořádku, ale jistotu by jsi měl když se zeptáš ve správném threadu lidí co ten vůz mají a sledují. V neposlední řadě 2.0 8V PDčka se s DPF moc nesrali, obvykle když začne DPF v tomto provedení selhávat, tak se to ve většině případech nijak neprojeví ani kontrolkou, DPF popraská a jede se dál, jen máš černý výfuk a vše se tváří že OK, takže podle mě to řešíš zbytečně, dokud tě tedy nevyhodí z emisí. Editováno: 15. Květen 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Kolik má auto najeto?Hlavně zda někdo vše nastavil na správné hodnoty.Já mám zkušenosti že regenerace probíhala cca 400 km.Stačilo vše nastavit jako od nového a bylo vše ok.Filtr jsem měl vyndaný a byl čistý,najeto 230 tis.Načtené hodnoty je hlavně výpočet,tak to neznamená že je filtr zanesený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MSB Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Pánové, omlouvám se, že Vám píši do 1,6 TDi vlákna, ale nechtěl jsem zakládat nové.... Auto má najeto 205000 km. Filtr je plně funkční (katalytická vrstva OK). Tankuji kvalitní naftu a přidávám aditiva. Jak jsem psal, vše jse na nastavil správně (ve výsledku ani není co nastavovat, pouze resetovat hodnotu popílku a naadaptovat diferenční tlakový snímač, který byl samozřejmě odpojený v průběhu demontáže). Dnes jsem se ptal v autorizovaném servisu a sdělili mi, že 380 km intevaly na to, že jezdím 90% dálnici každý den (50 km tam, 50 km zpět z práce) málo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Tak si nech na stolici zkonteolovat vstřikovače. Navíc bych tomu čištění DPF nevěřil. Otázka, jestli to řešit a investovat do starého auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Taky jsem měl TDI a rači jsem ho prodal, než hrát dieselový trojboj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 před 1 hodinou, MSB napsal: Pánové, omlouvám se, že Vám píši do 1,6 TDi vlákna, ale nechtěl jsem zakládat nové.... Příspěvky přesunuty. Mimochodem, téma o DPF pro tvou motorizaci tady, jak vidíš, dávno je. K čemu je tady rozdělení fora na jednotlivé modely vozů a jejich různé motorizace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 16. Květen 2018 Sdílet Vloženo 16. Květen 2018 400 km je OK kašli na to a jezdi, motor nejspíš víc hulí, ale repas PDčkových vstřiků je stejně finanční utopie. Nová CRka úplně normálně regenerují kolem 400 km. Jestli se při regeneraci zahřívá nad 600 stupňů, tak stejně výměnou ničeho nedosáhneš. Ano čištění je k ničemu, je lepší dát filtr nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carda Vloženo 23. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2018 Zdravím odborníky. Mám problém se svou Oll 2.0 103kw 8v. Spouští se mi dpf třeba i po 10 km a dýmu hafo. Něco o autě.Jak jsem ji koupil bylo odstraněno DPF. Před dvěma lety mi odešla Ř.J.Tak jsem raději koupil nové dpf a nechal dat jinou jednotku. Jezdilo bez problémů až teť mi vyskočila hláška skrze dpf. Vyskočila i chyba motoru a emise do dílny. Vyměníl jsem senzor výfukových plynu ale nepomohlo. Chtěl jsem ho spárovat ale nejde. Vyhodí mi to vždy tuto hlášku.diky za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 napis presne cisla chyb co to pise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 mas original kabel nebo klon ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carda Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 (editace) Zdravím, chybu to vypsalo 09184. Kabel mám origo. Jak jsem vynuloval dpf jako že je nove zanesení 0 před nulovanim bylo 8 a popílek byl před nulovani 56 po nulování 0 ujel jsem 20 km a spustila se mi regenerace a po dalších 20 km zase regenerace a popílek 41%. 68kanal /1 ?? Editováno: 26. Říjen 2018, autor: carda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.