Mefisto Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 Auto prestalo topit a po par kilometrech jde teplotřa vody na drive stabilnich 90 stupnu. Pri klidne jizde se to pohybuje mezi 90 - 100, kdyz tomu trochu vytnu tak jde k cervene hranici. Voda nejak zvlast nemizi. Zamerit se na termostat, nebo hledat zavadu nekde jinde? Citovat
dědek Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 Tlakuje to do vyrovnávací nadobky s kapalinou?Pokud ne je to dobré.Když jo muže to byt těsnění hlavy. Když to má víc než 90 stpnů jaky je chladič? (hadice k němu) Jestli studený muže to byt termostat. Když to jde do červený běží ti ventilátor na chladiči? Proč by to netopilo nechápu Citovat
octavie81 Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 jedine,ze by tam byl vzduch,ale to se stavalo u starsich aut ne u kokt Citovat
murder Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 (editace) Stejný problém jsem řešil taky, do práce jsem dojel v pohodě a z práce bez topení a s přehřívajícím motorem. Kolik máš najeto na rozvodech, jestli si je už měnil tak měnil si při výměně i vodní pumpu? Já jsem měl lehce přetažený km na rozvodech a uvolnila se vrtulka na vodní pumpě takže voda neměla oběh. Psal jsem o tom v topicu o Rozvodech a je tam i pár fotek. Ještě mě napadlo, ať hned nerozděláváš rozvody, vyhoď termostat a když to bude dál blbnout je jasno, ale podle toho topení dávám 99% na vodní pumpu. Editováno: 22. Duben 2007, autor: murder Citovat
fiam Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 Stejný problém jsem řešil taky, do práce jsem dojel v pohodě a z práce bez topení a s přehřívajícím motorem. Kolik máš najeto na rozvodech, jestli si je už měnil tak měnil si při výměně i vodní pumpu? Já jsem měl lehce přetažený km na rozvodech a uvolnila se vrtulka na vodní pumpě takže voda neměla oběh. Psal jsem o tom v topicu o Rozvodech a je tam i pár fotek.Ještě mě napadlo, ať hned nerozděláváš rozvody, vyhoď termostat a když to bude dál blbnout je jasno, ale podle toho topení dávám 99% na vodní pumpu. Tak tak, asi vodna pumpa. Citovat
Mefisto Vloženo 22. Duben 2007 Autor Vloženo 22. Duben 2007 Najeto je neco pres 60.000. A netopi to hned od zacatku. Nevim jak je to tam delano presne s termostatem a topenim, ale co jsem mel auta predtim tak tam to bylo tak ze se po zahrati maleho okruhu otevrel napred termostat do polohy topeni a az se ohral i okruh topeni tak pak to slo naplno. Citovat
FOX Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 Mojí přítulkyni se něco podobnýho stalo když jela s mojí Octou.Auto zašalo vařit,talkovalo to pak do vyrovnávací nádobky takže vylítla voda ven.Cladič studenej a větráky samozřejmě nezaply.První bylo že prej těsnění pod hlavou.Proved sem konzultaci s kámošem ze servisu Škoda: 1.vyndej termostat a zkus to,jestli to nepomůže je to pumpa a byla to ta potvora.... měl sem najeto cca 80 tis. takže se udělali rozvodu a vrtulka z pumpy byla v celej hlavě-pro jistotu to několikrát vyluxoval Citovat
Mefisto Vloženo 22. Duben 2007 Autor Vloženo 22. Duben 2007 No me to po nastartovani a ujeti par kilometru i kdyz zapnu topeni tak se to ani neohreje, teplomer postupne vyleze nahoru a pokud jedu mirnym tempem tak muzu jezdit furt a teplomer se pohybuje v rozmezi 90 a neco pres 100stupnu, kdyz bych to honil tak to pujde do cervenyho Citovat
murder Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 Ano když jsem jel zlehka tak to taky nezačalo vařit až když jsem na to začal šlapat. A i když jsem spěchal tak stačilo zastavit u krajnice zapumpovat hadicema a teplota byla opět OK. Jinak je to podle mě rychlá cesta k poškození motoru. Minimálně vrtulka z vodní pumpy se může rozpadnout a zasrat chladící kanálky, dále přehřátí může načnout těsnění pod palicí a o zadření motoru snad není potřeba psát. Takže vyhoď termostat (práce na 20minut alespoň u 1,6 55kw) pokud to bude dělat dál což podle tvého popisu bude tak bych šel po vodní pumpě. Ještě můžeš zkusit u zahřátého motoru šáhnout na hadice pokud budou jedny teplý a druhý studený tak vodní pumpa pokud vše teplý tak bych šel po těsnění pod palicí atd. atd..... Se zavřeným termostatem to začne vařit i při stání na místě. Šáhni na ty hadice a napiš jak to vypadá. Citovat
octavie81 Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 no nevim jak to je u 1.6,ale termostat u tdi za 20min nebude,vetsinou se tam ma menit i ta priruba,i kdyz na to vyhozeni a vyzkouseni bez nej ne Citovat
Pike Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 Taky bych se přiklonil k pumpě, měl jsem obdobný problém, vrtulka se rozpadla. Kdyby byl špatný termostat vařilo by to hned a navíc by to topilo, takto díky robustnosti chlazení Octavie s tím jezdit jde protože je tam drobná cirkulace tepla i bez pumpy. Citovat
Mefisto Vloženo 23. Duben 2007 Autor Vloženo 23. Duben 2007 Taky bych rekl ze je to pumpa, protoze jsem s tim dnes jel a drzelo se to kolem 90 furt Citovat
Mefisto Vloženo 2. Květen 2007 Autor Vloženo 2. Květen 2007 Tak to byla vodni pumpa, protacela se vrtulka na hrideli. Poslali to na reklamaci do skodovky, tak uvidim, jestli neco poslou zpet Citovat
smreko Vloženo 26. Září 2007 Vloženo 26. Září 2007 presne tento istý problém som riešil na 1,8 T benzíne 4x4, tiež sa tak isto prejavovala závada a spôsoboval to ten istý problém plastova vrtulka vodnej pumpy sa pretáčala ani sa nedivim že dlho nevidržela keď bola z plastu preto som hneď dal s kovovou vrtulkou a malo by byť na dlho pokoj. Citovat
David-pv Vloženo 27. Září 2007 Vloženo 27. Září 2007 Ty vrtulky na vodních pumpách jsou potvůrky. Citovat
TomášT Vloženo 3. Říjen 2007 Vloženo 3. Říjen 2007 Dávat plastový vrtulky na vodní pumpu to pochytili škodováci od toho německého "dobytka" z VW .Jinak si to nedovedu vysvětlit.Proč tam nedávají hned kovové.Jo taková škodovácká 1.3 ve Fáčku, nebo ve Feldě tam je staré, poctivé a nezničitelné vodní čerpadlo . Citovat
rolbař Vloženo 3. Říjen 2007 Vloženo 3. Říjen 2007 Dávat plastový vrtulky na vodní pumpu to pochytili škodováci od toho německého "dobytka" z VW .Jinak si to nedovedu vysvětlit.Proč tam nedávají hned kovové.Jo taková škodovácká 1.3 ve Fáčku, nebo ve Feldě tam je staré, poctivé a nezničitelné vodní čerpadlo . nechci ti nějak kazit radost, ale zrovna tyhle čerpadla se docela sral* odcházely tam ložiska Citovat
TomášT Vloženo 4. Říjen 2007 Vloženo 4. Říjen 2007 Dávat plastový vrtulky na vodní pumpu to pochytili škodováci od toho německého "dobytka" z VW .Jinak si to nedovedu vysvětlit.Proč tam nedávají hned kovové.Jo taková škodovácká 1.3 ve Fáčku, nebo ve Feldě tam je staré, poctivé a nezničitelné vodní čerpadlo . nechci ti nějak kazit radost, ale zrovna tyhle čerpadla se docela sral* odcházely tam ložiska No je pravda že na 105ce už máme ložisko vyměněný(i na altíku), na Feldě zatím no problema a co znám Fáčka tak to taky není na denním pořádku závad. Já myslel spíš, že mají docela masivní kovové vrtulky.Co kovové vrtulky-to je pořádné turbínové kolo. Jsem zvědavej kdy začnou dělat v rámci úspor plastové písty a ojnice, možná časem i hlavu s ventily Citovat
ls1 Vloženo 7. Říjen 2007 Vloženo 7. Říjen 2007 Než vyndáš termostat napřed se podívej jestli se ti vrací voda přepadovou hadičkou do vyrovnávací nádoby pokud ne tak je to vodní pumpa. Citovat
DaCi Vloženo 18. Říjen 2007 Vloženo 18. Říjen 2007 Tak mi to dělá něco podobného, akorát, že mi to přitom normálně topí. Včera jsem topil asi 80km naplno a díky tomu jsem chladil... Jak se mi to ale začne přehřívat, stačí když zastavím, nechám motor běžet, tak teplota jde hned dolů a ustálí se na té devadesátce. Jak vypnu motor, tak vždycky slyším, že se větrák na chladiči točí. Myslíte, že to bude taky ta vodní pumpa? Citovat
codeman Vloženo 9. Listopad 2007 Vloženo 9. Listopad 2007 Tak mi to dělá něco podobného, akorát, že mi to přitom normálně topí. Včera jsem topil asi 80km naplno a díky tomu jsem chladil... Jak se mi to ale začne přehřívat, stačí když zastavím, nechám motor běžet, tak teplota jde hned dolů a ustálí se na té devadesátce. Jak vypnu motor, tak vždycky slyším, že se větrák na chladiči točí. Myslíte, že to bude taky ta vodní pumpa? JJ.....vodní pumpa,to je prevíííít Citovat
Alegro Vloženo 28. Červenec 2008 Vloženo 28. Červenec 2008 Mám dotaz: motor 1,8T, rychle se zahřeje, potom teplota stoupá na červený pole. Dělá to i když je klima zaplá/vyplá, ať topim nebo ne, můžu jet z kopce....furt stoupá na max. Ventilátory chladí jen z počátku, potom se netočí. Jedna hadice je horká jak prase, druhá míň. Je to termostatem?? Citovat
1phantom Vloženo 4. Srpen 2008 Vloženo 4. Srpen 2008 Mal som taky isty problem. menil som vsetko co sa dalo, same testy, tlaky motora. a co? nic. proste som neveril ze odisla vodna pumpa, a ona svina odisla, bola zadreta a rosipana. Vymen to aj z rozvodmy a urcite bude OK. Citovat
Ppetr Vloženo 8. Květen 2010 Vloženo 8. Květen 2010 Auto se mi chová úplně stejně, jak je popsáno nahoře. Nejdříve se měnil radiátor topení, který měl studenou zpátečku. Potom jsme zkoušeli dát nový termostat, nic. Servisák měl dnes venku vodní pumpu, je prý úplně v pořádku. Do nádoby to netlakuje, tak těsnění to nejspíš nebude. Při klidné jízdě drží devadesát, při rychlejší jízdě nebo do kopce se hřeje. Jo a taky netopí... Fakt nevím co by to mohlo být. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.