TomTailor Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 Ahoj nevím jestli to tu někde je ale nevíte jestli jde si sám nějak udělat chiptuning? čauvec Citovat
Maverick Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 No to fakt nejde, cosby to uz vyjadril jasne... Citovat
octavio Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 to je síla,bez urážky Cosby tiež bez urážky..... každý nie je do toho macher ako ty, niekto nemá poňatia o tom ako sa to robí a preto sa pýta... Citovat
Dave33 Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 (editace) Ahoj nevím jestli to tu někde je ale nevíte jestli jde si sám nějak udělat chiptuning? čauvec Obrať se na profiky, Cimbu a podobně. Editováno: 22. Duben 2007, autor: Dave33 Citovat
Jar_da Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 to je síla,bez urážky Cosby tiež bez urážky..... každý nie je do toho macher ako ty, niekto nemá poňatia o tom ako sa to robí a preto sa pýta... Já bych to shrnul asi takhle, pokud nemáš patřičné vybavení (soft a zkušenosti, příp. upravený soft do jednotek motoru) nejde to, trochu jsme se do toho napůl s Proforem vrhli na jeho autě a fakt se raději obrať na Cimbu či Sportmotor. Citovat
mira Vloženo 22. Duben 2007 Vloženo 22. Duben 2007 to je síla,bez urážky Cosby tiež bez urážky..... každý nie je do toho macher ako ty, niekto nemá poňatia o tom ako sa to robí a preto sa pýta... Já bych to shrnul asi takhle, pokud nemáš patřičné vybavení (soft a zkušenosti, příp. upravený soft do jednotek motoru) nejde to, trochu jsme se do toho napůl s Proforem vrhli na jeho autě a fakt se raději obrať na Cimbu či Sportmotor. no a copak proforovi autí???nejede Citovat
TomTailor Vloženo 22. Duben 2007 Autor Vloženo 22. Duben 2007 No já vím že to nebude jen tak ale jak tady říkal jen jsem se zeptal! I kdyby jste to nekdo vysvětlil tak bych se do toho nevrtal ale jen pro zajímavost takže jak to vypadá se ještě omluvím že jsme se ptal. Jinak dík Citovat
caclik Vloženo 25. Duben 2007 Vloženo 25. Duben 2007 Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... Citovat
MichalF Vloženo 25. Duben 2007 Vloženo 25. Duben 2007 Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... Tady to nekdo vidi hooodne ruzove Citovat
Tonny Vloženo 25. Duben 2007 Vloženo 25. Duben 2007 Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... Tak u některého motoru se to celkem vyplatí i když je to benzín např. 1.4 16V 55KW na 63KW to už bude znát ale je pravda že dát třeba 5tis za zvýšení o 3KW se nevyplatí........před rokem si kámoš za 2tis korun nechal přehrát soft u feldy 1.6 a pak toho těžce litoval auto sice lépe táhlo ve vyšších otáčkách ale zvedla se mu spotřeba ze cca 7litrů na 8.5 při stejném způsobu jízdy!!! Citovat
milan46 Vloženo 25. Duben 2007 Vloženo 25. Duben 2007 Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... Tak u některého motoru se to celkem vyplatí i když je to benzín např. 1.4 16V 55KW na 63KW to už bude znát ale je pravda že dát třeba 5tis za zvýšení o 3KW se nevyplatí........před rokem si kámoš za 2tis korun nechal přehrát soft u feldy 1.6 a pak toho těžce litoval auto sice lépe táhlo ve vyšších otáčkách ale zvedla se mu spotřeba ze cca 7litrů na 8.5 při stejném způsobu jízdy!!! Mám opačnú skúsenosť. Dal som sa na márnosť a už niekoľko týždňov jazdím na nový SW s FABIOU 1,2 47kW. sedan. Nabehané 28000 km. Nechcem sa tu oháňať zvýšeným výkonom. Nieje to pre mňa podstatné. Chcel som to jednoducho vyskúšať. Jazdím denne a rovnako. Ráno 30 km do práce a poobede 30 km naspäť. Jazdím sám a predpisovo, lietajú tu stále kdejakí JASTRABI. Skúsenosť? Auti je citeľne živšie (čo je príjemné), žiadne opozdené reakcie na plyn, podľa mňa kultivovanejší chod motora a som prekvapený, má nižšiu spotrebu, čo potešilo. Väčšinu jazdím po rovine a napr. pri ustálenej 60tke v obciach je okamžitá spotreba 3,6 l, 70tke 3,7, 80tke 3,8 l, pri 85tke - 3,9 l, pri 90tke 4,1 l. pri 95ke 5,0 l, pri 100vke 5,2 l. Všetko na 5ku a za predpokladu, že ma nič nezdržuje, čo je našťastie málo kedy. Buď ma obehnú, alebo idú za mnou rovnako predpisovo. Moja denná priemerná spotreba pri predpisovej jazde (mesto-št.cesta I/61- mesto je 4,5 l. , čo kvitujem. Samozrejme, že keď sa preruší plynulosť jazdy a musím v danom úseku brzdiť/pridávať potom sa spotreba zvyšuje. Najvyššiu som mal 5,3 na rovnakej ceste. Robil mi to p. Švarc/CIMBU z Levoče. Platil som 4000.-Sk. a zatiaľ spokojnosť. milan46 Citovat
najmis Vloženo 25. Duben 2007 Vloženo 25. Duben 2007 Znám ¨chlápka,který dělá ještě s jedním maníkem mapy sám...dělají to pořád jen lidé... at je to cimbu nebo někdo kdo to má jako koníčka..je tam pak malinko rozdíl v ceně... Citovat
Grygy Vloženo 25. Duben 2007 Vloženo 25. Duben 2007 Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... Tady to nekdo vidi hooodne ruzove :D :palec2: Citovat
Jar_da Vloženo 26. Duben 2007 Vloženo 26. Duben 2007 Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... Tady to nekdo vidi hooodne ruzove Možná se budete divit a zbytečně kroutíte hlavami, ale toto opravdu jde, ovšem s patřičným vybavením a ne ledajakým. Citovat
Mongoose Vloženo 26. Duben 2007 Vloženo 26. Duben 2007 Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... Tady to nekdo vidi hooodne ruzove Možná se budete divit a zbytečně kroutíte hlavami, ale toto opravdu jde, ovšem s patřičným vybavením a ne ledajakým. S tím mohu jen souhlasit, pokud je to jen softwarové vylepšení, s tím kopírováním by to neměl být problém... pokud tomu teda někdo trochu rozumí a má na to vybavení, Citovat
edadavids Vloženo 28. Duben 2007 Vloženo 28. Duben 2007 a jjaký vybavení je třeba ?ti co se nám snaží sundat ružové brýle,určitě ví jak na to, znají jádro problemu,tak poradí.JU? Citovat
inya Vloženo 2. Květen 2007 Vloženo 2. Květen 2007 Nevím, co všechno je potřeba, ale tipuju, že bude potřeba stolice na měření výkonu, měření emisí, pak nějakou řídící jednotku, v který budeš testovat nastavení, nebo lépe počítač a soft, kde můžeš měnit hodnoty on-line. Co všechno se mění za hodnoty - je toho dost. Jen u atmosférickýho benzínu: Na základě množství vzduchu (váha vzduchu), jak je otevřená klapka a otáčkách motoru se určuje kolik paliva se má vstříknout a kdy se má zapálit směs (předstih) a to vše se koriguje podle lambda sond a čidla klepání. Ještě se ovládá taky EGR ventil (doufám, že se nepletu v názvu), který pouští spaliny z výfuku zpět do sacího potrubí kvůli emisím. A to jsou jen ustálené stavy (stejně otevřená klapka a otáčky motoru), když k tomu přidáš přechodový stavy (změna polohy klapky, změny otáček motoru), řekl bych, že je o zábavu postaráno. A to nepíšu o startování a provozu za studena. U nafty a u turba se k tomu přidává ještě pár drobností (další čidla...). teď mě můžete kamenovat, že je to jednoduchý... Citovat
hanesek Vloženo 23. Červenec 2010 Vloženo 23. Červenec 2010 Čipnout sám doma to jde normálně . Dvě totožný auta jedno čiply a z něho přeneseš soft do druhého nečiplého . Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.