Malta Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 tak ani těch 30km není rozhodující, záleží jakým stylem je absolvuješ, pokud motor dusíš a držíš kolem 2000 ot. tak by bylo na místě to protáhnutí co píše kols (a pokud máš 1,2 tak bych se nebál ani vyšších otáček) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 Vcera jsem to poradne protahnul...dneska na to mrknu notasem :-) pak dam vedet. Ovsem letos jsem absolvoval nekolik cest napric CR po dalnici a chyba byla i tak...je sporadicka a stav km kdy se zapsala nezjistim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kols Vloženo 24. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2012 Pokud je chyba sporadická, tak ji jednoduše vymaž Vagem. Jinak Ti zmizí až po dlouhé době, ne ihned když vypalíš lambdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tholis Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 (editace) Sobota,28,Červenec,2012,17:39:24:36549 VCDS verze: SVO 11.11.2 Verze dat: 20111219 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Addresa 44: Posilovač řízení Labely: SVO\6Q0-423-156.lbl Objednací číslo řídící jednoky: 6R0 423 156 B Systém a/nebo verze: LenkhilfeTRW V277 Kódování: 10110 Číslo dílny: WSC 00000 VCID: 2F68B59EED066DB 1 Fault Found: 01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická Blbne mi řízení a kolísá napětí. Kde mám hledat chybu? Editováno: 27. Prosinec 2012, autor: tholis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 mrknout na velké pojistky co jsou ve víku na batery boxu, očistit kontakty od silného kabelu co vede k čerpadlu serva a totéž provést na opačném konci u serva, očistit. Pokud nepomůže, bude to buď čidlo natočení anebo samotné čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 nebo shnilé kabely ve svazku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MISANEK58 Vloženo 30. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2012 V pruběhu základního nastavení kleslo napětí pod 10V,ŘJ škrtíci klapky (J338)-podpětí při zaklad.nastavovaní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsauto Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 kdo pomůže prosím: Tyto chyby na skode Fabia 1.9 TDi (2001) 00778 - Snimac uhlu rizeni (G85) 49-00 - bez komunikace 01324 - rid.jedn. nahonu na vsechna kola (J492) 49-00 - bez komunikace Popis zavady : kontrolka servorizeni po nastartovani zhasla, jakoby zadna zavada nebyla, auto pohon 4x4 nema :-) ani jedna zavada nesla smazat z pameti zavad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 (editace) A servro jede vše jede bez problému? Edit: špatně jsem si přečetl snímač úhlu řízení .. takže to asi s posilovačem nebude mít nic společného .. ale každopádně pokud vše funguje .. nač to řešit Pokud to nemáš od novoty, ale koupil jsi to auto teď možná tam někdo nahrál soft pro jiný typ auta ale stejnou motorizaci. Nevím zda by to šlo ale podle mě by to šlo bez problému jen některé díly jako třeba 4x4 y to hlásilo jako chybné vzhledem k tomu že fábie to nemá.. Editováno: 20. leden 2013, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 Nehrál si někdo s kódováním serva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 Hoši stretol som sa s touto poruchou 00778 - Snimac uhlu rizeni (G85) 49-00 - bez komunikace Je to HTP clasic,MR04,posilnovac ,bez ABS a ďalšich serepetičiek. Ja by som som si to chcel len ujjasniť: ten G85 bude ten krúžok pod volantom kvoli ASR a takym serepetičkám? Takže na tomto aute to určo nieje. Porucha je aj v GATEWAY aj v Elektrike . čo to teda znamená ? Je zle nakodovaná GW aj Elektrika?? Nechce sa mi hrabať v manuáloch,ak to dakto viete z hlavy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 Jaký kroužek pod volantem myslíš? Ten co je pod airbagem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 Hej myslim ten klaxonovy,ale mam taky dojem ,že sa robí viac typov a medzi inými aj s integrovaným snímačom natočenia. Ale neviem či sa mi to len marí .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 Ten snímač je v motorovém prostoru a ne pod volantem.. a je tam kvůli servu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 Hej ,ale servo ide dobre ani nehlasi chybu... tak som bol v tom že je to daaky dalši bazmek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 Cawte, dnes ked som siel autom cca tak 90 km/h mi auto asi 3x seklo, medzi tym asi 3x zablikala kontrolka motora potom zhasla a uz bolo dobre zas, stalo sa mi to uz aj predtym ale myslel som ze to je lambda sondou ktoru som vymenil v sobotu, hned ako som prisiel na miesto som spravil diagnostiku a vypisalo chyby (vid. priloha). Vie mi niekto poradit ako postupovat dalej ked lambda sonda je uz nova? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 Dobre OK,nebudem vás napínať ,musel som zalistovať v análoch Na serve o čom viem tak je G250 -snímač servo, to je na serve dakde.Ešte som nemal osobne s ním tu česť ,to je ten keď začne isť riadenia znače z tuha -resp.ide do tuhého No a ta G85 je to čo som písal , že si myslím :'> snímač úhla natočenia volantu. Takže dakto sprasil kódovanie čohosi. Ale ako sa hovori -nehas čo ťa nepáli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 Cawte, dnes ked som siel autom cca tak 90 km/h mi auto asi 3x seklo, medzi tym asi 3x zablikala kontrolka motora potom zhasla a uz bolo dobre zas, stalo sa mi to uz aj predtym ale myslel som ze to je lambda sondou ktoru som vymenil v sobotu, hned ako som prisiel na miesto som spravil diagnostiku a vypisalo chyby (vid. priloha). Vie mi niekto poradit ako postupovat dalej ked lambda sonda je uz nova? Dakujem Žeby EGR ventyl?? Opravit-vymenit a pripadne zaslepit. Je to také kurvítko nepodarené... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 jj odchází ti EGR, pokud nepomůže zaslepení, tak výměna (pročištění většinou nepomáhá), to vypadá, že ti odchází elektricky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 kolko cca stoji vymena v servise? a pre zaujimavost kde sa to vobec nachadza? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 co máš za motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 co máš za motor? Fabia 1,2 HTP, 47 KW AZQ 2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 EGR nalezneš napravo od bloku motoru, směrem k chaldiči (mrkni na obrázek a určo ho hned najdeš, sundej kryt at ho lépe uvidíš). Na netu seženeš EGR tak kolem 2700-2800, škodovka ho bude mít za více, práce nevím ... ale pokud jsi alespoň trochu manuálně zručný, tak to zvládneš sám, otázka 20 min i s vytažením a úklidem nářadí . Pro výměnu stačí ti povolit matky 8 a torx šroub 5, náústek trubky pak přes ty štefty převlékneš, je to pružné, EGR+těsnění stáhneš ze šteftů, odpojíš od něj hadičku 9 a konektor a opačným způsobem nasadíš new a utáhneš. Pak už jen někoho, kdo má VAG (pokud ho nemáš sám) a udělat základní nastavení dle přiloženého postupu a máš rozhodně ušetřeno ... páč čítám Š servis tak 3500-4000 EGR + práce, diagnostika, DPH a aby jsi se zastavil na 5 EGR 1,2.pdf nastaveni EGR-VAG.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 takze toto mozem objednat: http://www.cc-autodily.cz/ventil-zpet-ved-zplod-8-8 treba este nieco k tomu? lebo niekde mi ponukalo nejake tesnenia ci co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 jo to je ono, těsnění (2ks) jsou součástí balení. Nic jiného k tomu nepotřebuješ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.