Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

Sobota,28,Červenec,2012,17:39:24:36549

VCDS verze: SVO 11.11.2

Verze dat: 20111219

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Addresa 44: Posilovač řízení Labely: SVO\6Q0-423-156.lbl

Objednací číslo řídící jednoky: 6R0 423 156 B

Systém a/nebo verze: LenkhilfeTRW V277

Kódování: 10110

Číslo dílny: WSC 00000

VCID: 2F68B59EED066DB

1 Fault Found:

01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285)

49-10 - zadna komunikace - Sporadická

Blbne mi řízení a kolísá napětí. Kde mám hledat chybu?

Editováno: , autor: tholis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

kdo pomůže prosím:

Tyto chyby na skode Fabia 1.9 TDi (2001)

00778 - Snimac uhlu rizeni (G85)

49-00 - bez komunikace

01324 - rid.jedn. nahonu na vsechna kola (J492)

49-00 - bez komunikace

Popis zavady : kontrolka servorizeni po nastartovani zhasla, jakoby zadna zavada nebyla, auto pohon 4x4 nema :-)

ani jedna zavada nesla smazat z pameti zavad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A servro jede vše jede bez problému?

Edit: špatně jsem si přečetl snímač úhlu řízení .. takže to asi s posilovačem nebude mít nic společného .. ale každopádně pokud vše funguje .. nač to řešit :)

Pokud to nemáš od novoty, ale koupil jsi to auto teď možná tam někdo nahrál soft pro jiný typ auta ale stejnou motorizaci. Nevím zda by to šlo ale podle mě by to šlo bez problému jen některé díly jako třeba 4x4 y to hlásilo jako chybné vzhledem k tomu že fábie to nemá..

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši stretol som sa s touto poruchou

00778 - Snimac uhlu rizeni (G85)

49-00 - bez komunikace

Je to HTP clasic,MR04,posilnovac ,bez ABS a ďalšich serepetičiek.

Ja by som som si to chcel len ujjasniť: ten G85 bude ten krúžok pod volantom kvoli ASR a takym serepetičkám?

Takže na tomto aute to určo nieje. Porucha je aj v GATEWAY aj v Elektrike . čo to teda znamená ? Je zle nakodovaná GW aj Elektrika?? Nechce sa mi hrabať v manuáloch,ak to dakto viete z hlavy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cawte, dnes ked som siel autom cca tak 90 km/h mi auto asi 3x seklo, medzi tym asi 3x zablikala kontrolka motora potom zhasla a uz bolo dobre zas, stalo sa mi to uz aj predtym ale myslel som ze to je lambda sondou ktoru som vymenil v sobotu, hned ako som prisiel na miesto som spravil diagnostiku a vypisalo chyby (vid. priloha). Vie mi niekto poradit ako postupovat dalej ked lambda sonda je uz nova?

Dakujem

post-77314-0-54639800-1359303438_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre OK,nebudem vás napínať ,musel som zalistovať v análoch :D

Na serve o čom viem tak je G250 -snímač servo, to je na serve dakde.Ešte som nemal osobne s ním tu česť :kol-21: ,to je ten keď začne isť riadenia znače z tuha -resp.ide do tuhého :kol-22:

No a ta G85 je to čo som písal , že si myslím :lol::'> snímač úhla natočenia volantu.

Takže dakto sprasil kódovanie čohosi. Ale ako sa hovori -nehas čo ťa nepáli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cawte, dnes ked som siel autom cca tak 90 km/h mi auto asi 3x seklo, medzi tym asi 3x zablikala kontrolka motora potom zhasla a uz bolo dobre zas, stalo sa mi to uz aj predtym ale myslel som ze to je lambda sondou ktoru som vymenil v sobotu, hned ako som prisiel na miesto som spravil diagnostiku a vypisalo chyby (vid. priloha). Vie mi niekto poradit ako postupovat dalej ked lambda sonda je uz nova?

Dakujem

Žeby EGR ventyl?? Opravit-vymenit a pripadne zaslepit. Je to také kurvítko nepodarené...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR nalezneš napravo od bloku motoru, směrem k chaldiči (mrkni na obrázek a určo ho hned najdeš, sundej kryt at ho lépe uvidíš). Na netu seženeš EGR tak kolem 2700-2800, škodovka ho bude mít za více, práce nevím ... ale pokud jsi alespoň trochu manuálně zručný, tak to zvládneš sám, otázka 20 min i s vytažením a úklidem nářadí :kol-28: . Pro výměnu stačí ti povolit matky 8 a torx šroub 5, náústek trubky pak přes ty štefty převlékneš, je to pružné, EGR+těsnění stáhneš ze šteftů, odpojíš od něj hadičku 9 a konektor a opačným způsobem nasadíš new a utáhneš. Pak už jen někoho, kdo má VAG (pokud ho nemáš sám) a udělat základní nastavení dle přiloženého postupu :kol-47: a máš rozhodně ušetřeno ... páč čítám Š servis tak 3500-4000 EGR + práce, diagnostika, DPH a aby jsi se zastavil na 5 :kol-46:

EGR 1,2.pdf

nastaveni EGR-VAG.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...