cibik007 Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 Předpokládám že máš ten silnější motor z 1,2 že? Kdy jsi dělal rozvody Mám slabší 47 kW ... najazdené 55 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 tak pokud píšeš F II 1,2HTP 6V, tak by jsi měl mít 44kW ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 Zdravím přátele okřídleného šípu.Mám malý (velký) problém s airbagem,dnes se mi rozsvítila kontrolka a už nezhasla,VAG mi hlásí toto: 1 Nalezeny chyby: 00588 - Roznetka airbagu (strana ridice) (N95) 32-00 - hodnota odporu prilis velka Ve VISu mi to píše že je chyba v kostře,nebo v pojistce a nebo výměna bagu. Tímto vás žádám o radu zda nevíte co s tím? Kde by měl být bag řidiče pojistku? Skusím ještě sundat bag a mrknout na kabely pod ním,ale víc toho asi nezmůžu. Díky předem za jakoukoliv radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 len si prosím ťa radšej odpoj - kontakt na batérii,keď už sa budeš hrabať v kabeláži pod bagom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 (editace) Jo to je mi jasný,zhruba před 2 měíci jsem měnil volant,za ten samý ale novější,já ho měl sedřený,takže s demontáží bagu mám už zkušenost.Mám i z toho starýho volantu komplet kabeláž co je ve volantu,takže jí zkusím prohodit,jestly není problém v ní. Takže vyřešeno,vyměnil jsem ten kabel pod bagem a je to ok. Editováno: 23. Srpen 2011, autor: Albín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 Má drobný problém s připojením. Používám klasický starý KLL kabel (s modrou koncovkou) a vaga tuším něco jako 4,5 nebo tak stařeček, jde mi o to že na HTP 2006 jsem se dostal všude, ale u 2001 1,4 16v se dostanu taky všude ale ne do motoru, chtěl jsem aktivovat Tempomat a prd. Jednotka MaM. Co s tím může být??? nebo přes něco novějšího?? nebo hexcan?? ale to by na to mít vliv nemělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 sniž přenosovou rychlost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 zkusím díky uvidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 Tak stejně se to nepovedlo, já mám dojem že přes hexcan to jelo ale ten se spálil, takže musíme do škdovky, nakonci to píše že se to rychlostně nedomluví. Je to na kok*t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladokiller Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 (editace) ahoj mam problem ukazuje mi olej ze ho mam nedostatok pritom vcery som menil olej za novy aj filter a podla konroly oleja som pozeral ze ho tam musi byt dost kontrolka oleja sa mi rozvieti hocikedy za jazdy neviem co to moze byt prosim poradte mi dakujem bol som aj na diagnostiku tam mi neukazalo ziadny chybu motot v poriadku tak neviem Editováno: 2. Září 2011, autor: vladokiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 -a čo máš za motor?? -kontrolka svieti červená alebo oranžová?? trochu to rozpíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladokiller Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 (editace) mam 1,4 mpi 44kw 2001 benzin kontrolka svieti na cerveno Editováno: 2. Září 2011, autor: vladokiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 špatný spínač tlaku oleja... odpoj z neho konektor a bude ti vytekať z neho olej..a to je príčina,že ti svieti červená kontrolka oleja http://forum.skodahome.cz/topic/107755-kontrolka-mazania-stale-svieti/ http://forum.skodahome.cz/topic/91773-kontrolka-mazania/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 Má drobný problém s připojením. Používám klasický starý KLL kabel (s modrou koncovkou) a vaga tuším něco jako 4,5 nebo tak stařeček, jde mi o to že na HTP 2006 jsem se dostal všude, ale u 2001 1,4 16v se dostanu taky všude ale ne do motoru, chtěl jsem aktivovat Tempomat a prd. Jednotka MaM. Co s tím může být??? nebo přes něco novějšího?? nebo hexcan?? ale to by na to mít vliv nemělo. jenomze 1,4 16V ma jednotku tusim ze magnety mareli nebo tak nejak a tu vagem neudelas musis do skodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš M. Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 Zdravím, mám jednoduchý dotaz, chybové hlášení ve Vag se ukazuje i když nesvítí žádná kontrolka na palubní desce? Tudíž pokud vše šlape a nic nesvítí je vše ok nebo můžou být některé chyby zobrazeny jen ve Vag? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 nejsem si úplně jist, určitě mě někdo opraví, ale myslím, že některé sporadické závady mohou být zapsány, aniž by se ti rozsvítil check na palubce. Teprve s jejich opakováním dojde k rozsvícení checku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 Zdar chlapy potřebuju radu Mám fabii 1.4 mpi r.v 2000.Na wagu mi vyskakuje chyba když dám přístrojovou desku tak mi vyskočí chyba 01314 řídící jednotka žádná komunikace....Nevíte co by to mohlo být???Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 26. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2011 (editace) jenomze 1,4 16V ma jednotku tusim ze magnety mareli nebo tak nejak a tu vagem neudelas musis do skodovky Nemusí, musí ti to běhat, ať zkusí změnit baud rate na 9600.. Editováno: 26. Říjen 2011, autor: NNNTomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 26. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2011 to není pravda páč mě to běhá hned po nainstalování na 9600 automaticky. A stejně jsem magneti mareli nenačetl, mysllím že je třeba na to jiný program, a asi aj kabel než je obyč. VAG 4.09 A to nemám z vlastní hlavy ale od kámoše kterej už dělá nějaký ten pátek ve škodovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
983filip Vloženo 28. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2011 Zdravím potrebujem pomoc ked chcem vytvoriť readinesscode tak lambda sonda 1 ok ale už ked dam lambdu sondu 2 tak nejde a vyhody mi chybu 17584 rada valcu 1 korekce lambda za katalizatorom dosažena regulační mez, mam škoda fabiu 44KW 1.4MPI 2002 AZF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 29. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2011 Zdravím potrebujem pomoc ked chcem vytvoriť readinesscode tak lambda sonda 1 ok ale už ked dam lambdu sondu 2 tak nejde a vyhody mi chybu 17584 rada valcu 1 korekce lambda za katalizatorom dosažena regulační mez, mam škoda fabiu 44KW 1.4MPI 2002 AZF Máš na tom dvě lambdy když vlezeš pod auto tak máš za katem lambdu?Já mám 1.4 mpi r.v.2000 44 kw a mám jen před katem..... Ale pravděpodobně máš v háji lambdu za katem.Hlavně by ti to řekli na emisích že je v háji mělo by to velký emise,špatný volnoběh... Kupuj jen sondy od Bosche,nebo nejlepší je originál ty levný stojí za .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
983filip Vloženo 29. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2011 mno pravda mam aj za katalizatorom lambdu, dasa multimetrom zistiť či je funkčná alebo nie ? lebo som meral podľa príručky a základné napätie na konektory je okolo 0,400V ale to neviem ked naštartujem tak by sa mala ta hodnota meniť alebo nie , kontrola vyhrievania tam sa meria odpor ale neviem či na lambde alebo na konektory ktrorý ide do lambdy, a ma taky trhavý voľnobeh také slabé trhy cítim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 mno pravda mam aj za katalizatorom lambdu, dasa multimetrom zistiť či je funkčná alebo nie ? lebo som meral podľa príručky a základné napätie na konektory je okolo 0,400V ale to neviem ked naštartujem tak by sa mala ta hodnota meniť alebo nie , kontrola vyhrievania tam sa meria odpor ale neviem či na lambde alebo na konektory ktrorý ide do lambdy, a ma taky trhavý voľnobeh také slabé trhy cítim Nejlepší bude když si na ulozto.cz stáhneš dílenskou příručku na fabii na tvůj motor a rok výroby a tam to máš všechno napsaný co a jak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fugas 12 Vloženo 28. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 Zdravim mam problem u Fabie RS 96kw PD s kontrolkou dobijeni? pri poloze spínací skřínky zhaveni se nerosvicí kontrolka dobijení! Chyba alternatoru 17911! Dale se pri jizde rosvici ESp muze mit spojitost s alternatorem? prosim o vase rady a skusenosti dekuji! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 28. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 Ahoj prosimvas na diagnostice me to ukazalo 2 chyby: sopradicka neco s houkackou a senzor vnitrniho prostoru trvaly - takhle me to rekl technik ve skodovce, nevedel co to je za senzor ani kde ho najdu nic .. mam alarm tak jestli to neni neco s nim .. nevedel by nekdo? houkacka blbla jednou ale uz zase funguje normalne .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.