Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

tak ani těch 30km není rozhodující, záleží jakým stylem je absolvuješ, pokud motor dusíš a držíš kolem 2000 ot. tak by bylo na místě to protáhnutí co píše kols (a pokud máš 1,2 tak bych se nebál ani vyšších otáček)

Vcera jsem to poradne protahnul...dneska na to mrknu notasem :-) pak dam vedet.

Ovsem letos jsem absolvoval nekolik cest napric CR po dalnici a chyba byla i tak...je sporadicka a stav km kdy se zapsala nezjistim

Pokud je chyba sporadická, tak ji jednoduše vymaž Vagem. Jinak Ti zmizí až po dlouhé době, ne ihned když vypalíš lambdu.

Sobota,28,Červenec,2012,17:39:24:36549

VCDS verze: SVO 11.11.2

Verze dat: 20111219

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Addresa 44: Posilovač řízení Labely: SVO\6Q0-423-156.lbl

Objednací číslo řídící jednoky: 6R0 423 156 B

Systém a/nebo verze: LenkhilfeTRW V277

Kódování: 10110

Číslo dílny: WSC 00000

VCID: 2F68B59EED066DB

1 Fault Found:

01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285)

49-10 - zadna komunikace - Sporadická

Blbne mi řízení a kolísá napětí. Kde mám hledat chybu?

Upraveno od tholis

mrknout na velké pojistky co jsou ve víku na batery boxu, očistit kontakty od silného kabelu co vede k čerpadlu serva a totéž provést na opačném konci u serva, očistit. Pokud nepomůže, bude to buď čidlo natočení anebo samotné čerpadlo.

nebo shnilé kabely ve svazku

V pruběhu základního nastavení kleslo napětí pod 10V,ŘJ škrtíci klapky (J338)-podpětí při zaklad.nastavovaní :kol-28:

  • 3 týdny později...

kdo pomůže prosím:

Tyto chyby na skode Fabia 1.9 TDi (2001)

00778 - Snimac uhlu rizeni (G85)

49-00 - bez komunikace

01324 - rid.jedn. nahonu na vsechna kola (J492)

49-00 - bez komunikace

Popis zavady : kontrolka servorizeni po nastartovani zhasla, jakoby zadna zavada nebyla, auto pohon 4x4 nema :-)

ani jedna zavada nesla smazat z pameti zavad

A servro jede vše jede bez problému?

Edit: špatně jsem si přečetl snímač úhlu řízení .. takže to asi s posilovačem nebude mít nic společného .. ale každopádně pokud vše funguje .. nač to řešit :)

Pokud to nemáš od novoty, ale koupil jsi to auto teď možná tam někdo nahrál soft pro jiný typ auta ale stejnou motorizaci. Nevím zda by to šlo ale podle mě by to šlo bez problému jen některé díly jako třeba 4x4 y to hlásilo jako chybné vzhledem k tomu že fábie to nemá..

Upraveno od Petrkiller

Nehrál si někdo s kódováním serva?

Hoši stretol som sa s touto poruchou

00778 - Snimac uhlu rizeni (G85)

49-00 - bez komunikace

Je to HTP clasic,MR04,posilnovac ,bez ABS a ďalšich serepetičiek.

Ja by som som si to chcel len ujjasniť: ten G85 bude ten krúžok pod volantom kvoli ASR a takym serepetičkám?

Takže na tomto aute to určo nieje. Porucha je aj v GATEWAY aj v Elektrike . čo to teda znamená ? Je zle nakodovaná GW aj Elektrika?? Nechce sa mi hrabať v manuáloch,ak to dakto viete z hlavy...

Jaký kroužek pod volantem myslíš? Ten co je pod airbagem?

Hej myslim ten klaxonovy,ale mam taky dojem ,že sa robí viac typov a medzi inými aj s integrovaným snímačom natočenia. Ale neviem či sa mi to len marí .... :kol-31:

Ten snímač je v motorovém prostoru a ne pod volantem.. a je tam kvůli servu..

Hej ,ale servo ide dobre ani nehlasi chybu... tak som bol v tom že je to daaky dalši bazmek

Cawte, dnes ked som siel autom cca tak 90 km/h mi auto asi 3x seklo, medzi tym asi 3x zablikala kontrolka motora potom zhasla a uz bolo dobre zas, stalo sa mi to uz aj predtym ale myslel som ze to je lambda sondou ktoru som vymenil v sobotu, hned ako som prisiel na miesto som spravil diagnostiku a vypisalo chyby (vid. priloha). Vie mi niekto poradit ako postupovat dalej ked lambda sonda je uz nova?

Dakujem

post-77314-0-54639800-1359303438_thumb.j

Dobre OK,nebudem vás napínať ,musel som zalistovať v análoch :D

Na serve o čom viem tak je G250 -snímač servo, to je na serve dakde.Ešte som nemal osobne s ním tu česť :kol-21: ,to je ten keď začne isť riadenia znače z tuha -resp.ide do tuhého :kol-22:

No a ta G85 je to čo som písal , že si myslím :lol::'> snímač úhla natočenia volantu.

Takže dakto sprasil kódovanie čohosi. Ale ako sa hovori -nehas čo ťa nepáli.

Cawte, dnes ked som siel autom cca tak 90 km/h mi auto asi 3x seklo, medzi tym asi 3x zablikala kontrolka motora potom zhasla a uz bolo dobre zas, stalo sa mi to uz aj predtym ale myslel som ze to je lambda sondou ktoru som vymenil v sobotu, hned ako som prisiel na miesto som spravil diagnostiku a vypisalo chyby (vid. priloha). Vie mi niekto poradit ako postupovat dalej ked lambda sonda je uz nova?

Dakujem

Žeby EGR ventyl?? Opravit-vymenit a pripadne zaslepit. Je to také kurvítko nepodarené...

jj odchází ti EGR, pokud nepomůže zaslepení, tak výměna (pročištění většinou nepomáhá), to vypadá, že ti odchází elektricky

kolko cca stoji vymena v servise? a pre zaujimavost kde sa to vobec nachadza? :)

co máš za motor?

Fabia 1,2 HTP, 47 KW AZQ 2003

EGR nalezneš napravo od bloku motoru, směrem k chaldiči (mrkni na obrázek a určo ho hned najdeš, sundej kryt at ho lépe uvidíš). Na netu seženeš EGR tak kolem 2700-2800, škodovka ho bude mít za více, práce nevím ... ale pokud jsi alespoň trochu manuálně zručný, tak to zvládneš sám, otázka 20 min i s vytažením a úklidem nářadí :kol-28: . Pro výměnu stačí ti povolit matky 8 a torx šroub 5, náústek trubky pak přes ty štefty převlékneš, je to pružné, EGR+těsnění stáhneš ze šteftů, odpojíš od něj hadičku 9 a konektor a opačným způsobem nasadíš new a utáhneš. Pak už jen někoho, kdo má VAG (pokud ho nemáš sám) a udělat základní nastavení dle přiloženého postupu :kol-47: a máš rozhodně ušetřeno ... páč čítám Š servis tak 3500-4000 EGR + práce, diagnostika, DPH a aby jsi se zastavil na 5 :kol-46:

EGR 1,2.pdf

nastaveni EGR-VAG.pdf

jo to je ono, těsnění (2ks) jsou součástí balení. Nic jiného k tomu nepotřebuješ

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.