Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

Na kanálu 01 (motor)

bla bla bla

POZOR: Příliš mnoho načtených chyb

 

Něco takového to píše na F1 FL Combi 1,4 TDI 51 kW

 

Když se potom chci připojit na 01 motor, tak se to připojí a po asi 2 vteřinách se to začne znova připojovat a neúspěšně a napíše to zas tu hlášku "Příliš mnoho načtených chyb" nebo něco v otmhle smyslu.

 

Auto jede, projevuje se jen tím, že občas blikají budíky, pípne brzdovka a odpojí se servo. Po vypnutí a nastartování to je zas OK.

 

Že by umírající řídící jednotka motoru? Nějaké jiné nápady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

muze to byt jednotkou jen se vratim ke mymu problemu bavil sem se s odbornikem a pry tim ze byla odpojena baterka pak se znova zapojila tak komfortka spatne nabehla a proto ze se vypinaj ty lampicky pry to profesionalni diagnostika ve skodovce srovna
ale ty jejich ceny neznate nekoho kdo ma diagnostiku a udela mi to za hubicku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

ZISTENIE (mozno vyriesenie problemu). Nedalo mi to tak som si kupil vlasny diagnosticky kabel. Auto mi zacalo hlasit chybny N75 ventil a G72 snimac. Auto zacalo vypinat turbo hned po prekroceni 2,5t otacok. Spadlo do nudzoveho rezimu. Dialo sa to zakazdym. Najprv sme s mechanikom chceli vybrat turbo a precistit ho, no potom sme skusili vymenit snimac teploty G72. Hlasena chyba G72 sa nedala dokonca zmazat z RJ. Preto mechanik hladal chybu v kabloch a samozrejme nasiel pretrhnuty kabel k G72. Dalsim problemom bola zla kostra na riadiacej jednotke. Hlasene chyby N75 a G72 nakoniec zmizli a auto ide ako ma.

 

Takze moja skusenost a rada do buducna!!!

 

Ak mate auto starsieho data, napojite ho na nejaku diagnostiku, ta vam vyhodi nejake chyby snimacov a podobne, urcite najprv skontrolujte privodne kable k snimacom a RJ a tiez ukostrenie RJ a inych el zariadeni a potom sa vrhnite na vymenu. Mne sa to vyplatilo.

 

POZN.:

to startovanie mi zatial ide bez problemov. Diagnostika mi na adrese 025 hlasila chybu s imobilizerom no blizsie nevedela specifikovat kod chyby preto som mal zviazane ruky. No po prekontrolovani elektroniky z RJ chyba zmizla a auto zatial ide ako ma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdarec. Prosim vas, nesetkal se nekdo s chybou -Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru?... asi s tim souvisi ze mi po nastartovani problikavaji svetla treba po 30 sec nez se auto zahreje a pri tym probliknuti jako kdyby cvakne nejake relatko nebo neco takoveho... diky za odpoved :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím, nevíte pls někdo co znamená ve vag chyba 18528? Motor 1,2 BME, lpg BRC ?

 

Číslo dílu řídícího modulu: 03E 906 023 D
Komponent a/nebo - verze: SIMOS91 1.2l 4VG 9510
Kódodvání softwaru: 0000071
Kód opravny: WSC 13765
1 Nalezeny chyby:
18528 - rada valcu 1: korekce lambda za katalyzatorem prekrocena regulacni mez ochuzeni
P2096 - 007 - zkrat na kostru - Sporadicky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No BRC seqvent 24 se prý nenastavuje, asi si to čte hodnoty někde z vesmíru. Většinou pomůže výměna svíček, ale ty vydrží cca 10 000. Dneska jsem je vyměnil tak to asi na chvilku pomůže. 1 a 2 byly trochu černé a 3 byla ok. Minule tam byly  NGK ZFR6T-11G, teď jsem tam zkusil dát NGK ZFR5P-G ty tam prý pasují taky a zatím to jede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes som dal skontrolavat auticko fabia 1.4 TDi 55 kW a chybu mi hlasi na klime :

 

01596 - servomotor klapky pro cerstvy / obehovy vzduch (V154)
30-00 - preruseni nebo zkrat na plus
01596 - servomotor klapky pro cerstvy / obehovy vzduch (V154)
41-10 - blokovano nebo bez napeti - Sporadická
01596 - servomotor klapky pro cerstvy / obehovy vzduch (V154)
29-10 - zkrat na kostru - Sporadická
01596 - servomotor klapky pro cerstvy / obehovy vzduch (V154)
28-10 - zkrat na plus - Sporadická

 

su to zavazne chyby ? lebo ked som zapol klimu tak vyzeralo ze ide tak neviem ci to dat do servisu

Editováno: , autor: whiscool
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A když ti to nepomůže, tak ti odešlo servo na klapce pro vnitřní okruh, s otevřenou se dá jezdit bez problému a klima funguje, kdyby byla zavřena tak se ti budou mlžit okna. Do servisu to nutně nemusí, jen kdyby ti vadilo třeba při jízdě za dymici Tatrovkou že nemůžeš zavřít vnitřní okruh, tak pak je na místě výměna dílu, který stojí kolem 2000 Kč + práce.

 

http://www.cc-autodily.cz/servomotor-nastavovaci

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. Na VAGu mám tyto chyby:

17978 - rid.jedn. Motoru zablokovana

P1570 - 35-10 - - - Sporadicky

16554 - rada1: system odmerovani paliva Chybna funkce

P0170 - 35-00 - -

16523 - rada 1: sonda 2 Signal prilis pomaly

P0139 - 35-10 - - - Sporadicky

Jedná se o Fabia 1,4 mpi 44kW rok výroby 2001. Už asi měsíc mi svítí kontrolka: Systém kontroly výfukových plynů, má to nějakou souvislost?

Děkuji moc za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...