Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak v tom případě to už bude někde na klice, protočená pánev nebo něco takovýho...

Pretocenou kliku by zadrel....

Ja sazim na spatne sestavene rozvody....mozna ne ted, ale ono staci jedno otoceni starterem a ventil se ohne....pak se rozvod sice nastavi dobre ( byt napodruhe ), ale ventil to nenarovna..:(

Snad se pletu.

Jinak mne sem tam take neco "klepne".....ale jen pri zahratym motoru a hadejte, co to je.......skrtici klapka, mrcha.

Seridit jde normalne, lec je uz troska vule na servu....no a jak se motor snazi drzet stejny volnobeh a pracuje s klapkou, tak obcas "klepe"

Treba to mas stejne, zkus si sundat filtr a nachvili ten motor nech bezet bez filtru ( pokud mozno ne na poli:) ).

Promiň, ale protočenou pánev by nezadřel ani náhodou, jestli to nevíš tak je vyrobená z kompozice, která se při "zadření" zahřeje tak že se rozteče a proto klepe, minulý auto jsem kupoval s motorem s touhle vadou...

to je prostě klasicky vylágrovaný, ale to by se poznalo, jelikož v oleji by plavaly šupinky z pánviček

a k těm ventilům: v pístu jsou takový komůrky, kam se ventil schová, když je trošku blbě načasovanej, aby se předešlo zničení.

Tak jsem vyměnil hydroštely a přad to klepe tak už nevím co stím známý mi tvrdí že by to mohlo být předstihem co vy nato?

Ahoj,

zkus se ještě juknout na rozvoďák, jestli je naplý a není skočený o zub. Když je skočený o zub, tak auto ještě jede, ale blbě.

Ještě si zajdi na VAG, tam by se mohlo něco objevit. Jinak už opravdu nevím :( Jinak jak píše stepo, mělo by to cvakat pár sekund, než se vše promaže. Osobně mám olej Total 15W40 a nemám sebemenší problémy.

PS: kdy jsi měnil rozvody? 160tis km, to už by jsi je měl mít nové od 140

nemění se náhodou rozvody co cca 90 tis.??? takže až v 180 ne?

AEE motor má rozvody trošku jinak, podle toho, jaký řemen je z výroby, jsou tam dva jeden po 60 a druhý po 70, sám jsem si taky myslel po 90 a nakonec jsme ho měnil v 99 a pak jsem se dočetl, že jsem ho měl měnit v 70tis km.

a za jak dlouho je dalsi vymena ??

Tak jsem vyměnil hydroštely a přad to klepe tak už nevím co stím známý mi tvrdí že by to mohlo být předstihem co vy nato?

Ahoj,

zkus se ještě juknout na rozvoďák, jestli je naplý a není skočený o zub. Když je skočený o zub, tak auto ještě jede, ale blbě.

Ještě si zajdi na VAG, tam by se mohlo něco objevit. Jinak už opravdu nevím :( Jinak jak píše stepo, mělo by to cvakat pár sekund, než se vše promaže. Osobně mám olej Total 15W40 a nemám sebemenší problémy.

PS: kdy jsi měnil rozvody? 160tis km, to už by jsi je měl mít nové od 140

nemění se náhodou rozvody co cca 90 tis.??? takže až v 180 ne?

AEE motor má rozvody trošku jinak, podle toho, jaký řemen je z výroby, jsou tam dva jeden po 60 a druhý po 70, sám jsem si taky myslel po 90 a nakonec jsme ho měnil v 99 a pak jsem se dočetl, že jsem ho měl měnit v 70tis km.

a za jak dlouho je dalsi vymena ??

Ve mezi 140 a 150km v DP se píše, že se ten an 60 dá nahradit na 70. Ale jako, co servic, to něco jiného, každý tvrdí jiný počet kilometrů, tak je lepší měnit trošku dříve a né, když už z rozvoďáku lítaj zuby, což je tak po 150tis km bez výměny

  • Autor

Byl jsem na VAG a ten nic neukazal.Včera jsem musel jet do Brna a ujel jsem 400km a po cestě zpádky se mně zdálo že to klepe míň.Rano zase traktor vím že tomu dávam zbrat ale cesta byla nutná!Taky jsem zkoušel točit s rzdělovačem a v jedné poloze to klepalo míň,ale zase to netáhlo.A ještě jedna věc když jsem měl roz. vačku tak po složení mně to na první natartovaní šlapalo jen na tří valce a musel jsem to tak třikrát nastartovat aby to šlapalo normálně jako bvy se to doštelovalo ma to tak být :help:

Nech si změřit tlak oleje na konci mazacího systému a tlaky ve válcích. Pak budeš jistě moudřejší.

AEE motor má rozvody trošku jinak, podle toho, jaký řemen je z výroby, jsou tam dva jeden po 60 a druhý po 70, sám jsem si taky myslel po 90 a nakonec jsme ho měnil v 99 a pak jsem se dočetl, že jsem ho měl měnit v 70tis km.

Jak si přisel na to, že se u AEE mění po 60 nebo 70 tis km?

V DP jsem to tomuto motoru nic nenašel.

AEE motor má rozvody trošku jinak, podle toho, jaký řemen je z výroby, jsou tam dva jeden po 60 a druhý po 70, sám jsem si taky myslel po 90 a nakonec jsme ho měnil v 99 a pak jsem se dočetl, že jsem ho měl měnit v 70tis km.

Jak si přisel na to, že se u AEE mění po 60 nebo 70 tis km?

V DP jsem to tomuto motoru nic nenašel.

Ahoj, četl jsem to buď v DP nebo v některé z knížek o Octavii. Budu se muset znova kouknout, kde to bylo. Taky to ještě mohlo být v brožuře s nastavováním rozvodů, co je má táta v garáži. Každopádně jsme se tomu hodně divil.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.