Přejít na obsah

Přestavba


Radiik5

Doporučené příspěvky

Čau lidi.Potřebuju poradit,pořípadně prokonzultovat s někym kdo stim má nějakou zkušenost,nebo ví o rozdílech a co by bylo potřeba.Nepotřebuju radit proč to nedělat ale jak to udělat.Jednou sem měnil motory na Honde CRX a v poho,ale tohle je přeci jenom dražší a novější hračka.Bud udělám přestavbu nebo nejezdim....Stačí mít komplet motor,svody,el.kabeláž a řídící jednotku ? Nebo sou ještě nějake změny na převodovce,tím pádem plooosy.Co držáky motoru ? Díky za info ,moc by se hodila i nějaka příručka ,kdo má na oba motory.....předem díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau lidi.Potřebuju poradit,pořípadně prokonzultovat s někym kdo stim má nějakou zkušenost,nebo ví o rozdílech a co by bylo potřeba.Nepotřebuju radit proč to nedělat ale jak to udělat.Jednou sem měnil motory na Honde CRX a v poho,ale tohle je přeci jenom dražší a novější hračka.Bud udělám přestavbu nebo nejezdim....Stačí mít komplet motor,svody,el.kabeláž a řídící jednotku ? Nebo sou ještě nějake změny na převodovce,tím pádem plooosy.Co držáky motoru ? Díky za info ,moc by se hodila i nějaka příručka ,kdo má na oba motory.....předem díky

No to by ma tiez zaujimalo. Podla mna by staci vymenit len motor a RJ. Elektrika by mala byt stejna. poloosy by sa nemali menit, ani spojka a prevodovka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ti ide o tych 7kW ? ak ano nebude lepsie to nechat chipnout popr. nejake ladene zvody.

Fakt mi nejde o 7KW,sice ve skutečnosti je to vic,ale ten starej je před umření.viz víše podpálené ventily,ve skutečnosti mam podpalene sedla a hlava vhaji,vyměna lavy stojí kotel a prej to muže udělat znova,proto chci jinej motor ,investovat do toho stareho moc nechci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyto motory maji jinou palivovou soustavu. 1,2 40kw ma shodnou s 2,0MPI. ...ostatni maji jinou.

Nevim jestli maji i jine cerpadlo, ale urcite maji jiny regulator tlaku, vedeni,...atd.

jjako jinak vedený to maj k motoru ??,to musim zajít k sousedce a otevřít ji kapotu,teda ta bude prskat ale tohle mě zajímá.Regulátor tlaku,to bude stejně součástí toho motoru ? čerpadlo vždy musí davat víc a přebytek se vraci zpět a že by bylo jine čerpadlo,no muže bejt ,ale zas o tolik ta spotřeba neni větší u toho 12 vntilu že by to stare čerpadlo neutahlo.Tenkrát u hondy sem nedaval jine čerpadlo a motor sem tam dal o 40KW silnější a v poho,zas to byla honda.... chctělo by to ty manualy a pročíst.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave ze regulator tlaku u 47kW je umisten u nadrze. Zatimco u 40kW je umisten u motoru a je zde vratne vedeni. ...proste je to jinak resene.

Mozna i to je duvod, proc u 47kW verze se palivova soustava tlakuje pri otevreni dveri, zatimco u 40kW az pri zapnuti zapalovani.

Editováno: , autor: NiceOne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave ze regulator tlaku u 47kW je umisten u nadrze. Zatimco u 40kW je umisten u motoru a je zde vratne vedeni. ...proste je to jinak resene.

Mozna i to je duvod, proc u 47kW verze se palivova soustava tlakuje pri otevreni dveri, zatimco u 40kW az pri zapnuti zapalovani.

Až takhle jo... hm tak je v pr,to je docela velkej problem.ne že by se nedalo to předělat,ale už by to bylo hodně zásahu do kterych se mi nechce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud byvaji podpalene ventily, je to nejpravdepodobneji zapricineno temi hydraulickymi zdvihatky, proste se zasprajcnou nejak a pak to dela vuli, pokud mu nedovira ventil, je to temi zdvihatka, protoze i kdyby je mel podalene, coz ma, tak ta zdvihatka to automaticky dorovnaji, od toho tam jsou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud byvaji podpalene ventily, je to nejpravdepodobneji zapricineno temi hydraulickymi zdvihatky, proste se zasprajcnou nejak a pak to dela vuli, pokud mu nedovira ventil, je to temi zdvihatka, protoze i kdyby je mel podalene, coz ma, tak ta zdvihatka to automaticky dorovnaji, od toho tam jsou.

chtělo by to vice číst.... nikdo mi nic nevsugeroval,má ten problem víc lidí a ve škodovce mi to taky řekli že ten problem je čaastej .A nikdo nezaručí že to neudělá znova.Fakt nemam chut to předělávat ,ale davat 40 tis za opravu a jezdit zas 3 roky to fakt ne.Nekde sem psal upřesnění že nejsou podpalene venitily ale sedla.. prostě se uvolněj sedla a podpálej,tím padem je hlava na vyměnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jses 1. pripad o kterem jsem slysel, takze tak :)

aha.. tak muj kamoš má stejný problem,najeto 30tis. A mam kamarada ve škoda servisu,dělá to prej často ale ne každá.Ted tam dělal Fabku rok 2005 a měla najeto 7tis... je to asi kus od kusu,ale fakt nevim co stim,brzo to dojezdí ,už to nema tlaky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radiik5: ak chceš kuknúť do manuálu stiahni si DP a bádaj ale ak si myslíš že to bude len odmontovanie silentblokov a danie nového motoru bez hocičoho iného tak neviem neviem...ak sa na takéto niečo pustíš, rátaj s tým že toho bude viac čo bude treba dať nové...

ja mám rok 2005 tiež a 12V a zatial nič neposraté na motore...klop klop....

ale je dosť možné že sa motor aj vie tak "nešťastne" odvďačiť za to ako s ním majitel jazdí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ČUS borci co mi bylo řečeno se ventily tak čato zas neserou (asi ve stejné frekvenci jako přeskakujou rozvody nebo odcházej serva).to bych řekl že časteji odcházej zap.cívky.

Ty sedla se na jinej vozech daly opravovat nevím jak na 1,2.Zeptej se nějakých motorářů.

co ti to dělalo za zvuky než se ti to podpálilo?

zdar.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ČUS borci co mi bylo řečeno se ventily tak čato zas neserou (asi ve stejné frekvenci jako přeskakujou rozvody nebo odcházej serva).to bych řekl že časteji odcházej zap.cívky.

Ty sedla se na jinej vozech daly opravovat nevím jak na 1,2.Zeptej se nějakých motorářů.

co ti to dělalo za zvuky než se ti to podpálilo?

zdar.

Zatim se snažim szjistit co nejvíc o tom mem problemu a ještě nevim jak to řešit,oprava tech sedel asi podle toho jak na tom ta hlava je,ale pokud se uvolnilo sedlo a to je podpalene,tak asi těžko tu hlinikovou hlavu daj do kupy... já to nepozoroval vubec jinak,jen že to přastvá mít sílu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Kolegovi teraz po cca 1,5 roku a asi 16000 Km menili hlavu na 1,2/40KW, našťastie to má ešte v záruke. Prejavilo sa to tak, že mu na križovatke zdochol motor, po naštartovaní svietila kontrolka motora a motor mlel z posledného na 2 valce. Na druhý deň pri ceste do servisu všetko OK, technik ho skoro vyhlásil za nesvojprávneho, keď zrazu začala preblikávať kontrolka a padať otáčky. Po pripojení VAGu technik zistil že jeden valec nepáli a auto tam musí nechať. Telefonicky mu po 2 dňoch oznámili, že menia hlavu, lebo motor nemá potrebné kompresné tlaky. Po výmene kolega skonštatoval, že to auto je výrazne živšie ako keď bolo nové. Čo je horšie, mojej 40KW 1,2HTP ako keby po 40 000Km tiež dochádzal dych, teraz začínam chápať prečo, problémom je že už má 3,5 roku a cca 30 000Sk budem musieť cvaknúť sám. Taká istá firemná má 130 000Km 4,5 roku a no problem. To na*ere :angry: .

Nestačí vymeniť len 12V hlavu, rozvodovú reťaz,1 lamda sondu, riadiacu jednotku motora, palivové potrubie a filter s redukčným ventilom?

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...