Maverick Vloženo 23. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2006 No jo, ale o tom prave mluvim, zrychleni bez razeni = pruzne zrychleni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest Vloženo 23. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2006 kluci sorry , přiživim se na tomto tématu protože je dost navštěvovaný . má někdo z vás zkoušenosti s úpravou 1,4 74kW ? např SPORTMOTOR, X TUNING ...? a nebo skušenosti s těmito úpravci obecně ? založil jsem téma CHIP 1,4 74 ale zatim bez odpovědí . díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 23. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2006 kluci sorry , přiživim se na tomto tématu protože je dost navštěvovaný . má někdo z vás zkoušenosti s úpravou 1,4 74kW ? např SPORTMOTOR, X TUNING ...? a nebo skušenosti s těmito úpravci obecně ? založil jsem téma CHIP 1,4 74 ale zatim bez odpovědí . díky gratuluji k nápadu, já mám zase nápad úpně jiný viz Pravidla tohoto Boardu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 24. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2006 Felicia 1.6 byla naladena na pruznost, vytaceni do vyssich sfer nebyla jeji disciplina. Pred x lety (odhadem v r. 2000,2001) byl v AutoTipu srovnavaci test Fabie 1.4 16V 74kW a Felicie 1.6. 0-100km/h vyhrala Fabia o fous, pri mereni pruznosti Felicie Fabii naprosto deklasovala... Dezent: At ti to jezdi. zrovnavat 16V a 8V techniku je trochu odveci ked sa stanovia rovnake podmienky. ved kazdy motor ma inu charakteristiku a objektivny test je taky ze sa zrychlenie a radenie prisposobi tomu motoru aby mal najlepsi zatah a potom sa moze merat. a neverim tomu ze dynamika felicie je tak vyrovnana. ak sa ten 16V udrzi v spravnych otackach radenim tak tak felde da zbohom. jasne fabia sa nemoze vyhrabavat s 2000 ot. ale musi sa udrzat od 3500ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 25. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2006 Tak a verdikt je tu. Už nemám 2,0 8V, ale 2,0 16V a chodí poooodstatne lepšie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nogi Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 (editace) ahoj Kupuju fabku..chcu něco od roku 03.....je mi jedno co..jestli benzím ropu...hodně tu píšete o problémech motorů...zajímalo by mě jaký je relativně nejméně poruchový motor.....co mi můžete doporučit??? Editováno: 17. Květen 2007, autor: nogi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 ahojKupuju fabku..chcu něco od roku 03.....je mi jedno co..jestli benzím ropu...hodně tu píšete o problémech motorů...zajímalo by mě jaký je relativně nejméně poruchový motor.....co mi můžete doporučit??? Moje skúsenosti: určite nie 1,0MPI a radšej ani "staré" 1,4MPI (44-50kW) 1,2-6V je dosť slabý kôli prevodom 1,2-12V , 1,4-16V dobrá vo ľba naftu nepoznám 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 ahojKupuju fabku..chcu něco od roku 03.....je mi jedno co..jestli benzím ropu...hodně tu píšete o problémech motorů...zajímalo by mě jaký je relativně nejméně poruchový motor.....co mi můžete doporučit??? Moje skúsenosti: určite nie 1,0MPI a radšej ani "staré" 1,4MPI (44-50kW) 1,2-6V je dosť slabý kôli prevodom 1,2-12V , 1,4-16V dobrá vo ľba naftu nepoznám Tak rozhodně dobré bych viděl naftu 1.9 SDI pomalé ale nesmrtelnej motor s malou spotřebou benzín asi 1.4 16V 55KW - snad žádněj konstrukční problém Jinak já mám 1.4 16V 74KW a ve vysokejch otáčkách to je dravec ale tyhle motory trochu papaj olej hlavně do roku 2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 nogi : na co to chceš ? - dálnice / dojíždění za prací / jednou za týden na chalupu - měsíční nájezd - tvoje počáteční investice Počítej, že benzíny budou méně průšvihové, u nafty co ušetříš na palivu zase vrazíš do oprav. Diesel z 03 bude mít nalítáno 150-200 tkm, počítej postupně s výměnou určitých částí motoru a celkově i auta. Benzín 1.2 HTP z akce " Já na to mám " může mít ale klidně i jen 40 tkm, referentské auto možná i těch 150 tkm. U takhle starejch aut je to kus od kusu, můžeš narazit na dobré i na špatné - serviska nic neřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 Já bych ti doporučil 2.0. Starší konstrukce s vychytanýma problémama. 8 V pěkně táhne v nízkých otáčkách. Má dost výkonu, né jako ty chudobky 1.4. Když jsem přemýšlel, že bych si koupil Fábku tak jsem došel k názoru že jen s tímhle motorem. Nakonec jsem ale koupil s tímhle motorem Oktu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 Já bych ti doporučil 2.0. Starší konstrukce s vychytanýma problémama. 8 V pěkně táhne v nízkých otáčkách. Má dost výkonu, né jako ty chudobky 1.4. Když jsem přemýšlel, že bych si koupil Fábku tak jsem došel k názoru že jen s tímhle motorem. Nakonec jsem ale koupil s tímhle motorem Oktu. To je pravda měl jsem možnost se v 2.0 fabce povozit a je to super ale spatně se sežene cena byla vysoká a je potřeba počítat se spotřebou 8 - 9 litrů pokud to člověk nedusí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 Osobně jsem měl fabii combi 1.2 12V 47kw r.v. 2003 měla najeto cca 110000km a na normální denní ježdění do práce a o víkendu na výlety super volba, nízká pojistka, spotřeba město do 7L,mimo město i 5L a závady 0,,,,doporučuju pak jsem si koupil zase fabii combi 1.4 16V 74kw r.v. 2002, najeto 103000km, spotřeba město do 9L, mimo město tak 5,2-5,5L, ale potvora žrala olej a nějak mi ten motor neseděl, musel se hodně vytáčet, aby to jelo, do města nic moc, závada se taky nějaká našla (hlavně ten olej a občas svítily kontrolky) tak jsem to radši prodal....nedoporučuju teď mám fabii combi 1.4 tdi 55kw r.v. 2004, ale zatím je v opravně (kupoval jsem nabouranou), takže nemůžu poreferovat,,,dřív jsem jezdil tdičkama a bylo to vždy ok,,,,zatim nevim Jinak fábka dobrá volba, za málo peněz hodně muziky moje auta viz foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 Osobně jsem měl fabii combi 1.2 12V 47kw r.v. 2003 měla najeto cca 110000km a na normální denní ježdění do práce a o víkendu na výlety super volba, nízká pojistka, spotřeba město do 7L,mimo město i 5L a závady 0,,,,doporučujupak jsem si koupil zase fabii combi 1.4 16V 74kw r.v. 2002, najeto 103000km, spotřeba město do 9L, mimo město tak 5,2-5,5L, ale potvora žrala olej a nějak mi ten motor neseděl, musel se hodně vytáčet, aby to jelo, do města nic moc, závada se taky nějaká našla (hlavně ten olej a občas svítily kontrolky) tak jsem to radši prodal....nedoporučuju teď mám fabii combi 1.4 tdi 55kw r.v. 2004, ale zatím je v opravně (kupoval jsem nabouranou), takže nemůžu poreferovat,,,dřív jsem jezdil tdičkama a bylo to vždy ok,,,,zatim nevim Jinak fábka dobrá volba, za málo peněz hodně muziky moje auta viz foto Musím se motoru 1.4 74Kw zastat pokud se tankuje N98 není línej a od 3.5tis ot jede jak z praku průmerná spotřeba kolem 6.5litru ano i ta moje bere olej zatím cca 1litr na 6 - 7 tis km což docela jde.Myslím že při výberu motoru záleží co ti vyhovuje a jak jsi naročnej proto by bylo super napsat třeba co od auta čekáš zda jezdíš svižně nebo na spotřebu atd....jinak se tu budeme jenom dohadovat protože každému sedí něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 Jak jsem napsal výše, jezdiljsem tdičkama, který nejsou vysokotočkový a ta 1.2 taky jela pěkně už od 2000ot/min. Už nejsem žádnej závodník, takže auta provozuju tak do 150km/h, většinou dle předpisů a na to ta 1.2 byla lepší než 1.4. Ta totiž začínala mít sílu právě až kolem 4000ot/min a to už jsem chtěl řadit...jinak mě vzala ta 1.4 16V cca 1l oleje na 3000km, takže dle mého názoru hodně nepovedenej motor (vím o tý chybě s kroužkama atd)... Ale jak napsal Tonny, každej chce auto na něco jinýho a podle toho musí vybírat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 ja bych osobne sel do 1.4 50kw,stary motor,ale jednoduchej,na tom bych si vse spravil,kdybych tomu nerozumel,tak 1.4 16v nebo kvuli mensi spotrebe htp47kw,ale spis ne, na tri valce moc nejsem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 ja bych osobne sel do 1.4 50kw,stary motor,ale jednoduchej,na tom bych si vse spravil,kdybych tomu nerozumel,tak 1.4 16v nebo kvuli mensi spotrebe htp47kw,ale spis ne, na tri valce moc nejsem jo jeste,ja mel fabii sdi,4l nafty,ale vyssi dan,zalezi,kolik kdo najede km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 Bral bych TDi 55 nebo 74kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 já mám 1,4 16 V, 55 kw a maximálně mi vyhovuje nízká spotřeba a tichý chod. Pro větší výkon se sice musí vytáčet, ale vzhledem k tomu, že nezávodím, tak zpravidla nepřekročím 3500 otáček. Většinou jezdím 2000 až 3000 ot. v tomto rozmezí motor není prakticky slyšet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 Jak jsem napsal výše, jezdiljsem tdičkama, který nejsou vysokotočkový a ta 1.2 taky jela pěkně už od 2000ot/min. Už nejsem žádnej závodník, takže auta provozuju tak do 150km/h, většinou dle předpisů a na to ta 1.2 byla lepší než 1.4. Ta totiž začínala mít sílu právě až kolem 4000ot/min a to už jsem chtěl řadit...jinak mě vzala ta 1.4 16V cca 1l oleje na 3000km, takže dle mého názoru hodně nepovedenej motor (vím o tý chybě s kroužkama atd)...Ale jak napsal Tonny, každej chce auto na něco jinýho a podle toho musí vybírat.. musim s tebou nesuhlasit ked pisas ze 1,4 16V 74kW je nepovedeny motor to iste mozem povedat o HTP ze dochadzalo k preskoceniu retaze. HTP je dobre akurat do mesta vdaka kratkym prevodom ale inak uz nie. si vezmi situaciu ze chces predbiehat v 80km/h s HTP 47kW a 1,4 16V 74kW a mas aj nejaky naklad. pri tej 74 podradis a slapnes na to a aj to ide ono tych 27kW navyse musis pocitit. na prevadzku auta po dialnici 150km/h HTP no to jedine s plnym kotlom. ked uz chces jazdis po dialnici predpisovo 130km/h tak aj HTP a 1,4 16V 74kW toci cez 4000ot. kdezto 1,4 16V 55kW ma cca 3600-3700ot. cize ta je vhodnejsia na predpisovu jazdu na dialnici a prave otacky okolo 3800 ma najvyssi krutak a aj vykon je uz cca 50kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 já mám 1,4 16 V, 55 kw a maximálně mi vyhovuje nízká spotřeba a tichý chod. Pro větší výkon se sice musí vytáčet, ale vzhledem k tomu, že nezávodím, tak zpravidla nepřekročím 3500 otáček. Většinou jezdím 2000 až 3000 ot. v tomto rozmezí motor není prakticky slyšet. suhlas v 3000ot. zacne lepsie tahat. ale uz aj v 2500ot. to celkom ide na pohodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 (editace) Já se tu nechci dohadovat o motorech, ,,měl jsem je oba dost dlouho na to, abych si mohl udělat názor a ten jsem tu napsal,,, nic víc, nic míň ps: taky jsem si myslel, že u 74kw přišlápnu a ono to pojede,,,ale nějak to nejelo... to ta tvoje 55kw jede líp Editováno: 17. Květen 2007, autor: OloZX6R Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 no, vzhledem k tomu, že mi 1.4 100 HP jezdila na trojku a omezovač 140 km/h a skvěle ses ní předjížděly kamiony, tak bych si moc nestěžoval Třeba s tříválcovým TDi se rozumně nedá předjíždět, i když na dálnici upaluje 170 km/h. Je to o motoru, výkonu a co od auta očekáváš... vždycky se najde někdo, kdo bude vychvalovat určitý motor (klidně i z nezištných důvodů) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 18. Květen 2007 Sdílet Vloženo 18. Květen 2007 (editace) Sqěle se všechno předjíždí s motorkou, zbytek je nuda Editováno: 18. Květen 2007, autor: OloZX6R Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 18. Květen 2007 Sdílet Vloženo 18. Květen 2007 Olo: kazdy motor ma nejake urcenie jednoducho ked tu 74-ku roztocis tak to ide. jasne nie ako raketa nato su ine motory a nie tieto majoobjemaky. na to sa neda slapat ked to ma 2500ot. tam musi byt aspon 3500ot. a potom stupit a ma to vyhodu ze ide do 6000ot. co je pri predbiehani dobre. marvin: jj ked bola predvadzacka novej fabie tak s 1,4 TDI 59kW chcel sa predviest ako obehne opel 1,8 ale bohuzial aj ked to tocil 3500ot. stale mu utekal tak sa potom zaradil za neho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 18. Květen 2007 Sdílet Vloženo 18. Květen 2007 Spíš si chce ujasnit: Kolik ročně najedu km, jezím město nebo dálky atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.