Boban Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 Díky Tak jsem to o vikendu protahl po dalnici: spotřeba 6.8l, cesta cca. 110Km z toho asi 70-80Km dálnice, ve dvou lidech. Hodně záleží jak se s tim jede. Při konstantní rychlosti 130 kolísala okamžitá spotřeba kolem 7l, při konstantní rychlosti 100Km kolísala kolem 5l - měřeno na prakticky vodorovné hradecké dálnici. Takže si človek muže vybrat, jetli je pro něj důležitější čas nebo spotřeba. Jinak ranní cesty do práce kolem 7.7l/100 (dneska 7.3), cesta 28km z toho asi půlka přez Prahu. Cesta domu 6.6l, cesta 26km - Prahou jen asi 4km - jezdím jinudy. S hlučností to bude z velké části jen muj subjektivní pocit. Manželce to auto hlučné nepřipadá, a mě říká že se na ten hluk tak moc soustředím, že už pak nejsem schopnej vnímat nic jinýho - asi na tom něco bude. V pátek mi neco odpadlo od motoru a zacinkalo pod podlahou, ale v motoru ani pod podlahou moje nezkušené oko nic chybějícího neobjevilo. A auto jede dál... ...tak to zatím řešit nebudu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boban Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 někde jsem četl, už ale nevím kde, že verze 59kW je hlučnější než 55kW, jelikož nemá ten plastový kryt motoru. co je na tom pravdy, nevímto Boban: tak hlavně ať slouží, určitě budeš spokojený Jaký kryt? Dá se tam dodělat? Možná by to stálo za pokus... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 Jaký kryt? Dá se tam dodělat? Možná by to stálo za pokus... verze 55kW má celý motor shora zakrytý plastem, ve kterým je umístěn vzduchový filtr. Ty už máš motor bez plastu, dodělat to zřejmě nepůjde, nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boban Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 verze 55kW má celý motor shora zakrytý plastem, ve kterým je umístěn vzduchový filtr. Ty už máš motor bez plastu, dodělat to zřejmě nepůjde, nevím Aha, tak to nic. Nahoře nejaký plast je, ale takovej mrňavej. Nechám to být. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zakyyy Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 Urcite si udelal dobre s tou 1,4... V praci s ni obcas jezdim, auto jede hezky, spotreba je slusna, motor tahne mnohem vic odspoda nez 1,2 a podle me vydrzi mnohem vic km... At slouzi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiVr Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 kdyby se mě chtělo dávat u nováčka 30klacků za motor, tak jsem do 1,4 šel taky, takhle mám tříválec 1,2 47kw a stačí to taky, za rok najezdíme cca 12000 km, což není moc. Před tím jsem měl Feldu 1,3 MPI 50kw a stačila taky.... Na 1,2 se mě zamlouvá rozvod řetězem, díky čemuž bude motor hlučnější než motor s rozvod.řemenem, zato odpadá starost a finance na výměnu řemene....tím se aspoň utěšuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Julo Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 my sme kupili 1,2 (40kW,2002) a to sme mali tak trochu stastie, pretoze ked sa otec rozhodoval nad motorom tak povodne myslel na 1,0 lebo na 1,4 neboli financie(tiez otec poistku zvazoval) a potrebovali sme rychlo auto. Vtedy predavajuci povedal ze maju 1,2(vraj prva tu na SR) a otec sa potesil a zobrali sme ju. O 3roky na to sme ju dali cipnut, cize vraj by to malo mat cca 44kW ako ta 1,4 na ktoru sme vtedy nemali, tak otec si pochvaluje (nabehame veelmi malo km-5rokov-55000km, iba na nakupy do mesta a obcas dlhsia trasa ale to fakt malo cca raz za rok).Ako sa tu pisalo treba zvazovat vyuzitie auta, inac kedze otec je velmi poctivy co sa rychlosti tyka, tak spotreba je tiez super(len pri mne sa to zdviha trochu ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 my sme kupili 1,2 (40kW,2002) a to sme mali tak trochu stastie, pretoze ked sa otec rozhodoval nad motorom tak povodne myslel na 1,0 lebo na 1,4 neboli financie(tiez otec poistku zvazoval) a potrebovali sme rychlo auto. Vtedy predavajuci povedal ze maju 1,2(vraj prva tu na SR) a otec sa potesil a zobrali sme ju. O 3roky na to sme ju dali cipnut, cize vraj by to malo mat cca 44kW ako ta 1,4 na ktoru sme vtedy nemali, tak otec si pochvaluje (nabehame veelmi malo km-5rokov-55000km, iba na nakupy do mesta a obcas dlhsia trasa ale to fakt malo cca raz za rok).Ako sa tu pisalo treba zvazovat vyuzitie auta, inac kedze otec je velmi poctivy co sa rychlosti tyka, tak spotreba je tiez super(len pri mne sa to zdviha trochu ) mám takové tušení, že cena 1.2 40kW byla stejná jako u 1.4 44kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Julo Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 mám takové tušení, že cena 1.2 40kW byla stejná jako u 1.4 44kW ee,nebola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 ee,nebola tak u vás možná ne, ale v ČR byla 1.2 40 stejně drahá jako 1.4 44kw a 1.2 47 jako 1.4 50kw doufám, že se nepletu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiVr Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 kdyby se mě chtělo dávat u nováčka 30klacků za motor, tak jsem do 1,4 šel taky, takhle mám tříválec 1,2 47kw a stačí to taky, za rok najezdíme cca 12000 km, což není moc. Před tím jsem měl Feldu 1,3 MPI 50kw a stačila taky.... Na 1,2 se mě zamlouvá rozvod řetězem, díky čemuž bude motor hlučnější než motor s rozvod.řemenem, zato odpadá starost a finance na výměnu řemene....tím se aspoň utěšuju zapomněl jsem ještě dodat nižší sazbu povinného ručení.... pokud mě paměť neklame, tak při střídání motorizací tak tomu bylo, ale je zajímavé porovnání cen mezi jednotlivými roky výroby ( je to takové odbočení od tématu ) , tak jsem zapátral ve svém archivu a našel jsem ceník z roku 2003 a 2006, porovnání cen je zajímavé....uvedené ceny se budou týkat Fabie Combi Ambiente/Comfort, protože Ambiente vlastní m:) rok 2003 - 1.4 MPI - 341900Kč, 1,4 16V 55 kw - 373900 Kč, rok 2006 1,2 47kw - 317900 Kč, 1,4 16V 59 kw - 347900 Kč....a to má MR 06 oproti MR 03 v základu ABS,mlhovky a pátou opěrku...,kdepak asi ušetřili.....u 1,2 je to jasný, chybí jeden válec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 BiVr: tak napisem ti cenu fabie combi MR 2002 1,4 16V 55kW vybava comfort: 2xairbag,pc, el. predne okna, el zrkadla, klima, hmlovky, radio s cd, defend lock teda moja a cena bola niekde cca 485-490tsk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 zapomněl jsem ještě dodat nižší sazbu povinného ručení.... pokud mě paměť neklame, tak při střídání motorizací tak tomu bylo, ale je zajímavé porovnání cen mezi jednotlivými roky výroby ( je to takové odbočení od tématu ) , tak jsem zapátral ve svém archivu a našel jsem ceník z roku 2003 a 2006, porovnání cen je zajímavé....uvedené ceny se budou týkat Fabie Combi Ambiente/Comfort, protože Ambiente vlastní m:) rok 2003 - 1.4 MPI - 341900Kč, 1,4 16V 55 kw - 373900 Kč, rok 2006 1,2 47kw - 317900 Kč, 1,4 16V 59 kw - 347900 Kč....a to má MR 06 oproti MR 03 v základu ABS,mlhovky a pátou opěrku...,kdepak asi ušetřili.....u 1,2 je to jasný, chybí jeden válec např. na brzdách FS III vs. FS II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 (editace) zapomněl jsem ještě dodat nižší sazbu povinného ručení.... pokud mě paměť neklame, tak při střídání motorizací tak tomu bylo, ale je zajímavé porovnání cen mezi jednotlivými roky výroby ( je to takové odbočení od tématu ) , tak jsem zapátral ve svém archivu a našel jsem ceník z roku 2003 a 2006, porovnání cen je zajímavé....uvedené ceny se budou týkat Fabie Combi Ambiente/Comfort, protože Ambiente vlastní m:) rok 2003 - 1.4 MPI - 341900Kč, 1,4 16V 55 kw - 373900 Kč, rok 2006 1,2 47kw - 317900 Kč, 1,4 16V 59 kw - 347900 Kč....a to má MR 06 oproti MR 03 v základu ABS,mlhovky a pátou opěrku...,kdepak asi ušetřili.....u 1,2 je to jasný, chybí jeden válec s faceliftem přidali výbavu a snížili cenu. Nevím kde šetřili, jestli spíš dřív hodně nevydělávali Editováno: 23. Únor 2008, autor: pitrs78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 (editace) s faceliftem přidali výbavu a snížili cenu. Nevím kde šetřili, jestli spíš dřív hodně nevydělávali no neviem ale najlepsie roky na vybavu boli 2001,2002 skus si pozret co maju s tychto rokov comfort to dnes nemaju ani elegance (musis doplacat) alebo to ma az elegance a nie ambiente p.s.: som pozeral co mam za vybavu comfort tak dnes je to krizenec elegance a ambiente Editováno: 23. Únor 2008, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 např. na brzdách FS III vs. FS II jaký je mezi nimi rozdíl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 no neviem ale najlepsie roky na vybavu boli 2001,2002 skus si pozret co maju s tychto rokov comfort to dnes nemaju ani elegance (musis doplacat) alebo to ma az elegance a nie ambiente p.s.: som pozeral co mam za vybavu comfort tak dnes je to krizenec elegance a ambiente tak to s tebou nesouhlasím, ambiente dostala oproti comfortu ABS, přední mlhovky (v comfortu byly do roku asi 2002) a el. ovládaná a vyhřívaná zrcátka. To dřív nebylo. Sice už asi nemá světýlka ve výplních dveří, nastavitelné opěrky hlavy a dvoutónový klaskon, ale to by mě nebolelo a nemáš náhodou k tomu comfortu ještě nějakou příplatkovou výbavu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 (editace) tak to s tebou nesouhlasím, ambiente dostala oproti comfortu ABS, přední mlhovky (v comfortu byly do roku asi 2002) a el. ovládaná a vyhřívaná zrcátka. To dřív nebylo. Sice už asi nemá světýlka ve výplních dveří, nastavitelné opěrky hlavy a dvoutónový klaskon, ale to by mě neboleloa nemáš náhodou k tomu comfortu ještě nějakou příplatkovou výbavu? hmlovky, vyskovo nadstavitelne sedadlo vodica, schranka pod sedackou spolujazdca, vzadu citacie lampicky a madla, sklopne opierky, vystrazne svetla v prednych dverach, osvetlena schranka pred spolujazdcom, chromove madla dveri, dvojtonovy klakson, el. ovladane a vyhrievane zrkadla, el. predne okna, pc, 2 bagy, priplatkova klima, to je pravda jedine co chyba tomu autu je ABS. Editováno: 23. Únor 2008, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 jaký je mezi nimi rozdíl? Rozdilne trmeny, rozdilne kotouce. FSII 239x18mm FSIII 256x22mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 Rozdilne trmeny, rozdilne kotouce.FSII 239x18mm FSIII 256x22mm ale tusim ze tie FSII sa davali iba k HTP (40kW) a tusim aj tej 47 urcitu dobu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 no neviem ale najlepsie roky na vybavu boli 2001,2002 skus si pozret co maju s tychto rokov comfort to dnes nemaju ani elegance (musis doplacat) alebo to ma az elegance a nie ambiente Obávam sa, že zavádzaš... Comfort nikdy nemal vo výbave niečo, čo by nemala ľubovoľná Elegance. V MR03 prišiel Comfort o predné hmlovky. Po facelifte sa zmenil názov výbavy Comfort na Ambiente, vrátili sa hmlovky (dokonca aj pre Classic sériovo), pribudlo ABS a el. zrkadlá. Neskôr u Ambiente odpadli sklápacie hlavové opierky, dvojtónový klaksón a namiesto svetielok v predných dverách zostali odrazky. U Elegance sa robili menšie pokusy s výbavami - v MR02 odpadli lakované strešné lišty a vyhrievanie predných sedadiel, po facelifte pribudol tempomat, bočné airbagy a kožený paket. FSII sa dávali k 1.2 40kw a neskôr aj k 1.2 47kw bez ABS. Od sériového nástupu ABS pre výbavy Ambiente a vyššie po facelifte sa k 1.2 47kw začali dávať výhradne len FSIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 24. Únor 2008 Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 Obávam sa, že zavádzaš... Comfort nikdy nemal vo výbave niečo, čo by nemala ľubovoľná Elegance. V MR03 prišiel Comfort o predné hmlovky. Po facelifte sa zmenil názov výbavy Comfort na Ambiente, vrátili sa hmlovky (dokonca aj pre Classic sériovo), pribudlo ABS a el. zrkadlá. Neskôr u Ambiente odpadli sklápacie hlavové opierky, dvojtónový klaksón a namiesto svetielok v predných dverách zostali odrazky. U Elegance sa robili menšie pokusy s výbavami - v MR02 odpadli lakované strešné lišty a vyhrievanie predných sedadiel, po facelifte pribudol tempomat, bočné airbagy a kožený paket. FSII sa dávali k 1.2 40kw a neskôr aj k 1.2 47kw bez ABS. Od sériového nástupu ABS pre výbavy Ambiente a vyššie po facelifte sa k 1.2 47kw začali dávať výhradne len FSIII. Urcite by som nekupoval 1,2 HTP kamarat to kupoval nove neustale problemy.Nekuri to kluku na tom neopravis nerozoberatelna len kupit cely polomotor 45 000 sk,su tam problemy s hlavou motora.Vrci to ako prikaslany diesel.Racsej kup 4- valec.3-valec ide proti zdravemu rozumu samozrejme len moj nazor zalezi na tebe co chces kupovat treba sa v tom previest 3 aj 4- valec vyskusat a uz potom uvidis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Únor 2008 Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 ale tusim ze tie FSII sa davali iba k HTP (40kW) a tusim aj tej 47 urcitu dobu. ... a do Juniora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 25. Únor 2008 Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 Urcite by som nekupoval 1,2 HTP kamarat to kupoval nove neustale problemy.Nekuri to kluku na tom neopravis nerozoberatelna len kupit cely polomotor 45 000 sk,su tam problemy s hlavou motora.Vrci to ako prikaslany diesel.Racsej kup 4- valec.3-valec ide proti zdravemu rozumu samozrejme len moj nazor zalezi na tebe co chces kupovat treba sa v tom previest 3 aj 4- valec vyskusat a uz potom uvidis. kazdy ma pravo na svoj nazor. nechcem hanit ziadny motor, ci uz htp alebo mpi, kazdy ma svoje + a - . a aky motor mas ty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Únor 2008 Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 kazdy ma pravo na svoj nazor. nechcem hanit ziadny motor, ci uz htp alebo mpi, kazdy ma svoje + a - . a aky motor mas ty? Emča má 1,4MPi 50Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.