Emanuel Vloženo 25. Únor 2008 Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 (editace) kazdy ma pravo na svoj nazor. nechcem hanit ziadny motor, ci uz htp alebo mpi, kazdy ma svoje + a - . a aky motor mas ty? Je to len moj nazor ja mam 1,4 MPI 50 kw LPG Comfort prakticky motor Favorit je tam len vacsie vrtanie valca,ja keby som volil 1,4 16 V 55 kw alebo TDI Fabiu zase je to o cene tu moju som kupoval k voli plynu vozenie za facku a aj pekne vyzera elektrony folie tmavo - modra metaliza,hlinik klucky vybava komfort.zase toto co mam ja oprava motora zadara zadrel som motor kamos my to spravil za 5000 sk,vymena rozvodu rozvod stoji 450 sk + robota to zvladnem sam ale garaznici pytaju tak 1000 sk co je bagatel spytaj sa na rozvod 1,2 alebo aj 16V ina paleta.Tu mas istotu ze Ti rozvod nepreskoci na HTP je napinak retaze ten sa zvykne uvolnit a hlava alebo aj motor je v haji.Samozrejme nechcem strasit vsetko je to o tom ci chces auto na lacnu udrzbu alebo Ti na tom nezalezi. Ostatne na Fabii mechanika je to to iste.Vozil som sa na Fabiach az dvoch z motorom 47 Kw zrychlenie to ma dobre ak sa rozhodnes tak kup aspon 1,2 HTP 47 kw.Spytaj sa v znackovom servise co Ti povedia na motori HTP ty stim prichadzaju do stiku kazdy den co som ja pocul dako ich nechvalia,co my este dost vadi slabo to kuri a tu mame sakramensku zimu ale ako vravim vyskusaj sa na tom povozit a potom sa uz musis sam rozhodnut to je len na tebe ja by som to vsak nekupoval samo len moj nazor a za nazor ma prosim Vas neukamenujte. cau EMO Editováno: 25. Únor 2008, autor: Emanuel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 25. Únor 2008 Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 Je to len moj nazor ja mam 1,4 MPI 50 kw LPG Comfort prakticky motor Favorit je tam len vacsie vrtanie valca,ja keby som volil 1,4 16 V 55 kw alebo TDI Fabiu zase je to o cene tu moju som kupoval k voli plynu vozenie za facku a aj pekne vyzera elektrony folie tmavo - modra metaliza,hlinik klucky vybava komfort.zase toto co mam ja oprava motora zadara zadrel som motor kamos my to spravil za 5000 sk,vymena rozvodu rozvod stoji 450 sk + robota to zvladnem sam ale garaznici pytaju tak 1000 sk co je bagatel spytaj sa na rozvod 1,2 alebo aj 16V ina paleta.Tu mas istotu ze Ti rozvod nepreskoci na HTP je napinak retaze ten sa zvykne uvolnit a hlava alebo aj motor je v haji.Samozrejme nechcem strasit vsetko je to o tom ci chces auto na lacnu udrzbu alebo Ti na tom nezalezi. Ostatne na Fabii mechanika je to to iste.Vozil som sa na Fabiach az dvoch z motorom 47 Kw zrychlenie to ma dobre ak sa rozhodnes tak kup aspon 1,2 HTP 47 kw.Spytaj sa v znackovom servise co Ti povedia na motori HTP ty stim prichadzaju do stiku kazdy den co som ja pocul dako ich nechvalia,co my este dost vadi slabo to kuri a tu mame sakramensku zimu ale ako vravim vyskusaj sa na tom povozit a potom sa uz musis sam rozhodnut to je len na tebe ja by som to vsak nekupoval samo len moj nazor a za nazor ma prosim Vas neukamenujte.cau EMO to je pravda ze kazdy motor je rozdielny na udrzbu a tym padom aj cena. inak podla mna riesit HTP, MPI a 16V je o tom co komu vyhovuje ziaden s tychto motorov nie je ziaden zazrak. vykony cca rovnake 50kW +-, cize ani jeden nie je motor za sa slapne a ide to. ako som uz pisal HTp je v pohode v meste tam je zvizne a musim povedat ze 1,4 neusla na krizovatke 1,2 a mimo mesto je pravda ze ta 1,2 je trosku slabsia ako 1,4 ale povedzme si ze pri predbiehani je uplne na figu ci 1,2 alebo 1,4 musi byt dostatocna rezerva na tento ukon lebo ani jeden nevyrazi ako blazon a predbiehanie sa musi vzdy rozmyslet. to su motory napohodovu kludnu jazdu. keby bola fabka 1,8T tak to je ina, to by tlacilo do sedacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 oprava motora zadara zadrel som motor kamos my to spravil za 5000 sk,vymena rozvodu rozvod stoji 450 sk + robota to zvladnem sam ale garaznici pytaju tak 1000 sk co je bagatel spytaj sa na rozvod 1,2 alebo aj 16V ina paleta.Tu mas istotu ze Ti rozvod nepreskoci na HTP je napinak retaze ten sa zvykne uvolnit a hlava alebo aj motor je v haji.Samozrejme nechcem strasit vsetko je to o tom ci chces auto na lacnu udrzbu alebo Ti na tom nezalezi. Ostatne na Fabii mechanika je to to iste.Vozil som sa na Fabiach az dvoch z motorom 47 Kw zrychlenie to ma dobre ak sa rozhodnes tak kup aspon 1,2 HTP 47 kw.Spytaj sa v znackovom servise co Ti povedia na motori HTP ty stim prichadzaju do stiku kazdy den co som ja pocul dako ich nechvalia,co my este dost vadi slabo to kuri Cena rozvodů u TDI je trochu něco jiného než u HTP - u něj je totiž řetěz, problém s napínákem měly první motory HTP a to verze 12V, osobně mám najeto skoro 180tis. km, zatím bez problémů s motorem či s něčím jiným, topení topí docela rychle, během 3-5km, asi bude chyba někde jinde, a při plně otevřeném topení v autě nejde vydržet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 Cena rozvodů u TDI je trochu něco jiného než u HTP - u něj je totiž řetěz, problém s napínákem měly první motory HTP a to verze 12V, osobně mám najeto skoro 180tis. km, zatím bez problémů s motorem či s něčím jiným, topení topí docela rychle, během 3-5km, asi bude chyba někde jinde, a při plně otevřeném topení v autě nejde vydržet. Aky mas rocnik Fabie a vybava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 to je pravda ze kazdy motor je rozdielny na udrzbu a tym padom aj cena. inak podla mna riesit HTP, MPI a 16V je o tom co komu vyhovuje ziaden s tychto motorov nie je ziaden zazrak. vykony cca rovnake 50kW +-, cize ani jeden nie je motor za sa slapne a ide to. ako som uz pisal HTp je v pohode v meste tam je zvizne a musim povedat ze 1,4 neusla na krizovatke 1,2 a mimo mesto je pravda ze ta 1,2 je trosku slabsia ako 1,4 ale povedzme si ze pri predbiehani je uplne na figu ci 1,2 alebo 1,4 musi byt dostatocna rezerva na tento ukon lebo ani jeden nevyrazi ako blazon a predbiehanie sa musi vzdy rozmyslet. to su motory napohodovu kludnu jazdu. keby bola fabka 1,8T tak to je ina, to by tlacilo do sedacky Na tlacenie a paradne Fab 1,9 TDI najlepsia motorizacia vyskusal som zase poistka oprava,vsetko podla penazenky.Ja som s tym zatial spokojny 1,2 HTP som nechcel pre uz spominane veci 1,4 zase vysoka spotreba Fabia sa my paci takze som riesil zobral 1,4 MPI plyn zatial spokojnost. Zene sa to tiez paci aj riadenie aj vozenie OK.Tie suciastky su az tak nie lacne ako si to kazdy pletie s Feliciou posledne ludove auto zo Skody. Tu su uz fajne palety jeden menil servo v znackovom nechal tam 30 000 litrov menily komplet vsetko inak nedavaju zaruku.Kable co som tu cital 40 000 litrov dokopy za tie prachy kupis fajnu Feliciu.No co uz predaj aut speje k tomu co televizor pracka max.5-rokov a chytro sa toho zbavit.Esteze je net forum chlapy inak by nas servis zodral z koze takto si navzajom pomozeme. Ahoj FABISTI Jozo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 2.5 roku mam HTP 47kW. Nejdulezitejsi je, jak uz kluci psali jakym zpusobem budes auto provozovat. Pro jizdu mestem a na okresky je HTP vice nez vhodne. Ma spotreba s lehkou nohou se pohybuje okolo 5.1 l. Co se tyce zvuku motoru neni to zase tak spatne, pripadne zesilis trochu radio a motor neni slyset. Pokud bych ale dnes stal pred rozhodnutim jako ty, sel bych do 1.4/59kW a to ze dvou duvodu. Prvni je urcita vykonova rezerva napriklad pri predjizdeni kamionu. S HTP musis myslet hodne dopredu a zvazovat bezpecnost predjizdeni. Pokud jede kamiom 100 km/h a rovinka na predjizdeni neni opravdu dostatecne dlouha, nastava problem. Druhy duvod je nedostatecna akcelerace ve stoupajicim a tahlem kopci, kdy pred tebou jede treba Avia, jedes za ni, predjizdeni viz vyse. Drive jsem resil jeste zakonne pojisteni, ktere je do 1.2 vyhodnejsi, dnes uz to az takovou vyhodu nevydim. Pokud bych ti mel tedy poradit, tak bez do te 1.4/59kW Prepac to mas diesel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 Na tlacenie a paradne Fab 1,9 TDI najlepsia motorizacia vyskusal som zase poistka oprava,vsetko podla penazenky.Ja som s tym zatial spokojny 1,2 HTP som nechcel pre uz spominane veci 1,4 zase vysoka spotreba Fabia sa my paci takze som riesil zobral 1,4 MPI plyn zatial spokojnost. Zene sa to tiez paci aj riadenie aj vozenie OK.Tie suciastky su az tak nie lacne ako si to kazdy pletie s Feliciou posledne ludove auto zo Skody.Tu su uz fajne palety jeden menil servo v znackovom nechal tam 30 000 litrov menily komplet vsetko inak nedavaju zaruku.Kable co som tu cital 40 000 litrov dokopy za tie prachy kupis fajnu Feliciu.No co uz predaj aut speje k tomu co televizor pracka max.5-rokov a chytro sa toho zbavit.Esteze je net forum chlapy inak by nas servis zodral z koze takto si navzajom pomozeme. Ahoj FABISTI Jozo tak kablovy zväzok za 40 litrov nechat robit v servise moze iba blazon. ja som ho nechal robit a vyslo ma to 3t SK. inak origo motorovy zväzok stoji cca 10t a elektrikach ti to za 2-3t nataha nanovo v pohode bezne servis olej, filtre, prezuvanie gum a podobne drobnosti doma cize ja skodovacky servis nezivym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 tak kablovy zväzok za 40 litrov nechat robit v servise moze iba blazon. ja som ho nechal robit a vyslo ma to 3t SK. inak origo motorovy zväzok stoji cca 10t a elektrikach ti to za 2-3t nataha nanovo v pohode bezne servis olej, filtre, prezuvanie gum a podobne drobnosti doma cize ja skodovacky servis nezivym Nie kazdy lepi auto doma neni kutil ani inak zrucny takze aj blazni musia byt a ked sa chcu vozit platia za opravu riadne paky da auto do servisu asi tak! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 Nie kazdy lepi auto doma neni kutil ani inak zrucny takze aj blazni musia byt a ked sa chcu vozit platia za opravu riadne pakyda auto do servisu asi tak! ani kutil nemusis byt staci trochu zrucnosti a vymenu oleja a filtrov zvladnes bez problemov a dovolim si tvrdit ze olej si vymenim poctivejsie a lepsie ako v servise kablovy zväzok som si nerobil to som zveril firme ktora to uz x krat robila a bola mi odporucana. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 ani kutil nemusis byt staci trochu zrucnosti a vymenu oleja a filtrov zvladnes bez problemov a dovolim si tvrdit ze olej si vymenim poctivejsie a lepsie ako v servise kablovy zväzok som si nerobil to som zveril firme ktora to uz x krat robila a bola mi odporucana. Krutime dookola to iste poznam ludi co si nevie ani ziarovku vymenit doma nieto este olej menit.Olej menit to je par Sk pisal som o inom nevravim ze to musi odist ale uz ked sa to po....e ak sa chce vozit da to do prveho servisu a basta. Cau :horse: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 Je tady někdo, kdo jezdil s Fábkou 1.4 MPi 50 kw a taky s 1.2 HTP 47 kw? Naši chtějí nové (ojeté) auto a to Fábii Combi do 150 tisíc kč. Teď přemýšlíme jaký motor, samo že benzin. Táta měl dvě služební fábky a to právě 1.4 MPi 50 kw a byl s nimi naprosto spokojen a to jak spotřebou, dynamikou a i spolehlivostí. Ale auta s těmahle motorama jsou již dost stará a tak mě zajímá, jak je to po dynamické stránce v porovnání s 1.2 HTP 47 kw. Pokud by to bylo přibližně stejné, tak bysme ani nad 1.4 16V 55 kw nepřemýšleli (ty zase používám já dvě jako služební). začínám si myslet, že na těch 10 tisíc km ročně, převážně po okrskách, jednou za měsíc 100 km dálnice a jednou za rok na dovču k moři by to HTPčko mohlo docela stačit. Jen doufám, že se to tady nezvrhne zase v přestřelku. Fakt mi jde jen o porovnání těhle dvou motorů. Právě že neznám nikoho, kdo by nám HTPčko půjčil na zkušební jízdu a ty projíždky v bazarech mi taky moc nedají na porovnání. Kdyby někdo věděk o pěkné fábce v combíku s klimou, tak mi dejtě vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 já osobně bych šel radši do HTP a to z důvodu novější koncepce motoru a nižší pojistky.. co se jízdní dynamiky týče, ty motory jsou dost podobný.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 KaJe: ta 1,2 bude v meste zraz urcite menej ako 1,4 treba zvazit kde bude auto pouzivane, ako bude obsadene a pod. resp. ake cestovne rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 Právě se začínám taky přiklánět k tomu HTP. Táta jezdí napohodu, okrsky 100 km/h a dálnice do 130, takže žádná divočina. On má ale pořád strach, že když zapne klimu cestou na dovču ve čtyřech lidech, tak pojede jak šnek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomíno S. Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 Ahoj KaJe,ve čtyřech lidech poznáš zaptnutou klimu určitě u obou .Já mám 1.2 47čku a můžu říct,že klima je znát jen při rozjezdech tzn. 1-2 RS a když už je auto rozjetý tak je to v poho a jako šnek určitě nejede.Podotázka-kolikrát taťka na tu dovču ve čtyřech do roka pojede 1 bo 2x?Tohle jsou zbytečná obavy.Určitě doporučím 1.2,už jenom z ohledu,že bude určitě víc z čeho vybírat než u 1.4ky.Tomáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dcdodo Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 (editace) Cauky, mnel sem moznost jezdit sluzebne F1 1,4TDI 55kw, 1,4MPI 55kW a jeste vlastnim F1 1,2HTP 47kw/(51kw po chipe). Ta 1,4TDI je sprevodovana jako 1,2HTP +++ TDi mnela slusnou spotrebu ( 4,5 - 5,5l/100km lepsi krutak ) kdyz zabralo turbo, dalo se na dalnici drzet krok i z lepsima autama, - - - prevackov naklady na udrzbu( vysoke ), spatne odhlucneni, pomale topeni, vybrace na volnobehu (boli stho hlava ) a kratke prevody (caste radeni idealne otacky 2200-3200 ). 1,4MPI 55kw stou sem byl hodne spokojenej, ta jela slusne, +++ dobre sprevodovani, dobra akcelerace, na dalnici nebyl problem 180 - 190, bez vaznych konstrukcnich problemu. - - - spotreba bezne v rozpeti 7-8l/100km mimo mesto, zastaralej motor. 1,2HTP 47kw po kupe sem si dloho zvikal na spravne razeni v zavislosti na zatezi a zarazenem kvaltu dle situace, mesto a mimo mesta a jeste sem hledal idealni styl jizdy na dobrou spotrebu i po roce sem vic trpel kdyz sem sedal za volant. Jo jezdilo mi to prumerne za 5,6l/100km ale za cenu brzdy na cestach pro jine ridice, pred kopcem sem to furt musel rofofrovat aby sem v kopci nemusel podrazovat. Vyzral sem na ni chipem a ted si ji libuju, jezdeni sni mne zacalo bavit. Problemy 1,2 12V mne prozatim obchadzej a verim ze budou i nadale. Kdy by 1,2 12V byli takhle naladeny od vyrobi, byla by ta to motoriraze BIG HIT Skodovky. SKODA SKODA. Editováno: 5. Listopad 2008, autor: dcdodo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Ahoj KaJe,ve čtyřech lidech poznáš zaptnutou klimu určitě u obou .Já mám 1.2 47čku a můžu říct,že klima je znát jen při rozjezdech tzn. 1-2 RS a když už je auto rozjetý tak je to v poho a jako šnek určitě nejede.Podotázka-kolikrát taťka na tu dovču ve čtyřech do roka pojede 1 bo 2x?Tohle jsou zbytečná obavy.Určitě doporučím 1.2,už jenom z ohledu,že bude určitě víc z čeho vybírat než u 1.4ky.Tomáš Neviem o žiadnej výhode 1,4MPI voči HTP. Určite jednoznačne HTP ale radšej od MR2004. Klimu používam a cítiť ju iba keď ide naplno (na začiatku kým vychladí vnútro auta....) a pri akcelerácií. Ale je to v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 dcdodo: aku 1,4 myslis pises ze 1,4 MPI tak ta ma 44, 50kW a 55kW ma 16V, ale ked pises o zastaralom motore tak asi myslis 1,4 MPI 50kW ( cize cesky motor a nie nemecky vw 1,4 16V ), chapem spravne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 (editace) Díky zatím za názory. Zatím to vypadá na to HTPčko popřípadě 1.4 55 kw, ale ty jsou dost drahé a není jich tolik. Po MPičku bysme šáhli asi jen v případě, že by to byla nějaká super nabídka. Největší problém je sehnat auto, které má klimu, ABS a aspoň 2 airbagy a nemá bílou barvu. Editováno: 5. Listopad 2008, autor: KaJe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 dcdodo: aku 1,4 myslis pises ze 1,4 MPI tak ta ma 44, 50kW a 55kW ma 16V, ale ked pises o zastaralom motore tak asi myslis 1,4 MPI 50kW ( cize cesky motor a nie nemecky vw 1,4 16V ), chapem spravne ? A co myslíš že 16V , je? Taky přece MPi...nic jinýho ani neni.. i HTP je MPi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 (editace) Houmr, ty mě dostáváš Prej HTP nemá na dálnici při 130km už rezervu a při 150km jede na doraz Tady se potvrzuje jen jedno, že jsi v tom pořádně ještě nejel. 130 - 140 jezdí úplně v pohodě, ani 150 není problém, jen zde už leze pak dost spotřeba nahoru. A to jezdím vesměs ve třech lidech + nákup, pravidelně skoro každej 14 dní. Na každodenní ježděnní po D1 z Prahy do Brna to není, ale pokud člověk sem tam, jako já, potřebuje po dálnicích jet, tak to není problém. Tuhle rychlost drží v pohodě, jen tu je problém, když do kopce musíš spomalit třeba na 90, tak to pak holt chvili trvá, než tam je znova 130, ale to ani 1,4 55 v tomhle směru není dělo a chvili jí to potrvá, než se rozhejbe. Z toho můj závěr, pokud bydlíš někde na vesnici nebo ve městě a máš to na město, okrsky případně i nějaký státnice sem tam, 1,2 12V nebo 1,4 16V 55 kw je ideální řešení, zde bych se řídil cenou, výbavou, r. v., počet km - co na tom bude líp prostě. Mám klimu a žádnej problém, co se týče snížení výkonu, je to jen trochu cítit při rozjezdech, má to větší snahu chcípnout. Editováno: 5. Listopad 2008, autor: Tangerín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malcolm Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 (editace) Tangerin: kvůli takovým příspěvkům, jako je ten tvůj, mají na internetu majitelé htp pověst, jakou mají. Jakožto bývalý majitel FI 12V naprosto souhlasím s tvrzením kolegy huomra. Už ve 130 to je bída, výkonová rezerva žádná, ve 150 pak doslova utrpení, nedejbože aby tě někdo byť jen v mírném stoupání zbrzdil. Podřazení je díky specifické křivce výkonu motoru neefektivní, zatímco u většího motoru logicky (!) smysl má. Prostě ano, HTP není do Fabie špatný základní motor, ale proč z něj dělat něco, čím ani zdaleka není? V případě této diskuze bych se klonil k tříválci, tady postačí. 16V bych bral jen v případě, že by se objevil za srovnatelnou cenu. Editováno: 5. Listopad 2008, autor: malcolm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Sry Malcolm, to že jsi ten motor měl a nesedl ti, nebo nebyl zrovna ve 100% kondici neznamená, že jsou všechny HTP shit. Protože pokud pro tebe byla 130 utrpení, tak něco špatně muselo být. Já názor napsal objektivně a jen se mi nelíbí, když zastánci 1,4, jako Houmr, kterej v každým příspvěku haní HTP, čímž je na tomto foru hodně známej, na tyto motory píše špínu, že to na dálnicích nejede a že to je zralý tak akorát do města na nákupy. Já prostě jen říkám, že po dálnici jezdím cca každejch 14 dní a rychlost od 130 - 150 a je to v pohodě, utrpení to rozhodně není. Jen spotřeba je kolem 7-8 litrů, ale co, otážky motoru jsou někde přes 4000 co vím, což rohodně není ještě na doraz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 malcolm a houmran:jste vocasové co hovno vědí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 (editace) priatelia, nehadajte sa o motoroch. povodne chcel niekto poradit, aky motor zvolit, nezaujima nas hadzanie spiny na HTP. drzte sa temy !!! ...zajímalo by mě jaký je relativně nejméně poruchový motor.....co mi můžete doporučit??? Editováno: 6. Listopad 2008, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.