šulda Vloženo 7. Únor 2011 Sdílet Vloženo 7. Únor 2011 http://blog.kerpof.net/auta/teple-starty-tdi-levnejsi-reseni/ autor se snad nebude zlobit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 7. Únor 2011 Sdílet Vloženo 7. Únor 2011 Cetl sem a zni to zajimave, jestli je pravda co je tam napsane a budem doufat ze to psal nekdo kdo vi, tak konecne chapu co se upravuje, ne strik ale otacky podle kterych je vpusteno palivo. Pak chapu. Ale v clanku je psane se zmenou startovaci davky se opravuji jen motory ktere jsou jak pise autor vybehane a nestartuji ani za studena, coz v mem a nejen v mem pripade nebyla pravda, ja mel problem jen pri teplem motoru, a take potom autor clanku pise ze se da tento jev odstranit tim ze se pripoji odpor na ...... a tim se uvede RJ v omyl ze motor je studeny a auto opet startuje?? to je trocha divny. Takze se klonim k me verzi ktra zabrala na mojem aute , doufam ze se autor nebude zlobit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topek Vloženo 29. Březen 2011 Sdílet Vloženo 29. Březen 2011 Dobrý den. Můžete mi někdo poradit, jestli je někdo v okolí Brna kdo by mi odstranil závadu s teplými starty? Děkuji tel. 733355947 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal878 Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 Me padá nafta z válců kdyz auto stojí prez noc tak je sranda to pak natočit. Kamos rikal ze je vyvěva v háji. Nemuzu ji ale nikde na auto kelly najít. Jen palivové čerpadla a stim nic neni. Nevíte někde kde to najít tu vyvěvu? Zajímá me kolik vyjde nova. 2.0 tdi 16 v 103kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva-nafta-5_5?brand=SKODA&brands%5B30%5D=1&sort=cena_dph Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal878 Vloženo 8. Červen 2014 Sdílet Vloženo 8. Červen 2014 Nj ale ja nemam 1.9 ale 2.0 TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Červen 2014 Sdílet Vloženo 8. Červen 2014 to ani netvrdím .... ....veď sa pozri do tabuľky na aké motory to je...a je to aj v popise (103kW) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
V3nd3lin Vloženo 23. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2014 Ahoj, když jsme u těch startu posledni dobou s emi zacalo stavat ze rano prijdu k auto, a kdyz chci nastartovat otoci to jen jednou motorem a zhebne, vypnu klicek a pak uz chytne normalne...muze to byt starter ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Je to asi zase jen nějaký lapač hlupáků nebo to něco má do sebe? Motor jako nový? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maaho Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Článek působí jako trapná reklama s ještě trapnější diskuzí, kterou si autor zřejmě vytvořil sám. Za mě nedůvěryhodný a do motoru bych takovou sračku rozhodně nelil. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasat Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 To je jen nějaký amatérský marketing... Osobně používám VIF (benzín i naftu) několik let a motory i já v pohodě... Ahoj PASAT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 A já to uzavřu - podobné "přísady" bych tady v tomto tématu nerad řešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pter Vloženo 25. Červen 2017 Sdílet Vloženo 25. Červen 2017 Zdravím, chtěl bych poradit. Vlastním S Octavia II, TDI PD, 2.0, 103 KW. Jezdím většinou krátké trasy - 10, 20 KM. V zimním období, když vozidlo stojí / venku / déle jak 3 nebo 4 dny - nenastartuje. V letním období je to lepší, ale i tak poslechově není startování na tzv. drc. Měnil jsem i baterku, u autoelektrikáře nic nezjistili. / samovolný odběr proudu / Řeším to v zimě přes dobíječku a není při startech problém. Je nějaký jiný způsob než to řešit takhle, abych nastartoval i bez dobíjení baterie ? Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CzechDave Vloženo 14. leden 2021 Sdílet Vloženo 14. leden 2021 (editace) Tak já tohle vlákno po letech zase oživím. V poslední době mám náhodné potíže se startem motoru (103kW BKD). Motor normálně startuje za studena i za tepla v pohodě. Ale někdy se stane, že chytne, okamžitě chcípne a pak už jen slibuje na jeden - dva válce při startování, ale nenaskočí (v naprosté většina zahřátý motor, ale udělal to už několikrát i úplně studený). Když mu pomůžu éterem, naskočí okamžitě a potom zase nějakou dobu seká latinu. Motor jinak neškube, pracuje krásně hladce, spotřeba se pohybuje kolem 5,5 l/100 km. Měnil jsem baterku, tou to nebylo (ona ale stejně potřebovala vyměnit). Měřil jsem elektrolištu ke vstčikům a žhavičkám, ta je v pořádku. Vstřiky se pohybují kolem + / - 0,3, BIPy kolem -20 / -30, pouze na čtvrtém válci je BIP stabilně kolem -80 a odchylka množství paliva kolem 0.7. Sedla vstřiků přebroušena frézkou, těsnící kroužky a šrouby vstřikovačů nové, motor při záběru neškube, takže nemyslím, že by podfukovaly vstřiky. Diagnostika nic nehlásí. Že by ten čtvrtý vstřik měl nějaký vliv na stary motoru? Nebo kde by mohl být zakopaný hund? Editováno: 14. leden 2021, autor: CzechDave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CzechDave Vloženo 26. leden 2021 Sdílet Vloženo 26. leden 2021 Jak už se stalo celkem zvykem na těchto stránkách, odpovím si zase sám. Vyměnil jsem vstřik na čtvrtém válci za továrně repasovaný. BIP je stále vysoké, což značí problém s těsnicími kroužky, resp. vymačkanou hlavou v místě styku s kroužky, ale jinak se spolehlivost startování studeného i teplého motoru výrazně zlepšila (i když zatím je to příliš krátká doba na posouzení). Motor se mnohem rychleji zahřeje na provozní teplotu, spotřeba klesla o cca půl litru a zvýšil se výkon v nízkých a středních otáčkách, což je znát hlavně tady v kopcích, kudy jezdím denně do práce. Postupně tedy vyměním i zbývající vstřiky, přinejmenším tím ničemu neuškodím. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dan89 Vloženo 31. leden 2021 Sdílet Vloženo 31. leden 2021 Zdravím, rád bych se zeptal na radu ohledně špatně startující oktávky 2.0 tdi, 190 000 km. Už jsem byl 3x v servise a stále neví co by to mohlo být. Je jedno jestli je zima nebo teplo, Nebo jestli stojí týden nebo jen přes noc. Vždy zřejmě spadne nafta, ale pouze po dlouhých vzdálenostech, po krákých se to neděje. Když přijdu po dlouhé cestě, tak nažhavím, je slyšet čerpadlo v nádrži, kontrolky zhasou a poté točím, ale nafta se nedostává do válců. V servise mi vyměnily tandemové čerpadlo, vydrželo to 300 km a stalo se to zase. Olej měněný se všemi filtry dva měsíce zpět. Aditivum do nafty přidávám, baterku jsem vyměnil a děje se to stále... Měl byste někdo radu ? Děkuji za odpověď, Za všechny budu moc rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sipi Vloženo 25. leden 2023 Sdílet Vloženo 25. leden 2023 Zdravím, povedlo se již někomu vyřešit padající naftu na BKD 2.0 TDi? Mám najeto 280 tis. po sundání hlavy začala padat nafta, auto stojí cca přes noc, nebo 8 hod v práci a už se startuje dlouho, v extrému třeba 3x do rozsvícení mazání. Řeším po servisech, ale vše jsou krátkodobá řešení. Naftový filtr, pomohlo na cca 500 km, přetěsněné vstřiky, pomohlo zase na 1000 km. Děje se to po delších trasách. V podstatě chování jako uvedené v diskuzi. Povedlo se tedy někomu vyřešit? Na diagnostice nic není. Když auto chytne, chcípnu a hned zase nastartuji, jde to na drcnutí, protože už tam je nafta. Díky za rady a nápady, zkouším vše možné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.