Přejít na obsah

Špatné starty 2.0 TDI PD obecně


jirkaK

Doporučené příspěvky

Cetl sem a zni to zajimave, jestli je pravda co je tam napsane a budem doufat ze to psal nekdo kdo vi, tak konecne chapu co se upravuje, ne strik ale otacky podle kterych je vpusteno palivo. Pak chapu.

Ale v clanku je psane se zmenou startovaci davky se opravuji jen motory ktere jsou jak pise autor vybehane a nestartuji ani za studena, coz v mem a nejen v mem pripade nebyla pravda, ja mel problem jen pri teplem motoru, a take potom autor clanku pise ze se da tento jev odstranit tim ze se pripoji odpor na ...... a tim se uvede RJ v omyl ze motor je studeny a auto opet startuje?? to je trocha divny. Takze se klonim k me verzi ktra zabrala na mojem aute :), doufam ze se autor nebude zlobit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 roky později...

Me padá nafta z válců kdyz auto stojí prez noc tak je sranda to pak natočit. Kamos rikal ze je vyvěva v háji. Nemuzu ji ale nikde na auto kelly najít. Jen palivové čerpadla a stim nic neni. Nevíte někde kde to najít tu vyvěvu? Zajímá me kolik vyjde nova. 2.0 tdi 16 v 103kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 roky později...
  • o 5 měsíců později...

Zdravím, chtěl bych poradit.  Vlastním S Octavia II, TDI PD, 2.0, 103 KW. Jezdím většinou krátké trasy - 10, 20 KM.  V zimním období, když vozidlo stojí / venku / déle jak 3 nebo 4 dny - nenastartuje. V letním období je to lepší, ale i tak poslechově není startování na tzv. drc.   Měnil jsem i baterku, u autoelektrikáře nic nezjistili. / samovolný odběr proudu / Řeším to v zimě přes dobíječku a není při startech problém. Je nějaký jiný způsob než to řešit takhle, abych nastartoval i bez dobíjení baterie ?   Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Tak já tohle vlákno po letech zase oživím. V poslední době mám náhodné potíže se startem motoru (103kW BKD). Motor normálně startuje za studena i za tepla v pohodě. Ale někdy se stane, že chytne, okamžitě chcípne a pak už jen slibuje na jeden - dva válce při startování, ale nenaskočí (v naprosté většina zahřátý motor, ale udělal to už několikrát i úplně studený). Když mu pomůžu éterem, naskočí okamžitě a potom zase nějakou dobu seká latinu. Motor jinak neškube, pracuje krásně hladce, spotřeba se pohybuje kolem 5,5 l/100 km. Měnil jsem baterku, tou to nebylo (ona ale stejně potřebovala vyměnit). Měřil jsem elektrolištu ke vstčikům a žhavičkám, ta je v pořádku. Vstřiky se pohybují kolem + / - 0,3, BIPy kolem -20 / -30, pouze na čtvrtém válci je BIP stabilně kolem -80 a odchylka množství paliva kolem 0.7. Sedla vstřiků přebroušena frézkou, těsnící kroužky a šrouby vstřikovačů nové, motor při záběru neškube, takže nemyslím, že by podfukovaly vstřiky. Diagnostika nic nehlásí.

Že by ten čtvrtý vstřik měl nějaký vliv na stary motoru? Nebo kde by mohl být zakopaný hund?

Editováno: , autor: CzechDave
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jak už se stalo celkem zvykem na těchto stránkách, odpovím si zase sám. Vyměnil jsem vstřik na čtvrtém válci za továrně repasovaný. BIP je stále vysoké, což značí problém s těsnicími kroužky, resp. vymačkanou hlavou v místě styku s kroužky, ale jinak se spolehlivost startování studeného i teplého motoru výrazně zlepšila (i když zatím je to příliš krátká doba na posouzení). Motor se mnohem rychleji zahřeje na provozní teplotu, spotřeba klesla o cca půl litru a zvýšil se výkon v nízkých a středních otáčkách, což je znát hlavně tady v kopcích, kudy jezdím denně do práce. Postupně tedy vyměním i zbývající vstřiky, přinejmenším tím ničemu neuškodím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, 

rád bych se zeptal na radu ohledně špatně startující oktávky 2.0 tdi, 190 000 km. Už jsem byl 3x v servise a stále neví co by to mohlo být. Je jedno jestli je zima nebo teplo, Nebo jestli stojí týden nebo jen přes noc. Vždy zřejmě spadne nafta, ale pouze po dlouhých vzdálenostech, po krákých se to neděje. Když přijdu po dlouhé cestě, tak nažhavím, je slyšet čerpadlo v nádrži, kontrolky zhasou a poté točím, ale nafta se nedostává do válců. V servise mi vyměnily tandemové čerpadlo, vydrželo to 300 km a stalo se to zase. Olej měněný se všemi filtry dva měsíce zpět. Aditivum do nafty přidávám, baterku jsem vyměnil a děje se to stále... 

Měl byste někdo radu ?

Děkuji za odpověď, Za všechny budu moc rád. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím,

povedlo se již někomu vyřešit padající naftu na BKD 2.0 TDi? Mám najeto 280 tis. po sundání hlavy začala padat nafta, auto stojí cca přes noc, nebo 8 hod v práci a už se startuje dlouho, v extrému třeba 3x do rozsvícení mazání. Řeším po servisech, ale vše jsou krátkodobá řešení. Naftový filtr, pomohlo na cca 500 km, přetěsněné vstřiky, pomohlo zase na 1000 km. Děje se to po delších trasách. V podstatě chování jako uvedené v diskuzi. Povedlo se tedy někomu vyřešit? Na diagnostice nic není. Když auto chytne, chcípnu a hned zase nastartuji, jde to na drcnutí, protože už tam je nafta.

Díky za rady a nápady, zkouším vše možné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...